.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است. عملیات وعده صادق چه دستاوردهایی داشت؟
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : معاون وزیر کشور با اشاره به شایعات اخیر صورت گرفته که از وی به عنوان یکی از گزینه های استانداری مازندران نام برده شده ، گفت: قطعا استاندار مازندران هفته پیش روی معرفی نخواهد شد. استاندار مازندران نمی شوم/ خادم نظام هستم + مقصد بعدی«شفقت»کجاست؟
شمال نیوز : معاون وزیر کشور با اشاره به شایعات اخیر صورت گرفته که از وی به عنوان یکی از گزینه های استانداری مازندران نام برده شده ، گفت: قطعا استاندار مازندران هفته پیش روی معرفی نخواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد. پروازحماسه خوان لشکر۲۵ کربلا / راز ماندگاری اسماعیل پورها چیست؟
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد.(ادامه)
شمال نیوز: اولین شکایت‌ها به نتایج آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بابل ثبت شد. زنگ نامزدهای معترض به نتایج انتخابات در مازندران به صدا در آمد!/ ثبت اولین شکایت در حوزه انتخابیه بابل
شمال نیوز: اولین شکایت‌ها به نتایج آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بابل ثبت شد.(ادامه)
با اعلام رسمی نتایج آرای انتخابات مجلس دوازدهم در استان مازندران، منتخبان مجلس دوازدهم در این استان مشخص شدند. بازماندگان مجلس در استان مازندران؛ از سعادتی تا محسنی بندپی
با اعلام رسمی نتایج آرای انتخابات مجلس دوازدهم در استان مازندران، منتخبان مجلس دوازدهم در این استان مشخص شدند.(ادامه)
رییس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران لیست داوطلبان این شورا برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان اعلام کرد.

اعلام لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران
رییس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران لیست داوطلبان این شورا برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان اعلام کرد. (ادامه)
سیدرضی می‌گفت: حاج‌خانم! این یکجا (کربلا) را می‌خواهم با هم برویم! می خندیدم و می گفتم: حاج‌آقا! من را خجالت نده. گفت: نه کربلا را باید با هم برویم! / با ۱۷۰ کیلومتر در نزدیکی داعشی‌ها رانندگی می‌کردم/ ۳۵ سال معلم بودم بدون یک ریال حقوق! ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : نماینده بابل گفت: قطعی مکرر برق در اوج گرما بدون اعلام قبلی پذیرفتنی نیست و باید مثل سال گذشته مدیریت می شد.

قطعی مکرر برق در اوج گرما بدون اعلام قبلی پذیرفتنی نیست
شمال نیوز : نماینده بابل گفت: قطعی مکرر برق در اوج گرما بدون اعلام قبلی پذیرفتنی نیست و باید مثل سال گذشته مدیریت می شد. (ادامه)
شمال نیوز : بحث خودروهای فیدلیتی داغ است و علیرضابیگی چندین مصاحبه درباره خودروها کرده است. علیرضابیگی : 174 نماینده در لیست هستند / 12 نماینده مازندران : ما نبودیم !
شمال نیوز : بحث خودروهای فیدلیتی داغ است و علیرضابیگی چندین مصاحبه درباره خودروها کرده است.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران اعلام مسیر و ساعت راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در مازندران
مسیر و ساعت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن درشهرها و بخش‌های مازندران (ادامه)
شمال نیوز: رییس جدید مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم با رای اعضای این مجمع برگزیده شد. رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران مشخص شد
شمال نیوز: رییس جدید مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم با رای اعضای این مجمع برگزیده شد.(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم بابل در مجلس قابلیت های بالقوه استان را برای سرمایه گذاری جذاب دانست و گفت: این ظرفیت ها باید شکوفا شود.

مازندران برای سرمایه گذاری جذاب است / از تمرکز زدایی و واگذاری اختیارات به استانداران شروع کنیم
شمال نیوز: نماینده مردم بابل در مجلس قابلیت های بالقوه استان را برای سرمایه گذاری جذاب دانست و گفت: این ظرفیت ها باید شکوفا شود. (ادامه)
۵ مدال رنگارنگ،ره آورد مازندرانی‌ها از پیکار‌های آسیایی کاراته
کاراته کا‌های مازندرانی در پیکار‌های آسیایی موفق به کسب ۵ مدال رنگارنگ شدند.(ادامه)
کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات جایزه بزرگ مسکو در بخش کومیته بانوان ۲ نشان نقره گرفتند درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در روسیه
کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات جایزه بزرگ مسکو در بخش کومیته بانوان ۲ نشان نقره گرفتند(ادامه)
شمال نیوز : در حالیکه زمزمه‌هایی مبنی بر انتصاب استاندار مازندران به عنوان استاندار تهران شنیده می‌شود یک نماینده مجلس می‌گوید این خبر شایعه است. استاندار مازندران می‌رود یا می‌ماند؟ / نماینده بابل : شایعه است !
شمال نیوز : در حالیکه زمزمه‌هایی مبنی بر انتصاب استاندار مازندران به عنوان استاندار تهران شنیده می‌شود یک نماینده مجلس می‌گوید این خبر شایعه است.(ادامه)
دونده مازندرانی بر سکوی قهرمانی کشور
دونده ارزنده محمودآبادی در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی پیشکسوتان کشور دو بار بر سکوی قهرمانی ایستاد.(ادامه)
شمال نیوز: در حالی بیش از یکماه از برداشت برنج در مازندران می گذرد که این محصول پس از تبدیل شدن در شالیکوبی ها، دپو شده و خریداری ندارد، در واقع مشکلات مربوط به اعتبارات دولتی باعث شده تا در بخش نهایی کشت قراردادی یا خرید تضمینی برنج، مازندران دچار چالش شود.... مشکلات کشت قراردادی برنج داد نمایندگان مازندران را هم درآورد !
شمال نیوز: در حالی بیش از یکماه از برداشت برنج در مازندران می گذرد که این محصول پس از تبدیل شدن در شالیکوبی ها، دپو شده و خریداری ندارد، در واقع مشکلات مربوط به اعتبارات دولتی باعث شده تا در بخش نهایی کشت قراردادی یا خرید تضمینی برنج، مازندران دچار چالش شود....(ادامه)
ورود مجلس به موضوع دریافت مالیات از تراکنش‌های صنفی
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به موضوع دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی اصناف و بنگاه های اقتصادی ورود می‌کنند.(ادامه)
ردیابی ۶هزار میلیارد تومان اعتبار با کمیته حقیقت‌یاب
رئیس فراکسیون سهام عدالت گفت: از سال ۱۳۹۹ در جریان توزیع سهام عدالت مبلغ ۶ هزار میلیارد تومان در سازمان خصوصی‌سازی تلنبار شده و باید برای بررسی این موضوع کمیته حقیقت‌یاب تشکیل شود. (ادامه)
 شمال نیوز : نماینده مردم بابل در مجلس با اظهار اینکه عقب ماندگی های شهرستان با بودجه شهرستانی قابل حل نیست، گفت: با همکاری و همدلی باید این مشکلات را رفع کرد. عقب ماندگی های بابل با بودجه شهرستان قابل حل نیست/ حال بد کشاورزی و دامداری بابل
شمال نیوز : نماینده مردم بابل در مجلس با اظهار اینکه عقب ماندگی های شهرستان با بودجه شهرستانی قابل حل نیست، گفت: با همکاری و همدلی باید این مشکلات را رفع کرد.(ادامه)
سعادتی، نماینده مردم بابل در مجلس با بیان اینکه خط تولید کامل خودرو و مونتاژ آن در بابل راه اندازی می شود، گفت: این خودرو با برند مازندران وارد بازار می شود / مونتاژ قسمت های خودرو شامل بدنه، رنگ، موتور و غیره در شهرک صنعتی آغاز به کار می کند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم با رای اعضای این مجمع انتخاب شد و بر این اساس کیوان مرادیان رئیس مجمع نمایندگان مازندران شد.
رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران انتخاب شد
شمال نیوز: رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم با رای اعضای این مجمع انتخاب شد و بر این اساس کیوان مرادیان رئیس مجمع نمایندگان مازندران شد. (ادامه)
بازنگری قانون استفاده از سلاح در دستور کار کمیسیون امنیت ملی مجلس
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بازنگری قانون استفاده از سلاح توسط پلیس در کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد.(ادامه)
باخت شهدا به نیروی زمینی در لیگ ۲ فوتبال
شهدای بابلسر در هفته دوازدهم لیگ ۲ فوتبال کشور، مقابل نیروی زمینی تهران شکست خورد.(ادامه)
شمال نیوز: رضا حاجی پور  نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم با رای نمایندگان استان به عنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران برگزیده شد. « رضا حاجی پور» رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران شد
شمال نیوز: رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم با رای نمایندگان استان به عنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران برگزیده شد.(ادامه)
نماینده مردم بابل در مجلس در حساب توئیتری خود به حواشی نماز خواندنش در جلسه با وزیر واکنش نشان داد. واکنش توئیتری نماینده بابل درباره اقامه نماز در جلسه با وزیر خارجه + عکس
نماینده مردم بابل در مجلس در حساب توئیتری خود به حواشی نماز خواندنش در جلسه با وزیر واکنش نشان داد.(ادامه)

 جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در محل وزارت خارجه دیدار و گفتگو کردند. اقدام جالب نماینده بابل در وسط جلسه وزیر خارجه با نمایندگان مجلس + تصاویر
جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰ با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در محل وزارت خارجه دیدار و گفتگو کردند. (ادامه)
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت گذشته به دنبال کودتای اقتصادی  و تسلط عده ای خاص بر اموال مردم بود، مجلس در برابرش ایستاد.




مراقب کارشناسان نفوذی در وزارت و سازمان بورس باشید / دولت قبلی، دنبال کودتای اقتصادی بود
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت گذشته به دنبال کودتای اقتصادی و تسلط عده ای خاص بر اموال مردم بود، مجلس در برابرش ایستاد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 11 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.