.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بازداشت موعود شمخانی تایید شد
(ادامه)
عکسی از شمخانی با دست آتل بسته در بیت رهبری /گپ و گفت با آذری جهرمی در حاشیه دیدار با رهبر انقلاب
مسئولان و کارگزاران نظام عصر روز گذشته با رهبر انقلاب دیدار کردند. (ادامه)
شمخانی روی تخت بیمارستان + عکس
علی شمخانی، دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی تحت عمل جراحی قرار گرفت.(ادامه)
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم. کدام چهره‌ها تاکنون «نشان فتح» دریافت کرده‌اند؟
بنابر اظهار نظر امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رهبر انقلاب اخیرا به سپاه «نشان فتح» اعطا کرده‌اند. بدین مناسبت، دریافت‌کنندگان این نشان را مورد بازخوانی قرار داده‌ایم.(ادامه)
عکسی از شمخانی وقتی ۲۸ ساله بود /سندهای یک جنایت در دست قائم مقام سپاه
علی شمخانی، دبیر پیشین شورایعالی امنیت ملی در سال ۱۳۶۲ زمانی که ۲۸ ساله بود، اسنادی از جنایات صدام منتشر کرد.(ادامه)
«حسن باقری به دلیل این‌که در محورهای مختلف اطلاعات‌ عملیات داشت اطلاعات را جمع‌بندی خوبی کرده بود و ارائه داد. حسن باقری یک گزارش شسته، رفته و کامل و دقیق نسبت به خطوط خودی و دشمن ارائه داد و اولین‌بار ما ثابت کردیم که می‌توانیم.» یادی از نابغه اطلاعاتی جنگ(يادداشت)
«حسن باقری به دلیل این‌که در محورهای مختلف اطلاعات‌ عملیات داشت اطلاعات را جمع‌بندی خوبی کرده بود و ارائه داد. حسن باقری یک گزارش شسته، رفته و کامل و دقیق نسبت به خطوط خودی و دشمن ارائه داد و اولین‌بار ما ثابت کردیم که می‌توانیم.»(ادامه)
مشاور سیاسی مقام معظم رهبری گفت: پرونده فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور مجرب‌ترین کارشناسان و با استفاده از مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها به دقت بررسی شده است. هیچ ابهامی در طبیعی بودن فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وجود ندارد
مشاور سیاسی مقام معظم رهبری گفت: پرونده فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور مجرب‌ترین کارشناسان و با استفاده از مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها به دقت بررسی شده است.(ادامه)
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد. در عملیات کربلای ۴ چه گذشت؟ + برشی از اسناد عملیات کربلای ۴ از میان ۲ هزار و ۴۰۰ جلسه ضبط‌ شده
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد.(ادامه)
مشاور سیاسی رهبری انقلاب اسلامی گفت: درس نگرفتن نتانیاهو از اشتباه آمریکا، شرایطی به مراتب فاجعه‌بارتر را به رژیم صهیونیستی تحمیل خواهد کرد. شمخانی: نتانیاهو از اشتباه آمریکا درس بگیرد
مشاور سیاسی رهبری انقلاب اسلامی گفت: درس نگرفتن نتانیاهو از اشتباه آمریکا، شرایطی به مراتب فاجعه‌بارتر را به رژیم صهیونیستی تحمیل خواهد کرد.(ادامه)
مشاور سیاسی مقام معظم رهبری گفت: مسئولیت هرگونه اقدام مستقیم واشینگتن علیه ⁧دفاع مشروع⁩ فلسطینیان در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی، به طور مستقیم متوجه حاکمان کاخ سفید است. واکنش مشاور سیاسی رهبر انقلاب به اتفاقات فلسطین
مشاور سیاسی مقام معظم رهبری گفت: مسئولیت هرگونه اقدام مستقیم واشینگتن علیه ⁧دفاع مشروع⁩ فلسطینیان در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی، به طور مستقیم متوجه حاکمان کاخ سفید است.(ادامه)
عکسی از حضور شمخانی در دیدار دولت رئیسی با رهبر انقلاب
تصویری از حضور علی شمخانی، دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی در دیدار هیات دولت با رهبری انقلاب منتشر شده است.(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
قبل از آن اطلاع داده بودند که به صلاح نیست و ماشینی که فرستاده بودند و قرار بود تا ایشان را از منزل به سمت مجلس عقد دختر آقای شمخانی ببرد نیز نروند. پشت‌پرده ممانعت از حضور خاتمی در مراسم عقد دختر شمخانی
قبل از آن اطلاع داده بودند که به صلاح نیست و ماشینی که فرستاده بودند و قرار بود تا ایشان را از منزل به سمت مجلس عقد دختر آقای شمخانی ببرد نیز نروند.(ادامه)
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند. ماجرای ساختمان فوق‌لاکچری حسن روحانی
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند.(ادامه)
چرا ۵ دور مذاکره ایران و عربستان در بغداد هیچ دستاوردی نداشت؟/ دلایل شخصی «بن سلمان» برای توافق با ایران چه بود؟/ چگونه مسیر توافق از بغداد به پکن رسید؟/ ماجرای درخواست قطری‌ها از ایران برای تاخیر در انتقام ....(خبر)
(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - سه شنبه ۲ خرداد
حکم رهبر معظم انقلاب برای علی اکبر احمدیان و همچنین علی شمخانی بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز کشورمان است.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حکمی آقای علی شمخانی را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاورت سیاسی رهبری منصوب کردند.

شمخانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور سیاسی رهبری شد
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حکمی آقای علی شمخانی را به عضویت مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاورت سیاسی رهبری منصوب کردند. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای اصل ۱۷۶ قانون اساسی با صدور حکمی آقای علی اکبر احمدیان را به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملّی منصوب کردند. انتصاب احمدیان به نمایندگی رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجرای اصل ۱۷۶ قانون اساسی با صدور حکمی آقای علی اکبر احمدیان را به نمایندگی خود در شورایعالی امنیت ملّی منصوب کردند.(ادامه)
سردار علی‌اکبر احمدیان با حکم رهبر معظم انقلاب به عضویت در شورای عالی امنیت ملی درآمد و با حکم رئیس جمهور به عنوان دبیر این نهاد انتخاب شد. 

سردار «علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی شد
سردار علی‌اکبر احمدیان با حکم رهبر معظم انقلاب به عضویت در شورای عالی امنیت ملی درآمد و با حکم رئیس جمهور به عنوان دبیر این نهاد انتخاب شد. (ادامه)
انتشار شعری معنادار از محتشم کاشانی در صفحه شخصی او در توییتر، نشان می‌دهد که کناره‌گیری شمخانی از این سمت پس از ده سال، قطعی است.


شمخانی از شورای عالی امنیت ملی رفتنی شد / شعری که شمخانی منتشر کرد/ جانشین احتمالی کیست؟
انتشار شعری معنادار از محتشم کاشانی در صفحه شخصی او در توییتر، نشان می‌دهد که کناره‌گیری شمخانی از این سمت پس از ده سال، قطعی است. (ادامه)
اینکه فرزندان آقای شمخانی فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای در حمل و نقل دریایی دارند، شاید به ما ربط نداشته باشد. رسایی: آقای شمخانی! حالا چرا با دمپایی؟!
اینکه فرزندان آقای شمخانی فعالیت‌های اقتصادی گسترده‌ای در حمل و نقل دریایی دارند، شاید به ما ربط نداشته باشد.(ادامه)
محمد بن عبدالعزیز الخلیفی وزیر مشاور در امور خارجی قطر که به تهران سفر کرده است عصر امروز با دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون روابط دو جانبه و منطقه ای با وی گفت‌وگو کرد.​ شمخانی: برخی کشور‌ها با سوء استفاده از رخداد‌های مشکوک بدنبال ایجاد سوءتفاهم در روابط میان تهران و دوحه هستند / هیچ محدودیتی برای گسترش مناسبات با کشور‌های همسایه قائل نیستیم(خبر)
محمد بن عبدالعزیز الخلیفی وزیر مشاور در امور خارجی قطر که به تهران سفر کرده است عصر امروز با دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی دیدار و پیرامون روابط دو جانبه و منطقه ای با وی گفت‌وگو کرد.​(ادامه)
وزیر گردشگری مصر اعلام کرد: کشورش به شهروندان ایرانی روادید گردشگری می‌دهد. مصر به گردشگران ایرانی‌ روادید می‌دهد
وزیر گردشگری مصر اعلام کرد: کشورش به شهروندان ایرانی روادید گردشگری می‌دهد.(ادامه)
تصاویری از پوشش متنفاوت دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم افطاری حسینیه شهدای شمخانی در اهواز را مشاهده می کنید.
پوشش متفاوت علی شمخانی در یک مراسم افطاری+ تصاویر
تصاویری از پوشش متنفاوت دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم افطاری حسینیه شهدای شمخانی در اهواز را مشاهده می کنید. (ادامه)
تکذیب اظهار نظر شمخانی درباره ارمنستان و آذربایجان / عکس
نورنیوز پایگاه خبری نزدیک به شورای عالی امنیت ملی خبر منسوب شده به شمخانی درباره اختلافات اخیر ارمنستان و آذربایجان را تکذیب کرد .(ادامه)
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند. ۸ بند اصلی توافق ایران و عربستان
چارچوب و اساس این قراردادها درمذاکرات نیمه دهه ۷۰ بین من بعنوان نماینده ویژه آقای هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور و امیرعبدالله ولیعهد سعودی، حاصل شد... اسرائیل و ایران عملا درشرایط نیمه جنگی به سر می برند. پکن با هر دو طرف رابطه قوی دارد و می تواند برای برقراری "آتش بس" بین دوطرف میانجیگری کند.(ادامه)
در آینده نزدیک با وزیر خارجه عربستان دیدار خواهیم کرد/ از سرگیری روابط با مصر را استقبال می‌کنیم/ امیدواریم در فصل بهار بتوانیم اخبار نهایی مذاکرات هسته‌ای را به استحضار ملت ایران برسانیم/ از همه فرصت‌ها برای کسب حداکثری منافع ملی استفاده کرده و ....(خبر)
(ادامه)

بعداز ظهر امروز توافق‌نامه همکاری‌های مشترک امنیتی ایران و عراق با حضور دبیران شورای عالی امنیت ملی دو کشور به امضا رسید. امضاء توافق‌نامه امنیتی میان جمهوری اسلامی ایران و عراق/ کاهش چالش‌های امنیتی ناخواسته میان دو کشور از مفاد توافق‌نامه
بعداز ظهر امروز توافق‌نامه همکاری‌های مشترک امنیتی ایران و عراق با حضور دبیران شورای عالی امنیت ملی دو کشور به امضا رسید.(ادامه)
شمخانی حرم مطهر امام حسین و حضرت عباس را زیارت کرد+عکس
شمخانی از حرم مطهر امام حسین علیه‌السلام و حضرت عباس علیه‌السلام زیارت کرد.(ادامه)
امسال قطعی‌های مکرر برق نداشتیم/ افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی، آب‌شیرین‌کن‌های بوشهر و انتقال آب به دریاچه ارومیه را داشتیم/ دولت تورم ۶۰ درصدی را به ۴۰ رساند/ در تولید خودرو به مرز ۱.۲ میلیون خواهیم رسید/ آثار اقتصادی توافق با عربستان نمایان خواهد شد....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.