.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند. کسی برای دانشجویان آمریکایی ترانه «برای خواهرم، خواهرامون» نمی‌سازد
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند.(ادامه)
خواستگار شرور وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنید با حمله به خانه او و ضرب و جرح خانواده‌اش وی را ربود. ربودن دختر نوجوان از سوی خواستگار شرور
خواستگار شرور وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنید با حمله به خانه او و ضرب و جرح خانواده‌اش وی را ربود.(ادامه)
روابط عمومی سازمان زندان‌ها اخبار منتشر شده در مورد ضرب و شتم نرگس محمدی را تکذیب کرد. تکذیب ادعای نرگس محمدی درباره ضرب‌وشتم در زندان
روابط عمومی سازمان زندان‌ها اخبار منتشر شده در مورد ضرب و شتم نرگس محمدی را تکذیب کرد.(ادامه)
پلیس در ایالت اوهایوی آمریکا زن بارداری را به دلیل مظنون بودن به سرقت از یک فروشگاه به ضرب گلوله کشت. پلیس آمریکا زن باردار را با گلوله کشت
پلیس در ایالت اوهایوی آمریکا زن بارداری را به دلیل مظنون بودن به سرقت از یک فروشگاه به ضرب گلوله کشت.(ادامه)
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است. موافقان استیضاح: صمت به ژنرال ارشد کارکشته نیاز دارد اما فاطمی‌امین سرجوخه هم نیست/ به غیر از آینده فروشی چه کردید؟/ فاطمی‌امین: آقای بیگی تنها یک خودرو که داده شده را نام ببرید
شمال نیوز : موسوی لارگانی اظهار کرد: آقای فاطمی امین در جلسه استیضاح اول وعده واردات خودروی خارجی را داد و مجوز این کار را هم داشت اما چه کرد. بهتر است توجیه نیاورید که گوشمان پر است. وضعیت را به جایی رسانده‌اید که قیمت پراید ۱۰۰ میلیونی به ۳۰۰ میلیون رسیده است.(ادامه)
مهسا امینی مورد ضرب و شتم قرار نگرفته بود/ محدودیت‌های اینترنتی موقت هستند/ قطعا کسانی که در اغتشاشات حضور داشتند، شناسایی می شوند .... + مشروح(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز:  رییس اورژانس ۱۱۵ بابل از ضرب‌وشتم تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ این شهرستان توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری هنگام انجام ماموریت خبر داد. ضرب و شتم تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ بابل با یک بهانه عجیب !
شمال نیوز: رییس اورژانس ۱۱۵ بابل از ضرب‌وشتم تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ این شهرستان توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری هنگام انجام ماموریت خبر داد.(ادامه)
آیت الله لائینی :جمعیت ایران رو به پیری است
نماینده ولی فقیه در مازندران کاهش فرزندآوری و پیری جمعیت را از جمله آسیب های جامعه ذکر کرد و گفت: جمعیت ما روبه پیری است.(ادامه)
حکم جالب قاضی مازندرانی برای ضاربان گردشگر آلمانی
قاضی مازندرانی برای متهمانی که پارسال یک گردشگر آلمانی را مورد ضرب وشتم قرار داده بودند حکم جالبی صادر کرد.(ادامه)
عکس/ مجروحان حوادث اخیر تهران در بیمارستان ها
در نا امنی های اخیر یک افسر نیروی انتظامی در کرمانشاه و سه تن از بسیجیان کرج توسط اشرار به شهادت رسیدند. (ادامه)
شمال نیوز : سرهنگ «مهدی خادمی» فرمانده انتظامی شهرستان «سوادکوه» در این باره به خبرنگار ما گفت که مأموران راز این پرونده را در مدت زمانی کمتر از 8 ساعت کشف کردند. و.... قتل مرد سوادکوهی زیر مشت ولگد دخترانش !
شمال نیوز : سرهنگ «مهدی خادمی» فرمانده انتظامی شهرستان «سوادکوه» در این باره به خبرنگار ما گفت که مأموران راز این پرونده را در مدت زمانی کمتر از 8 ساعت کشف کردند. و....(ادامه)
شمال نیوز : فولادی توضیح داد: این جنایت در خیابان تهران کوچه مهتاب اتفاق افتاد و بر اثر کتک‌کاری، کودک بیهوش شده و در راه رساندن به بیمارستان فوت شده‌است..... راز قتل ترنم 2 سال و ده ماهه قائم شهری فاش شد+ جزئیات
شمال نیوز : فولادی توضیح داد: این جنایت در خیابان تهران کوچه مهتاب اتفاق افتاد و بر اثر کتک‌کاری، کودک بیهوش شده و در راه رساندن به بیمارستان فوت شده‌است.....(ادامه)
نوعروس خیانتکار، شوهرش را زنده به گور کرد
نوعروس 20 ساله مرودشتی برای رسیدن به مرد موردعلاقه اش، در نقشه‌ای هولناک شوهرش را کشت و با همدستی دو نفر دیگر او را در چاله‌ای زنده به گور کرد. (ادامه)
خانم مدیرعامل که ادعا کرده بود کارمندش به او تجاوز کرده، در دادگاه حضور نیافت
(ادامه)
شمال نیوز :نگار زدو خورد و برخوردهای فیزیکی در شوراهای شمالی اندک اندک به یک روال تبدیل شده و قرار است برخی از اعضای شوراها کام مردم را در سال پایانی شورا تلخ کنند ..... درگیری فیزیکی 3 عضو شورای‌شهر در شورایی دیگر !
شمال نیوز :نگار زدو خورد و برخوردهای فیزیکی در شوراهای شمالی اندک اندک به یک روال تبدیل شده و قرار است برخی از اعضای شوراها کام مردم را در سال پایانی شورا تلخ کنند .....(ادامه)
شمال نیوز: بازرس سازمان تاکسیرانی پس از اینکه اعتراض خود را به دلیل عدم دریافت حقوق چندماهه‌اش مطرح کرد، مورد ضرب و شتم قرار گرفت و صورتش به جای دریافت مطالباتش خونین شد. بازرس سازمان تاکسیرانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت+ تصاویر
شمال نیوز: بازرس سازمان تاکسیرانی پس از اینکه اعتراض خود را به دلیل عدم دریافت حقوق چندماهه‌اش مطرح کرد، مورد ضرب و شتم قرار گرفت و صورتش به جای دریافت مطالباتش خونین شد.(ادامه)
ضرب و شتم ۵ دانش آموز از سوی یک معلم در کلاله
(ادامه)
ضرب‌‌وشتم پزشک،پرستار و زن باردار در بیمارستان
در پی دو بار حمله به اورژانس و بیمارستان چمران سوسنگرد، پزشک و پرستار مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. همچنین مادر بارداری نیز توسط افراد شرور در وسط اورژانس مورد ضرب و شتم قرار گرفت.(ادامه)
گفتگو با 3 قربانی تجاوز در پراید شیشه‌دودی
(ادامه)
ضرب وشتم معاون فرماندار توسط بخشدار سابق
(ادامه)
ضرب‌وشتم یک جانباز در جلسه اصلاح‌طلبان کرمان + تصاویر
شهروند کرمانی گفت: زمانی که موسوی لاری گفت به ما به عنوان صاحبان انقلاب می‌گویند ساختارشکن ولی ما ساختارشکن نیستیم، من بلند شدم و گفتم آقای موسوی لاری، اگر شما و مرعشی ساختارشکن نیستید کروبی و موسوی ساختارشکن نیستند پس چه کسانی فتنه ۸۸ را به وجود آورد.(ادامه)
داستان غم‌انگیز تجاوز به یک دختر 15 ساله در تهران
(ادامه)
قالیباف به مجلس می‌رود
پس از آنکه تذکرات پیاپی اعضای شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با ادامه ساخت‌وسازها در بوستان مادر و ضرب‌وشتم چند شهروند توسط ماموران پیمانکار شهرداری به جایی نرسید، نمایندگان مجلس دست‌به‌کار شده‌اند.(ادامه)
اطلاعیه محیط زیست مازندران درمورد خبرجنجالی فوتبالیست معروف
(ادامه)
پرونده م .ر قطور و سنگین است
(ادامه)
گلایه های حانواده دستفروش به قتل رسیده
بعد از حدود 10 روز از فوت مرحوم علی چراغی بر اثر ضرب وشتم توسط پیمانکار شهرداری، محمد، برادر علي، از خاطرات آن روزها اين‌گونه ياد مي‌كند.(ادامه)
مروزمازندران ومرکز استانش یعنی ساری حال وروز خوشی ندارد و مثل هزاران شهر دیگر و دهها مرکز استان هر روز اخبار و گزارش های ناخوشایندی از ضرب و شتم ها ، نزاع های خانوادگی و خیابانی، قتل و جرح ، طلاق و اعتیاد و..... می شنویم... این روزها « مازندران » حال و روز خوشی ندارد !
مروزمازندران ومرکز استانش یعنی ساری حال وروز خوشی ندارد و مثل هزاران شهر دیگر و دهها مرکز استان هر روز اخبار و گزارش های ناخوشایندی از ضرب و شتم ها ، نزاع های خانوادگی و خیابانی، قتل و جرح ، طلاق و اعتیاد و..... می شنویم...(ادامه)
بازداشت بازیکن استقلال به خاطر درگیری
(ادامه)
تغییر روسای دو دانشگاه دیگر هم قطعی شد
اولین رئیس انتخابی دانشگاه‌های کشور در دوران اصلاحات که از تعرض دانشجویان تندرو مصون نماند به طوری که برخی دانشجویان تندرو با اقداماتی نظیر گروگان‌گیری و ضرب‌وشتم وی، مخالف ریاست وی بودند اکنون بنابر اخبار دریافتی قرار است بار دیگر ریاست این دانشگاه مهم پایتخت را دست بگیرد.(ادامه)
حمله به پرسنل اورژانس در قائمشهر!
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.