.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است. سرلیست‌ها و نامزدهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۲ مجلس
در حالی که یکسال به انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده، گمانه زنی ها درباره جریان های سیاسی حاضر در این انتخابات و سرلیست های احتمالی افزایش یافته است.(ادامه)
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است. معرفی یوسف نوری به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس+ سوابق
شمال نیوز : سومین گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری است. او دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری، دانشگاه علامه طباطبائی (ورودی ۱۳۹۳ فارغ التحصیل ۱۳۹۹)، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (ورودی ۱۳۷۵)، کارشناسی برنامه ریزی (ورودی ۱۳۶۷) و فوق دیپلم پرورشی (تربیت معلم ورودی ۱۲۶۴) است.(ادامه)
طرز تهیه مرغ ناردونی؛ طعمی اصیل و بی‌نظیر
از آنجا که امشب شب یلداست، در این مطلب، طرز تهیه مرغ ناردونی را به شما آموزش می‌دهیم.(ادامه)
پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ئی
رهبر معظم انقلاب در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام جواد اژه‌ئی را تسلیت گفتند.(ادامه)
اعتراض سپاهان به فدراسیون فوتبال
باشگاه سپاهان اعتراض خود نسبت به داوری دیدار تیم فوتبال این باشگاه برابر استقلال را با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرد.(ادامه)
برای تقویت سیستم ایمنی بدن چی بخوریم؟
متخصص تغذیه و رژیم درمانی و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای تقویت سیستم ایمنی بدن مواردی را مطرح کرد.(ادامه)
زمان طلائی پیشگیری از بیماری خاموش پوکی استخوان
رئیس انجمن روماتولوژی گفت: بهترین زمان پیشگیری از از ابتلا به پوکی استخوان هنگامی است که تراکم استخوان شکل می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز : حسین زادگان در ارتباط با آزاد سازی ساحل، افزود: در فاز نخست برای دستگاه‌های دولتی اجرایی شده و در فاز دوم برای ساماندهی بخش خصوصی که به صورت غیر قانونی ساحل را تصاحب کردند ورود پیدا می‌کنیم..... بالای 80 درصد افرادی که می‌خواستند مدیر صمت شوند یک روز تجربه مرتبط نداشتند / مشارکت 75 درصدی بانک سرمایه در هلدینگ مازندران / مدیران «امضا طلایی» مازندران شناسایی شدند
شمال نیوز : حسین زادگان در ارتباط با آزاد سازی ساحل، افزود: در فاز نخست برای دستگاه‌های دولتی اجرایی شده و در فاز دوم برای ساماندهی بخش خصوصی که به صورت غیر قانونی ساحل را تصاحب کردند ورود پیدا می‌کنیم.....(ادامه)
تصویری از ایوان طلائی حرم مطهر امام حسین (ع)
(ادامه)
مسمومیت غذایی در سفرهای نوروزی را جدی بگیرید
مسمومیت غذایی یکی از مشکلاتی است که سلامتی مسافران را تهدید می‌کند، اما تنها با رعایت برخی نکات ساده می‌توان سفری خوش داشت.(ادامه)
انتقاد مسیح مهاجری از «مداحان جدیدالاختراع»: این نسل که به هر چیزی شباهت دارد غیر از مداح اهل بیت
(ادامه)
صدور پروانه شکار گراز و سهره طلایی در مازندران/ مسافران از اتراق در اطراف چشمه‌ها پرهیز کنند
مسؤول امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: پروانه شکار گراز و سهره طلائی صادر می‌شود که شکارچیان می‌توانند با مراجعه به اداره کل حفاظت محیط زیست از شرایط آن آگاهی یابند.(ادامه)
تلف شدن بیش از هزار قطعه پرنده و طیور در فریدونکنار
وضعیت شیوع بیماری آنفلوانزای فوق‌حاد پرندگان امروز در فریدونکنار بیشتر به آتش زیر خاکستر شباهت داشته و طیور خانگی فراوانی را تلف کرده است.(ادامه)
اینگونه دچار سکته مغزی نمی شوید!
(ادامه)
مصطفی امیری رازی که جز پس از ظهور، آشکار نمی‌شود(يادداشت)
مصطفی امیری(ادامه)
سرنوشت «حماسه سازان ملبورن»
نسل فوتبال ملی ما در سال 76 به قدری قدرتمند و باصلابت و البته غیرتمند بود که فوتبال ایران تا سال‌های سال از حضور آن‌ها سود برد و وجود بازیکنان آن نسل در فوتبال ایران منشاء اثرهای مفید و ماندگاری بود.(ادامه)
ایران چک 50 هزار تومانی تقلبی هم آمد
به فاصله حدود دو ماه از رونمایی و انتشار ایران چک‌های جدید 50 هزار تومانی، خزانه‌داری برخی بانک‌ها به شعب خود هشدار دادند که نمونه تقلبی این اسکناس نیز به بازار آمده و در دریافت آن ملاحظات لازم را رعایت کنند.(ادامه)
ورود ایران‌چک ۵۰هزار تومانی جدید به بازار
ایران چک 50 هزار تومانی با طرح جدید که همزمان با تولد امام رضا (چهارم شهریور) توسط بانک مرکزی رونمایی شده بود با قرارگیری در عابر بانک ها در چرخه بازار افتاد.(ادامه)
شمال نیوز : هفتاد ساله هستم، دیگر پول و مقام به کار من نمی‌آید، فقط می‌خواهم بخشی از تجربه ام را به نسل های بعد از خودم انتقال دهم، بیش از 30مورد از این توفیق و پیروزی برای دیارم دارم، سهم من در این موفّقیتها مثل بقیّه مردم است، خیلی کمتر از دیگران هم هست..... مازندران را « مازندرانی » باید بسازد و بس ....
شمال نیوز : هفتاد ساله هستم، دیگر پول و مقام به کار من نمی‌آید، فقط می‌خواهم بخشی از تجربه ام را به نسل های بعد از خودم انتقال دهم، بیش از 30مورد از این توفیق و پیروزی برای دیارم دارم، سهم من در این موفّقیتها مثل بقیّه مردم است، خیلی کمتر از دیگران هم هست.....(ادامه)
داود عزتی استانی شدن انتخابات گامی بسوی تقویت شوراهای اسلامی (يادداشت)
داود عزتی(ادامه)
شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو
در پیش فروش عادی یک و دو ودیعه ای، محصولاتی همچون خانواده پژو ۲۰۶ ، پژو ۴۰۵ ، سمند، پژو پارس و رانا با تنوع رنگ بالا، تنوع در مبلغ ودیعه و موعد تحویل های فروردین ۹۴ به بعد عرضه خواهند شد. (ادامه)
شمال نیوز : اوقاف حق فروش و انتقال  18828متر مربع زمین را که متولی هم داشت، ندارد. حالا با چه راهکار شرعی و قانونی افرادی به عنوان متولی و نماینده اوقاف اسم شان در ذیل ورقه صورتجلسه آمده -که البّته امضا شده نیست- خدا می داند!... اوقاف ، شورای شهر ، حق الناس و فردای قیامت !
شمال نیوز : اوقاف حق فروش و انتقال 18828متر مربع زمین را که متولی هم داشت، ندارد. حالا با چه راهکار شرعی و قانونی افرادی به عنوان متولی و نماینده اوقاف اسم شان در ذیل ورقه صورتجلسه آمده -که البّته امضا شده نیست- خدا می داند!...(ادامه)
علیرضا سعیدآبادی سهم پدیدآوران رسانه دربرنامه سازی های رسانه ملی(يادداشت)
علیرضا سعیدآبادی(ادامه)
آغاز فروش فوری ایران خودرو از فردا
(ادامه)
قربانعلی رنجبر فرح آبادی قدمگاه راهیان نور، تجلی گاه حضور رهبر عزیز(ديدگاه)
قربانعلی رنجبر فرح آبادی(ادامه)
آغاز دومین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی در مازندران
(ادامه)
محمد جونیان دلاور همان دلاور است(ديدگاه)
محمد جونیان (ادامه)
تصادف جان بازيگر ايراني را گرفت
(ادامه)
اسماعیل ارحام صدر پیشکسوت تئاتر درگذشت
(ادامه)
اسامی و آرای ۱۰۰ نفر اول شورای‌ شهر تهران + جدول
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.