.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استوری معنادار عابدزاده در واکنش به حذف تیم ملی + عکس
احمدرضا عابدزاده یک استوری در اینستاگرام منتشر کرد.(ادامه)
رونمایی ستاره پرسپولیس از پیراهن تاریخی+عکس
ستاره درخشان دهه ۷۰ پرسپولیس عکسی خاطره انگیز منتشر کرد(ادامه)
(عکس) استوری ناراحت کننده احمدرضا عابدزاده
احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان قدیمی و محبوب فوتبال کشور تصویری خاص از آخرین دیدارش با مرحوم مهرداد میناوند در صفحه مجازی اش منتشر کرده است.(ادامه)
استقلال در خط دروازه هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده تا جایی که ممکن است یک گلر خارجی یا امیر عابدزاده را به ترکیب اضافه کند. پاسخ غیر رسمی عابدزاده به استقلال؛ چه کسی مرد شماره یک می‌شود؟
استقلال در خط دروازه هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده تا جایی که ممکن است یک گلر خارجی یا امیر عابدزاده را به ترکیب اضافه کند.(ادامه)
استقلال در خط دروازه هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده تا جایی که ممکن است یک گلر خارجی یا امیر عابدزاده را به ترکیب اضافه کند. پاسخ غیر رسمی عابدزاده به استقلال؛ چه کسی مرد شماره یک می‌شود؟
استقلال در خط دروازه هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده تا جایی که ممکن است یک گلر خارجی یا امیر عابدزاده را به ترکیب اضافه کند.(ادامه)
عکس / پیغام فوری عابدزاده به پرسپولیس؛ نگران دروازه نباشید پسر من هست!
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس برای سرخ ها در خصوص جانشینی بیرانوند پیغام فرستاد.(ادامه)
عکس/ لاک زدن عجیب امیر عابدزاده
امیر عابدزاده دروازه بان ایران با انتشار تصویری جنجالی در صفحه شخصی اش از لاک زدن عجیب انگشتانش رونمایی کرده است.(ادامه)
نزدیکان گلر سابق تیم ملی به دنبال این هستند تا درصورت جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس او را جایگزین این دروازه‌بان کنند. پیشنهاد جنجالی برای احمدرضا و امیر عابدزاده خبرساز شد
نزدیکان گلر سابق تیم ملی به دنبال این هستند تا درصورت جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس او را جایگزین این دروازه‌بان کنند.(ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. ه استقبال دربی (5)؛ 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
پونفرادینا اکنون با ۳۵ امتیاز در رده نوزدهم قرار دارد و مدعی اصلی سقوط به دسته پایین تر نام گرفته است. شب تلخ عابدزاده در اسپانیا
پونفرادینا اکنون با ۳۵ امتیاز در رده نوزدهم قرار دارد و مدعی اصلی سقوط به دسته پایین تر نام گرفته است.(ادامه)
دستکش خاص امیر عابدزاده +عکس
امیر عابدزاده از دستکش های دروازه بانی جدید خود رونمایی کرد.(ادامه)
قلم قرمز امیر قلعه‌نویی روی یازده ستاره
(ادامه)
امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم ملی ایران برای دور جدید تمرینات و بازی‌های دوستانه پیش‌رو ۳۲ بازیکن را دعوت کرد. قلعه نویی ۳۲ بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد/ ۴ پرسپولیسی و ۳ استقلالی در لیست امیر
امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم ملی ایران برای دور جدید تمرینات و بازی‌های دوستانه پیش‌رو ۳۲ بازیکن را دعوت کرد.(ادامه)
دوئل والیبالی مازندرانی‌ها با تهرانی‌ها
نمایندگان والیبال مازندران در لیگ دسته یک فردا مهمان حریفان تهرانی هستند.(ادامه)
احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و علی فتح الله زاده با حضور در دفتر دادستان تهران در پیگیری پرونده پرویز برومند دروازه بان اسبق تیم استقلال، خواستار مساعدت قانونی و بررسی مجدد این پرونده شدند و دادستان تهران ضمن توضیح ابعاد پرونده، دستور آزادی وی را با قرار وثیقه صادر کرد. پرویز برومند با قرار وثیقه آزاد شد
احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و علی فتح الله زاده با حضور در دفتر دادستان تهران در پیگیری پرونده پرویز برومند دروازه بان اسبق تیم استقلال، خواستار مساعدت قانونی و بررسی مجدد این پرونده شدند و دادستان تهران ضمن توضیح ابعاد پرونده، دستور آزادی وی را با قرار وثیقه صادر کرد.(ادامه)
کارلوس کی‌روش در پستی اینستاگرامی به تمجید از یورگن کلینزمن اسطوره فوتبال آلمان پرداخت. عکس/ حمله تند کی‌روش به اسطوره فوتبال با عکسی از احمدرضا عابدزاده
کارلوس کی‌روش در پستی اینستاگرامی به تمجید از یورگن کلینزمن اسطوره فوتبال آلمان پرداخت.(ادامه)
فیفا: به بیرانوند اجازه بازی نمی‌دهیم
فیفا به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده که علیرضا بیرانوند نباید برابر ولز بازی کند.(ادامه)
نفرات تیم ملی فوتبال برای جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام شد
کارلوس کی‌روش اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور در بیست و دومین دوره رقابت‌های جام جهانی را اعلام کرد.(ادامه)
استوری احمدرضا عابدزاده درباره وقایع اخیر | تصویر
احمدرضا عابدزاده، دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشت:(ادامه)
نخستین دور تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در حالی با بازیکنان داخلی پیگیری شد که ۱۶ بازیکن از سوی کارلوس کی روش به این اردو دعوت شدند. تکلیف ۱۵ بازیکن تیم ملی فوتبال مشخص شد
نخستین دور تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در حالی با بازیکنان داخلی پیگیری شد که ۱۶ بازیکن از سوی کارلوس کی روش به این اردو دعوت شدند.(ادامه)
تقابل ۵۵ بازیکن برای ۲۶ بلیت جام جهانی
در حالی که اسکوچیچ می‌تواند ۲۶ بازیکن را برای حضور در جام جهانی انتخاب کند، حدود ۶۰ بازیکن امکان جلب نظر سرمربی تیم ملی را دارند.(ادامه)
پایان اردوی ایران در قطر با شکست مقابل الجزایر
تیم ملی فوتبال کشورمان که اردوی خود را در قطر برپا کرده بود، در پایان این اردو و در دیداری دوستانه مقابل الجزایر شکست خورد.(ادامه)
دعوت از ۳ بازیکن مازندرانی به تیم ملی فوتبال
سه بازیکن مازندرانی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند.(ادامه)
عابدزاده و استقلالی‌ها پشت نیمکت مدرسه!/عکس
این روزها تصویری قدیمی از احمدرضا عابدزاده به همراه چندتن از بازیکنان استقلال در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.(ادامه)
تغییرات تیم ملی در دیدار با لبنان
تیم ملی ایران که با شکست برابر کره جنوبی انتقادات زیادی را متوجه خود دید در دیدار تشریفاتی برای لبنان به دنبال اثبات «خوب» بودن خودش است و نمی خواهد بدون پیروزی زمین را ترک کند.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران با گل «مهدی طارمی» برابر عراق به برتری یک بر صفر دست یافت تا مقتدرانه و برای ششمین بار جواز حضور در جام‌جهانی را از آن خود کند. ششمین حضور؛ ایران با شلیک طارمی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه یافت
تیم ملی فوتبال ایران با گل «مهدی طارمی» برابر عراق به برتری یک بر صفر دست یافت تا مقتدرانه و برای ششمین بار جواز حضور در جام‌جهانی را از آن خود کند.(ادامه)
کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی جهت بازی مقابل عراق و امارات متحده عربی را اعلام کرد. اعلام اسامی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با عراق
کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی جهت بازی مقابل عراق و امارات متحده عربی را اعلام کرد.(ادامه)
پروتکل اسکوچیچ برای جلوگیری از ضربه اُمیکرون
دراگان اسکوچیچ نسبت به شیوع سویه اُمیکرون در ایران و ابتلای برخی از بازیکنان داخلی و لژیونرها به این ویروس ابراز نگرانی کرده و پروتکل‌هایی را برای اردوی آینده تیم ملی در نظر گرفته است.(ادامه)
عکس / میشاییل بالاک در فرودگاه مهرآباد
تیم فوتبال بایرن مونیخ در سال ۱۳۸۴ برای برگزاری بازی دوستانه مقابل پرسپولیس که بازی خداحافظی احمدرضا عابدزاده هم بود به ایران آمد. این بازی با حضور ۶۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و میشاییل بالاک چهره دوست داشتنی آن روز‌های آلمان و بایرن مونیخ هم در ترکیب تیمش حاضر بود. تصویر زیر از حضور بالاک و کاروان بایرن مونیخ با سرمربی گری ماگات در فرودگاه مهرآباد تهران است. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.