.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است. موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد !
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است.(ادامه)
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند. فرماندار چالوس: استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند.(ادامه)
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد. استعفای ۲۰ پرستار در بیمارستان چالوس؛ شیطنت رسانه‌ای یا واقعیت؟
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
طرح عملیاتی سربداران جهت تصرف شهر آمل توسط یکی از اعضاء کادر رهبری اتحادیه به نام "شهاب" (سیامک زعیم) ارائه شده بود که به «اسب تروا» معروف بود. بازخوانی عملیات کمونیست‌ها برای تصرف آمل/ «اسب تروا» رمز "شهاب" برای تصرف شهر!
طرح عملیاتی سربداران جهت تصرف شهر آمل توسط یکی از اعضاء کادر رهبری اتحادیه به نام "شهاب" (سیامک زعیم) ارائه شده بود که به «اسب تروا» معروف بود.(ادامه)
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست. خدا به من قدرت خنداندن داد / در زندگی راحت بگویید اشتباه کردم
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست.(ادامه)
شمال نیوز : معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد ریال برای تسریع در احداث و تجهیز پروژه چند پروژه بیمارسانی در مازندران خبر داد. اختصاص اعتبار ۳۵ میلیاردی برای تکمیل بخش ویژه بیمارستان‌های زیراب و محمودآباد و تاسیسات بیمارستان چالوس
شمال نیوز : معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از اختصاص مبلغ ۳۵ میلیارد ریال برای تسریع در احداث و تجهیز پروژه چند پروژه بیمارسانی در مازندران خبر داد.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
جوان ۱۹ ساله ای که بامداد روز گذشته با شلیک گلوله، پرایدسواری را در ماجرای درگیری به خاطر«سگ دعوا»به قتل رسانده بود پس از چند ساعت فرار تسلیم پلیس شد. قتل مسلحانه به خاطر «سگ دعوا» +عکس
جوان ۱۹ ساله ای که بامداد روز گذشته با شلیک گلوله، پرایدسواری را در ماجرای درگیری به خاطر«سگ دعوا»به قتل رسانده بود پس از چند ساعت فرار تسلیم پلیس شد.(ادامه)
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی‌ از توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های هلال احمر هم زمان با نزدیک شدن به فصل سرما خبر داد. توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های هلال احمر
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی‌ از توزیع واکسن آنفلوآنزا در داروخانه‌های هلال احمر هم زمان با نزدیک شدن به فصل سرما خبر داد.(ادامه)
کودک ۷ ساله‌ای که آثار وحشتناک شکنجه در نقاط مختلف پیکرش نمایان است در حالی به طرز مشکوکی جان سپرد که نامادری وی پرده از آزارهای هولناک او برداشت. مرگ وحشتناک ویهان کوچولو در شکنجه گاه نامادری
کودک ۷ ساله‌ای که آثار وحشتناک شکنجه در نقاط مختلف پیکرش نمایان است در حالی به طرز مشکوکی جان سپرد که نامادری وی پرده از آزارهای هولناک او برداشت.(ادامه)
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است. اینترنت مقر منافقین در آلبانی قطع شد
دولت آلبانی در جدیدترین اقدام خود علیه منافقین شبکه اینترنت مقر اشرف ۳ را قطع کرده است.(ادامه)
منیر تژ از اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق به‌طرز مشکوکی کشته شد، گفته می‌شود وی دست به خودکشی زده است و یا او را خودکشی داده‌اند. «منیر تژ» عضو شورای مرکزی منافقین کشته شد
منیر تژ از اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین خلق به‌طرز مشکوکی کشته شد، گفته می‌شود وی دست به خودکشی زده است و یا او را خودکشی داده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز: مسئول روابط عمومی پست استان مازندران ار برپایی پایگاه‌های "  پست یافته "  روز عاشورا در مسیر عزاداری محبان حسینی برای نخستین بار در کشور  خبر داد .

برپایی پایگاه‌های " پست یافته "در مسیر عزاداری روز عاشورا در مازندران
شمال نیوز: مسئول روابط عمومی پست استان مازندران ار برپایی پایگاه‌های " پست یافته " روز عاشورا در مسیر عزاداری محبان حسینی برای نخستین بار در کشور خبر داد . (ادامه)

خطیب جمعه ساری با تاکید بر حفظ حرمت مجالس عزای امام حسین(ع) گفت که باید در رعایت این شئون و حرمت ها تلاش شود و در مقابل سواستفاده گران ایستادگی کرد. حرمت محرم باید در مجلس عزای امام حسین (ع) حفظ شود/ هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم می‌کنیم
خطیب جمعه ساری با تاکید بر حفظ حرمت مجالس عزای امام حسین(ع) گفت که باید در رعایت این شئون و حرمت ها تلاش شود و در مقابل سواستفاده گران ایستادگی کرد.(ادامه)
شمال نیوز : خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت کامل آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن را مدیرمسوول روزنامه کیهان تشریح کرده است. وقتی شریعتمداری نقشه ترور خاتمی را خنثی کرد / موضوع را با مسئولان سپاه انصار در میان گذاشتیم
شمال نیوز : خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت کامل آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن را مدیرمسوول روزنامه کیهان تشریح کرده است.(ادامه)
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است. حسین شریعتمداری می‌گوید نقشه ترور خاتمی را او لو داده و خنثی کرده است. روایت شریعتمداری از جزئیات «دیدار» با عامل ترور خاتمی
خاطرات تازه منتشر شده هاشمی رفسنجانی نکاتی درباره ماجرای ترور محمد خاتمی در دوران ریاست جمهوری وی دارد که روایت تازه ای از آن اتفاق و نحوه خنثی شدن آن توسط مدیرمسوول روزنامه کیهان مطرح شده است. حسین شریعتمداری می‌گوید نقشه ترور خاتمی را او لو داده و خنثی کرده است.(ادامه)
پخش سریال «حبیب» محصول مشترک ایران و سوریه درباره داعش از شبکه دو سیما
مجموعه تلویزیونی «حبیب» محصول مشترک ایران و سوریه با روایتی از مدافعان حرم و نبرد با داعش از ۳۰ بهمن ماه از شبکه دو سیما پخش می شود.(ادامه)
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران (ادامه)
مسیر و زمان راهپیمایی  یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد.
اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در مازندران + سخنرانان
مسیر و زمان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد. (ادامه)

وزیر راه و شهرسازی، دستور لازم به مدیر کل راه و شهر سازی استان گلستان را مبنی بر صاحبخانه شدن خانواده ۵ قلوهای تازه متولد شده گنبد کاووس صادر کرد و در کمتر از یک روز این وعده محقق شد. خانواده پنج قلوهای گنبدی صاحبخانه شدند
وزیر راه و شهرسازی، دستور لازم به مدیر کل راه و شهر سازی استان گلستان را مبنی بر صاحبخانه شدن خانواده ۵ قلوهای تازه متولد شده گنبد کاووس صادر کرد و در کمتر از یک روز این وعده محقق شد.(ادامه)
فرزندان این مادر ۲ دختر و ۳ پسر هستند که به سبب به دنیا آمدن در هفته بیست و هفتم هم اکنون برای ادامه حیات به دستگاه‌های ویژه متصل هستند.


زن ۳۳ ساله شمالی بعد از ۴ زایمان، ۵ قلو به دنیا آورد
فرزندان این مادر ۲ دختر و ۳ پسر هستند که به سبب به دنیا آمدن در هفته بیست و هفتم هم اکنون برای ادامه حیات به دستگاه‌های ویژه متصل هستند. (ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند. خاطره رهبر انقلاب از مرحوم شیبانی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (جمعه) با حضور در کنار پیکر مرحوم عباس شیبانی ضمن قرائت فاتحه، بر آن یار دیرین و صدیق انقلاب نماز اقامه کردند.(ادامه)
پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر فردی که اقدام به زورگیری تحت عنوان مامور امنیتی از شهروندان می کرد از شهروندان خواست تا چنانچه افرادی که توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان مراجعه کنند. این مامور قلابی را شناسایی کنید
پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر فردی که اقدام به زورگیری تحت عنوان مامور امنیتی از شهروندان می کرد از شهروندان خواست تا چنانچه افرادی که توسط این شخص مورد سرقت قرار گرفته اند، برای پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان مراجعه کنند.(ادامه)
آبگرفتگی کابل‌های مخابراتی علت قطع تلفن‌های ثابت در آمل
تلفن ثابت اهالی و ساکنان برخی خیابان‌های اصلی شهر آمل چند روزی است قطع می‌باشد.(ادامه)
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم. روایت روح‌الامینی از تسخیر سفارت امریکا در سیزدهم آبان ۱۳۵۸
شمال نیوز : آقای دکتر یزدی آن موقع وزیر امورخارجه بود. او می‌گفت من رفتم پیش امام و امام گفت برو ببین اینها چه کسانی هستند و آنها را بریز بیرون. بعد ایشان زنگ می‌زند به آقای خوئینی‌ها و او می‌گوید که ما دو سه روز بیشتر در اینجا کار نداریم.(ادامه)
برگزاری مراسم ۱۳ آبان در ۴۶ نقطه مازندران
زمان، مکان و سخنرانان مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در مازندران اعلام شد.(ادامه)
زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان شهرهای استان مازندران ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، اعلام شد. اعلام زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان مازندران
زمان، مکان و سخنران مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان شهرهای استان مازندران ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، اعلام شد.(ادامه)
در بخشی از گزارش کمیته حقیقت یاب مجلس در مورد فوت مهسا امینی آمده است: هیچ‌گونه ضرب و جرح و برخورد فیزیکی‌ در مواجهه، انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است. ....(خبر)
(ادامه)
گاز برخی مناطق شهر‌های بابل و ساری امروز قطع می‌شود. قطع گاز در بابل و ساری
گاز برخی مناطق شهر‌های بابل و ساری امروز قطع می‌شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 16 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.