.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : محمدباقر نوبخت گفت: بنده از قبل از انتخابات در تمام نظرسنجی های آن منطقه در صدر قرار داشتم و حتی تا ساعت ۱۸ هم چون انتخابات الکترونیکی برگزار میشد بنده پیشتاز بوده ولی خب نتیجه طور دیگری رقم خورد و بنده به نتیجه انتخابات احترام می گذارم. دلیل رای نیاوردن نوبخت در انتخابات رشت از نظر خودش
شمال نیوز : محمدباقر نوبخت گفت: بنده از قبل از انتخابات در تمام نظرسنجی های آن منطقه در صدر قرار داشتم و حتی تا ساعت ۱۸ هم چون انتخابات الکترونیکی برگزار میشد بنده پیشتاز بوده ولی خب نتیجه طور دیگری رقم خورد و بنده به نتیجه انتخابات احترام می گذارم.(ادامه)
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود. آخرین دستور هفتگی کاری مجلس یازدهم/ ۲ خرداد مراسم اختتامیه
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.(ادامه)
مسیح مهاجری خطاب به حسن روحانی نوشت: «وقتی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار می‌شد و بسیاری از افراد سرشناس، با سابقه و صالح توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شدند تا فرد مورد نظر رئیس جمهور شود، چرا شما احساس نکردید جمهوریت و اسلامیت نظام به خطر افتاده است؟» چرا شما فقط وقتی که خودتان ردصلاحیت شدید احساس کردید که جمهوریت نظام به خطر افتاده است؟
مسیح مهاجری خطاب به حسن روحانی نوشت: «وقتی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار می‌شد و بسیاری از افراد سرشناس، با سابقه و صالح توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شدند تا فرد مورد نظر رئیس جمهور شود، چرا شما احساس نکردید جمهوریت و اسلامیت نظام به خطر افتاده است؟»(ادامه)
مرکز اطلاع رسانی پلیس از بازداشت مأمور خاطی که برخورد غیرقانونی و دور از شؤونات اخلاقی با یک زن داشت خبر داد. فراجا: مأمور خاطی بازداشت شد
مرکز اطلاع رسانی پلیس از بازداشت مأمور خاطی که برخورد غیرقانونی و دور از شؤونات اخلاقی با یک زن داشت خبر داد.(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند. ۱۶۶ نماینده ای که در مجلس آینده حضور ندارند +اسامی
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند.(ادامه)
سرپرست سازمان ملّی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی گفت که مسئولیت طراحی و مدیریت تمام آزمون‌های کشور بر عهده این سازمان خواهد بود. اعلام نتایج کنکور ارشد و فرهنگیان تا نیمه خرداد
سرپرست سازمان ملّی سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی گفت که مسئولیت طراحی و مدیریت تمام آزمون‌های کشور بر عهده این سازمان خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد. ۱۶۶ نماینده از قطار بهارستان جاماندند ؛ خروج 7 نماینده مازندران از بهارستان
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد.(ادامه)
با توجه به اعلام نتایج انتخابات توسط وزرات کشور، ۱۱۹ نماینده مجلس یازدهم توانستند مجوز حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دست آورند. کدام منتخبان مجلس جدید «یازدهمی» هستند؟
با توجه به اعلام نتایج انتخابات توسط وزرات کشور، ۱۱۹ نماینده مجلس یازدهم توانستند مجوز حضور در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به دست آورند.(ادامه)
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند. شوک امنیتی به آمریکا؛ اسناد در تهران است؟
رسانه‌های آمریکایی درباره دلایل برکناری رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست به گمانه‌زنی زده‌اند.(ادامه)
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند. طحان نظیف: این حرف‌ها تازگی ندارد / مواردی که برای ردصلاحیت به روحانی اعلام شده متعدد است
هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان کرد: بررسی صلاحیت خبرگان رهبری با فقهای شورای نگهبان است و تاکید عزیزان نیز همیشه بر اجرای قانون بوده است؛ این حرفها تازگی ندارد ظاهراً برخی وقتی تایید می‌شوند سطح درک شورای نگهبان بالاست و وقتی رد می‌شوند حرف دیگری دارند.(ادامه)
لیست مورد حمایت شورای وحدت در دوره دوم انتخابات مجلس اعلام شد لیست مورد حمایت شورای وحدت در دوره دوم انتخابات مجلس
لیست مورد حمایت شورای وحدت در دوره دوم انتخابات مجلس اعلام شد(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل استاندارد مازندران از موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع بین المللی خبر داد . موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع بین المللی / تمدید و افزایش عضویت کامل ایران در اتحادیه تایید صلاحیت آسیا-اقیانوسیه(APAC)
شمال نیوز : مدیرکل استاندارد مازندران از موفقیت فنی سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع بین المللی خبر داد .(ادامه)
مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس آغاز شد. آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس
مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس آغاز شد.(ادامه)
مدیرکل هیأت مرکزی گزینش گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام کنند. پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
مدیرکل هیأت مرکزی گزینش گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام کنند.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
چهره نزدیک به روحانی تاکید کرد:انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند، به شرطی که ...
مشکل اصلی کشور «دولت ضعیف» است!/ انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است
چهره نزدیک به روحانی تاکید کرد:انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و این وظیفه همه است کار کنند، به شرطی که ... (ادامه)
حسام الدین آشنا خطاب به رئیس شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: به جای پرخاشگری مناسب است سوابق را بررسی کرده و ببینید علت طرح مساله در جلسه سران سه گانه کاهش مصرف، صادرات مازاد تولید برای جبران کسر درآمد ارزی و تأمین ریالی برای کمک به اقشار کم‌درآمد بود یا خیر؟ پاسخ کنایه آمیز آشنا به رئیس شورای اطلاع رسانی دولت رئیسی
حسام الدین آشنا خطاب به رئیس شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: به جای پرخاشگری مناسب است سوابق را بررسی کرده و ببینید علت طرح مساله در جلسه سران سه گانه کاهش مصرف، صادرات مازاد تولید برای جبران کسر درآمد ارزی و تأمین ریالی برای کمک به اقشار کم‌درآمد بود یا خیر؟(ادامه)
خلجی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به مصاحبه رئیس جمهور سابق پیرامون وقایع آبان ۱۳۹۸ نوشت: در ۸ سال که با مردم صداقت نداشتید حداقل امروز تمرین کنید که با مردم صادق باشید به خاطر همین دروغ‌هاست که ردصلاحیت شدی/ با مردم صادق باشید
خلجی دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت در واکنش به مصاحبه رئیس جمهور سابق پیرامون وقایع آبان ۱۳۹۸ نوشت: در ۸ سال که با مردم صداقت نداشتید حداقل امروز تمرین کنید که با مردم صادق باشید(ادامه)
دختر رضاخان در نامه به امام خمینی نوشت: در حال حاضر من فاقد شناسنامه هستم به جهت اینکه وزارت دربار گفتند شوهرش مصدقی است و اشرف پهلوی هم ... نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی /فاقد شناسنامه هستم /اشرف گفت به این خواهر بی سواد که با لهجه صحبت می کند، شناسنامه نمی دهیم
دختر رضاخان در نامه به امام خمینی نوشت: در حال حاضر من فاقد شناسنامه هستم به جهت اینکه وزارت دربار گفتند شوهرش مصدقی است و اشرف پهلوی هم ...(ادامه)
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند. به وزیری رأی دادند که سابقه اداره یک کلاس را هم نداشت/ باید در قبال این دولت ضعیف یک مجلس قوی شکل می‌گرفت اما...
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند.(ادامه)
پس از برگزاری انتخابات، اسناد جدیدی در خصوص منتخب حوزه ورامین، پیشوا و قرچک به شورای نگهبان رسید که این اسناد پیش از این در پرونده او منعکس نشده بود و با توجه به اهمیت‌ آن‌ها، سبب ایجاد تردید جدی در خصوص صلاحیت «مهدی زمانی افشار» شد. چرا منتخب مردم ورامین از فیلتر شورای نگهبان عبور نکرد؟
پس از برگزاری انتخابات، اسناد جدیدی در خصوص منتخب حوزه ورامین، پیشوا و قرچک به شورای نگهبان رسید که این اسناد پیش از این در پرونده او منعکس نشده بود و با توجه به اهمیت‌ آن‌ها، سبب ایجاد تردید جدی در خصوص صلاحیت «مهدی زمانی افشار» شد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم خواستار ارائه مکتوب دلایل و مستندات رد صلاحیت خود در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان شد. مستندات ردصلاحیت کامل و مکتوب ارائه شود/ گزارش های راستی آزمایی شده را برای اینجانب ارسال کنید
رئیس دولت های یازدهم و دوازدهم خواستار ارائه مکتوب دلایل و مستندات رد صلاحیت خود در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان شد.(ادامه)
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم». ظریف: اصلاح طلبان در انحصارطلبی دست اصولگرایان را از پشت بسته‌اند/ روحانی همتی را به خاطر نامزد شدن عزل کرد/ ردصلاحیت لاریجانی و جهانگیری اشتباه بود
محمد جواد ظریف گفت: «جریان اصلاحات در سال ۷۸ رفت به سراغ حذف. یعنی گفتش که من می‌خوام «قانون اساسی» رو عوض کنم».(ادامه)
رویداد بررسی آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در زیست بوم مراکز داده و خدمات ابری با سخنرانی دکتر حکیم‌ جوادی رئیس شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار شد. بررسی آخرین وضعیت اقدامات زیست بوم داده و خدمات ابری
رویداد بررسی آخرین وضعیت و اقدامات انجام شده در زیست بوم مراکز داده و خدمات ابری با سخنرانی دکتر حکیم‌ جوادی رئیس شورای مرکزی نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.» لشکر دکترهای بیکار؛ ۷۰ درصد فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری در جست‌وجوی کار هستند
شمال نیوز : آخرین آمارها حکایت از ۷۰ درصد فارغ‌التحصیل بیکار در مقطع دکتری دارد. چندی پیش طاها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال این آمار را تایید کرد. زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به تازگی بیکاری فارغ‌التحصیلان مقطع دکتری را نگران‌کننده دانسته و هشدار داده: «نمایندگان به فکر پنج هزار دکترای بیکار باشند.»(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: ایستادیم تا برخی افراد که در انتصابات دخالت کرده بودند، رد صلاحیت شوند. عدالت خواهی را با گفتمان شفافیت مطرح کردیم و دنبال می‌کنیم. دبیرکل جبهه صبح ایران گفت:از جریان اصلاح‌طلب باید تشکر کرد برای لیستی که در انتخابات دادند. شاید لیست اصلاح‌طلبان برخلاف نظر مخاطبانشان بود اما در مشارکت موثر بود. فیلتر مردم نسبت به شورای نگهبان سختگیرانه‌تر بود که برای جناح چپ و راست سنتی نمود داشت....(خبر)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: ایستادیم تا برخی افراد که در انتصابات دخالت کرده بودند، رد صلاحیت شوند. عدالت خواهی را با گفتمان شفافیت مطرح کردیم و دنبال می‌کنیم.(ادامه)
گروهک تروریستی تندر به سرکردگی جمشید شارمهد و همچنین دولت آمریکا به پرداخت مجموعا ۲ میلیارد و ۴۷۸ میلیون دلار محکوم شدند. محکومیت بیش از ۲ میلیارد دلاری گروهک تروریستی تندر و دولت آمریکا
گروهک تروریستی تندر به سرکردگی جمشید شارمهد و همچنین دولت آمریکا به پرداخت مجموعا ۲ میلیارد و ۴۷۸ میلیون دلار محکوم شدند.(ادامه)
شورای نگهبان در پاسخ به نامه‌های حسن روحانی مبنی بر اعلام دلایل رد صلاحیت او در انتخابات مجلس خبرگان رهبری دلایل رد صلاحیت او را اعلام کرد. شورای نگهبان دلایل رد صلاحیت روحانی را اعلام کرد
شورای نگهبان در پاسخ به نامه‌های حسن روحانی مبنی بر اعلام دلایل رد صلاحیت او در انتخابات مجلس خبرگان رهبری دلایل رد صلاحیت او را اعلام کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 150 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.221 seconds.