.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: در پی شهادت رئیس جمهور مجلس فردا (سه‌شنبه) جلسه علنی ندارد و دو مراسم اختتامیه دوره یازدهم و افتتاحیه دوره دوازدهم به سبک و سیاق قبلی برگزار نخواهد شد. فردا جلسه علنی مجلس تشکیل نمی‌شود
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: در پی شهادت رئیس جمهور مجلس فردا (سه‌شنبه) جلسه علنی ندارد و دو مراسم اختتامیه دوره یازدهم و افتتاحیه دوره دوازدهم به سبک و سیاق قبلی برگزار نخواهد شد.(ادامه)
در پی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و هیات همراه آن‌ها در سانحه سقوط بالگرد، مقامات و شخصیت‌های بین‌المللی پیام تسلیت منتشر و با ملت و دولت ایران ابراز همدردی کردند. پیام تسلیت مقامات کشورها برای شهادت آیت الله رئیسی و همراهان
در پی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و هیات همراه آن‌ها در سانحه سقوط بالگرد، مقامات و شخصیت‌های بین‌المللی پیام تسلیت منتشر و با ملت و دولت ایران ابراز همدردی کردند.(ادامه)
با سانحه رخ داده برای شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهورِ جمهوری اسلامی ایران این سوال در ذهن مردم به وجود آمد که در صورت بروز هر‌گونه اتفاقی که منجر به عدم امکان ارائه خدمت رئیس جمهور شود تکلیف ریاست جمهوری بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی چیست؟
با سانحه رخ داده برای شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهورِ جمهوری اسلامی ایران این سوال در ذهن مردم به وجود آمد که در صورت بروز هر‌گونه اتفاقی که منجر به عدم امکان ارائه خدمت رئیس جمهور شود(ادامه)
کشورهای همسایه به سانحه بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و چند تن از مقام‌های ایران، واکنش نشان دادند. واکنش‌های بین‌المللی به سانحه بالگرد رئیس جمهور
کشورهای همسایه به سانحه بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و چند تن از مقام‌های ایران، واکنش نشان دادند.(ادامه)
در جدیدترین اخبار، شبکه خبر در زیرنویس خود نوشت: «خبرهای اولیه حاکی از سانحه فرود سخت برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری است». این زیرنویس همچنین منطقه سانحه را «جلفا» اعلام کرد. سانحه برای بالگرد رئیسی در «دیزمار» /جستجو به سختی پیش می‌رود/تکذیب جلسه شورای عالی امنیت ملی
در جدیدترین اخبار، شبکه خبر در زیرنویس خود نوشت: «خبرهای اولیه حاکی از سانحه فرود سخت برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری است». این زیرنویس همچنین منطقه سانحه را «جلفا» اعلام کرد.(ادامه)
استدلال‌های حامیان تعطیلی روز شنبه به جای روز پنجشنبه، کلی‌گویی و فاقد جزئیات روشن و مستند است. تعطیلی شنبه با چه استدلالی توجیه شده است؟ 
استدلال‌های حامیان تعطیلی روز شنبه به جای روز پنجشنبه، کلی‌گویی و فاقد جزئیات روشن و مستند است.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان محترم باید بپذیرند که اشتباه کردند، آن هم اشتباهی استراتژیک و شایسته است که مصوبه ارسالی به شورای نگهبان را پس گرفته و آن را لغو کنند و نگذارند که تاریخ، با این همه مصوبات و نقش آفرینی های مششع، از آنها قضاوت تلخ داشته باشد! تعطیلی شنبه ها در برنامه فرهنگی ۲۰۳۰ یونسکو برای آموزش و پرورش و سایر نهادهای فرهنگی ایران است / نمایندگان مصوبه ارسالی به شورای نگهبان را پس گرفته و آن را لغو کنند / معلوم نیست که این خوش رقصی ها با کدام توجیه و چشم انداز روشن اقتصادی انجام می گیرد!؟
شمال نیوز : نمایندگان محترم باید بپذیرند که اشتباه کردند، آن هم اشتباهی استراتژیک و شایسته است که مصوبه ارسالی به شورای نگهبان را پس گرفته و آن را لغو کنند و نگذارند که تاریخ، با این همه مصوبات و نقش آفرینی های مششع، از آنها قضاوت تلخ داشته باشد!(ادامه)
شمال نیوز : محمدباقر نوبخت گفت: بنده از قبل از انتخابات در تمام نظرسنجی های آن منطقه در صدر قرار داشتم و حتی تا ساعت ۱۸ هم چون انتخابات الکترونیکی برگزار میشد بنده پیشتاز بوده ولی خب نتیجه طور دیگری رقم خورد و بنده به نتیجه انتخابات احترام می گذارم. دلیل رای نیاوردن نوبخت در انتخابات رشت از نظر خودش
شمال نیوز : محمدباقر نوبخت گفت: بنده از قبل از انتخابات در تمام نظرسنجی های آن منطقه در صدر قرار داشتم و حتی تا ساعت ۱۸ هم چون انتخابات الکترونیکی برگزار میشد بنده پیشتاز بوده ولی خب نتیجه طور دیگری رقم خورد و بنده به نتیجه انتخابات احترام می گذارم.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - يكشنبه ۳۰ اردیبهشت
روزنامه های امروز به موضوعاتی مانند رقم بالای تولید نفت ایران و فروپاشی شورای جنگ اسرائیل پرداختند.(ادامه)
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند. نبویان به نفع قالیباف کنار رفت؟ /ذوالنوری در دوراهی ریاست یا نایب رئیسی /وزرای احمدی نژاد به صف شدند
لابی ها با منتخبان مجلس دوازدهم بالا گرفته است، اینبار تنها هدف کرسی ریاست مجلس نیست و برخی نمایندگان مجلس آینده برای کرسی نایب رئیسی مجلس خیز برداشته اند.(ادامه)
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را تعیین تکلیف کرد. مجمع تشخیص مصلحت لایحه عفاف و حجاب را تعیین تکلیف کرد
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را تعیین تکلیف کرد.(ادامه)
مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. زمان آغاز دوره جدید مجلس خبرگان مشخص شد
مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز سه‌شنبه اول خرداد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.(ادامه)
نظر وزیر کشور درباره تعطیلی شنبه‌ها
وزیر کشور درباره تعطیلی شنبه‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.(ادامه)
رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند مقامات ارشد ایرانی با همتایان آمریکایی خود در عمان درحال مذاکره غیرمستقیم برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه هستند. ادعای منابع آمریکایی درباره مذاکره غیرمستقیم ایران و آمریکا
رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند مقامات ارشد ایرانی با همتایان آمریکایی خود در عمان درحال مذاکره غیرمستقیم برای جلوگیری از تشدید تنش در منطقه هستند.(ادامه)
صبح روز گذشته (جمعه)، مجاهد شیخ سرپرست شهرداری ایذه با انتشار تصویری در فضای مجازی از حمله مسلحانه عده‌ای ناشناس به منزل خود خبر داد. ماجرای ادعای شلیک افراد ناشناس به منزل سرپرست شهرداری ایذه چه بود؟
صبح روز گذشته (جمعه)، مجاهد شیخ سرپرست شهرداری ایذه با انتشار تصویری در فضای مجازی از حمله مسلحانه عده‌ای ناشناس به منزل خود خبر داد.(ادامه)
نمایندگان موافق مصوبه تعطیلی شنبه‌ها آیا ـ خدای نخواسته ـ درپی آن بوده‌اند که با گرفتن تایید برخی از مراجع، شورای نگهبان را در اعلام مغایرت مصوبه با مبانی اسلامی یا قانون اساسی، تحت فشار قرار بدهند؟! از مجلس شورای اسلامی این انتظار نبود!/ دور زدن قانون با استفتاء از مراجع تقلید؟
نمایندگان موافق مصوبه تعطیلی شنبه‌ها آیا ـ خدای نخواسته ـ درپی آن بوده‌اند که با گرفتن تایید برخی از مراجع، شورای نگهبان را در اعلام مغایرت مصوبه با مبانی اسلامی یا قانون اساسی، تحت فشار قرار بدهند؟!(ادامه)
شورای امنیت اقلیم کردستان عراق جمعه شب از بازداشت یکی از دستیاران ارشد سرکرده اسبق داعش خبر داد. دستگیری دست راست ابوبکر البغدادی در اقلیم کردستان عراق
شورای امنیت اقلیم کردستان عراق جمعه شب از بازداشت یکی از دستیاران ارشد سرکرده اسبق داعش خبر داد.(ادامه)
خطیب نماز جمعه تهران با قدردانی از مجلس برای تصویب قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها گفت: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم. علت مساله را در چنین شرایطی نفهمیدیم. لابد دلایل خاص خود را داشتند، البته شورای نگهبان هم فرصت دارد که مساله را حل کند. حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم
خطیب نماز جمعه تهران با قدردانی از مجلس برای تصویب قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها گفت: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم. علت مساله را در چنین شرایطی نفهمیدیم. لابد دلایل خاص خود را داشتند، البته شورای نگهبان هم فرصت دارد که مساله را حل کند.(ادامه)
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود. آخرین دستور هفتگی کاری مجلس یازدهم/ ۲ خرداد مراسم اختتامیه
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.(ادامه)
خلجی: در دولت سیزدهم صبح جمعه تعطیل نیست
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت: از هشت صبح امروز جلسه پیگیری ویژه موضوعات مهم «رفع موانع خودکفایی در تولید برنج»، «مولدسازی پلاژهای دولتی»، «توسعه زیرساخت‌های بنادر استان»، «رسوب کالا در گمرکات» و «مسایل تالاب میانکاله» با حضور رییس جمهور در استانداری در حال برگزاری است.(ادامه)
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: طبق ارزیابی‌های انجام شده پیش از سفر استانی به مازندران برکناری ۱۰ نفر از مدیران ناکارآمد این استان پیشنهاد داده شده است. پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌جمعی ۱۰ مدیر مازندرانی + جزئیات
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: طبق ارزیابی‌های انجام شده پیش از سفر استانی به مازندران برکناری ۱۰ نفر از مدیران ناکارآمد این استان پیشنهاد داده شده است.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون قضایی درباره تعداد آرای قالیباف برای رسیدن به ریاست مجلس توضیح داد. چند نماینده با ریاست قالیباف در مجلس موافقند؟
شمال نیوز: عضو کمیسیون قضایی درباره تعداد آرای قالیباف برای رسیدن به ریاست مجلس توضیح داد.(ادامه)
نایب رئیس شورای عالی استان‌ها از قرارگیری موضوع رسیدگی به خسارت سیل مشهد به عنوان دستورکار شورای شهر مشهد خبر داد. قصور انسانی در سیل مشهد نقش داشت؟
نایب رئیس شورای عالی استان‌ها از قرارگیری موضوع رسیدگی به خسارت سیل مشهد به عنوان دستورکار شورای شهر مشهد خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده ادوار مازندران تاکید کرد :  خطابم به فرهیختگان ، دلسوزان ونمایندگان ومسوولان استان نه سیاسیون ماله کش این است که همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان نگذارند این فرصتها از استان از دست برود و قربانی غفلت و ناتوانی مسوول اجرایی استان گردد شجاعی کیاسری : چرا استاندار مازندران بر خلاف ماموریت خود در حمایت از سرمایه گذاران و اشتغالزایی ، پرونده پروژه پتروشیمی مازندران را بسته اعلام کرد؟! / استاندار به اندازه وزن خودش قفل به در استانداری ، توسعه و اشتغال استان میزند / نوری هیچ سنخیت اجرایی برای استانداری مازندران ندارد
شمال نیوز : این نماینده ادوار مازندران تاکید کرد : خطابم به فرهیختگان ، دلسوزان ونمایندگان ومسوولان استان نه سیاسیون ماله کش این است که همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان نگذارند این فرصتها از استان از دست برود و قربانی غفلت و ناتوانی مسوول اجرایی استان گردد (ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
شمال نیوز : در این جلسه ولی داداشی و رحمت الله نوروزی بعنوان نواب، اسلام زاده بعنوان سخنگو و علی کشوری بعنوان دبیر فراکسیون انتخاب شدند.... سید شمس الدین حسینی رییس فراکسیون نمایندگان شمال کشور شد/ کشوری دبیر شد
شمال نیوز : در این جلسه ولی داداشی و رحمت الله نوروزی بعنوان نواب، اسلام زاده بعنوان سخنگو و علی کشوری بعنوان دبیر فراکسیون انتخاب شدند....(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور دقایقی قبل برای انجام دور دوم سفر استانی وارد فرودگاه شهدای ساری شد. رییس جمهور وارد مازندران شد
شمال نیوز : رئیس جمهور دقایقی قبل برای انجام دور دوم سفر استانی وارد فرودگاه شهدای ساری شد.(ادامه)
سخنگوی شورای رقابت گفت: با رای شورای رقابت خودروهای برقی از شمول مصوبه ۵۴۳ خارج شد. قیمت‌گذاری خودروهای برقی آزاد شد
سخنگوی شورای رقابت گفت: با رای شورای رقابت خودروهای برقی از شمول مصوبه ۵۴۳ خارج شد.(ادامه)
به دانش‌آموزان توصیه می‌شود قبل از برگزاری آزمون‌های نهایی به چند نکته حتما توجه داشته باشند. توصیه‌هایی به دانش‌آموزان برای حضور در آزمون‌های نهایی
به دانش‌آموزان توصیه می‌شود قبل از برگزاری آزمون‌های نهایی به چند نکته حتما توجه داشته باشند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 1209 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.305 seconds.