.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در‌های سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شد. در‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مردم باز شد
در‌های سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شد.(ادامه)
این دیدار پیش از اذان مغرب آغاز شد و ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار شاعران تاکید کردند: رسانه‌ها بیش از موشک و پهپاد و هواپیما در عقب راندن دشمن تاثیر می‌گذارند و دلها و ذهن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهند / هر کس رسانه قوی‌تر داشته باشد در اهدافی که دارد موفق‌تر خواهد بود ....(خبر)
این دیدار پیش از اذان مغرب آغاز شد و ابتدا تعدادی از شاعران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت‌وگو کردند. سپس نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اقامه شد و حاضران روزه خود را به همراه ایشان افطار کردند.(ادامه)
(ویدیو) شعرخوانی ندا نوروزی در دیدار با رهبر انقلاب
لحظاتی از شعرخوانی خانم ندا نوروزی در دیدار جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام را می‌بینید.(ادامه)
در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند. دیدار شاعران و اساتید ادبیات فارسی با رهبر انقلاب
در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب به دیدار رهبر انقلاب رفتند.(ادامه)
فیلم/ شعرخوانی شاعر مازندرانی در محضر رهبر انقلاب
در شب میلاد کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب با رهبر انقلاب دیدار کردند.در این دیدار آقای هادی سعیدی کیاسری شاعر مازندرانی شعر " گفتند برو عمر سفر کوتاه است" را در محضر رهبر انقلاب خواندند. (ادامه)
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت. شعرخوانی سیاسی و اجتماعی میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ وعده پی در پی رفع گرانی‌ها چه شد!؟
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت.(ادامه)
لیلة الرغائب سرآغاز ماه رجب و مجال تمنای آمال است، مسلمانان در این فرصت با اقامه نماز و برگزاری آئین‌های خاص تحقق آرزو‌ها را از درگاه حق طلب می‌کنند. برای لیلة الرغائب چه آرزویی دارید؟
لیلة الرغائب سرآغاز ماه رجب و مجال تمنای آمال است، مسلمانان در این فرصت با اقامه نماز و برگزاری آئین‌های خاص تحقق آرزو‌ها را از درگاه حق طلب می‌کنند.(ادامه)
چرا از خودمان پنهان کنیم؟ شاعران سیگاری کم نیستند. همه شاعران سیگاری نیستند، ولی در یک دیدار چندساعته و چند صد نفری، طبیعی است که تعدادی از آنها سیگاری هستند و نیاز به سیگار دارند! ماجرای اتاق سیگار در بیت رهبری
چرا از خودمان پنهان کنیم؟ شاعران سیگاری کم نیستند. همه شاعران سیگاری نیستند، ولی در یک دیدار چندساعته و چند صد نفری، طبیعی است که تعدادی از آنها سیگاری هستند و نیاز به سیگار دارند!(ادامه)
دیدار رمضانی امسال شعرا با رهبر معظم انقلاب در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)، در کنار متنِ شاعرانه و روح افزایش، حاشیه‌ای جانکاه داشت. حضور شاعره‌ای مشکوک در بیت رهبری/ تیم حفاظت رهبر انقلاب صدقه بدهد!
دیدار رمضانی امسال شعرا با رهبر معظم انقلاب در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)، در کنار متنِ شاعرانه و روح افزایش، حاشیه‌ای جانکاه داشت.(ادامه)
 معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران برنامه های این مسجد برای رفاه حال زائران نوروزی را تشریح کرد. برنامه های مسجد مقدس جمکران برای رفاه حال زائران نوروزی
معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران برنامه های این مسجد برای رفاه حال زائران نوروزی را تشریح کرد.(ادامه)
نهادهای زیادی امروز در مداحی داریم مانند جامعه ایمانی مشعر، خانه مداحان، جامعه مداح غرب تهران یا شرق تهران و ... همه این‌ها باید یکی شود و یک تشکیلات واحد داشته باشیم؛ در این صورت طهارت در مداحی هم اتفاق می‌افتد. منصور ارضی: از دست کارهای برخی مداحان گریه می‌کنم
نهادهای زیادی امروز در مداحی داریم مانند جامعه ایمانی مشعر، خانه مداحان، جامعه مداح غرب تهران یا شرق تهران و ... همه این‌ها باید یکی شود و یک تشکیلات واحد داشته باشیم؛ در این صورت طهارت در مداحی هم اتفاق می‌افتد.(ادامه)
برپایی کارگاه نقاشی هنرمندان جانباز و ناشنوا در سوگواره «یاس نبوی»
همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، کارگاه نقاشی هنرمندان جانباز و ناشنوای برگزیده کشوری در محوطه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شد.(ادامه)
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا از برپایی یکصد نمایشگاه بمناسبت هفته مازندران در مدارس این شهرستان خبر داد برپایی یکصد نمایشگاه درمدارس نکا
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان نکا از برپایی یکصد نمایشگاه بمناسبت هفته مازندران در مدارس این شهرستان خبر داد(ادامه)
برگزاری همایش توانمندی‌های روستایی در کلاردشت
همایش توانمندی‌های روستایی به مناسبت گرامیداشت روز ملی مازندران در کلاردشت برگزار می‌شود.(ادامه)
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی مازندران همایش توانمندی‌های روستایی در کلاردشت برگزار می‌شود همایش توانمندی‌های روستایی در کلاردشت
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی مازندران همایش توانمندی‌های روستایی در کلاردشت برگزار می‌شود(ادامه)
درپی حادثه تروریستی گروهک داعش در شیراز، مراسم یادبود شهدای حرم حضرت احمد ابن موسی(ع) شاهچراغ در دانشگاه مازندران برگزار شد مراسم يادبود شهداي حرم حضرت احمد ابن موسي(ع) شاهچراغ در دانشگاه مازندران برگزار شد
درپی حادثه تروریستی گروهک داعش در شیراز، مراسم یادبود شهدای حرم حضرت احمد ابن موسی(ع) شاهچراغ در دانشگاه مازندران برگزار شد(ادامه)
شمیم خوش رضوی در مازندران پیچید
کاروان زیر سایه خورشید امروز وارد مازندران شد.(ادامه)
عکس/ تصویری از رهبر انقلاب درحال شعرخوانی
سایت رهبر انقلاب به مناسبت روز بزرگداشت سعدی، عکسی از رهبر انقلاب در حال مطالعه بخشی از بوستان سعدی در سال ۱۳۸۷ را منتشر کرده است.(ادامه)
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. احمدی نژاد از حمله آمریکا به ایران استقبال می کند/ او خودش را «ولیّ خدا» و «یلتسین ایران» می‌داند/ بقایی گفت جمهوری اسلامی تا انتخابات ۱۴۰۰ سقوط می کند
مشاور سابق رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد تاکید می‌کند که نقش سیاسی و اعتقادی احمدی‌نژاد به زیان جامعۀ ایران است. (ادامه)
دختر شهید سلیمانی در ادامه افزود: «حاج قاسم معتقد بود که بین سوریه، ایران و لبنان نزدیکی وجود دارد و اینکه این مرز‌های مشترک خطرناک است. هر لحظه دشمن می‌تواند نفوذ خود را گسترش دهد و به مرز‌های ایران برسد... دشمنان همیشه در کمین پدرم بودند / او می گفت من سرباز این ملت هستم / پدرم هرگز خود را به هیچ یک از جریان‌های سیاسی گره نزد
دختر شهید سلیمانی در ادامه افزود: «حاج قاسم معتقد بود که بین سوریه، ایران و لبنان نزدیکی وجود دارد و اینکه این مرز‌های مشترک خطرناک است. هر لحظه دشمن می‌تواند نفوذ خود را گسترش دهد و به مرز‌های ایران برسد...(ادامه)
واکنش متفاوت احمدی نژاد به شعرخوانی اردوغان
(ادامه)
مدیرکل پیشین خاورمیانه وزارت خارجه معتقد است اظهارات اردوغان نشانه ی تلاش او برای احیا خلافت عثمانی از آسیای میانه تا الجزایر است / اردوغان می خواهد مسیر احیا خلافت را از طریق جمهوری آذربایجان به دریای خزر و سپس آسیای میانه طی کند ....(خبر)
(ادامه)
واکنش محسن رضایی به شعرخوانی اردوغان در باکو
محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه اردوغان طی توییتی نوشت: اگر آقای اردوغان از خواندن شعر ارس منظورش ایران بزرگ است، درست است. زیرا آذربایجان در قلب ملت ایران و درکنار برادران دیگرش از قوم، لر و کرد و بلوچ و عرب قرار دارد . اگر نظرش تکرار تجربه شکست خورده داعش در سوریه است حرف غلطی است.(ادامه)
واکنش تند ظریف به اظهارات مداخله‌جویانه اردوغان
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه روز پنجشنبه در جشن پیروزی جنگ قره‌باغ در باکو، شعری در رابطه با رود ارس خواند که در آن شعر مردم خطه آذربایجان ایران خطاب قرار می گیرند. این شعر که به زبان ترکی است یکی از نمادهای جدایی طلبی پان ترکیست ها است.(ادامه)
کاظم دلخوش شعری را در صحن مجلس مجلس خطاب به روحانی قرائت کرد. این ویدئو را ببینید. وطن با تو شده سبز و بهاری / گرانی گشته از کشور فراری / فقط یک کار مانده ای حسن جان / خلیج فارس را گندم بکاری ... ویدئو | شعرخوانی نماینده شمالی برای رئیس‌جمهور | فقط یک کار مانده ای حسن جان!
کاظم دلخوش شعری را در صحن مجلس مجلس خطاب به روحانی قرائت کرد. این ویدئو را ببینید. وطن با تو شده سبز و بهاری / گرانی گشته از کشور فراری / فقط یک کار مانده ای حسن جان / خلیج فارس را گندم بکاری ... (ادامه)
بزرگداشت آیت‌الله طبرسی در ساری برگزار شد + تصاویر
مراسم بزرگداشت آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده فقید ولی فقیه در مازندران در ساری برگزار شد. (ادامه)
برگزاری بیست و سومین سالگرد شهید علمدار در ساری
بیست و سومین سالگرد پاسدار رشید اسلام، شهید سید مجتبی علمدار پنجشنبه ۱۲ دی ماه در ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
برنامه تعدادی از هیأت‌های مهم کشور در میلاد امام رضا(ع)
(ادامه)
یک پیرمرد روستایی در مازندران، با ترامپ تماس گرفت.

فیلم/ تماس با ترامپ از روستایی در مازندران!
یک پیرمرد روستایی در مازندران، با ترامپ تماس گرفت. (ادامه)
نظر رهبر انقلاب درباره اذن شوهر برای فضای مجازی
رهبر انقلاب در پاسخ به سوالی درباره اذن شوهر برای فعالیت در فضای مجازی فرمودند: اذن شوهر لازم نیست، مگر اینکه موجب تضییع حق شوهر و یا تصرف در اموال او شود، لازم به ذکر است هر گونه ارتباط با نامحرم که مستلزم مفسده یا خوف وقوع در حرام باشد، جایز نیست.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.