.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر راه و شهرسازی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که در استانداری مازندران برگزار شد از همکاری و تلاش شهرداری در تحقق برنامه‌های بازآفرینی شهری پایدار و محرومیت‌زدایی از محلات کم برخوردار ساری، قدردانی کرد. قدرداني معاون وزير راه و شهرسازي از شهرداري ساري
وزیر راه و شهرسازی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری که در استانداری مازندران برگزار شد از همکاری و تلاش شهرداری در تحقق برنامه‌های بازآفرینی شهری پایدار و محرومیت‌زدایی از محلات کم برخوردار ساری، قدردانی کرد.(ادامه)
شمال نیوز: تابلوهاي هشداردهنده شنا به عنوان يكي از موثرترين شيوه هاي تبليغات محيطي در شهرهاي ساحلي غرب مازندران است كه نقش بسيار بازدارنده اي دركاهش شمارقربانيان درياي خزر دارد كه متاسفانه در اين مناطق كمتر به اين موضوع پرداخته شده است. جاي خالي تابلوهاي هشداردهنده شنا در غرب مازندران براي كاهش تلفات
شمال نیوز: تابلوهاي هشداردهنده شنا به عنوان يكي از موثرترين شيوه هاي تبليغات محيطي در شهرهاي ساحلي غرب مازندران است كه نقش بسيار بازدارنده اي دركاهش شمارقربانيان درياي خزر دارد كه متاسفانه در اين مناطق كمتر به اين موضوع پرداخته شده است.(ادامه)
معاون امور دولت، مجلس و استانهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران را  منصوب کرد.
سرپرست اداره­ کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران منصوب شد
معاون امور دولت، مجلس و استانهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور حکمی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران را منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز : عدم مشاركت شهرداری از محل منابع داخلي در اجراي پروژه، طولاني شدن انتخاب موقعيت مكاني مناسب جهت اجراي پروژه (بيش از سه ماه زمان صرف اخذ استعلامات از مراجع ذي صلاح  شده است) ، عدم مديريت منابع مالي در شهرداري .... مديريت شهري پل سفيد با آگاهي و اطلاع دقيق اطلاع رسانی کند / عدم مشارکت و مديريت منابع مالي در شهرداري پل سفید پروژه را طولانی کرد نه تخصیص اعتبارات قطره چکانی
شمال نیوز : عدم مشاركت شهرداری از محل منابع داخلي در اجراي پروژه، طولاني شدن انتخاب موقعيت مكاني مناسب جهت اجراي پروژه (بيش از سه ماه زمان صرف اخذ استعلامات از مراجع ذي صلاح شده است) ، عدم مديريت منابع مالي در شهرداري ....(ادامه)
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند.
دریا و جنگل های شمال زیر کوهی از پسماند / 2 نيروگاه زباله‌سوز در كما!فقط 25 درصد از زباله‌ها بازيافت مي‌شو‌د/
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز : روزنامه اصلاح طلب اعتماد مدعی اشت : ممكن است اين رقابت به آخرين لحظات نكشد و باتوجه به جدي شدن مذاكرات اصولگرايان پشت درهاي بسته، پيش از روز سرنوشت و شب انتخابات، يكي از اين دو به نفع ديگري كنار بكشد.... رقابت احتمالی سعید محمد و محمد باقر قالیباف در اردوگاه اصولگرایان
شمال نیوز : روزنامه اصلاح طلب اعتماد مدعی اشت : ممكن است اين رقابت به آخرين لحظات نكشد و باتوجه به جدي شدن مذاكرات اصولگرايان پشت درهاي بسته، پيش از روز سرنوشت و شب انتخابات، يكي از اين دو به نفع ديگري كنار بكشد....(ادامه)
شمال نیوز : فرامرز سپری  در تشریح جزئیات طرح برق امید در مازندران با اشاره به اینکه برق در مازندران پوشش صد در صدی دارد و همه خانوار‌های استان  مشترک برق هستند .... تخفیف صد درصدی بهای برق با اجرای طرح برق در مازندران
شمال نیوز : فرامرز سپری در تشریح جزئیات طرح برق امید در مازندران با اشاره به اینکه برق در مازندران پوشش صد در صدی دارد و همه خانوار‌های استان مشترک برق هستند ....(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه در سال هاي اخير بابلسر، بهنمیر ‏و هادی شهر، بسیار بیشتر از قبل از شاخص ‏های توسعه فاصله ‏گرفته اند و این وضعیت ‏برای من که ۸سال بالاترین مدیر اجرایی ‏شهرستان بودم، نگران کننده است.‏.... بابلسر، بهنمير و هادي شهر از كمترين ‏اعتبارات ملي برخوردارند
شمال نیوز : متاسفانه در سال هاي اخير بابلسر، بهنمیر ‏و هادی شهر، بسیار بیشتر از قبل از شاخص ‏های توسعه فاصله ‏گرفته اند و این وضعیت ‏برای من که ۸سال بالاترین مدیر اجرایی ‏شهرستان بودم، نگران کننده است.‏....(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید شهرداری مرکز استان با حضور مسئولین دوائر و واحدهای شهرداری برگزار شد .... برگزاری معارفه مدیران جدید شهرداری ساری + تصاویر و رزومه
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید شهرداری مرکز استان با حضور مسئولین دوائر و واحدهای شهرداری برگزار شد ....(ادامه)
وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران براي اداره کشور در شرايط جنگ اقتصادي تاکيد کرد.
تاکيد وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران
وزير کشور بر افزايش اختيارات استانداران براي اداره کشور در شرايط جنگ اقتصادي تاکيد کرد. (ادامه)
پرداخت وام 2.5 میلیون تومانی برای گاز سوز کردن خودروها
(ادامه)
شمال نیوز :
يکي ازبزرگترين آرزوهاي مردم فهيم شهرستان نکابه بهره برداري رساندن واتمام پروژه بزرگ مسيرخيابان سي متري بوده است.که به شکرخداوندسبحان وباهمکاري مردم صبورشهرستان نکاوهمچنين باهمت وپشتکارشبانه روزی .... افتتاح پروژه بلوار و پل بزرگ آزادگان نکا(30متري) با شعار ما می توانیم
شمال نیوز : يکي ازبزرگترين آرزوهاي مردم فهيم شهرستان نکابه بهره برداري رساندن واتمام پروژه بزرگ مسيرخيابان سي متري بوده است.که به شکرخداوندسبحان وباهمکاري مردم صبورشهرستان نکاوهمچنين باهمت وپشتکارشبانه روزی ....(ادامه)
روزشماری براي برگزاري مراسم تدفين مطبوعات کشور(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران پس از تغييرات در تشكيلات اداري فرمانداري هاي مازندران سعید ميرزاپور را به اين عنوان منصوب كرد..... انتصاب معاون عمراني فرمانداري شهرستان قائم شهر
شمال نیوز : استاندار مازندران پس از تغييرات در تشكيلات اداري فرمانداري هاي مازندران سعید ميرزاپور را به اين عنوان منصوب كرد.....(ادامه)
شمال نیوز: فاطمه مقیمی اولین پرزیدنت سازمان جهانی تبلیغات IAA در ایران، عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی و صنعت و معدن تهران است. او دارای مدرک تحصیلی دکترای (DBA) مارکتینگ و دانشجوی دکتری تخصصی کارآفرینی بین‌الملل می‌باشد. یک زن گزينه جديد تصدي شهرداري مرکز استان
شمال نیوز: فاطمه مقیمی اولین پرزیدنت سازمان جهانی تبلیغات IAA در ایران، عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی و صنعت و معدن تهران است. او دارای مدرک تحصیلی دکترای (DBA) مارکتینگ و دانشجوی دکتری تخصصی کارآفرینی بین‌الملل می‌باشد.(ادامه)
اعلام آمادگي براي اجراي برنامه عفاف و حجاب ويژه آقايان
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر احمدی ، شهردار نکا گفت : تجلیل از نخبگان، رونمایی از تمبر یادبود تمشک نکا، رونمایی از مربای تمشک و برندسازی در این بخش، از اهداف و برنامه‌های دیگر ما در این همایش است ..... « نکا » میزبان جشنواره ملي « تمشک » جنگلي ايران
شمال نیوز : دکتر احمدی ، شهردار نکا گفت : تجلیل از نخبگان، رونمایی از تمبر یادبود تمشک نکا، رونمایی از مربای تمشک و برندسازی در این بخش، از اهداف و برنامه‌های دیگر ما در این همایش است .....(ادامه)
شمال نیوز : اگر تا چند سال پيش نام مازندران سرسبزي و زيبايي و لطافت را در اذهان تداعي مي‌كرد، حالا با شنيدن نام اين استان فقط بايد به درد‌ها و مشكلات و گرفتاري‌هاي فكر كرد...... « محيط‌ زيست مازندران » اسير بهانه‌هاي مديرانش !
شمال نیوز : اگر تا چند سال پيش نام مازندران سرسبزي و زيبايي و لطافت را در اذهان تداعي مي‌كرد، حالا با شنيدن نام اين استان فقط بايد به درد‌ها و مشكلات و گرفتاري‌هاي فكر كرد......(ادامه)
شمال نیوز : عتراضاتی در مازندران علیه پایتخت شکل گرفت و رئیس وقت سازمان هم حساس شدند و یک هیات را برای بررسی موضوع به مازندران فرستادند که ببینند آیا توهین یا خیانتی شده است یا نه؟ گزارش دوستان نشان داد غرض شخصی چند هنرور بود و مشکل خاصی نیست، حتی زمان کلید خوردن سریال، استاندار سر صحنه حضور داشت.... 95 درصد مردم مازندران از پایتخت استقبال کرده‌اند!
شمال نیوز : عتراضاتی در مازندران علیه پایتخت شکل گرفت و رئیس وقت سازمان هم حساس شدند و یک هیات را برای بررسی موضوع به مازندران فرستادند که ببینند آیا توهین یا خیانتی شده است یا نه؟ گزارش دوستان نشان داد غرض شخصی چند هنرور بود و مشکل خاصی نیست، حتی زمان کلید خوردن سریال، استاندار سر صحنه حضور داشت....(ادامه)
چه کسی جای نجفی به بهشت می‌رود؟
استعفای پرحاشیه شهردار تهران روی میز پارلمان پایتخت است و اگر این استعفا منجر به خروج او از بهشت شود وقت آن رسیده که به گزینه‌های جایگزین فکر شود.(ادامه)
 استاندار مازندران در بازديد از چند طرح و پروژه شهرداري ساري از اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري در چند سال اخير تقدير نمود .


 با اتمام طرح هاي شهرداري، "ساري" به مقصد نفيس گردشگري تبديل خواهد شد(خبر)
استاندار مازندران در بازديد از چند طرح و پروژه شهرداري ساري از اقدامات صورت گرفته در شهرداري ساري در چند سال اخير تقدير نمود . (ادامه)
شمال نیوز : اصولگرايان تلاش مي كنند كه با استفاده از ابزار جمنا براي انتخابات مجلس آتي يك فهرست واحد ارائه كنند اما فعاليت‌هاي قاليباف و رئيسي نشان مي‌دهد كه اردوگاه اصولگرايي در انتخابات 98 حداقل سه فهرست خواهد داشت..... رقابت قالیباف و رئیسی با لیست انتخاباتی جمنا در انتخابات 98
شمال نیوز : اصولگرايان تلاش مي كنند كه با استفاده از ابزار جمنا براي انتخابات مجلس آتي يك فهرست واحد ارائه كنند اما فعاليت‌هاي قاليباف و رئيسي نشان مي‌دهد كه اردوگاه اصولگرايي در انتخابات 98 حداقل سه فهرست خواهد داشت.....(ادامه)
انتصاب مديرعامل جديد سازمان بهشت رضا شهرداري ساري
اميد مالجو از سوي مهدي عبوري شهردار ساري به عنوان مديرعامل جديد سازمان بهشت رضا (ع) منصوب شد (ادامه)
احمدی‌نژاد نامزد بشود، دنبال فتنه است
پانزدهم اسفند ٨٤ با تأخيري زياد نخستين بودجه دولت نهم به مجلس رفت. کارشناسان، بودجه دولت عدالت‌محور را به‌شدت انبساطي، تورم‌زا، ضدتوليد و اشتغال و بحران‌زا توصيف کردند. (ادامه)
زمزمه بنزين 1500 توماني از دی ماه
قيمت بنزين يكي از جذاب‌ترين موضوعاتي است كه هر ساله با ارايه لايحه بودجه توسط دولت به مجلس شوراي اسلامي مورد توجه خاص قرار مي‌گيرد.(ادامه)
مسدود كردن بانك ملت نكا خودسر و بدون تشريفات قانوني نبود
در پي مسدود كردن راه‌هاي ورودي به بانك ملت مركزي نكا توسط شهرداري اين شهر، بانك ملت با ارسال درخواست كتبي، خواهان فرصت و مهلت يك‌ماهه براي تسويه بدهي‌هاي خود شد.(ادامه)
شمال نیوز : بنا به اطلاع موثق دريافتي پس از مذاكرات به عمل آمده از سوي وزارت كشور با عبوري در خصوص سه گزينه ي استانداري استان هاي قم،اردبيل و سمنان در نهايت سمنان مقصد « جوانترین استاندار کشور » خواهد بود..... « مهدی عبوری » استاندار سمنان می شود
شمال نیوز : بنا به اطلاع موثق دريافتي پس از مذاكرات به عمل آمده از سوي وزارت كشور با عبوري در خصوص سه گزينه ي استانداري استان هاي قم،اردبيل و سمنان در نهايت سمنان مقصد « جوانترین استاندار کشور » خواهد بود.....(ادامه)
علت پديدآمدن موسسات غيرمجاز چیست؟
شمال نیوز : معاون نظارتي پيشين بانک مرکزي به آسيب‌شناسي و ريشه‌يابي موسسات مالي غيرمجاز پرداخته است. (ادامه)
 مهدي عبوري در احكامي جديد، شهرداران مناطق سه گانه شهرداري ساري و مديرعامل سازمان عمران را منصوب كرد.
شهرداران مناطق سه گانه و مديرعامل سازمان عمران شهرداری ساری منصوب شدند
مهدي عبوري در احكامي جديد، شهرداران مناطق سه گانه شهرداري ساري و مديرعامل سازمان عمران را منصوب كرد. (ادامه)
شمال نیوز : وی سابقه سال ها نمايندگي مردم را در مجلس شوراي اسلامي دارد و بهتر از هر كسي مي داند رواج چنين موضوعاتي در ميان مردم، از او خصوصي دوم را خواهد ساخت و ممكن است دير يا زود وي را به سرنوشت نماينده سابق این حوزه انتخابیه دچار كند..... گرفتاري نماينده شمالی از دست ژن هاي خوب!
شمال نیوز : وی سابقه سال ها نمايندگي مردم را در مجلس شوراي اسلامي دارد و بهتر از هر كسي مي داند رواج چنين موضوعاتي در ميان مردم، از او خصوصي دوم را خواهد ساخت و ممكن است دير يا زود وي را به سرنوشت نماينده سابق این حوزه انتخابیه دچار كند.....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 63 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.2 seconds.