.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
این تست شخصیت شناسی تاریخی و باستانی راز‌هایی از شما برملا میکند که خودتان هم نمیدانستید. تاریخ تولد حقایق جالب و عجیبی درباره‌تان فاش می‌کند
این تست شخصیت شناسی تاریخی و باستانی راز‌هایی از شما برملا میکند که خودتان هم نمیدانستید.(ادامه)
بسیاری از افراد می‌گویند کلکسیون جمع کردن یک سرگرمی هیجان انگیز است و سرگرمی‌ها برای زمانی که احساس افسردگی می‌کنیم بسیار مناسبند. روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
بسیاری از افراد می‌گویند کلکسیون جمع کردن یک سرگرمی هیجان انگیز است و سرگرمی‌ها برای زمانی که احساس افسردگی می‌کنیم بسیار مناسبند.(ادامه)
اینکه چه کار کنیم فرزندانمان به مسائل دینی علاقه‌مند شوند یک موضوع گسترده است که برای هر خانواده و هر فرد روش جداگانه‌ای دارد. چگونه فرزندان خود را به نماز و روزه علاقه‌مند کنیم؟
اینکه چه کار کنیم فرزندانمان به مسائل دینی علاقه‌مند شوند یک موضوع گسترده است که برای هر خانواده و هر فرد روش جداگانه‌ای دارد.(ادامه)
آزمون استخدامی برای جذب ۲۸ هزار معلم در پایان هفته برگزار می‌شود و منابع آزمون استخدامی در سه بخش عمومی، اختصاصی و تخصصی قابل تفکیک است. آزمون استخدامی برای جذب ۲۸ هزار معلم در پایان هفته
آزمون استخدامی برای جذب ۲۸ هزار معلم در پایان هفته برگزار می‌شود و منابع آزمون استخدامی در سه بخش عمومی، اختصاصی و تخصصی قابل تفکیک است.(ادامه)
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ما به هیچ سایت همسریابی‌ای مجوز نمی‌دهیم، بلکه به مراکز مجوز ارائه می‌کنیم و البته این مراکز می‌توانند دارای سایت هم باشند. همسریابی قانونی فقط در این ۱۲۰ مرکز مجاز
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ما به هیچ سایت همسریابی‌ای مجوز نمی‌دهیم، بلکه به مراکز مجوز ارائه می‌کنیم و البته این مراکز می‌توانند دارای سایت هم باشند.(ادامه)
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ... سرباز نظام ،مردم و ولایت هستیم و خواهیم ماند
کمال علیپور خنکداری، نماینده نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار ، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی که از سوی هیات نظارت تاییدصلاحیت نشد، در پیامی به مردم و با ارائه گزارش عملکرد ...(ادامه)
یک روانشناس گفت: یکی از راهکار‌ها برای برخورد با نوجوانی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند این است که مسئله را زیاد به روی او نیاوریم و مرتباً درباره آن صحبت نکنیم. با فرزندی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند چگونه رفتار کنیم؟
یک روانشناس گفت: یکی از راهکار‌ها برای برخورد با نوجوانی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند این است که مسئله را زیاد به روی او نیاوریم و مرتباً درباره آن صحبت نکنیم.(ادامه)
شمال نیوز : رسول صادقی، عضو هیأت علمی گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران گفت: «ایران رتبه اول را در هدررفت سرمایه انسانی دارد. در حالی‌که به لحاظ سرمایه انسانی در رتبه ۱۲ جهانی قرار دارد.جریان مهاجرتی به مناطق روستایی کشور هم ورود و نفوذ کرده است. در استان ایلام روستایی را داریم که ۱۱۵ نفر از جوانان آن به استرالیا رفته‌اند.» مهاجرت ۱۱۵ نفر از یک روستا به استرالیا ؛ ایران رتبه اول هدررفت سرمایه انسانی را دارد !
شمال نیوز : رسول صادقی، عضو هیأت علمی گروه جمعیت‌شناسی دانشگاه تهران گفت: «ایران رتبه اول را در هدررفت سرمایه انسانی دارد. در حالی‌که به لحاظ سرمایه انسانی در رتبه ۱۲ جهانی قرار دارد.جریان مهاجرتی به مناطق روستایی کشور هم ورود و نفوذ کرده است. در استان ایلام روستایی را داریم که ۱۱۵ نفر از جوانان آن به استرالیا رفته‌اند.»(ادامه)
سرمربی نفت آبادن تاکید کرد برای اینکه مردم آبادان را بیش از این ناراحت نکند، استعفا می‌دهد.​
به مادرم فحاشی شد، جایز نیست بمانم
سرمربی نفت آبادن تاکید کرد برای اینکه مردم آبادان را بیش از این ناراحت نکند، استعفا می‌دهد.​ (ادامه)
نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مصرف غذاهای چرب در دوره‌های استرس‌زا می‌تواند بهبودی بدن از اثرات استرس را مختل کند. غذای چرب برای بدن فایده هم دارد؟
نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مصرف غذاهای چرب در دوره‌های استرس‌زا می‌تواند بهبودی بدن از اثرات استرس را مختل کند.(ادامه)
تست روانشناسی؛ چقدر از زندگی خود راضی هستید؟
انجام تست شخصیت رضایت از زندگی می‌تواند به شما کمک کند تا خود را بهتر درک کنید و با درونی‌ترین احساسات خود در تماس باشید.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام پناهیان گفت : طلبه شهید آرمان علی‌وردی برای روشن کردن راه حق و حقیقت جلودار شد، از اول این طلبه بی‌قرار بود. اول طلبگی‌اش به مدرسه ما آمده بود و بی‌قراری در وجود او نمایان بود.

حجت الاسلام پناهیان:اگر فرهنگ غرب را بپذیریم با تکه تکه شدن آرمان چه کنیم
شمال نیوز : حجت الاسلام پناهیان گفت : طلبه شهید آرمان علی‌وردی برای روشن کردن راه حق و حقیقت جلودار شد، از اول این طلبه بی‌قرار بود. اول طلبگی‌اش به مدرسه ما آمده بود و بی‌قراری در وجود او نمایان بود. (ادامه)
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: امیدواریم در شورای عالی بیمه پوشش بیمه ای خدمات تخصصی دندانپزشکی تصویب شود. کدام خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه سلامت است
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: امیدواریم در شورای عالی بیمه پوشش بیمه ای خدمات تخصصی دندانپزشکی تصویب شود.(ادامه)
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: مردم منتظر یک خبر خوب در حوزه دندانپزشکی باشند. مردم منتظر خبر خوب دندانپزشکی باشند
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: مردم منتظر یک خبر خوب در حوزه دندانپزشکی باشند.(ادامه)
استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست دادن اشتها شود. استرس چه ارتباطی با مشکلات گوارشی دارد؟
استرس می‌تواند باعث ایجاد طیفی از مشکلات گوارشی از جمله گرفتگی عضلات شکم، نفخ و از دست دادن اشتها شود.(ادامه)
۲ عامل مخرب و تاثیرگذار استرس و فکر زیاد ذهن و روح را درگیر می سازد، دهها راه و روش برای رهایی از این حالت کشف شده است اما ساده ترین آنها راهی است که هرکسی می تواند به سادگی انجام دهد. استرس و فکر زیاد را فقط با این روش ساده متوقف کنید!
۲ عامل مخرب و تاثیرگذار استرس و فکر زیاد ذهن و روح را درگیر می سازد، دهها راه و روش برای رهایی از این حالت کشف شده است اما ساده ترین آنها راهی است که هرکسی می تواند به سادگی انجام دهد.(ادامه)
مرد زندگی به عنوان شوهر باید از یک سری رفتارهای مثبت پیروی کند تا بتواند دل همسر خود را بدست آورد و او را خوشحال کند، تستی وجود دارد که نشان می دهد چقدر برای همسرتان شوهر خوبی هستید. تست جالب شوهر شناسی + امتیاز شوهر خوب
مرد زندگی به عنوان شوهر باید از یک سری رفتارهای مثبت پیروی کند تا بتواند دل همسر خود را بدست آورد و او را خوشحال کند، تستی وجود دارد که نشان می دهد چقدر برای همسرتان شوهر خوبی هستید.(ادامه)
تست روانشناسی/ شما کدام مسیر را برای پیاده روی انتخاب می کنید؟
اگر از شما بخواهند که برای پیاده روی یکی از این مسیرها را انتخاب کنید و در ازای آن پرده از رازهای شخصیت شما برداشته می شود کدام مسیر را انتخاب می کنید؟(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
اینکه نهاد حوزه علمیه، امر تبلیغ را نه به‌عنوان یک ماموریت اصیل در درون خود، بلکه در جایگاه امری فرعی در بیرون از شاکله اصلی خویش تلقی می‌کند، الزاما به معنای کاسته شدن از آمار و کمیت مبلغان دینی نیست؛ بلکه مقصود این است که علاوه‌بر عدم‌تناسب بین کمیت‌های موجود و نیازهای امروزین جامعه، اولویت تبلیغ در بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور(يادداشت)
اینکه نهاد حوزه علمیه، امر تبلیغ را نه به‌عنوان یک ماموریت اصیل در درون خود، بلکه در جایگاه امری فرعی در بیرون از شاکله اصلی خویش تلقی می‌کند، الزاما به معنای کاسته شدن از آمار و کمیت مبلغان دینی نیست؛ بلکه مقصود این است که علاوه‌بر عدم‌تناسب بین کمیت‌های موجود و نیازهای امروزین جامعه، (ادامه)
اگر ذهن خلاق دارید پرنده را در تصویر پیدا کنید
فقط یک ذهن خلاق میتواند تمامی پرنده‌های تصویر را پیدا کند.(ادامه)
وکیل افسانه بایگان از صدور حکم او خبر داد. دو سال حبس افسانه بایگان و مراجعه هفتگی به روان‌شناس
وکیل افسانه بایگان از صدور حکم او خبر داد.(ادامه)
روند اظهارات هنجارشکنانه و رفتارهای عجیب و غریب برخی هنرپیشه‌ها و ورزشکاران از وقایع مهرماه سال گذشته شدت گرفته است. هنجارشکنی سلبریتی‌ها چطور به فرصت تبدیل می‌شود؟
روند اظهارات هنجارشکنانه و رفتارهای عجیب و غریب برخی هنرپیشه‌ها و ورزشکاران از وقایع مهرماه سال گذشته شدت گرفته است.(ادامه)

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم، به طلاب و مبلغان توصیه کردند: تبلیغ صرفاً پاسخگویی به شبهه نیست؛ طرف مقابل مبانی فکری دارد باید به او حمله کرد.


نسبت به تبلیغ نگرانم / تبلیغ در نگاه حوزه علمیه باید در مرتبه اول باشد/ در تبلیغ به مبانی فکری جبهه مقابل حمله کنید/ اهمیت تبلیغ به‌روز و تاثیرگذار با ابزارهای نوین / روحانیت باید وسط میدان باشد / لزوم تشکیل کانون‌های تبلیغ در حوزه‌ها(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم، به طلاب و مبلغان توصیه کردند: تبلیغ صرفاً پاسخگویی به شبهه نیست؛ طرف مقابل مبانی فکری دارد باید به او حمله کرد. (ادامه)
به گفته یک متخصص روانشناسی، همان‌طور که کودک در اثر بی‌توجهی ممکن است دچار بیماری گوارشی برگرفته از اختلالات سایکوسوماتیک شود، در بزرگسالی نیز این امر محتمل است. بی‌مهری والدین چه بلایی برسر فرزندان می‌آورد؟
به گفته یک متخصص روانشناسی، همان‌طور که کودک در اثر بی‌توجهی ممکن است دچار بیماری گوارشی برگرفته از اختلالات سایکوسوماتیک شود، در بزرگسالی نیز این امر محتمل است.(ادامه)
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند. ۴۰ درصد حقوق‌بگیران آموزش و پرورش معلم نیستند / سهم اقشار کم‌برخوردار در ورودی‌های دانشگاه؛ ۲ درصد
شمال نیوز : به گفته یک عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی، تنها ۲ درصد از رتبه‌های زیر ۳۰۰۰ آزمون ورودی‌های دانشگاه‌ها در سال ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ جزو دهک‌های اول، دوم و سوم یعنی اقشار کم‌برخوردار و محروم بوده‌اند.(ادامه)
والدین سرکوب گر برای داشتن فرزندی افتخار آفرین با جسم و روح او بازی می‌کنند. قربانی شدن کودکی در مهد کودک اینستاگرام!
والدین سرکوب گر برای داشتن فرزندی افتخار آفرین با جسم و روح او بازی می‌کنند.(ادامه)
مطالعه‌ای تازه نشان داده است که استفاده مداوم از هوش مصنوعی در محیط کار باعث بیماری روانی می‌شود. مضرات استفاده مداوم از هوش مصنوعی برای سلامت فرد
مطالعه‌ای تازه نشان داده است که استفاده مداوم از هوش مصنوعی در محیط کار باعث بیماری روانی می‌شود.(ادامه)
حضور به موقع نیرو‌های پلیس ۱۱۰ مانع از خودکشی پسر جوان در شهرستان میاندورود شد. نجات یک جوان از خودکشی با اقدام به‌ موقع پلیس
حضور به موقع نیرو‌های پلیس ۱۱۰ مانع از خودکشی پسر جوان در شهرستان میاندورود شد.(ادامه)
سمینار داوری مربیان جودو مازندران در خانه تخصصی جودو نور برگزار شد. سمینار داوری مربیان جودو مازندران در نور
سمینار داوری مربیان جودو مازندران در خانه تخصصی جودو نور برگزار شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 14 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.