.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جوان‌هایی که فرصت‌ها را از دست می‌دهند و باتجربه‌هایی که بی‌انگیزه باشند در نزدیکی درب خروجی باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرند. به گزارش روزنامه اعتماد، قهرمانی سخت است، اما حفظ قهرمانی دشوارتر. این قانون نانوشته در فوتبال را یحیی بهتر از هر مربی دیگری که شاغل در لیگ است، می‌داند. مربی‌ای که همراه با پرسپولیس سه بار به قهرمانی در لیگ رسیده و به لحاظ کسب عنوان جام‌های قهرمانی یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال کشورمان است. گل محمدی لیست خروجی پرسپولیس را اعلام کرد!
جوان‌هایی که فرصت‌ها را از دست می‌دهند و باتجربه‌هایی که بی‌انگیزه باشند در نزدیکی درب خروجی باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرند. به گزارش روزنامه اعتماد، قهرمانی سخت است، اما حفظ قهرمانی دشوارتر. این قانون نانوشته در فوتبال را یحیی بهتر از هر مربی دیگری که شاغل در لیگ است، می‌داند. مربی‌ای که همراه با پرسپولیس سه بار به قهرمانی در لیگ رسیده و به لحاظ کسب عنوان جام‌های قهرمانی یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال کشورمان است.(ادامه)
شمال نیوز :  از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید آقای استاندار ؛ می گویند پسرم نفر ششم شده، دروغ می گویند !
شمال نیوز : از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید(ادامه)
در پايان ديدار تيم هاي شهرداري آستارا و عمران شهرداري ساري، تعداد زيادي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با ورود به داخل زمين به ضرب و شتم عوامل تيم ساروي پرداختند كه منجر به ... سعید نجاریان خواستار برخورد قاطع با ضاربان مربی ساروی شد
در پايان ديدار تيم هاي شهرداري آستارا و عمران شهرداري ساري، تعداد زيادي از تماشاگران حاضر در ورزشگاه با ورود به داخل زمين به ضرب و شتم عوامل تيم ساروي پرداختند كه منجر به ...(ادامه)
عکس: روزی كه پورحيدری از استقلال خداحافظی كرد
يك تصوير به يادماندني از روزي كه منصورپورحيدري به عنوان سرمربي از استقلال خداحافظي كرد و ناصر حجازي در پاييز سال ٧٥ جايگزينش شد.(ادامه)
منزل پدری اولادی بعد ازشنیدن خبر فوتش+تصاویر
شمال نیوز: مهرداد اولادی ساعاتی پیش دنیای فانی را وداع گفت و دوستدارانش را تنها گذاشت.(ادامه)
سرمربی باشگاه تراکتورسازی مشخص شد.
یک منبع نزدیک به باشگاه تراکتورسازی تبریز خبر از قطعی شدن حضور قلعه نویی به عنوان سرمربی بر روی نیمکت باشگاه تراکتورسازی داد.(ادامه)
کی روش رفتنی شد !
(ادامه)
شمال نیوز: سيد كيوان موسوي: سرمربي و سرپرست نساجي مازندران شب گذشته با حضور در امامزاده حمزه قائمشهر در مراسم عزاداري امام حسين (ع) شركت كردند.

مستند شبكه تبرستان، سرپرست و سرمربي نساجي مازندران را به حسينيه امامزاده حمزه قائمشهر كشاند
شمال نیوز: سيد كيوان موسوي: سرمربي و سرپرست نساجي مازندران شب گذشته با حضور در امامزاده حمزه قائمشهر در مراسم عزاداري امام حسين (ع) شركت كردند. (ادامه)
شمال نيوز: هادي نوروزي کاپيتان تيم پرسپوليس که بامداد امروز پنج شنبه براثر ايست قلبي جان خود را از دست داد با تصميم خانواده در بابل محل زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد. هادي نوروزي در زادگاه خود بابل به خاک سپرده مي شود/ زمان مراسم تشييع
شمال نيوز: هادي نوروزي کاپيتان تيم پرسپوليس که بامداد امروز پنج شنبه براثر ايست قلبي جان خود را از دست داد با تصميم خانواده در بابل محل زادگاهش به خاک سپرده خواهد شد.(ادامه)
خودروی میلیاردی که علی دایی را به دردسر انداخت
(ادامه)
دقیق ترین تاریخچه بازیهای استقلال و ملوان
رودررو شدن امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی به یکی از رودررویی های سنتی و جالب برای استقلالی‌ها تبدیل شده است . صرف نظر از کری‌های رایج و بازی‌های فوق العاده سنگین استقلال و ملوان که در هر حال معمولاً پرگل و جذاب هستند ، رو در رو شدن پرویز و امیر هم در نوع خودش بسیار جالب و دیدنی است(ادامه)
قلعه نویی گزینه سرمربی پرسپولیسی شد
(ادامه)
حسين فرکي در بخش مراقبت‌هاي ويژه + عکس
سرمربي تيم فوتبال سپاهان براي دومين بار تحت عمل جراحي قرار گرفت.(ادامه)
مایلی کهن جانشین کی روش شد
(ادامه)
خداحافطی کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران
(ادامه)
انتقاد کي روش از تاثير سياست در فوتبال
(ادامه)
کنایه حمید درخشان به علی دایی!
(ادامه)
مبلغ قرارداد فرکي با سپاهان
حسين فرکي با قراردادي يک ميلياردي سرمربي سپاهان شده است.(ادامه)
فوتبال كارگران مازندران فاتح رقابتهاي منطقه 3 كشور
(ادامه)
حمله مایلی کهن به زندگی شخصی دایی
رای دادگاه تجدید نظر محمدمایلی کهن صادر شد و قاضی حکم به اجرای 4ماه زندان تعزیری مایلی کهن داد. دایی در مورد این پرونده گفته بود:«به جان نورا نمی بخشم» و مایلی کهن بعد از اینکه فهمید حکم تایید شده گفت :«به جان دنیز نمی بخشم» دنیز دختر اول علی دایی است که با نورا خواهر ناخوانده است. (ادامه)
رمزگشايي از درگيري لفظي سرمربي
(ادامه)
مربي جوان واليبال ايران درگذشت
(ادامه)
علي دايي در شوک از دست دادن ستاره ها
شايد هيچکس اين روزها در فوتبال ايران به اندازه علي دايي دغدغه فکري نداشته باشد. (ادامه)
احمدی‎‌نژادیسم در وزارت ورزش روحانی
(ادامه)
من حسن روحاني هستم نه محمود احمدي نژاد!
(ادامه)
افشاگری پسر قلعه‌نویی درباره قرارداد پدرش
(ادامه)
پشت ويترين بابک زنجاني چه خبر است؟
(ادامه)
اين را هم لطفا اطلاع رساني كنيد ...
هر چند باور دارم كسي در اين فوتبال از تو نمي‌پرسد و من هم طبعا فرصت نخواهم كرد كه بگويم كه زير سايه لطف و كرم و افاضه حضرت رب الارباب (جل و اعلي) و نشسته در دامنه بي منتهاي زيارت عاشورا چگونه مي توان بي‌دغدغه گذشت و عاقبت به خير شد ...(ادامه)

برخي از سرخپوشان که از برخورد سرمربی تیمشان در رختکن ناراحت بودند تعویض های وی را دلیل ناکامی شان برابر راه آهن عنوان مي کردند. علی دایی متهم شد
برخي از سرخپوشان که از برخورد سرمربی تیمشان در رختکن ناراحت بودند تعویض های وی را دلیل ناکامی شان برابر راه آهن عنوان مي کردند.(ادامه)
همه حاشیه های شکست سنگین استقلال
ديدار تيم هاي ملوان و استقلال از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه تختي انزلي برگزار شد و در نهایت با شکست 4 بر 2 استقلال پایان یافت. گزیده ای از همه حاشیه های این بازی پیش روی شماست:(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.