.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
خروج تعدادی از اعضای شورای شهر تهران از صحن حین سخنرانی شهردار
تعدادی از اعضای شورای شهر تهران در آغاز سخنرانی شهردار تهران صحن علنی را ترک کردند و حدنصاب جلسه به ۱۳ عضو رسید.(ادامه)
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود. نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود.(ادامه)
در بیشتر کشورهای عربی و اسلامی، عید فطر روز چهارشنبه است. تاریخ عید فطر کشور‌های عربی اعلام شد
در بیشتر کشورهای عربی و اسلامی، عید فطر روز چهارشنبه است.(ادامه)
بازنشستگان در انتظار واریز حقوق اسفند هستند. خبر مهم درباره واریز حقوق اسفند بازنشستگان
بازنشستگان در انتظار واریز حقوق اسفند هستند.(ادامه)
اطلاعیه فوری دفتر رهبر انقلاب درباره زمان شروع ماه رمضان
ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری زمان، شروع ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.(ادامه)
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: رویت هلال ماه مبارک رمضان در روز یکشنبه ۲۰ اسفند امکان‌پذیر نیست بنابراین سه‌شنبه اول ماه رمضان است. سه‌شنبه اول ماه مبارک رمضان است
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: رویت هلال ماه مبارک رمضان در روز یکشنبه ۲۰ اسفند امکان‌پذیر نیست بنابراین سه‌شنبه اول ماه رمضان است.(ادامه)
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: رویت هلال ماه مبارک رمضان در روز یکشنبه ۲۰ اسفند امکان‌پذیر نیست. ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری زمان شروع ماه رمضان را اعلام کرد
عضو ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: رویت هلال ماه مبارک رمضان در روز یکشنبه ۲۰ اسفند امکان‌پذیر نیست.(ادامه)
وزارت دفاع آمریکا به تازگی گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد آمریکا به فناوری فرا زمینی‌ها دست نیافته است. گزارش پنتاگون درباره حقیقت دستیابی آمریکا به یوفو‌ها
وزارت دفاع آمریکا به تازگی گزارشی منتشر کرده است که نشان می‌دهد آمریکا به فناوری فرا زمینی‌ها دست نیافته است.(ادامه)
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: پرنده افسانه ای هما در خراسان جنوبی رویت شد و تصویر آن به ثبت رسیده است. دیده شدن پرنده افسانه‌ای این بار در غرب ایران
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: پرنده افسانه ای هما در خراسان جنوبی رویت شد و تصویر آن به ثبت رسیده است.(ادامه)
پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای ایام نوروز با افزایش ظرفیت و بدون تغییر قیمت عرضه می‌شود. پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از امروز
پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری برای ایام نوروز با افزایش ظرفیت و بدون تغییر قیمت عرضه می‌شود.(ادامه)
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از کشف و ضبط ۲۴ شی تاریخی در شهرستان ساری، خبر داد. کشف ۲۴ شی تاریخی در شهرستان ساری
فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از کشف و ضبط ۲۴ شی تاریخی در شهرستان ساری، خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت. شعرخوانی سیاسی و اجتماعی میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ وعده پی در پی رفع گرانی‌ها چه شد!؟
شمال نیوز: میثم مطیعی در راهپیمایی ۲۲بهمن تهران شعرخوانی سیاسی و اجتماعی داشت.(ادامه)
لیلة الرغائب سرآغاز ماه رجب و مجال تمنای آمال است، مسلمانان در این فرصت با اقامه نماز و برگزاری آئین‌های خاص تحقق آرزو‌ها را از درگاه حق طلب می‌کنند. برای لیلة الرغائب چه آرزویی دارید؟
لیلة الرغائب سرآغاز ماه رجب و مجال تمنای آمال است، مسلمانان در این فرصت با اقامه نماز و برگزاری آئین‌های خاص تحقق آرزو‌ها را از درگاه حق طلب می‌کنند.(ادامه)
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از مشاهده هواپیمای آموزشی مفقود شده در طالقان خبر داد. هواپیمای مفقود شده در روستای وشکین طالقان رویت شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از مشاهده هواپیمای آموزشی مفقود شده در طالقان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و .... شیوه «مدیریت ساحل » در مازندران به سبک انسانهای نخستین / بیگانگی مسئولان با گردشگری زمستانی !
شمال نیوز : تردیدی نیست ساحل 400کیلومتری مازندران ، یکی از ظرفیتهای عظیم اقتصادی در استان به ویژه در حوزه گردشگری زمستانی است که تقریبا همه مسئولان با این مفهوم بیگانه هستند! مسئولانی که همه دغدغه شان گذر از 3ماه تابستان و ....(ادامه)
اندکی بعد از پرتاب موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس از فلوریدا، این موشک از میان ابرهای کریستالی یخی عبور کرد و موقتا هاله‌ای از نور را ایجاد کرد. رازگشایی از نور عجیبی که در آسمان دیده شد!
اندکی بعد از پرتاب موشک فالکون ۹ اسپیس ایکس از فلوریدا، این موشک از میان ابرهای کریستالی یخی عبور کرد و موقتا هاله‌ای از نور را ایجاد کرد.(ادامه)
طحان نظیف گفت: انتشار دلایل ردصلاحیت؛ نیاز به مجوز قانونی دارد؛ قانون چنین اجازه ای به ما نداده؛ اگر قانون اجازه بدهد انجام خواهیم داد. قانون اجازه انتشار دلایل رد صلاحیت داوطلبان را به شورای نگهبان نداده است
طحان نظیف گفت: انتشار دلایل ردصلاحیت؛ نیاز به مجوز قانونی دارد؛ قانون چنین اجازه ای به ما نداده؛ اگر قانون اجازه بدهد انجام خواهیم داد.(ادامه)
نخست وزیر بلژیک اعلام کرد: بروکسل از ورود شهرک‌نشینان افراطی به این کشور اروپایی جلوگیری می‌کند. بلژیک از ورود شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست به این کشور جلوگیری می‌کند
نخست وزیر بلژیک اعلام کرد: بروکسل از ورود شهرک‌نشینان افراطی به این کشور اروپایی جلوگیری می‌کند.(ادامه)
در درون ما آثار نگرانی از جنگ نیست و هیچ‌کس نمی‌ترسد/ عملکرد دستگاه دیپلماسی ما ستایش برانگیز است / بسیج ما آنگونه که آن را هم در میدان می‌شناسیم، عظیم‌ترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست ....(خبر)
(ادامه)
فوق تخصص غدد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: بیما ران دیابتی باید یکسری آزمایش‌ها را به صورت مداوم انجام دهند. ۸ آزمایش‌ مهم که دیابتی‌ها باید انجام دهند
فوق تخصص غدد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: بیما ران دیابتی باید یکسری آزمایش‌ها را به صورت مداوم انجام دهند.(ادامه)
فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری متهم آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود در حین فرار از استان در شهرستان رودبار خبر داد. متهم آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود دستگیر شد
فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری متهم آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود در حین فرار از استان در شهرستان رودبار خبر داد.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: به دلیل تحریم‌ها دسترسی به ۳۰۰ هزار سایت محدود شده است، لذا با هدف دور زدن تحریم‌ها، متخصصان داخلی سامانه‌ای راه‌اندازی کرذه اند. دور زدن تحریم‌های آنلاین با سامانه ضد تحریم ۴۰۳
وزیر ارتباطات گفت: به دلیل تحریم‌ها دسترسی به ۳۰۰ هزار سایت محدود شده است، لذا با هدف دور زدن تحریم‌ها، متخصصان داخلی سامانه‌ای راه‌اندازی کرذه اند.(ادامه)
"خودروهای خارجی کار کرده" که قرار بود برای ایجاد رقابت کیفی و قیمتی وارد بازار ایران شوند اما به یک "درد مضاعف" برای بازار خودروی ایران تبدیل شدند. واردات خودروهای خارجی دست دوم با قیمت‌های دست اول!
"خودروهای خارجی کار کرده" که قرار بود برای ایجاد رقابت کیفی و قیمتی وارد بازار ایران شوند اما به یک "درد مضاعف" برای بازار خودروی ایران تبدیل شدند.(ادامه)
ماجرای بازگشت اشیای تاریخی از موزه هگمتانه همدان به تهران این روزها در فضای مجازی و برخی رسانه ها بازتاب پیدا کرده است. ماجرای بازگشت اشیای تاریخی از موزه هگمتانه به تهران چه بود؟
ماجرای بازگشت اشیای تاریخی از موزه هگمتانه همدان به تهران این روزها در فضای مجازی و برخی رسانه ها بازتاب پیدا کرده است.(ادامه)
مهاجم جدید تیم استقلال لقب جالبی دارد. استقلال برای خط حمله «کوسه» خرید!
مهاجم جدید تیم استقلال لقب جالبی دارد.(ادامه)
وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرد که حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت پیشین ایران را که بنابر برخی گزارش‌ها، اخیرا در کانادا رویت شده بود، به مدت سه سال از دریافت اقامت موقت محروم کرد. محرومیت حسن قاضی‌زاده هاشمی از اقامت در کانادا
وزیر مهاجرت کانادا اعلام کرد که حسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت پیشین ایران را که بنابر برخی گزارش‌ها، اخیرا در کانادا رویت شده بود، به مدت سه سال از دریافت اقامت موقت محروم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد موفقیت سریال سوران کردستان و تشدید حسرت مازندران در معرفی آمل قهرمان
شمال نیوز : سریال سوران مجموعه‌ای پرمخاطب و ماندگار در حالی پایان یافت که حماسه ششم بهمن آمل می‌تواند گزینه مناسبی برای ساخت سریال در تراز ملی باشد(ادامه)
قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی است/ آپشن قرارداد برخی بازیکنان، بیشتر از خود قرارداد است/ راهی برای ورود VAR پیدا شده که از گفتن آن معذورم / تیمی که کل پول خود را از صنعت می‌گیرد، بنا نیست بودجه دولت و صداوسیما را به آن بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
جسد یک جنین سقط شده صبح امروز یکشنبه در رودخانه بابلرود بابلسر کشف شد کشف جنین سقط شده در بابلرود
جسد یک جنین سقط شده صبح امروز یکشنبه در رودخانه بابلرود بابلسر کشف شد(ادامه)
وزیر دادگستری فرانسه در پی تشدید آشوب‌ و تنش در خیابان‌های این کشور در اعتراض به کشته شدن یک نوجوان به دست پلیس، از والدین فرانسوی خواست تا فرزندان خود را مهار کنند. وزیر دادگستری فرانسه شمشیر را از رو بست
وزیر دادگستری فرانسه در پی تشدید آشوب‌ و تنش در خیابان‌های این کشور در اعتراض به کشته شدن یک نوجوان به دست پلیس، از والدین فرانسوی خواست تا فرزندان خود را مهار کنند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.