.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد. معاون رئیسی برکنار شد یا استعفا داد؟ /سمت جدید معاون سابق پارلمانی
سید محمد حسینی معاون سابق پارلمانی‌ دولت رئیسی، مشاور فرهنگی - اجتماعی رئیس‌ دولت سیزدهم شد.(ادامه)
یک جنگ فوق‌العاده‌ غیر نظامی، یعنی جنگ سیاسی در واقع، بین حضرت و مأمون راه افتاده و حضرت در این جنگ مأمون را خُرد و خمیر کرده؛ طوری که مأمون مجبور شده حضرت را به قتل برساند. همه ائمه(ع) دنبال حاکمیت اسلامی بودند/ ما شیعیان باید ائمه‌ خودمان را به دنیا معرفی کنیم/ راجع به زندگی ائمه(ع) در سه بُعد ‌معنوی و الهی، زندگی و سیاست باید کار بشود(خبر)
یک جنگ فوق‌العاده‌ غیر نظامی، یعنی جنگ سیاسی در واقع، بین حضرت و مأمون راه افتاده و حضرت در این جنگ مأمون را خُرد و خمیر کرده؛ طوری که مأمون مجبور شده حضرت را به قتل برساند.(ادامه)
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند. ۱۶۶ نماینده ای که در مجلس آینده حضور ندارند +اسامی
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند.(ادامه)
فرمانده سپاه کربلای مازندران نسبت به عملکرد شوراها در شهر و روستاهای مازندران هشدار داد و گفت: برخی از دستگاه‌های نظارتی که وظیفه اصلی نظارت بر شوراها را دارند در کار خود کوتاهی می‌کنند. هشدار فرمانده سپاه کربلا به شوراهای شهر و روستا؛ مراقب عملکردتان باشید
فرمانده سپاه کربلای مازندران نسبت به عملکرد شوراها در شهر و روستاهای مازندران هشدار داد و گفت: برخی از دستگاه‌های نظارتی که وظیفه اصلی نظارت بر شوراها را دارند در کار خود کوتاهی می‌کنند.(ادامه)
عکسی از محمود احمدی نژاد در حال بازگشت به ایران /کدام رفقایش به استقبال او رفتند؟
محمود احمدی نژاد و دوستانش که 4 روز در مجارستان حضور داشتند، به ایران بازگشتند.(ادامه)
عکسی از حضور یک امام جمعه پشت تریبون، همراه با کودک خردسالش!
امام‌جمعه خورموج همراه با دختر خردسالش در آیین نمازجمعه روز گذشته این شهر حاضر شد.(ادامه)
عکسی از محمود احمدی نژاد در حال بازگشت به ایران /کدام رفقایش به استقبال او رفتند؟
محمود احمدی نژاد و دوستانش که 4 روز در مجارستان حضور داشتند، به ایران بازگشتند.(ادامه)
در‌های سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شد. در‌های نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مردم باز شد
در‌های سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به روی مخاطبان گشوده شد.(ادامه)
امام جمعه رفسنجان دلیل استعفایش را روایت کرده و گفته است: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند. استعفای یک امام جمعه /علت چه بود؟
امام جمعه رفسنجان دلیل استعفایش را روایت کرده و گفته است: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند.(ادامه)
امام جمعه رفسنجان دلیل استعفایش را روایت کرده و گفته است: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند. استعفای یک امام جمعه /علت چه بود؟
امام جمعه رفسنجان دلیل استعفایش را روایت کرده و گفته است: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند.(ادامه)
وقتی بایدن می گوید؛ ما کشوری مستبد نیستیم به روایت تصویر!
(ادامه)
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند. کسی برای دانشجویان آمریکایی ترانه «برای خواهرم، خواهرامون» نمی‌سازد
اگر صحنه‌های ضرب‌وشتم وحشیانه دانشجویان و حتی استادان دانشگاه به جای آمریکا در ایران پدید می‌آمد، نهادهای حقوق بشری را به‌خط می‌کردند تا قطعنامه بدهند و محکوم کنند و تحریم جدید وضع کنند.(ادامه)
 « جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد. با حلوا حلوا گفتن، دهان شیرین نمی‌شود!(يادداشت)
« جامعه انتظار دارد رویکرد قوای سه‌گانه و نهادها و دستگاه‌های رسمی، همچون رهبر انقلاب فراخ‌تر و از ابعاد وسیع‌تری برخوردار باشد.(ادامه)
متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان رسیده به شرح ذیل است: نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+ جزئیات
متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان رسیده به شرح ذیل است:(ادامه)
شمال نیوز: در پی انتقادات قالیباف از رویکرد اقتصادی دولت، معاون رئیسی نامه ای را خطاب به رئیس مجلس منتشر کرد. اولین واکنش دولت به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف /۸ پاسخ معاون پارلمانی به انتقادات رئیس مجلس
شمال نیوز: در پی انتقادات قالیباف از رویکرد اقتصادی دولت، معاون رئیسی نامه ای را خطاب به رئیس مجلس منتشر کرد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است. رئیس مجلس: فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: همه اختیارهای موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.(ادامه)
در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است. سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است.(ادامه)
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت. عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند.

«ورف چال»؛ سنتی که آملی‌ها ۶۰۰ سال بر آن پایبندند! / روزی که زنان پادشاهی می‌کنند+تصاویر
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند. (ادامه)
شمال نیوز : ویژگی مهمی که نمی توان در انتخابات پایتخت به راحتی و با اغماض از کنار آن گذشت، تنوع قومیتی، استانی و اقشاری نامزدها در تهران است و هر نامزد ضمن آنکه خودش را نماینده رسمی و آشکار حوزه انتخابیه تهران و سایر مناطق متمرکز استان تهران می داند، در عین حال خود را به اعتبار اقوام و .... سخنی هوشمندانه با مازندرانی های پایتخت پیرامون انتخاب و امتحانی سخت
شمال نیوز : ویژگی مهمی که نمی توان در انتخابات پایتخت به راحتی و با اغماض از کنار آن گذشت، تنوع قومیتی، استانی و اقشاری نامزدها در تهران است و هر نامزد ضمن آنکه خودش را نماینده رسمی و آشکار حوزه انتخابیه تهران و سایر مناطق متمرکز استان تهران می داند، در عین حال خود را به اعتبار اقوام و ....(ادامه)
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد. عملیات کربلای ۸ و اشتباه محاسباتی دشمن از وسعت آن
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد.(ادامه)
گمشده ما در اندیشه آوینی(يادداشت)
(ادامه)
گمشده ما در اندیشه آوینی
(ادامه)
اعمال شب و روز عید فطر
(ادامه)
عکسی دیده نشده از شهید زاهدی در کنار سردار سلیمانی
تصویری از شهید حاج‌قاسم سلیمانی به همراه شهید محمدرضا زاهدی را مشاهده می کنید.(ادامه)
سرهنگ صیاد شیرازی روحیه‌ای انقلابی داشت و به دنبال پیروزی در عملیات‌ها بود، خودش به قرارگاه نجف سپاه می‌آمد و به ما کمک فکری می داد او انصافا فردی مومن و شجاع و دلسوز رزمندگان بود. این فرمانده ارتش به آیت الله هاشمی و محسن ضایی کمک فکری می داد
سرهنگ صیاد شیرازی روحیه‌ای انقلابی داشت و به دنبال پیروزی در عملیات‌ها بود، خودش به قرارگاه نجف سپاه می‌آمد و به ما کمک فکری می داد او انصافا فردی مومن و شجاع و دلسوز رزمندگان بود.(ادامه)
جوان نوشت: همسویی تروریست‌ها با صحبت‌های مولوی عبدالحمید در نماز جمعه مسجد مکی زاهدان جالب توجه است. روایت روزنامه جوان از زمینه‌سازی مولوی عبدالحمید برای عملیات‌های تروریستی
جوان نوشت: همسویی تروریست‌ها با صحبت‌های مولوی عبدالحمید در نماز جمعه مسجد مکی زاهدان جالب توجه است.(ادامه)
ازدواج بدون اجازه پدر یا جد پدری، منوط بر وجود شرایط ویژه ای است که در این گفت و گو به آن پرداخته ایم. پدرم نمی‌گذارد ازدواج کنم، تکلیف چیست؟
ازدواج بدون اجازه پدر یا جد پدری، منوط بر وجود شرایط ویژه ای است که در این گفت و گو به آن پرداخته ایم.(ادامه)
شمال نیوز : سردار پاکپور از افزایش تعداد تروریست های کشته شده در راسک به ۱۵ نفر خبر داد و گفت: پنج نفر از نیروهای حافظان امنیت هم شهید شدند. ۱۵ تروریست در حملات راسک و چابهار به هلاکت رسیدند / آنها جلیقه انتحاری داشتند
شمال نیوز : سردار پاکپور از افزایش تعداد تروریست های کشته شده در راسک به ۱۵ نفر خبر داد و گفت: پنج نفر از نیروهای حافظان امنیت هم شهید شدند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 97 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.286 seconds.