.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رییس کل دادگستری استان سمنان از تایید حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی مرحوم محمودرضا جعفر آقایی در دیوان عالی کشور خبر داد. حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
رییس کل دادگستری استان سمنان از تایید حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی مرحوم محمودرضا جعفر آقایی در دیوان عالی کشور خبر داد.(ادامه)
سریال «رادیولوژی» در گونه درام محصول ژاپن در سال ۲۰۱۹ قرار است از شبکه سلامت سیما پخش شود. شبکه سلامت «رادیولوژی» راه انداخت
سریال «رادیولوژی» در گونه درام محصول ژاپن در سال ۲۰۱۹ قرار است از شبکه سلامت سیما پخش شود.(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
علی جنتی گفت: دلیل طول عمر پدر شاید این باشد که ایشان خیلی حفظ‌الصحه را رعایت می‌کنند. از جمله در غذا خوردن و در استفاده از دارو ملاحظه دارند. راز طول عمر آیت الله جنتی
علی جنتی گفت: دلیل طول عمر پدر شاید این باشد که ایشان خیلی حفظ‌الصحه را رعایت می‌کنند. از جمله در غذا خوردن و در استفاده از دارو ملاحظه دارند.(ادامه)
الیاس حضرتی با رأی قاطع اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی برای چهار سال انتخاب شد. الیاس حضرتی دوباره دبیرکل حزب اعتماد ملی شد
الیاس حضرتی با رأی قاطع اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی به عنوان دبیرکل این تشکل سیاسی برای چهار سال انتخاب شد.(ادامه)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!». آیت الله بهجت چگونه زیست؟(يادداشت)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!».(ادامه)
حجت‌الاسلام علی رضایی طی حکمی از سوی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران به عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد. مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج منصوب شد
حجت‌الاسلام علی رضایی طی حکمی از سوی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران به عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد.(ادامه)
صبح امروز (چهارشنبه) اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی، ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند. حوادث جزیی حواس مسئولان را از سازندگی پرت نکند/ برخورد امنیتی قضایی با عوامل و افراد همسو با دشمن، کار فرهنگی با افراد هیجان‌زده/ فضا نباید امنیتی شود(خبر)
صبح امروز (چهارشنبه) اعضای دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. رهبر انقلاب ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در حکمی، ضمن تعریف خط مشی مورد انتظار از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای دوره نهم را منصوب کرده بودند.(ادامه)
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است. جنتی، روحانی و ناطق نیستند/ چه کسانی در مجمع تشخیص تغییر کردند؟
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز: دفتر علی لاریجانی به شایعه انتصاب وی به عنوان رئیس هیئت عالی حل اختلاف قوا واکنش نشان داد. واکنش دفتر لاریجانی به خبر انتصاب وی به سمت رئیس هیئت عالی حل اختلاف قوا
شمال نیوز: دفتر علی لاریجانی به شایعه انتصاب وی به عنوان رئیس هیئت عالی حل اختلاف قوا واکنش نشان داد.(ادامه)
جزئیات جدید از قتل وکیل شاهرودی؛ او هویت ضارب را قبل از مرگ گفت
(ادامه)
آیت‌الله محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت. آیت‌الله ناصری دار فانی را وداع گفت
آیت‌الله محمد ناصری از علمای برجسته اخلاق و اساتید حوزه علمیه اصفهان دقایقی پیش دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
رئیسی در ۱۲ تنفیذ گذشته چه مقامی داشت؟
یک سال از روزی که رهبر انقلاب اسلامی حکم ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی را تنفیذ کردند، می‌گذرد. تنفیذی که در تاریخ ۴۳ ساله جمهوری اسلامی، ۱۳ بار انجام شده و ۸ نفر را بر صندلی ریاست جمهوری اسلامی ایران نشانده است.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ رضا شاهرودی با پشت موی معروفش
رضا شاهرودی قطعا یکی از بدشانس ترن بازیکنان تاریخ تیم ملی است. او به خاطر مصدومیت و البته یک بار هم به خاطر اختلاف با مایلی کهن، نتوانست در هیچ تورنمنت مهم ملی حاضر شود. او جام جهانی و جام ملت ها را با بدشانسی تمام از دست داد. تصویر زیر یکی از تصاویر قدیمی اوست با پشت موی معروفی که داشت. شاهرودی جزو خوش تیپ ترین بازیکنان زمان خود بود. (ادامه)
ارتقاء سطح فرهنگ دینی در مازندران(خبر)
(ادامه)
سیزده بدر شوم برای یک مسافر
جوان اهل شاهرود که برای گذراندن سیزده بدر به آب بندان چمستان نور آمده بود جان خود را از دست داد.(ادامه)
شمال نیوز : زیبایی بیان و سبک تدریس روان علاوه بر بنیه غنی علمی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه، از همان ابتداء ایشان را به عنوان استاد کامل و جامعی در حوزه های علمیه مشهد و قم قلمداد نمود .... آیت الله نظری خادم الشریعه ؛ دلبسته غدیر و دلداده انقلاب اسلامی
شمال نیوز : زیبایی بیان و سبک تدریس روان علاوه بر بنیه غنی علمی حضرت آیت الله آقای حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه، از همان ابتداء ایشان را به عنوان استاد کامل و جامعی در حوزه های علمیه مشهد و قم قلمداد نمود ....(ادامه)
مرور تاریخ دهه ۹۰ که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید، از این منظر که در این ۱۰ سال، کدامیک از روحانیون سرشناس رحلت کردند، شاید جالب توجه باشد. خبرگزاری خبرآنلاین در دو بخش به این موضوع پرداخته است. جای خالی ۷ روحانیِ سیاستمدار، اعتدالی، رفیق رهبری و یار امام
مرور تاریخ دهه ۹۰ که حدود دو ماه دیگر به پایان خواهد رسید، از این منظر که در این ۱۰ سال، کدامیک از روحانیون سرشناس رحلت کردند، شاید جالب توجه باشد. خبرگزاری خبرآنلاین در دو بخش به این موضوع پرداخته است.(ادامه)
این‌جانب از بدو بازداشت (درحالی‌که در خارج از حوزه قضائی تهران و در شهرستان آمل بدون دریافت نیابت قضائی از شهرستان آمل ناهار میهمان منزل ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ...

در منزل آقای آملی لاریجانی، توسط یک گروه 50 نفره، بازداشت شدم / تنها گناه من 20 سال خدمت صادقانه در قوه قضائیه است !
این‌جانب از بدو بازداشت (درحالی‌که در خارج از حوزه قضائی تهران و در شهرستان آمل بدون دریافت نیابت قضائی از شهرستان آمل ناهار میهمان منزل ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام ... (ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: جمهوری اسلامی از عزم خود در اجرای عدالت نسبت به عوامل ترور حاج قاسم و تروریست های اقتصادی که در قالب تحریم علیه ملت ایران مرتکب جنایت شدند عقب نشینی نمی کند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : این شهروند تصمیم اتخاذ شده درباره سنگ قبرهای بانوان در آرامگاه رویان را ناآگاهانه و غیرقانونی می‌داند و اظهار می‌کند.... ماجرای حذف تصویر بانوان از سنگ مزار در آرامگاه رویان+ تصاویر
شمال نیوز : این شهروند تصمیم اتخاذ شده درباره سنگ قبرهای بانوان در آرامگاه رویان را ناآگاهانه و غیرقانونی می‌داند و اظهار می‌کند....(ادامه)
شمال نیوز: سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در عمان برای تصدی سمت جدیدش وارد مسقط شد.
نماینده سابق بابل، سفیر جدید ایران وارد مسقط شد
شمال نیوز: سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در عمان برای تصدی سمت جدیدش وارد مسقط شد. (ادامه)
عکس/ تیپ رضا شاهرودی در اوایل دهه ۷۰
رضا شاهرودی جزو چهره‌های ماندگار فوتبال ایران است. هر چند او در تیم ملی بدشانسی آورد و جام جهانی و جام ملت‌ها را به به خاطر مصدومیت از دست داد ولی همواره مورد توجه رسانه‌ها بود.(ادامه)
ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان درباره املاک این بنیاد در برنامه تلویزیونی با موجی از واکنش های سیاسون مواجه شد. ولوله فتاح در دفتر خاتمی و احمدی‌نژاد، مدرسه حدادعادل و کاخ مرمر/ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان بوی انتخابات می دهد؟ / فتاح فضای مجازی و رسانه ای را یکباره تسخیر کرد(خبر)
ادعاهای رئیس بنیاد مستضعفان درباره املاک این بنیاد در برنامه تلویزیونی با موجی از واکنش های سیاسون مواجه شد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده سابق مردم بابل در مجلس دهم به عنوان سفیر ایران در عمان منصوب شد. علی نجفی خشرودی راهی عمان می شود
شمال نیوز: نماینده سابق مردم بابل در مجلس دهم به عنوان سفیر ایران در عمان منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز : چند وقتی است، پرونده «اکبر طبری» معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه و فساد‌هایی که او با سوء استفاده از جایگاه و عنوانش انجام داده، توسط دستگاه قضایی کشور در حال بررسی است و تاکنون اتهامات زیادی متوجه او بوده است.... «ناطق نوری » یا « رسایی » ؛ یک‌ کدام «دروغ» می‌گویند !
شمال نیوز : چند وقتی است، پرونده «اکبر طبری» معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضائیه و فساد‌هایی که او با سوء استفاده از جایگاه و عنوانش انجام داده، توسط دستگاه قضایی کشور در حال بررسی است و تاکنون اتهامات زیادی متوجه او بوده است....(ادامه)
محسن برهانی استادیار دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، در یادداشتی اینستاگرامی درباره قاضی منصوری درباره برخی احکامی که وی صادر کرده بود، نوشت: روایتی از احکامی که قاضی منصوری صادر کرد
محسن برهانی استادیار دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، در یادداشتی اینستاگرامی درباره قاضی منصوری درباره برخی احکامی که وی صادر کرده بود، نوشت:(ادامه)
حضرت آیت‌الله! با مردم سخن بگویید...(يادداشت)
(ادامه)
با حکم قالیباف؛ مشاور رییس و دبیر کارگروه تحول مجلس منصوب شد
محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در حکمی، حسین قربانزاده را به عنوان مشاور خود و دبیر کارگروه مشورتی تحول مجلس منصوب کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 21 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.