.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
فیلمی تازه منتشر شده از تعقیب بالگردهای دشمن توسط شهید شیرودی
تصاویر تازه منتشر شده از تعقیب بالگردهای دشمن توسط شهید شیرودی به همراه صدای شهید را در این ویدئو ببینید.(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است. نشاکاری برنج با نگرانی شالیکاران مازندران از افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
خلبانی که ۵۴۰ عراقی را اسیر کرد
ایرج میرزایی، خلبان جانباز و همرزم شهید شیرودی و کشوری از خلبانان آزمایشی شکاری کبرا در پایگاه هوانیروز کرمانشاه است که از سال ۱۳۵۲ به استخدام هوانیروز درآمد و از سال ۱۳۵۴ وارد پایگاه هوانیروز کرمانشاه شد. (ادامه)
همزمان با ادامه مراحل فنی «آسمان غرب» برای حضور در جشنواره فیلم فجر، نخستین عکس از میلاد کی‌مرام ایفاگر نقش شهید شیرودی منتشر شد. نخستین تصویر میلاد کی‌مرام در نقش شهید شیرودی منتشر شد
همزمان با ادامه مراحل فنی «آسمان غرب» برای حضور در جشنواره فیلم فجر، نخستین عکس از میلاد کی‌مرام ایفاگر نقش شهید شیرودی منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد. تنکابن یا شهسوار، مسئله این است / سال‌هاست این منطقه میان این ۲ نام گیر کرده
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد.(ادامه)
طوفان‌الاقصی علیه رژیم صهیونیستی است اما به معنای واقعی آمریکازدایی است/ جمهوری اسلامی ایران قائل به همه‌پرسی در فلسطین و نظر مردم است/ دیدگاه ما به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست/ طوفان‌الاقصی خاموش شدنی نیست ....(خبر)
(ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
در پاویون، یکی از برادران پاسدار گفت که برادر محسن تماس گرفته و گفته که در کرمانشاه منافقین قصد حمله دارند؛ به کرمانشاه بروید. برادرها شک کردند؛ من برای اطمینان از دفتر فرماندهی کل سپاه کسب اطلاع کردم و بعد از بررسی مطمئن شدیم که خبر درست است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز:

نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم. نقش مازندران در دفاع مقدس(يادداشت)
شمال نیوز: نقش مازندران در انقلاب و دفاع مقدس را با ارائه اطلاعاتی به مرور می نشینیم.(ادامه)
شمال نیوز : بسیاری از فروشندگان برنج در استان علاقه ای به فروش برنج ندارند. در حال حاضر، خریداران نمی‌توانند برنج کشت امسال را به راحتی بخرند و برای خرید نیز باید چند برابر بیش از نرخ مصوب پول بپردازند. مروری بر قیمت برنج کشت جدید/ فروشندگان و رویای انفجار قیمت/ ترفند برخی دلالان برای فروش برنج تقلبی به جای هاشمی
شمال نیوز : بسیاری از فروشندگان برنج در استان علاقه ای به فروش برنج ندارند. در حال حاضر، خریداران نمی‌توانند برنج کشت امسال را به راحتی بخرند و برای خرید نیز باید چند برابر بیش از نرخ مصوب پول بپردازند.(ادامه)
فردی که قصد داشت ۳۴ تن برنج خارجی تاریخ مصرف گذشته را با یک ترفند روانه بازار کند به مرجع قضایی معرفی شد. ترفند عرضه برنج‌های خارجی تاریخ مصرف گذشته لو رفت
فردی که قصد داشت ۳۴ تن برنج خارجی تاریخ مصرف گذشته را با یک ترفند روانه بازار کند به مرجع قضایی معرفی شد.(ادامه)
طرح حمایتی خرید برنج پس از اصلاح قیمت خرید این محصول با استقبال خوب شالیکاران مازندرانی همراه شده است. استقبال شالیکاران استان از طرح حمایتی خرید برنج
طرح حمایتی خرید برنج پس از اصلاح قیمت خرید این محصول با استقبال خوب شالیکاران مازندرانی همراه شده است.(ادامه)
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد موفقیت سریال سوران کردستان و تشدید حسرت مازندران در معرفی آمل قهرمان
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد(ادامه)
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود.

قیمت برنج؛ جهش ۲۴۰ درصدی از شالیزار تا فروشگاه/طارم و هاشمی چند؟
برنج طارم و هاشمی از شالیکار کیلویی ۵۸ هزار و ۶۲۵ تومان خریداری می‌شود. در گیلان و مازندران قیمت آن به‌شکل عمده تا کیلویی ۱۰۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند، اما وقتی به تهران می‌رسند قیمتشان تا ۲۰۰ هزار تومان هم بالا می‌رود. (ادامه)


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران: خرید توافقی برنج پرمحصول به منظور حمایت از برنجکاران و تنظیم بازار برنج در استان آغاز شد. آغاز خرید توافقی برنج پرمحصول از شالیکاران مازندرانی
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران: خرید توافقی برنج پرمحصول به منظور حمایت از برنجکاران و تنظیم بازار برنج در استان آغاز شد.(ادامه)
دبیر انجمن برنج مازندران گفت: نبود نرخ خرید تضمینی، واردات ارزان برنج های خارجی که دولت هزینه آن را می دهد و واردات بیش از حد نیاز  دست و پای تولید را بسته است.

برنج روی دست کشاورزان ماند ؛ تولیدکنندگان دست به دامان واردکنندگان شدند/ هشدار درباره کاهش تولید برنج
دبیر انجمن برنج مازندران گفت: نبود نرخ خرید تضمینی، واردات ارزان برنج های خارجی که دولت هزینه آن را می دهد و واردات بیش از حد نیاز دست و پای تولید را بسته است. (ادامه)
توسعه ناوگان هوایی در دستور کار قرار دارد و تا روزهای آینده هواپیماهای جدیدی به ناوگان هوایی کشور می‌پیوندد. بذرپاش: هواپیماهای جدید در راه است
توسعه ناوگان هوایی در دستور کار قرار دارد و تا روزهای آینده هواپیماهای جدیدی به ناوگان هوایی کشور می‌پیوندد.(ادامه)
وقتی خبر شهادت شهید شیرودی را به حضرت امام رساندم ایشان شدیدا منقلب شد و متاثر گشت و پس از آنکه اشک از چشمانش سرازیر شد فرمود: «شیرودی آمرزیده است.» ده خاطره از شهید شیرودی؛ عقاب تیزپرواز ارتش
وقتی خبر شهادت شهید شیرودی را به حضرت امام رساندم ایشان شدیدا منقلب شد و متاثر گشت و پس از آنکه اشک از چشمانش سرازیر شد فرمود: «شیرودی آمرزیده است.»(ادامه)
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای ....

هفدهمین یادواره سردار شهید طوسی و ۴۳۷ شهید شهرستان نکا برگزار شد
شمال نیوز: هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در مصلای .... (ادامه)
شالیزاری که در آن برنج‌های سیاه می‌روید
در شالیزار روستای آقا ملک بابل بجای برنج سفید، برنج‌های سیاه رشد می‌کند.(ادامه)
حسن تقی‌زاده از کاهش 10 تا 20 هزار تومانی قیمت برنج طارم در بنکداری شهرهای شمالی خبر داد . قیمت جدید برنج اعلام شد
حسن تقی‌زاده از کاهش 10 تا 20 هزار تومانی قیمت برنج طارم در بنکداری شهرهای شمالی خبر داد .(ادامه)
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران گفت: چهار هزار و ۵۵ تن نهاده بذری برای کشت سال زراعی جاری در بین کشاورزان استان توزیع شده و این روند ادامه دارد. ‎ ۴۰۰۰ تن نهاده بذر کشاورزی در مازندران توزیع شد
رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران گفت: چهار هزار و ۵۵ تن نهاده بذری برای کشت سال زراعی جاری در بین کشاورزان استان توزیع شده و این روند ادامه دارد. ‎(ادامه)
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارز با استکبار جهانی در ۴۶ نقطه از استان را اعلام کرد. مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در مازندران اعلام شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران با انتشار اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارز با استکبار جهانی در ۴۶ نقطه از استان را اعلام کرد.(ادامه)
برگزاری مراسم ۱۳ آبان در ۴۶ نقطه مازندران
زمان، مکان و سخنرانان مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : نماد برنج در بازار بورس برای دومین سال روشن شد اما همچنان چراغ برنج در شالیکوبی ها و بازار قرمز و خاموش است. برنج بورس نشین شد و شالیکار خانه نشین/ شالی‌ها روی دست ماند
شمال نیوز : نماد برنج در بازار بورس برای دومین سال روشن شد اما همچنان چراغ برنج در شالیکوبی ها و بازار قرمز و خاموش است.(ادامه)
شمال نیوز : سالانه ۵۰ هزار تن برنج قهوه ای در مازندران تولید می شود و جای این ارقام مغذی در سبد شالیزارهای استان تقریبا هیچ است. سرانه ناچیز برنج قهوه ای در مازندران / تولیدات ارگانیک در سایه
شمال نیوز : سالانه ۵۰ هزار تن برنج قهوه ای در مازندران تولید می شود و جای این ارقام مغذی در سبد شالیزارهای استان تقریبا هیچ است.(ادامه)
شمال نیوز : عضو هیأت مدیره انجمن واردکنندگان برنج به تازگی از احتمال کاهش ۱۰ درصدی قیمت برنج‌های خارجی در بازار خبر داده است. خبری که روی سفره مردم تاثیر دارد/ قیمت برنج پایین می‌آید؟
شمال نیوز : عضو هیأت مدیره انجمن واردکنندگان برنج به تازگی از احتمال کاهش ۱۰ درصدی قیمت برنج‌های خارجی در بازار خبر داده است.(ادامه)
شمال نیوز: تکرار داستان هرساله و سریالی برنج و نارضایتی زنجیره های تولید تا مصرف از اوضاع نابسامان این محصول سبب شده تا دلالان از این بازار گل آلود به سود خود ماهی بگیرند. بلاتکلیفی در بازار برنج؛ همه ناراضی جز دلال !
شمال نیوز: تکرار داستان هرساله و سریالی برنج و نارضایتی زنجیره های تولید تا مصرف از اوضاع نابسامان این محصول سبب شده تا دلالان از این بازار گل آلود به سود خود ماهی بگیرند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.