.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند.

وداع تلخ سرخپوشان با جام حذفی در ضربات پنالتی
برنده دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک را ضربات پنالتی مشخص کرد تا سرخپوشان تهرانی در شرایطی که دو بار بازی برده را با تساوی عوض کردند، در نهایت با پنالتی حذف شوند. (ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند : اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه گیری و وحدت را شکستن و دو دستگی و دو گروه‌های جعلی درست کردن به زیان کشور است، به زیان دین شماست، به زیان دنیای شماست، به زیان ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد. رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد و تنبیه خواهد شد
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عید فطر، ضمن اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه و به شهادت رساندن فرماندهان محور مقاومت فرمودند: رژیم صهیونیستی اشتباه کرد، باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد.(ادامه)
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند.

طنین نوای «الغوث» مردم دیارعلویان در شب تقدیرها
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند. (ادامه)
بی‌بی‌سی فارسی در برنامه‌ای ادعا کرد وضعیت مبتلایان به بیماری پروانه‌ای در ایران به دلیل سرگردانی و ناتوانی‌ بیماران برای تهیه داروها و ملزومات پانسمان تلخ و تاسف‌بار است. پانسمان عفونی BBC فارسی روی زخم پروانه‌ای‌ها
بی‌بی‌سی فارسی در برنامه‌ای ادعا کرد وضعیت مبتلایان به بیماری پروانه‌ای در ایران به دلیل سرگردانی و ناتوانی‌ بیماران برای تهیه داروها و ملزومات پانسمان تلخ و تاسف‌بار است.(ادامه)
رهبر کره شمالی به طور رسمی از رئیس جمهور روسیه دعوت کرد که به پیونگ‌یانگ سفر کند و او نیز پذیرفت. رهبر کره شمالی از «پوتین» برای سفر رسمی به پیونگ‌یانگ دعوت کرد
رهبر کره شمالی به طور رسمی از رئیس جمهور روسیه دعوت کرد که به پیونگ‌یانگ سفر کند و او نیز پذیرفت.(ادامه)
یک رسانه هندی گزارش داد که احتمالاً دولت این کشور قصد دارد در جلسه ویژه آتی پارلمان هند لایحه تغییر نام رسمی این کشور به «بهارات» را ارائه کند. احتمال تغییر نام رسمی هند به «بهارات»
یک رسانه هندی گزارش داد که احتمالاً دولت این کشور قصد دارد در جلسه ویژه آتی پارلمان هند لایحه تغییر نام رسمی این کشور به «بهارات» را ارائه کند.(ادامه)
«شلوارک و لباس‌های پاره، ساحلی و جذب نپوشید؛ اندامِ خود را نمایان نکنید؛ متواضعانه لباس بپوشید و به قوانین ما احترام بگذارید.» خیر! آدرس را اشتباه نروید، منظورمان تهران نیست؛ فرانسه را می‌گوییم. انزوای لباس‌پاره‌ها در پاریس/ فرانسوی‌ها تاپ و شلوارک را برنمی‌تابند
«شلوارک و لباس‌های پاره، ساحلی و جذب نپوشید؛ اندامِ خود را نمایان نکنید؛ متواضعانه لباس بپوشید و به قوانین ما احترام بگذارید.» خیر! آدرس را اشتباه نروید، منظورمان تهران نیست؛ فرانسه را می‌گوییم.(ادامه)
«لباس ویژه» سلطان عمان در مهمانی رئیسی / عمامه بنفش و قرمز او نشانه چیست؟ + عکس‌ها
سلطان همچنین بر خلاف مراسم استقبال عصر یکشنبه که عمامه سفید رنگ به سر داشت؛ در ضیافت، عمامه بنفش و قرمز رنگ داشت. این رنگ عمامه، مخصوص اعضای خانواده پادشاهی / حاکم ( خانواده آل بو سعید) است.(ادامه)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است. دوم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت سردار شهید بصیر گرامی باد(يادداشت)
دوم اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید حسین بصیر، قائم‌مقام لشکر کربلا استان مازندران است.(ادامه)
رئیس‌جمهوری در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی ضمن شنیدن دیدگاه‌های آنان، از پیشنهادهای آنها برای «ایجاد شورای نوجوانان»، «تشکیل اتاق اندیشه‌ورزی نوجوانان» و «استعدادیابی برای تحصیل دانش‌آموزان در رشته‌های ... رئیسی: دولت برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی ندارد ولی گاهی چاره‌ای نیست
رئیس‌جمهوری در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی ضمن شنیدن دیدگاه‌های آنان، از پیشنهادهای آنها برای «ایجاد شورای نوجوانان»، «تشکیل اتاق اندیشه‌ورزی نوجوانان» و «استعدادیابی برای تحصیل دانش‌آموزان در رشته‌های ...(ادامه)
نیرو‌های واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند. درگیری های شدید در سودان
نیرو‌های واکنش سریع سودان که در حال درگیری مسلحانه با ارتش سودان هستند، از سیطره خود بر اماکن حساس و حیاتی در پایتخت سودان خبر دادند.(ادامه)
کاش این خبر دروغ باشد و تکذیب شود. اما اگر راست است، مصلحت در لغو برنامه است. هم به آبروریزی‌اش نمی‌ارزد و هم پایگاه اجتماعی رئیس‌جمهور آن را هضم نمی‌کند. هشدار مهاجری به رئیسی در مورد افطاری کاخ سعدآباد
کاش این خبر دروغ باشد و تکذیب شود. اما اگر راست است، مصلحت در لغو برنامه است. هم به آبروریزی‌اش نمی‌ارزد و هم پایگاه اجتماعی رئیس‌جمهور آن را هضم نمی‌کند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند. پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت روز قدس
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: باید در جایی که حکم خدا وجود دارد، قاطعانه و بدون اغماض عمل کرد و از دشمنان و شیطان‌صفتان و جنگ‌های تبلیغاتی آنان نهراسید و آنجایی نیز که مرتبط با امت و مردم خودمان است باید رُحَماء بینهم بود؛ و این سیره امامین انقلاب است که از امیرالمومنین علی(ع) آموخته‌اند.


اژه‌ای: کسی که اصلاح شد باید سوء سابقه با او بماند؟
رئیس قوه قضاییه گفت: باید در جایی که حکم خدا وجود دارد، قاطعانه و بدون اغماض عمل کرد و از دشمنان و شیطان‌صفتان و جنگ‌های تبلیغاتی آنان نهراسید و آنجایی نیز که مرتبط با امت و مردم خودمان است باید رُحَماء بینهم بود؛ و این سیره امامین انقلاب است که از امیرالمومنین علی(ع) آموخته‌اند. (ادامه)
رئیس جمهور سیاست داخلی دولت را متکی به ظرفیت‌های عظیم داخلی و سیاست خارجی دولت را مبتنی بر نگاه متوازن در روابط با همه کشور‌ها دانست و گفت: ما با همه کشور‌های دنیا به صورت متوازن تعامل داریم، اما هیچگاه مسایل کشور را به اخم و لبخند چند کشور گره نزدیم. عصبانیت عجیب رئیسی از منتقدان
رئیس جمهور سیاست داخلی دولت را متکی به ظرفیت‌های عظیم داخلی و سیاست خارجی دولت را مبتنی بر نگاه متوازن در روابط با همه کشور‌ها دانست و گفت: ما با همه کشور‌های دنیا به صورت متوازن تعامل داریم، اما هیچگاه مسایل کشور را به اخم و لبخند چند کشور گره نزدیم.(ادامه)
مسابقه عکاسی سبزه دیار در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری مسابقه عکاسی سبزه دیار در مازندران
مسابقه عکاسی سبزه دیار در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد: با مذاکرات سازنده ای که اکنون داریم و توافقات خوبی که من مطمئن هستم خواهیم داشت، در آن صورت، راه برای توافقات مهم باز خواهد شد و من به این امیدوارم. گروسی: هنوز کارمان تمام نشده؛ دنبال حل مسائل هستیم / باید تضمین‌های ایران را دریافت کنیم / مطمئنم توافقات خوبی خواهیم داشت؛ در این صورت راه برای توافقات مهمتر باز می شود / اسلامی: در مورد موضوع سه مکان، سال گذشته الگویی را با گروسی توافق کرده بودیم؛ همان را دنبال خواهیم کرد(خبر)
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد: با مذاکرات سازنده ای که اکنون داریم و توافقات خوبی که من مطمئن هستم خواهیم داشت، در آن صورت، راه برای توافقات مهم باز خواهد شد و من به این امیدوارم.(ادامه)
علی دایی که سه هفته قبل دعوتنامه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال را برای حضور در جشن معرفی برترین‌های سال دریافت کرده بود، در ساعات ابتدایی یکشنبه با پرواز ترکیش راهی ترکیه و سپس پاریس خواهد شد. ممنوع الخروجی علی دایی و همسرش رفع شد
علی دایی که سه هفته قبل دعوتنامه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال را برای حضور در جشن معرفی برترین‌های سال دریافت کرده بود، در ساعات ابتدایی یکشنبه با پرواز ترکیش راهی ترکیه و سپس پاریس خواهد شد.(ادامه)
امام سجاد(ع) جمله معروفي درباره حضرت زينب(س) دارند، كه به ايشان مي‌فرمايند: أنْتِ الْحَمْدُ للهِ عالِمَةٌ غَيْرُ مُعَلَّمَة وَ فَهِمَةٌ غَيرُ مُفَهِّمَة؛ شكر خدا، تو داناي بدون آموزگار هستي و تو بانوي فهيمي هستي كه فهماننده‌اي نداشته‌اي. نقش حضرت زینب کبری(تو داناي بدون آموزگار هستي/ شباهت نیروی صبر حضرت زینب(س) به حضرت زهرا(س)/ عفت و حجب و حياي بانوی صبر/ نقش حضرت زینب کبری(س) در احیای تشیّعس) در احیای تشیّع(خبر)
امام سجاد(ع) جمله معروفي درباره حضرت زينب(س) دارند، كه به ايشان مي‌فرمايند: أنْتِ الْحَمْدُ للهِ عالِمَةٌ غَيْرُ مُعَلَّمَة وَ فَهِمَةٌ غَيرُ مُفَهِّمَة؛ شكر خدا، تو داناي بدون آموزگار هستي و تو بانوي فهيمي هستي كه فهماننده‌اي نداشته‌اي.(ادامه)
عکس/ اهدای پیراهن تیم ملی فوتبال به رئیس جمهور
جمعی از اهالی ورزش و روسای فدراسیون های ورزشی عصر دیروز به دیدار سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان رفتند و در ضیافت افطار وی شرکت کردند.در دیدار اهالی ورزش با رئیس جمهور، پیراهن شماره ۸ تیم ملی فوتبال کشورمان به وی اهدا شد.(ادامه)
جشن و شادمانی مردم مازندران از صعود تیم نساجی
مردم ورزش دوست مناطق مختلف مازندران از جمله قائمشهر پس از برد تیم نساجی و قهرمانی در فینال جام حذفی و صعود به لیگ قهرمانان آسیا به جشن و شادمانی پرداختند.(ادامه)
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: دشمنان مرتب پسغام و پیغام می‌دهند اگر از دست انتقام حاج قاسم بکشید فلان امتیاز را می‌دهیم و فلان تحریم را برمی‌داریم! اما زهی خیال باطل. تقاص حاج قاسم حتمی است / امر جهاد در اسلام هیچ وقت کهنه نمی شود ....(خبر)
(ادامه)
برگزاری مراسم لیالی قدر در امامزادگان مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مراسم لیالی قدر در امامزادگان استان خبر داد.(ادامه)
 دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت. کشور مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است.

باهنر: دولت رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت/ امیدوارم این ماه عسل سه قوه زود تمام نشود
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: دولت آقای رییسی کشور را گل و بلبل تحویل نگرفت. کشور مشکلات اقتصادی چون عدم تعادل بوجه عمومی دولت و ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی است که برخی نتیجه دولت‌های گذشته است. (ادامه)
شمال نیوز : روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب با بیان این‌که طرز فکر رئیسی با روسای جمهور قبل تفاوت دارد، گفت: وقتی به ایشان گفتم ما در مجله شما را نقد کردیم گفتند چه ایرادی دارد؟ خیلی کار خوبی هم کردید و استقبال کردند. محمد قوچانی : رئیسی نشان داد طرز فکر روسای جمهور قبل را ندارد / او از نقدهایی که کردم، استقبال کرد
شمال نیوز : روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب با بیان این‌که طرز فکر رئیسی با روسای جمهور قبل تفاوت دارد، گفت: وقتی به ایشان گفتم ما در مجله شما را نقد کردیم گفتند چه ایرادی دارد؟ خیلی کار خوبی هم کردید و استقبال کردند.(ادامه)
شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس شانزدهمین یادواره شهدای شهرستان نکا با محوریت سردار شهید طوسی برگزار شد
شانزدهمین یادواره ۴۳۶ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین فرماندهی لشکر 25 کربلا را گرامی داشت .

سرلشکر باقری : سردار سرلشکر شهید طوسی چشم تیزبین و بیدار اطلاعات و عملیات در دفاع مقدس بود
شمال نیوز: همزمان با سالروز شهادت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی ، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی یاد و خاطره جانشین فرماندهی لشکر 25 کربلا را گرامی داشت . (ادامه)
ترخیص اینترنتی خودرو‌ها در مازندران
رئیس پلیس راهور مازندران از ارائه خدمات ترخیص اینترنتی خودرو‌ها در نرم افزار "پلیس من" خبر داد.(ادامه)
در مورد اعمال افزایش برای حداقل‌بگیران مناقشه‌ای نیست چراکه ماده ۱۱۱ قانوم تامین اجتماعی تکلیف را مشخص کرده است اما در مورد سایر سطوح افزایش باید با ماده ۹۶ دیده شود و در آن منطبق شود. جزییات مذاکرات افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد / خبر مهم درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
در مورد اعمال افزایش برای حداقل‌بگیران مناقشه‌ای نیست چراکه ماده ۱۱۱ قانوم تامین اجتماعی تکلیف را مشخص کرده است اما در مورد سایر سطوح افزایش باید با ماده ۹۶ دیده شود و در آن منطبق شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 20 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.