.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران با صدور بیانیه ای اعلام نمودند :  در روزهاي گذشته خبر احداث پتروشيمي در محدوده سرزميني شهرستان بهشهر در سطح ملي و افكار عمومي در صدر اخبار قرار گرفته است. بيانيه جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران راجع به پتروشيمي بهشهر
جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران با صدور بیانیه ای اعلام نمودند : در روزهاي گذشته خبر احداث پتروشيمي در محدوده سرزميني شهرستان بهشهر در سطح ملي و افكار عمومي در صدر اخبار قرار گرفته است. (ادامه)
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. بازخوانی حادثه عظیم عاشورا / روایت شهادت تک تک یاران امام حسین در دشت کربلا
شب و روز عاشورا بنا بر سنت تاریخی، متعلق به امام حسین (ع) سرور و سالار شهیدان است و راویان به وقایع آن روز بزرگ می‌پردازند؛ اما در روز عاشورا در کربلا چه گذشت؟ روایت کامل و دقیقِ واقعه عاشورا را به ترتیب زمان و لحظات دردآور شهادت یاران حسین (ع) در «تابناک» بازخوانی می‌کنیم. (ادامه)
شمال نیوز : هر یک از دوستان ما بمیرد درحالی که تلاوت قرآن را خوب نمی داند، در عالم قبر (برزخ) به او خواهند آموخت تا درجه او به خاطر قرآن ارتقا یابد؛ زیرا بهشت به اندازه آیات قرآن است و به او گفته می شود: بخوان و بالا برو. او نیز قرآن می خوانَد و بالا می رود .... ذکری که غم و اندوه را برطرف می‌کند / گوشه هايي از مکارم اخلاقي امام کاظم(ع)
شمال نیوز : هر یک از دوستان ما بمیرد درحالی که تلاوت قرآن را خوب نمی داند، در عالم قبر (برزخ) به او خواهند آموخت تا درجه او به خاطر قرآن ارتقا یابد؛ زیرا بهشت به اندازه آیات قرآن است و به او گفته می شود: بخوان و بالا برو. او نیز قرآن می خوانَد و بالا می رود ....(ادامه)
دژپسند، انتخابي اصلح
(ادامه)
برنامه های سالروز ورود آزادگان به کشور در مازندران اعلام شد
مدير كل بنياد مازندران، برنامه هاي سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي را تشريح كرد. (ادامه)
شمال نیوز : در مازندران روزانه در حدود سه هزار و پانصد تن زباله توليد مي‌شود كه از هر يك تن زباله 500 ليتر شيرابه توليد مي‌شود. اما در بحث فاضلاب، سرانه توليد فاضلاب 150 ليتر در روز براي هر فرد است. سه ميليون و سيصد هزار مازندراني داريم. با مقايسه اين دو آمار متوجه تفاوت ميزان توليد و درنهايت سيستم تصفيه آن‌ها مي‌شويم »....
بنویسيم دریای خزر ؛ بخوانيم سطل زباله !
شمال نیوز : در مازندران روزانه در حدود سه هزار و پانصد تن زباله توليد مي‌شود كه از هر يك تن زباله 500 ليتر شيرابه توليد مي‌شود. اما در بحث فاضلاب، سرانه توليد فاضلاب 150 ليتر در روز براي هر فرد است. سه ميليون و سيصد هزار مازندراني داريم. با مقايسه اين دو آمار متوجه تفاوت ميزان توليد و درنهايت سيستم تصفيه آن‌ها مي‌شويم ».... (ادامه)
استاندار:خانه مطبوعات باید اتاق فكری برای راهبری مطبوعات باشد
استاندار مازندران گفت: خانه مطبوعات باید اتاق فكری برای راهبری مطبوعات باشد.(ادامه)
غذاهای محلی استان گیلان؛ خیلی هم عالی!
در این سری مجموعه مطالب خوشمزه قصد کرده ایم غذاهای محلی و معروف هر استان را به تفکیک به شما معرفی کرده و آموزش دهیم. امروز با غذاهای محلی استان گیلان ما را همراهی کنید. (ادامه)
عباس اخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در روزنامه اعتماد نوشت:مسیرِ پرسش و پاسخ بین مجلس و دولت جاده یکطرفه است. قطعا حرکت در خلاف جهت جریمه سنگینی دارد. لیکن، این‌بار می‌خواهم برخلاف رویه معمول، پرسشی را با نمایندگانِ عزیزِ استیضاح‌کننده در میان بگذارم و به‌قول معروف طلب توضیح کنم.
مقاله عباس آخوندی در باره استیضاح
عباس اخوندی وزیر مسکن و شهرسازی در روزنامه اعتماد نوشت:مسیرِ پرسش و پاسخ بین مجلس و دولت جاده یکطرفه است. قطعا حرکت در خلاف جهت جریمه سنگینی دارد. لیکن، این‌بار می‌خواهم برخلاف رویه معمول، پرسشی را با نمایندگانِ عزیزِ استیضاح‌کننده در میان بگذارم و به‌قول معروف طلب توضیح کنم. (ادامه)
روايتي از فروش اعضاي بدن؛ از كليه تا كبد، براي كمي پول
(ادامه)
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است که نتیجه انتخابات دور از انتظار نبود، زیرا قدرت هر چند وقت یک بار در دست یک جریان است. اصلاح طلبان مدت‌ها از صحنه سیاست کنار بودند و اکنون هم قرار نیست تا ابد در قدرت اجرایی باقی بمانند..... ایمانی : مردم سال 1400 اصلاح‌طلبان را کنار می‌زنند
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا معتقد است که نتیجه انتخابات دور از انتظار نبود، زیرا قدرت هر چند وقت یک بار در دست یک جریان است. اصلاح طلبان مدت‌ها از صحنه سیاست کنار بودند و اکنون هم قرار نیست تا ابد در قدرت اجرایی باقی بمانند.....(ادامه)
خاصیت شفابخشی در برگ، میوه و روغن زیتون
زيتون درختچه اي است به ارتفاع تقريبا سه متر ولي هنگاميكه در شرايط مساعد پرورش مي يابد ارتفاع آن حدود 1مترو قطر تنه اش به 3 متر ميرسد.(ادامه)
علائم و نشانه های ظهور امام زمان (عج)(يادداشت)
(ادامه)
اين روزها صحبت هايى درباره حضور رضاييان در استقلال شنيده مى شود كه البته هنوز اين امر رسميت پيدا نكرده است.
پيراهن استقلال برای بازیکن پرحاشیه ساروی آماده شد
اين روزها صحبت هايى درباره حضور رضاييان در استقلال شنيده مى شود كه البته هنوز اين امر رسميت پيدا نكرده است. (ادامه)
خواص تخمه هندوانه را بشناسید
بسياري از افراد هندوانه را مصرف مي‌كنند ولي دانه‌هاي آن را دور مي‌ريزند. در بسياري از كشورهاي آسيايي تخمه‌هاي هندوانه جمع‌آوري مي‌شوند، طي فرآيندهاي مخصوص خشك و سپس آنها را به صورت بوداده در بازارها عرضه مي‌كنند.(ادامه)
شمال نیوز :  اما وظیفه ما از این دروازه گشوده شده در شرق آفریقا بنام امام رضا آن است تا آنجا که میتوانیم همچنانکه حرم مقدس او روز به روز گسترده میشود مرام و نام آن امام غریب با خدمت بشردوستانه ما پزشکان ایرانی در همه کره خاکی و بخصوص آفریقا گسترده شود..... تقدير دولت و ملت بروندي در آفریقا از تلاش پزشك مازني+ تصاویر
شمال نیوز : اما وظیفه ما از این دروازه گشوده شده در شرق آفریقا بنام امام رضا آن است تا آنجا که میتوانیم همچنانکه حرم مقدس او روز به روز گسترده میشود مرام و نام آن امام غریب با خدمت بشردوستانه ما پزشکان ایرانی در همه کره خاکی و بخصوص آفریقا گسترده شود.....(ادامه)
بسته شدن محور کندوان در هجدهمین روز بهمن
محور کندوان، صبح امروز به دلیل سقوط بهمن بسته شد.(ادامه)
درخواست علنی یک آیت‌الله برای رفع حصر/ کی‌روش در تهران است؟ اختلاف هاشمی و جنتی از زبان علی جنتی/ اتفاق عجیب در فوتبال ایران!
(ادامه)
سه لكه سياه(ديدگاه)
(ادامه)
فایده‌های آب آناناس برای بدن
(ادامه)
چرا ترامپ پيروز شد؟
(ادامه)
عکس/ زمانی که تلویزیون ثبت‌نامی بود!
دهه شصت خريد تلويزيون سياه و سفيد به صورت ثبت نام و مستلزم تحقيقات بود و اسامی واجدين شرايط از طريق روزنامه های كثيرالانتشار اعلام میشد.(ادامه)
نگاه امام خمینی به قیام عاشورا؛ هم عارفانه هم فقيهانه(يادداشت)
(ادامه)
بابك زنجاني‌ را اعدام نكنيد
(ادامه)
علی(ع) در لحظات آخر عمر ما را به چه سفارش‌ نمودند؟ (ديدگاه)
(ادامه)
«رييس‌جمهور دوره‌هاي نهم و دهم» اين سمتي است كه با آن براي اطرافيانش حكم مي‌زند. در روزهايي كه همه اطرافيان محمود احمدي‌نژاد دست به كار شده‌اند تا او را براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده به عنوان يك چهره معرفي كنند، او هم دست به قلم شده است تا به ياد هشت سال رياستش بر دولت‌هاي نهم و دهم حكم بزند.

انتصاب مشاور امور رسانه ای، مسئول دفتر و معاون پشتیبانی و اجرایی دفتر رئیس دولت های نهم و دهم
«رييس‌جمهور دوره‌هاي نهم و دهم» اين سمتي است كه با آن براي اطرافيانش حكم مي‌زند. در روزهايي كه همه اطرافيان محمود احمدي‌نژاد دست به كار شده‌اند تا او را براي انتخابات رياست‌جمهوري آينده به عنوان يك چهره معرفي كنند، او هم دست به قلم شده است تا به ياد هشت سال رياستش بر دولت‌هاي نهم و دهم حكم بزند. (ادامه)
تغییر وزیران کلید خورده است؟
مرداد ۹۲ بود كه دكتر حسن روحاني در مراسم تحليف، اعضاي كابينه‌اش را معرفي كرد و البته مشخص بود برخي از اين وزرا را بر مبناي رزومه كاري كه در گذشته داشتند انتخاب كرده است و مشخص‌تر اين بود كه وعده روحاني ارتقاي سطح اقتصاد و روابط بين‌المللي و حل پرونده هسته‌اي است و بر همين مبنا براي تحقق اين وعده‌ها اقدام به انتخاب اعضاي كابينه كرده تا در طي ۴ سال بتواند رزومه خوبي ارائه دهد. (ادامه)
عبدالله رضيان الزامات و ضرورت هاي انتخابات (يادداشت)
عبدالله رضيان (ادامه)
روند نزولی قیمت نفت ادامه‌دار شد
(ادامه)
شمال نیوز : نماينده ولي فقيه در مازندران با حضور در نشست شوراي اداري شهرداري ساري در سخناني با تجليل از شهردار و شهرداري گفت:با تمام توان و امكاناتي كه دارم پشتيبان شما هستم و از شما در برابر كساني كه نمي توانند تحولات ارزشمند اين شهر را ببينند حما يت ميكنم....
پشتیبانی تمام قد آيت الله طبرسي از شهردار ساری
شمال نیوز : نماينده ولي فقيه در مازندران با حضور در نشست شوراي اداري شهرداري ساري در سخناني با تجليل از شهردار و شهرداري گفت:با تمام توان و امكاناتي كه دارم پشتيبان شما هستم و از شما در برابر كساني كه نمي توانند تحولات ارزشمند اين شهر را ببينند حما يت ميكنم.... (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 24 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.