.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس موساد در ادامه لفاظی‌های پوچ خود، تهدید‌هایی علیه سران ایران از جمله هدف قرار دادن آن‌ها در قلب تهران را مطرح کرد رسانه صهیونیستی از فهرست ترور موساد در ایران رونمایی کرد+ عکس
رئیس موساد در ادامه لفاظی‌های پوچ خود، تهدید‌هایی علیه سران ایران از جمله هدف قرار دادن آن‌ها در قلب تهران را مطرح کرد(ادامه)
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟ محاکمه روحانی دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟(ادامه)
طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: تجربه من در جمهوری اسلامی در این۴۳ سال می‌گوید دیر و زود دارد، اما سوخت و ساز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟ طائب: محاکمه روحانی دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد
طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: تجربه من در جمهوری اسلامی در این۴۳ سال می‌گوید دیر و زود دارد، اما سوخت و ساز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟(ادامه)
می‌گوید ما در این 44 سال گسست نسلی را کار کردیم، گسست قومی را کار کردیم، گسست مذهبی هم کار کردیم. امروز باید گسست اجتماعی کنیم. دو طرف گسست با همدیگر دعوایشان شود. نسبت به هم نفرت پیدا کنند و کینه پیدا کنند. بعد این گسست اجتماعی را تبدیل به گسست اجتماع و حاکمیت کنیم. هر دو طرف گسست با حاکمیت مسئله‌دار می‌شود.



ماجرای شناسایی ۳۰۰ کدنویس رایانه‌ای مرتبط با رژیم صهیونیستی/ ماموریت تولید هیجان، خشونت و فحشا در بازی‌ها را داشتند/ پایه جنگ ترکیبی دموکرات‌ها نرم است؛ شبهه افکنی، تردید و گسست اجتماعی /قدردانی از برخورد «عالی» امنیتی‌ها با علی دایی (خبر)
می‌گوید ما در این 44 سال گسست نسلی را کار کردیم، گسست قومی را کار کردیم، گسست مذهبی هم کار کردیم. امروز باید گسست اجتماعی کنیم. دو طرف گسست با همدیگر دعوایشان شود. نسبت به هم نفرت پیدا کنند و کینه پیدا کنند. بعد این گسست اجتماعی را تبدیل به گسست اجتماع و حاکمیت کنیم. هر دو طرف گسست با حاکمیت مسئله‌دار می‌شود. (ادامه)
حسین طائب در نشست تبیینی بصیرتی اساتید بسیجی حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، گفت: دو برآورد نسبت به فتنه اخیر وجود دارد؛ نخستین برآورد آمریکایی‌ها این است که با توجه به فشارهای اعمال شده بر انقلاب اسلامی، یک اغتشاش داخلی می‌تواند ضربه نهایی به انقلاب اسلامی باشد که این حرکت آمریکایی‌ها آفندی است. حسین طائب: گشت ارشاد جواب نمی‌دهد
حسین طائب در نشست تبیینی بصیرتی اساتید بسیجی حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، گفت: دو برآورد نسبت به فتنه اخیر وجود دارد؛ نخستین برآورد آمریکایی‌ها این است که با توجه به فشارهای اعمال شده بر انقلاب اسلامی، یک اغتشاش داخلی می‌تواند ضربه نهایی به انقلاب اسلامی باشد که این حرکت آمریکایی‌ها آفندی است.(ادامه)
همایش استانهای شورای ائتلاف با حضور «محمد باقر قالیباف»، «غلامعلی حدادعادل» و تعدادی از فعالان سیاسی جبهه انقلاب برگزار شد. در همایش استان‌های شورای ائتلاف نیروهای چه گذشت؟
همایش استانهای شورای ائتلاف با حضور «محمد باقر قالیباف»، «غلامعلی حدادعادل» و تعدادی از فعالان سیاسی جبهه انقلاب برگزار شد.(ادامه)
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برنامه دشمن این بود که از مهرماه اغتشاشات را با دو بهانه حجاب و مسائل معیشتی، صنفی در دانشگاه‌ها اجرا کند، گفت: شروع حرکت از دانشگاه‌های تهران با مسائل صنفی و سپس گسترش به دانشگاه‌های کشور، پیوند زدن به مدارس و معلمان، سپس مسائل قومی و مذهبی و بعد هم اگر موفق شدند حمله به مراکز حساس سناریوی دشمنان بود. آمریکایی‌ها از اردیبهشت برنامه اغتشاشات را طراحی کردند / رییس موساد آمریکا را متقاعد کرد که توافق نشود و اغتشاش در ایران توسعه پیدا کند / حمله به مراکز حساس هم از سناریوهای آنان بود / از آنجا که با حضور به موقع نیرو‌های امنیتی، موضوع جمع شد، مجبور شدند آخرین مرحله یعنی پروژه زندان‌ها را عملیاتی کنند(خبر)
مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه برنامه دشمن این بود که از مهرماه اغتشاشات را با دو بهانه حجاب و مسائل معیشتی، صنفی در دانشگاه‌ها اجرا کند، گفت: شروع حرکت از دانشگاه‌های تهران با مسائل صنفی و سپس گسترش به دانشگاه‌های کشور، پیوند زدن به مدارس و معلمان، سپس مسائل قومی و مذهبی و بعد هم اگر موفق شدند حمله به مراکز حساس سناریوی دشمنان بود.(ادامه)
شمال نیوز : معلم پیشکسوت و چهره ماندگار ایران امروز در سن ۹۷ سالگی دارفانی را وداع گفت. مبتکر «آ با کلاه» درگذشت + عکس
شمال نیوز : معلم پیشکسوت و چهره ماندگار ایران امروز در سن ۹۷ سالگی دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز: روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با تکرار دروغ ۳ سال پیش، مدعی بازداشت سردار نصیری شد.

دروغ نیویورک تایمز درباره بازداشت فرمانده سابق حفاظت سپاه به اتهام جاسوسی/ واکنش سردار نصیری
شمال نیوز: روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز با تکرار دروغ ۳ سال پیش، مدعی بازداشت سردار نصیری شد. (ادامه)
مجید خادمی با حکم فرماندهی کل قوا به ریاست ساحفاسا (سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران) منصوب شد. رییس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه منصوب شد
مجید خادمی با حکم فرماندهی کل قوا به ریاست ساحفاسا (سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران) منصوب شد.(ادامه)
شیخ حسین طائب –که البته برای بسیاری برادرش شیخ مهدی طائب از او شناخته‌شده‌تر است- بیش از سه دهه در نهادهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران مسئولیت داشته است.
خدا قوت آقای «شیخ»!(يادداشت)
شیخ حسین طائب –که البته برای بسیاری برادرش شیخ مهدی طائب از او شناخته‌شده‌تر است- بیش از سه دهه در نهادهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران مسئولیت داشته است. (ادامه)
هفته گذشته با یک خبر بسیار مهم پایان یافت. این خبر که مدتی بود زمزمه‌های آن از برخی محافل رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی شنیده می‌شد، در آخر هفته گذشته رسما تایید شد و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد. چرا «تصمیم بزرگ» برای تغییر در ریاست سازمان اطلاعات سپاه گرفته شد؟
هفته گذشته با یک خبر بسیار مهم پایان یافت. این خبر که مدتی بود زمزمه‌های آن از برخی محافل رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی شنیده می‌شد، در آخر هفته گذشته رسما تایید شد و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تغییر رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.(ادامه)
مقصد بعدی طائب کجاست؟
حسن سلیمانی فعال رسانه‌ای طی رشته توییتی نوشت: (ادامه)
با حکم فرمانده کل سپاه سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی به سمت رئیس سازمان اطلاعات سپاه منصوب شد
سردار محمد کاظمی رییس سازمان اطلاعات سپاه شد / طائب به سمت مشاور فرمانده کل سپاه منصوب شد
با حکم فرمانده کل سپاه سردار سرتیپ پاسدار محمد کاظمی به سمت رئیس سازمان اطلاعات سپاه منصوب شد (ادامه)
این نمایند مجلس گفت: من این احساس را ندارم که افراد و بزرگوارانی چون آقای نادران یا آقای آقاتهرانی تهدیدی برای ریاست آقای قالیباف باشند و به نظرم او با یک رای بالایی مجددا ریاست مجلس را برای بار سوم در اختیار خواهد گرفت.

خیز دو رقیب اصولگرا برای نشستن روی صندلی ریاست قالیباف / رشیدی کوچی : تلاش‌مان را می کنیم آقاتهرانی رئیس نشود
این نمایند مجلس گفت: من این احساس را ندارم که افراد و بزرگوارانی چون آقای نادران یا آقای آقاتهرانی تهدیدی برای ریاست آقای قالیباف باشند و به نظرم او با یک رای بالایی مجددا ریاست مجلس را برای بار سوم در اختیار خواهد گرفت. (ادامه)
سخنرانان روز جهانی قدس در سراسر کشور در کنار محکومیت ظلم و اشغالگری چندین دهه رژیم منفور و پلید صهیونیستی بر نشانه‌های بیداری امت اسلام در برابر توطئه‌های مختلف استکبار و در صدر آنها آمریکا، اسرائیل و متحدانشان در منطقه تاکید کردند و ....(خبر)
(ادامه)
محسن هاشمی رفسنجانی در پنجمین سال درگذشت اکبر هاشمی رفسنجانی، ابعاد تازه‌ای از فوت او را بازگو کرده است. طبق اظهارات تازه محسن هاشمی، این پرونده همچنان در شورای امنیت باز است.


روایت جدید محسن هاشمی از مرگ آیت‌الله هاشمی
محسن هاشمی رفسنجانی در پنجمین سال درگذشت اکبر هاشمی رفسنجانی، ابعاد تازه‌ای از فوت او را بازگو کرده است. طبق اظهارات تازه محسن هاشمی، این پرونده همچنان در شورای امنیت باز است. (ادامه)
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد.  سه رئیس جمهوری که به بنی صدر تشبیه شدند
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد. (ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
درخواست رئیسی از رئیس اطلاعات سپاه و وزیر اطلاعات
ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب، جلسه‌ای را با حضور رؤسای دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی کشور برگزار کرد.(ادامه)
محمود موسوی مجد چگونه جاسوس سیا و موساد شد؟
الاخبار از قول منابع آگاه مدعی شد که به خاطر ملاحظات امنیتی، برخی جزئیات پرونده موسوی مجد اعلام نشده است و بعید نیست که این جزئیات در آینده اعلام شوند. (ادامه)
اسامی داوطلبان تائید صلاحیت شده در استان گیلان به تفکیک حوزه انتخابیه
بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس در شورای اسلامی توسط هیات های استانی نظارت بر انتخابات به پایان رسید و اسامی تایید شده ها به فرمانداری ها ارسال شد. (ادامه)
جزئیات طرح ترور سردار سلیمانی در روز عاشورا
رئیس سازمان اطلاعات سپاه از شکست طراحی سرویس‌های عبری-عربی برای ترور سرلشکر حاج قاسم سلیمانی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به آیت الله محمد یزدی ضمن واکنش به سخنان منتشر شده از وی به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها پاسخ داد.
از هیچ متخلف و فاسدی حمایت نکرده و نخواهم کرد/هیچگاه نگفته ام نجف می روم / اگر در شورای‌نگهبان سکوت می‌کنند بخاطر پیرمرد بودن شماست/مگر ساختمان‌های شما از ارث پدرتان ساخته شده؟(خبر)
شمال نیوز: آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای خطاب به آیت الله محمد یزدی ضمن واکنش به سخنان منتشر شده از وی به برخی ادعاهای مطرح شده در رسانه‌ها پاسخ داد. (ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب به عنوان مسئول اطلاعات سپاه و سردار سرتیپ پاسدار حسن محقق به عنوان جانشین اطلاعات سپاه معرفی شدند. رئیس و جانشین اطلاعات سپاه معرفی شدند
حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب به عنوان مسئول اطلاعات سپاه و سردار سرتیپ پاسدار حسن محقق به عنوان جانشین اطلاعات سپاه معرفی شدند.(ادامه)
سردار در تهران، شایعه دستگیری در دبی + تصاویر
درحالی برای چندمین بار شایعه‌ای درباره فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد که وی نه تنها در دبی دستگیر نشده بلکه به عنوان «مشاور فرمانده کل سپاه در امور سازندگی» در کشور مشغول به فعالیت است. (ادامه)
حکم سرلشکر جعفری برای سردار حسین نجات
سردار حسین نجات، با حکم سرلشکر جعفری، جانشین رئیس سازمان اطلاعات سپاه شد.(ادامه)
شمال نیوز: دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی مدیر دفتر رئیس رسانه ملي را منصوب کرد.
يك مازندراني مدیر دفتر رئیس سازمان صدا و سیما شد
شمال نیوز: دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در حکمی مدیر دفتر رئیس رسانه ملي را منصوب کرد. (ادامه)
اولین حکم علی‌عسگری صادر شد
محمد مهدی طائب به سمت مدیركل پخش و بهره برداری صدای برون مرزی منصوب شد.(ادامه)
مدیرانی که سرافراز تغییر داد + اسامی
شمال نیوز: محمد سرافراز از سال 1363 که سازمان صداوسیما رسما صاحب رییس شد، چهارمین رییس رسانه ملی محسوب می‌شود. صداوسیما بجز ریاست‌های کوتاه یک یا دو ساله که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تجربه کرد و بیشتر به صورت سرپرست بود، با آمدن محمد هاشمی و در پی او علی لاریجانی و عزت‌الله ضرغامی، دوره‌هایی 10 ساله را در ریاست پشت سر گذاشت. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.