.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معروفترین خوراکی شادی آور در طب سنتی زعفران است. اغلب دوست داران زعفران تأثیر آن را در ایجاد نشاط و خنده‌آوری تجربه کرده‌اند. دمنوش شادی‌آور و آرامش بخش
معروفترین خوراکی شادی آور در طب سنتی زعفران است. اغلب دوست داران زعفران تأثیر آن را در ایجاد نشاط و خنده‌آوری تجربه کرده‌اند.(ادامه)
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند.
مردم چگونه در جهش تولید شریک می‌شوند؟
منظور از «جهش تولید با مشارکت مردم» یعنی شریک شدنِ مردم؛ و سوال مهم این است که مردم چگونه شریک می‌شوند؟! پاسخ به این سوال این است که مردم با دنیای پس از تولیدِ تولیدکننده‌ها شریک شوند. (ادامه)
شورای عالی انقلاب فرهنگی یازده مناسبت جدید را تصویب کرد که توسط رییس جمهوری برای درج در تقویم رسمی به شورای فرهنگ عمومی کشور ابلاغ شده است. ١١ مناسبت جدید به تقویم رسمی کشور اضافه می‌شود
شورای عالی انقلاب فرهنگی یازده مناسبت جدید را تصویب کرد که توسط رییس جمهوری برای درج در تقویم رسمی به شورای فرهنگ عمومی کشور ابلاغ شده است.(ادامه)
نشریه فایننشال تایمز در گزارشی اعلام کرد که بازار جهانی زعفران به‌دلیل کاهش برداشت امسال در ایران که بزرگترین تأمین‌کننده این محصول در جهان محسوب می‌شود، با کمبود مواجه است. کمبود جهانی زعفران با کاهش تولید در ایران
نشریه فایننشال تایمز در گزارشی اعلام کرد که بازار جهانی زعفران به‌دلیل کاهش برداشت امسال در ایران که بزرگترین تأمین‌کننده این محصول در جهان محسوب می‌شود، با کمبود مواجه است.(ادامه)
برداشت زعفران در شهرستان بهشهر آغاز شد. آغاز برداشت طلای سرخ در استان
برداشت زعفران در شهرستان بهشهر آغاز شد.(ادامه)
اصولاً پنیر غذایی خوبی برای صبحانه نیست؛ از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و تر بوده و مانع فعالیت مغزی کامل می‌شود که معمولاً در صبحگاه برای کار و تلاش مورد نیاز است؛ توصیه به مصرف و علاوه بر آن مصرف پنیر با خیار و گوجه فرنگی آن هم در فصل سرما اثرات نامطلوب آن را چندین برابر می‌کند. چرا نباید صبحانه پنیر خورد ؟!
اصولاً پنیر غذایی خوبی برای صبحانه نیست؛ از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و تر بوده و مانع فعالیت مغزی کامل می‌شود که معمولاً در صبحگاه برای کار و تلاش مورد نیاز است؛ توصیه به مصرف و علاوه بر آن مصرف پنیر با خیار و گوجه فرنگی آن هم در فصل سرما اثرات نامطلوب آن را چندین برابر می‌کند.(ادامه)
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بسیاری شرکت‌های چینی بر اساس زنجیره ارزش فعالیت می‌کنند، عمده این زنجیره‌ها نیز نیازمند مواد اولیه، انرژی، بازار مصرف و غیره هستند. ساخت شهرک انرژی خورشیدی توسط چین
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بسیاری شرکت‌های چینی بر اساس زنجیره ارزش فعالیت می‌کنند، عمده این زنجیره‌ها نیز نیازمند مواد اولیه، انرژی، بازار مصرف و غیره هستند.(ادامه)
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است. تدابیر مهم برای فصل تابستان از دیدگاه طب سنتی
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است.(ادامه)
از کارتون‌های زمان بچگی‌یادگرفتیم که خوردن اسفناج انرژی ما را چندبرابر می‌کند حالا فکرکنید با گوشت ‌هم‌همراه شود؛ چه‌خانه‌تکانی راحتی خواهیم داشت! اگر کم‌خونی دارید این غذا را حتما درست کنید+طرز تهیه
از کارتون‌های زمان بچگی‌یادگرفتیم که خوردن اسفناج انرژی ما را چندبرابر می‌کند حالا فکرکنید با گوشت ‌هم‌همراه شود؛ چه‌خانه‌تکانی راحتی خواهیم داشت!(ادامه)
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد معتقدند با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره‌سازی اقلام اساسی، آرامش و ثبات بر بازار و قیمت‌ها حاکم است. در بازار اقلام اساسی ماه رمضان چه می‌گذرد؟
بسیاری از مسئولان وزارت جهاد معتقدند با توجه به شرایط مساعد تولید و ذخیره‌سازی اقلام اساسی، آرامش و ثبات بر بازار و قیمت‌ها حاکم است.(ادامه)
اصولاً پنیر غذایی خوبی برای صبحانه نیست؛ از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و تر بوده و مانع فعالیت مغزی کامل می‌شود که معمولاً در صبحگاه برای کار و تلاش مورد نیاز است؛ توصیه به مصرف و علاوه بر آن مصرف پنیر با خیار و گوجه فرنگی آن هم در فصل سرما اثرات نامطلوب آن را چندین برابر می‌کند. چرا نباید در صبحانه پنیر بخوریم؟
اصولاً پنیر غذایی خوبی برای صبحانه نیست؛ از نظر طب ایرانی مزاج پنیر سرد و تر بوده و مانع فعالیت مغزی کامل می‌شود که معمولاً در صبحگاه برای کار و تلاش مورد نیاز است؛ توصیه به مصرف و علاوه بر آن مصرف پنیر با خیار و گوجه فرنگی آن هم در فصل سرما اثرات نامطلوب آن را چندین برابر می‌کند.(ادامه)
زمستان امسال برخلاف چند سال قبل با کاهش چشمگیر دمای هوا بویژه در برخی مناطق کشور مواجه هستیم؛ موضوعی که فعالیت‌های روزمره بسیاری را دستخوش تغییر کرده است؛ اما چگونه می‌توان با رعایت اصولی ساده در تغذیه و سبک زندگی، عوارض این فصل برای سلامتی را به حداقل رساند؟ چه کسانی نباید پرتقال و نارنگی بخورند؟
زمستان امسال برخلاف چند سال قبل با کاهش چشمگیر دمای هوا بویژه در برخی مناطق کشور مواجه هستیم؛ موضوعی که فعالیت‌های روزمره بسیاری را دستخوش تغییر کرده است؛ اما چگونه می‌توان با رعایت اصولی ساده در تغذیه و سبک زندگی، عوارض این فصل برای سلامتی را به حداقل رساند؟(ادامه)
میرزا محمدتقی خان فراهانی فرزند کربلائی محمد قربان است. پدرش آشپز میرزا عیسی قائم مقام فراهانی بود و بعد در دستگاه فرزند او میرزا ابوالقاسم قائم مقام، ناظر آشپزخانه شد. او به سبب هوش و ذکاوتی که داشت توانست نظر قائم مقام فراهانی را جلب کند و از شاگردی پدرش در آشپزخانه به شاگردی استاد و همدرسی آقازاده‌های دربار رسید. اولین وزیر اطلاعات ایران که کشته شد چه کسی بود؟
میرزا محمدتقی خان فراهانی فرزند کربلائی محمد قربان است. پدرش آشپز میرزا عیسی قائم مقام فراهانی بود و بعد در دستگاه فرزند او میرزا ابوالقاسم قائم مقام، ناظر آشپزخانه شد. او به سبب هوش و ذکاوتی که داشت توانست نظر قائم مقام فراهانی را جلب کند و از شاگردی پدرش در آشپزخانه به شاگردی استاد و همدرسی آقازاده‌های دربار رسید.(ادامه)
معرفی غذا های اصیل ایرانی برای مهمانی ها
غذاهای ایرانی بسیار متنوع هستند و با عطر و طعم منحصربه‌فردی که دارند هوش از سر همه آدم‌ها می‌پراند. به همین دلیل است که بهترین غذاها برای مهمانی‌ها، غذاهای ایرانی هستند.(ادامه)
برداشت زعفران از کوه‌های دیلمان استان گیلان(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: قارچ هم این روزها به فهرست محصولات گرانقیمت پیوست و قیمتش با مرغ یکی شد. گرانی قارچ در ادامه گران شدن سریالی اجناس است که از ابتدای سال شدت بالایی گرفته بود و همچنان ادامه دارد تا جایی که این محصول پر مصرف از گوشت قرمز و مرغ جانماند. قیمت مرغ و قارچ هم اندازه شد!
شمال نیوز: قارچ هم این روزها به فهرست محصولات گرانقیمت پیوست و قیمتش با مرغ یکی شد. گرانی قارچ در ادامه گران شدن سریالی اجناس است که از ابتدای سال شدت بالایی گرفته بود و همچنان ادامه دارد تا جایی که این محصول پر مصرف از گوشت قرمز و مرغ جانماند.(ادامه)
شب خوشمزه مازندرانی ها چگونه می گذرد؟
مازندرانی شب یلدا را چله شو می نامند شبی که با شیرینی های محلی شیرین تر می شود.(ادامه)
برداشت زعفران در زندان
سرپرست زندان مرکزی ساری از برداشت زعفران برای اولین بار در زندان‌های این شهر خبر داد.(ادامه)
سرپرست زندان مرکزی ساری از برداشت زعفران برای اولین بار در زندان‌های این شهر خبر داد. برداشت زعفران از زندان ساری
سرپرست زندان مرکزی ساری از برداشت زعفران برای اولین بار در زندان‌های این شهر خبر داد.(ادامه)
رئیس اداره جهاد کشاورزی کاشان ضمن اشاره به تحمیل خسارات به باغات انارT گفت: ۳۰ درصد از خسارات به باغات انار کاشان مربوط به مگس مدیترانه‌ای و کرم‌گلوگاه است. ۳۰ درصد از خسارات به باغات انار کاشان مربوط به مگس مدیترانه‌ای و کرم‌گلوگاه است
رئیس اداره جهاد کشاورزی کاشان ضمن اشاره به تحمیل خسارات به باغات انارT گفت: ۳۰ درصد از خسارات به باغات انار کاشان مربوط به مگس مدیترانه‌ای و کرم‌گلوگاه است. (ادامه)
نوشهر- استاندار مازندران از سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی بنیاد علوی برای توسعه روستاهای استان خبر داد. سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیاردی بنیاد برکت در روستاهای مازندران
نوشهر- استاندار مازندران از سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی بنیاد علوی برای توسعه روستاهای استان خبر داد.(ادامه)
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس بهترین روش برای حذف دلالی در محصول برنج را عرضه در بورس کالا مطرح کرد و گفت: عرضه ‌محصولات ‌در بورس کالا "فساد" را کم کرد. رئیس کمیسیون صنایع مجلس: عرضه ‌محصولات ‌در بورس کالا "فساد" را کم کرد
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس بهترین روش برای حذف دلالی در محصول برنج را عرضه در بورس کالا مطرح کرد و گفت: عرضه ‌محصولات ‌در بورس کالا "فساد" را کم کرد. (ادامه)
خشکی مغز و راه های درمان آن
یک متخصص آسیب شناسی سلولی گفت: رعایت اصول تغذیه‌ای و تنظیم مناسب زمان خواب در شبانه روز از کاهش خشکی مغز جلوگیری می‌کند.(ادامه)
چرا باید شیره و ارده را با هم مصرف کنیم ؟
شیره و ارده از مواد مغذی هستند که مصرف آنها خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد و کاهش وزن و درمان ضعف عمومی تنها چند نمونه از خواص عالی شیره ارده می باشد.(ادامه)
برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت ترین آنها خوردن برخی میوه های مفید برای کبد چرب است. میوه هایی که کبد چرب را به سرعت درمان می کنند!
برای درمان کبد چرب راهکارهای گوناگونی وجود دارد که یکی از راحت ترین آنها خوردن برخی میوه های مفید برای کبد چرب است.(ادامه)
ادویه ها بخشی از گیاهان عطری هستند که به عنوان چاشنی و طعم دهنده با انواع غذا ها ترکیب می شوند. هر آنچه باید در مورد خواص ادویه جات بدانید
ادویه ها بخشی از گیاهان عطری هستند که به عنوان چاشنی و طعم دهنده با انواع غذا ها ترکیب می شوند.(ادامه)
برای درمان کبد چرب راههای مختلفی در طب سنتی ارائه شده است؛ در این مطلب به ۱۵ راهکار ساده و دستورالعمل برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب و درمان آن اشاره شده است.زمانی که تمرکز ما بر نحوه غذا خوردن و رعایت تدابیر صحیح غذا خوردن بیشتر شود، دلیلی برای ابتلا به بیماری‌ای مانند "کبد چرب" باقی نمی‌ماند. ۱۵ دستورالعمل ساده برای درمان کبد چرب
برای درمان کبد چرب راههای مختلفی در طب سنتی ارائه شده است؛ در این مطلب به ۱۵ راهکار ساده و دستورالعمل برای پیشگیری از ابتلا به کبد چرب و درمان آن اشاره شده است.زمانی که تمرکز ما بر نحوه غذا خوردن و رعایت تدابیر صحیح غذا خوردن بیشتر شود، دلیلی برای ابتلا به بیماری‌ای مانند "کبد چرب" باقی نمی‌ماند.(ادامه)
معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: هیچ محدودیتی در تعداد نان وجود ندارد و با کارت بانکی هر تعدادی که نیاز است می‌توان خریداری کرد. تا به این لحظه اکثر مشکلات این طرح در زنجان و قزوین و ... رفع شده و در حال تعمیم به استان‌های دیگر است. جزئیاتی کامل از اجرای طرح هوشمندسازی نان و کارت نان در کشور
معاون وزیر جهادکشاورزی گفت: هیچ محدودیتی در تعداد نان وجود ندارد و با کارت بانکی هر تعدادی که نیاز است می‌توان خریداری کرد. تا به این لحظه اکثر مشکلات این طرح در زنجان و قزوین و ... رفع شده و در حال تعمیم به استان‌های دیگر است.(ادامه)
چند میوه خوشمزه برای درمان کبد چرب
یکی از راه‌های درمان کبد چرب خوردن برخی میوه‌های مفید است که خیلی فوری آن را رفع می‌کنند.(ادامه)
خواص جالب شیره انگور
متخصص طب سنتی گفت:شیره انگور آرامبخش بوده و برطرف کننده ضعف عمومی بدن، مفید در درمان بیماری‌های فصل سرد، کمک به رشد کودکان است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.18 seconds.