.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در صورت تصویب نهایی طرح ارتقاء سند رسمی بنگاه های املاک حق نوشتن بیع نامه نخواهند داشت و باید در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود. نوشتن قولنامه در بنگاه‌های املاک ممنوع می‌شود
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در صورت تصویب نهایی طرح ارتقاء سند رسمی بنگاه های املاک حق نوشتن بیع نامه نخواهند داشت و باید در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود.(ادامه)
هادی رضوی: داماد شریعتمداری‌ام نه نتانیاهو
هادی رضوی گفت: متاسفانه در دادگاه و رسانه‌ها من را داماد شریعتمداری معرفی می‌کنند. من داماد نتانیاهو که نیستم. داماد شریعتمداری هستم و می‌خواهم در این دادگاه بدون فضاسازی سیاسی و اینکه داماد فردی معرفی شوم، به پرونده رسیدگی شود.(ادامه)
جزئیات مرگ دلخراش بانوی قایقران در تالاب انزلی
متأسفانه در حالی که باید دو قایق موتوری و همچنین دو مربی و غریق نجات در زمان تمرینات حضور داشته باشند تنها یک سرباز داخل قایق موتوری بود که او هم نتوانسته بود کاری برای نجات خواهرم انجام دهد.(ادامه)
تصاویر/ تشییع جنازه شادی سرخیل
(ادامه)
انزلی دختر قایقرانش رابه خاک سپرد /تصاویر
مردم شهرساحلی انزلی پیکر "شادی سرخیل" عضو تیم قایقرانی شهرشان را میان حزن و اندوه در آرامستان طالب آباد به خاک سپردند.(ادامه)
در روز 17 آبان ماه هنگامی که شادی سرخیل خود را برای شرکت در مسابقه کشوری آماده میکرد بر اثر یک حادثه به دل مرداب رفت و پس از 10 روز تلاش همه کسانی که دلشان برای وی می تپید به آرامستان و خانواده وی تحویل داده شد. کشف جسد عضو تیم قایقرانی در تالاب انزلی
در روز 17 آبان ماه هنگامی که شادی سرخیل خود را برای شرکت در مسابقه کشوری آماده میکرد بر اثر یک حادثه به دل مرداب رفت و پس از 10 روز تلاش همه کسانی که دلشان برای وی می تپید به آرامستان و خانواده وی تحویل داده شد.(ادامه)
کشف جسد قایقران گیلانی در تالاب انزلی
مردم گیلان جسد شادی سرخیل را امروز در تالاب انزلی کشف کردند.(ادامه)
تصاویر/ جستجوی برای یافتن جسد دختر قایقران در انزلی
شادی سرخیل دختر 21 ساله عضوتیم قایقرانی انزلی،صبح روز گذشته به همراه 12 نفر دیگر از اعضای تیم به مرداب انزلی جهت تمرینات قایقرانی رفته بودکه درحین تمرین به دلایل نامعلوم قایقشان واژگون میشود. جسد وی 2 روز است که زیر آب مانده و پیدا نمی شود./تسنیم(ادامه)
شعری خواندنی در وصف محمد (ص)
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.