.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
کمبود داروهای کرونا در داروخانه‌ها
دبیر انجمن داروسازان ایران از کمبود داروهای کرونا در داروخانه‌ها انتقاد کرد.(ادامه)
همه شهرداران تهران از میرزا عباس خان تا پیروز حناچی + اسامی
شصت و دومین شهردار شهر تهران روز گذشته منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز :  چون پلیس بودم برای آمدن به پرسپولیس فقط یک «پرس» کم داشتم! * تنها تجربه ورزشی‌ام قبل از آمدن به پرسپولیس این بود که رئیس جمهور وقت قصد داشت مرا به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی انتخاب کند، اما در نهایت .... رویانیان : استانداری را قبول نکردم و گفتم کار من نیست!
شمال نیوز : چون پلیس بودم برای آمدن به پرسپولیس فقط یک «پرس» کم داشتم! * تنها تجربه ورزشی‌ام قبل از آمدن به پرسپولیس این بود که رئیس جمهور وقت قصد داشت مرا به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی انتخاب کند، اما در نهایت ....(ادامه)
این افراد اکنون در قالب گروهها و جبهه هایی چون جبهه «یکتا»(یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی)، گروه جبهه پایداری(گروه محصولی-آقا تهرانی)، حلقه نزدیکان احمدی نژاد و مشایی(ساختمان ولنجک) و..سازماندهی شده اند بیشتر تمایل دارند نامزد نمایندگی از حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات باشند لیکن در صورتی که نتوانند اقبال لازم را در نظرسنجی ها به دست آوردند از حوزه انتخابیه اولیه خود نامزد خواهند شد. فهرست اعضای کابینه احمدی نژاد برای انتخابات مجلس
این افراد اکنون در قالب گروهها و جبهه هایی چون جبهه «یکتا»(یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی)، گروه جبهه پایداری(گروه محصولی-آقا تهرانی)، حلقه نزدیکان احمدی نژاد و مشایی(ساختمان ولنجک) و..سازماندهی شده اند بیشتر تمایل دارند نامزد نمایندگی از حوزه انتخابیه تهران، ری و شمیرانات باشند لیکن در صورتی که نتوانند اقبال لازم را در نظرسنجی ها به دست آوردند از حوزه انتخابیه اولیه خود نامزد خواهند شد.(ادامه)
پاسخ معاون احمدی نژاد درباره شایعه پناهنده شدنش
علی سعیدلو که در دولت احمدی نژاد معاون اجرایی و مدتی هم رئیس سازمان تربیت بدنی بود به شایعات درباره پناهنده شدنش پاسخ داد. (ادامه)
شایعات تازه پیرامون نزدیکان احمدی‌نژاد
(ادامه)
وزرایی که با رئیس جمهورخود هیچ ارتباطی ندارند+جدول
(ادامه)
وقتی «احمدی‌نژادی‌ها» تکذیب می‌کنند
می‌گویند اسبش را برای در دست گرفتن مجلس آینده زین کرده. می‌گویند وزرای کابینه‌اش به صف شده‌اند تا در استان‌های مختلف سرلیست حلقه یارانش باشند. می‌گویند جلسات هفتگی با وزرا و ماهانه با فرماندارانش مقدمه‌ای برای حضور نمایندگانش در مجلس دهم است. درباره فعالیت‌های این روزهای محمود احمدی‌ نژاد صحبت‌های زیادی مطرح می شود، اما واقعیت چیست؟(ادامه)
کابینه پیشنهادی شجونی به روحانی!
شمال نیوز: اظهار نظر حجت‌الاسلام جعفر شجونی - عضو جامعه روحانیت مبارز و عضو ارشد حزب مؤتلفه اسلامی - مبنی بر اینکه برخی وزرا و اعضای دولت باید اخراج شوند، دستمایه مطلب طنزی به قلم محسن حدادی شده است. (ادامه)
یاران احمدی‌نژاد در یک تشیع جنازه
سعید شیرینی سرپرست سابق پرسپولیس، محمد رویانیان مدیر عامل سابق پرسپولیس و علی سعیدلو معاون سابق محمود احمدی نژاد در مراسم تشییع جناره مرحوم مهدی نفر که صبح روز یکشنبه برگزار شد حضور داشتند. (ادامه)
وزیر رفاه دولت نهم می گوید احمدی نژاد به وزرا می گفت در جلسات مجمع تشخیص حاضر نشوند کاظمی: احمدی‌نژاد 100 تا مثل مشایی را درس می‌داد/ لاریجانی گفت من مانده‌ام احمدی‌نژاد چه پدیده‌ای است/اجازه نداشتیم به مجمع برویم
وزیر رفاه دولت نهم می گوید احمدی نژاد به وزرا می گفت در جلسات مجمع تشخیص حاضر نشوند(ادامه)
ترکان: در انتخابات ۸۸ تخلف شد اما برای تقلب سندی ندارم
(ادامه)
آنچه که در مناظره ورزشی گذشت
مدیرعامل باشگاه استقلال اعتقاد دارد حاضر بود نکونام را با مبلغ 5 میلیارد تومان به منچستر بدهد.(ادامه)
انحلال معاونت بین‌الملل ریاست‌جمهوری
(ادامه)
پوست اندازی در ریاست جمهوری
مشاور رئیس‌جمهور گفته است شورای عالی ایرانیان خارج از کشور نیز بخشی از وظایف آن مربوط به وزارت امور خارجه است و حالا باید بررسی کرد که آیا این شورا باید به وزارت امور خارجه بازگردد و یا به شکل دیگری به فعالیت خود ادامه دهد. راه دانشجو: با ماموریتی که مشاور رئیس جمهور برای بررسی ساختار برخی معاونت های تحت نظر ریاست جمهوری گرفته است به نظر می رسد تا دو ماه دیگر نهاد ریاست جمهور دچار پوست اندازی شود.(ادامه)
ماجرای شنای احمدی‌نژاد در رامسر!
(ادامه)
جدول مقایسه ای رأی اعتماد کابینه در11دولت
(ادامه)
کدام دولت کمترین رای اعتماد را گرفت؟
دو دولت احمدی نژاد رکوردار کسب رای عدم اعتماد از مجلس است. مجلس هفتم 4 وزیر و مجلس هشتم سه وزیر او را رد کردند.(ادامه)
معاونان روحانی چه کسانی خواهند بود ؟
حسن روحانی در همان مراسم تحلیف خود در مجلس شورای اسلامی فهرست نامزدهای پیشنهادی وزرات در دولت یازدهم را به مجلس ارائه کرد. هفته دوم دوره ریاست جمهوری وی شاهد معرفی معاونان رئیس جمهور خواهد بود، ولی احتمالا چند ماهی طول خواهد کشید تا ساختار و تعداد معاونت‌های رئیس جمهور شکل جدید خود را پیدا کند. (ادامه)
مقایسه سوابق کابینه‌های چهار رئیس جمهور
(ادامه)
احمدی‌نژاد به دفتر «رئیس‌ جمهور سابق» رفت
محمود احمدی‌نژاد در اولین روز کاری بعد از ریاست‌جمهوری، به ساختمان لادن که همان دفتر رئیس‌جمهور سابق نامیده می‌شود، حضور یافت.(ادامه)
اسباب‌کشی احمدی‌نژاد به ساختمان لادن
(ادامه)
همه کلیدداران بهشت از ابتدای انقلاب
پایتخت کشورمان از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۱۵ شهردار را به خود دیده است، از توسلی در سال ۱۳۵۷ تا محمد باقر قالیباف که از سال ۸۴ تاکنون بر کرسی ساختمان بهشت تکیه زده است. هریک از این شهرداران سرنوشت خاص خود را داشته‌اند؛ از رئیس جمهور شدن تا ورود به وادی ورزش و تجارت. (ادامه)
شمال نیوز: همزمان با حضور رئیس جمهور در ساری، نمایندگان، اعضای هیئت دولت و معاونان رئیس جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور در شهرهای مازندارن حضور می‌یابند.
برنامه هاي حضور اعضای هیئت دولت به استان اعلام شد
شمال نیوز: همزمان با حضور رئیس جمهور در ساری، نمایندگان، اعضای هیئت دولت و معاونان رئیس جمهور به نمایندگی از رئیس جمهور در شهرهای مازندارن حضور می‌یابند. (ادامه)
سمت جدید رویانیان در ستاد سوخت
(ادامه)
سمت جدید رویانیان چیست؟
(ادامه)
قطعی شدن سفر احمدی نژاد به مصر
(ادامه)
پول‌هایی‌که‌ رویانیان ‌خرج‌می‌کند از کجاست؟
(ادامه)
احضار دو وزیر به‌خاطر دو معاون رئیس جمهور
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.