.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در جدیدترین اخبار، شبکه خبر در زیرنویس خود نوشت: «خبرهای اولیه حاکی از سانحه فرود سخت برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری است». این زیرنویس همچنین منطقه سانحه را «جلفا» اعلام کرد. سانحه برای بالگرد رئیسی در «دیزمار» /جستجو به سختی پیش می‌رود/تکذیب جلسه شورای عالی امنیت ملی
در جدیدترین اخبار، شبکه خبر در زیرنویس خود نوشت: «خبرهای اولیه حاکی از سانحه فرود سخت برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری است». این زیرنویس همچنین منطقه سانحه را «جلفا» اعلام کرد.(ادامه)
وزیر کشور گفت: مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه پاسداران
وزیر کشور گفت: مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است(ادامه)
به ادعای یک خبرنگار پرسپولیس تا این لحظه قصدی برای تمدید با اوسمار ندارد. صدای پای علی دایی در پرسپولیس/ شایعه تمدید با اوسمار دروغ است!
به ادعای یک خبرنگار پرسپولیس تا این لحظه قصدی برای تمدید با اوسمار ندارد.(ادامه)
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است. عملیات وعده صادق چه دستاوردهایی داشت؟
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون وزیر کشور با اشاره به شایعات اخیر صورت گرفته که از وی به عنوان یکی از گزینه های استانداری مازندران نام برده شده ، گفت: قطعا استاندار مازندران هفته پیش روی معرفی نخواهد شد. استاندار مازندران نمی شوم/ خادم نظام هستم + مقصد بعدی«شفقت»کجاست؟
شمال نیوز : معاون وزیر کشور با اشاره به شایعات اخیر صورت گرفته که از وی به عنوان یکی از گزینه های استانداری مازندران نام برده شده ، گفت: قطعا استاندار مازندران هفته پیش روی معرفی نخواهد شد.(ادامه)
شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در اطلاعیه‌ای محدودیت پروازی در فرودگاههای کشور را تکذیب کرد. شرکت فرودگاهها: در زمان حاضر هیچ محدودیت پروازی وجود ندارد / تمامی مسیر‌های هوایی آسمان ایران باز است / در صورت ایجاد شرایط جدید، اطلاع‌رسانی خواهد شد
شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در اطلاعیه‌ای محدودیت پروازی در فرودگاههای کشور را تکذیب کرد.(ادامه)
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند. فرماندار چالوس: استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند.(ادامه)
در پی انتشار خبر فوت یک پرستار در کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی استان توضیحاتی را منتشر کرد. در این توضیحات آمده است: پرستار ارجمند فوت شده حداکثر زمان طرح را براساس قانون به مدت ۵۳ ماه طی نموده اند و در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۲۰ پایان طرح ایشان اعلام شده است. جهت استحضار اذهان عمومی اعلام می‌شود فوت این پرستار هیچ گونه ارتباطی به مسائل کاری و طرح ایشان نداشته است. فوت پرستار هیچ ارتباطی به مسائل کاری نداشته
در پی انتشار خبر فوت یک پرستار در کرمانشاه، دانشگاه علوم پزشکی استان توضیحاتی را منتشر کرد. در این توضیحات آمده است: پرستار ارجمند فوت شده حداکثر زمان طرح را براساس قانون به مدت ۵۳ ماه طی نموده اند و در تاریخ ۱۴۰۲/۷/۲۰ پایان طرح ایشان اعلام شده است. جهت استحضار اذهان عمومی اعلام می‌شود فوت این پرستار هیچ گونه ارتباطی به مسائل کاری و طرح ایشان نداشته است.(ادامه)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد آیا تغییرات در کابینه خط قرمز دولت است؟(يادداشت)
در روزهای اخیر و پس از مطرح‌شدن گمانه‌زنی‌ها پیرامون تغییرات احتمالی در تیم اقتصادی کابینه دولت سیزدهم، رئیس شورای‌ اطلاع‌رسانی دولت به شکل عجیبی به شایعات مطروحه واکنش نشان داد(ادامه)
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد. افزایش حقوق بازنشستگان از چه زمانی اعمال می‌شود؟
سخنگوی دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیح داد.(ادامه)
من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم. واکنش فرزند علم الهدی به خبر سهامداری در هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را نابود کرد | ماجد علم الهدی: هیچ ارتباطی با مهدی جوانمرد ندارم | سرمایه‌آی هم برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم!
من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.(ادامه)
طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های ضدایرانی دور جدیدی از شایعات را علیه برخی چهره های سرشناس و افراد منتسب به آن ها آغاز کردند. پاسخ فرزند آیت‌الله علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ گردشگری
طی روزهای گذشته برخی رسانه‌های ضدایرانی دور جدیدی از شایعات را علیه برخی چهره های سرشناس و افراد منتسب به آن ها آغاز کردند.(ادامه)
رئیس صداوسیما استعفا کرد؟ / واکنش جبلی
رئیس سازمان صدا و سیما گفت: شایعات در مورد استعفاهای بعدی را تکذیب می‌کنم.(ادامه)
گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس شدن یا نشدن قالیباف از همین حالا شروع شده و به نظر می‌رسد که رقابت پیش رو برای رئیس فعلی مجلس خیلی آسان نیست. قالیباف رئیس می‌ماند یا استعفا می‌دهد؟
گمانه‌زنی‌ها درباره رئیس شدن یا نشدن قالیباف از همین حالا شروع شده و به نظر می‌رسد که رقابت پیش رو برای رئیس فعلی مجلس خیلی آسان نیست.(ادامه)
دادستان قم گفت: در پرونده درگیری یک خانم با فرد روحانی تاکنون کسی دستگیر نشده و در ارتباط با این موضوع پرونده قضایی تشکیل شده است. تشکیل پرونده قضایی برای درگیری بین یک خانم و یک روحانی
دادستان قم گفت: در پرونده درگیری یک خانم با فرد روحانی تاکنون کسی دستگیر نشده و در ارتباط با این موضوع پرونده قضایی تشکیل شده است.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برخی شایعات درباره استانی شدن کارت‌های هوشمند سوخت را تکذیب کرد. استانی شدن کارت‌های سوخت تکذیب شد
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برخی شایعات درباره استانی شدن کارت‌های هوشمند سوخت را تکذیب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و .... جنگ روایتها در جبهه های انتخاباتی!
شمال نیوز : یکی از اصلی‌ترین نکاتی که در طول یک ماه باقی‌مانده تا برگزاری انتخابات باید موردتوجه قرار بگیرد، تقابل برنامه‌محور با سلسله تحرکات برنامه‌ریزی‌شده دشمن در همه عرصه‌ها از جمله در عرصه جنگ‌های رسانه ای است و اگر این زمان‌حساس به غفلت بگذرد، جامعه در معرض آسیب‌های متعددی از جمله کاهش مشارکت انتخاباتی و ....(ادامه)
مشاور سیاسی مقام معظم رهبری گفت: پرونده فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور مجرب‌ترین کارشناسان و با استفاده از مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها به دقت بررسی شده است. هیچ ابهامی در طبیعی بودن فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وجود ندارد
مشاور سیاسی مقام معظم رهبری گفت: پرونده فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور مجرب‌ترین کارشناسان و با استفاده از مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها به دقت بررسی شده است.(ادامه)
احمد وحیدی درباره هماهنگی حجاب بانان با برخی از بخش ها گفت: اگر با جایی هماهنگ کنند که کمک هایی به آنها بشود مانعی ندارد می توانند هماهنگ کنند اما برای فعالیت هایشان نیازی به اخذ مجوز نیست. واکنش وزیر کشور به فعالیت حجاب‌بانان: نیازی به مجوز ندارند
احمد وحیدی درباره هماهنگی حجاب بانان با برخی از بخش ها گفت: اگر با جایی هماهنگ کنند که کمک هایی به آنها بشود مانعی ندارد می توانند هماهنگ کنند اما برای فعالیت هایشان نیازی به اخذ مجوز نیست.(ادامه)
ساعاتی پیش در مسیر گلزار شهدای کرمان دو انفجار تروریستی رخ داد. طبق اعلام اورژانس کشور تا این لحظه ۱۰۳ نفر شهید شدند.
‌۲ انفجار تروریستی در گلزار شهدای کرمان / اورژانس: تا این لحظه، ۱۰۳ نفر شهید و ۱۸۸ تن زخمی شده‌اند
ساعاتی پیش در مسیر گلزار شهدای کرمان دو انفجار تروریستی رخ داد. طبق اعلام اورژانس کشور تا این لحظه ۱۰۳ نفر شهید شدند. (ادامه)
شمال نیوز : بروز اختلال در سامانه هوشمند بنزین برخی جایگاه‌ها را از دسترس خارج کرد بگونه ای که در اولین ساعات صبح امروز ، برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با قطع سامانه هوشمند مواجه شدند. اختلال در سامانه هوشمند بنزین/ قیمت و سهمیه بنزین تغییر می‌کند؟
شمال نیوز : بروز اختلال در سامانه هوشمند بنزین برخی جایگاه‌ها را از دسترس خارج کرد بگونه ای که در اولین ساعات صبح امروز ، برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با قطع سامانه هوشمند مواجه شدند.(ادامه)
 هادی ابراهیمی اگر فاطمیه نبود....(يادداشت)
هادی ابراهیمی(ادامه)
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر تغییری در روند واردات خودرو‌های کارکرده به کشور ایجاد نشده است. تکذیب توقف واردات خودرو‌های کارکرده به کشور
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: در حال حاضر تغییری در روند واردات خودرو‌های کارکرده به کشور ایجاد نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است . حمایت از مقاومت غزه راهبرد رسانه ملی در برابر امپراطوری دروغ و تحریف
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است .(ادامه)
یک تحلیل‌گر رسانه گفت: شایعات در موقعیت‌های مبهم، شکل می‌گیرد و یکی از علت‌های آن اقدامات ناقص و بدون پیوست رسانه‌ای مدیران است. اقدامات مبهم مدیریتی باعث شکل‌گیری شایعه می‌شود(يادداشت)
یک تحلیل‌گر رسانه گفت: شایعات در موقعیت‌های مبهم، شکل می‌گیرد و یکی از علت‌های آن اقدامات ناقص و بدون پیوست رسانه‌ای مدیران است.(ادامه)
با پایان‌ یافتن داستان‌های عجیب‌ و‌ غریب و حتی با انتشار تصاویری مربوط به غواصی وحید جدی به همراه تیم ملی افراد سالم جودو (!) سناریوی جدیدی که در چین رخ داده و ورزش ایران را بابت جا‌زدن یک ورزشکار بینا به جای یک ورزشکار نابینا زیر سؤال برده، ابهامات موجود در این پرونده را دوچندان کرده است. ماجرای جا‌زدن یک ورزشکار بینا ایرانی به جای یک ورزشکار نابینا
با پایان‌ یافتن داستان‌های عجیب‌ و‌ غریب و حتی با انتشار تصاویری مربوط به غواصی وحید جدی به همراه تیم ملی افراد سالم جودو (!) سناریوی جدیدی که در چین رخ داده و ورزش ایران را بابت جا‌زدن یک ورزشکار بینا به جای یک ورزشکار نابینا زیر سؤال برده، ابهامات موجود در این پرونده را دوچندان کرده است.(ادامه)
روسای‌کل بانک مرکزی ایران و قطر موضوعات مربوط به توسعه همکاری‌های بانکی پس از انتقال ۶ میلیارد دلار به بانک‌های ایرانی در قطر را بررسی کردند. قطر: به تعهدات خود با ایران پایبندیم
روسای‌کل بانک مرکزی ایران و قطر موضوعات مربوط به توسعه همکاری‌های بانکی پس از انتقال ۶ میلیارد دلار به بانک‌های ایرانی در قطر را بررسی کردند.(ادامه)
وجدانم اجازه نمیده سکوت کنم+ عکس
(ادامه)
پدر و مادر آرمیتا گراوند دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در بازداشت و یا محدودشدن خود را تکذیب کردند. درخواست خانواده آرمیتا از مردم و تکذیب دروغهای فضای مجازی/ راضی نیستم عکس‌های شخصی دخترم پخش شود
پدر و مادر آرمیتا گراوند دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های معاند و ضد انقلاب در بازداشت و یا محدودشدن خود را تکذیب کردند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 60 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.