.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و .... پیگیری شخص رئیس سازمان برای تامین مرغ مازندران و پایتخت مانع از سفر به روسیه شد / هرگونه قصور در تامين مرغ پايتخت مي تواند بازار كشور را مختل كند / جوجه ریزی در تیرماه 20 درصد افزایش داشت / از انتقادات سازنده استقبال می کنیم
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و ....(ادامه)
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت : میانگین دریافتی کارکنان شرکت‌های دولتی کشور ۲.۵ برابر شرکت‌های خصوصی است / وقتی دو سوم حقوق بگیران از بیت‌المال در یک سوم بالای درآمدی کشورند، همه تلاش می کنند کارمند رسمی و حقوق بگیر دولت شوند ....(خبر)
(ادامه)
تحلیل مهاجرانی از اعتراضات اخیر
(ادامه)
شمال نیوز : اظهارات استاندار مازندران و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه شورای اداری مازندران پیرامون موضوع مهم بهره وری مطرح شد تناقضاتی داشت که .... استاندار : سرعت قطار بهره وری در استان قابل قبول نیست / رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي : مازندران در تحقق بهره وري در كشور پيشگام است
شمال نیوز : اظهارات استاندار مازندران و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه شورای اداری مازندران پیرامون موضوع مهم بهره وری مطرح شد تناقضاتی داشت که ....(ادامه)
 رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار ائمه جمعه سراسر كشور از آنان به عنوان سخنگويان انقلاب و پرچمداران عدالت در كشور ياد كردند.

چند كلمه با سخنگويان انقلاب!(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار ائمه جمعه سراسر كشور از آنان به عنوان سخنگويان انقلاب و پرچمداران عدالت در كشور ياد كردند. (ادامه)
سال 89 يك سال پس از فتنه 88 مقام معظم رهبري در سفر به قم مباحث مهمي را كه انقلاب اسلامي در جنگ نرم با آن روبه‌رو است مطرح كردند. معظم‌له درطرح يك مبحث از يك توطئه و نقشه دشمن ياد كردند و آن رونمايي از مقوله «آنتي‌تز انقلاب» بود. آنتي‌تز انقلاب!(يادداشت)
سال 89 يك سال پس از فتنه 88 مقام معظم رهبري در سفر به قم مباحث مهمي را كه انقلاب اسلامي در جنگ نرم با آن روبه‌رو است مطرح كردند. معظم‌له درطرح يك مبحث از يك توطئه و نقشه دشمن ياد كردند و آن رونمايي از مقوله «آنتي‌تز انقلاب» بود.(ادامه)
عباس رمدانی / هیات رئیسه اناق اصناف مرکز استان و نماينده اصناف مازندران در اتاق اصناف ايران «اصناف » همیشه پای کار ( به بهانه اول تیر روز ملی اصناف )(يادداشت)
عباس رمدانی / هیات رئیسه اناق اصناف مرکز استان و نماينده اصناف مازندران در اتاق اصناف ايران (ادامه)
جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران با صدور بیانیه ای اعلام نمودند :  در روزهاي گذشته خبر احداث پتروشيمي در محدوده سرزميني شهرستان بهشهر در سطح ملي و افكار عمومي در صدر اخبار قرار گرفته است. بيانيه جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران راجع به پتروشيمي بهشهر
جمعی از دانشگاهيان شرق مازندران با صدور بیانیه ای اعلام نمودند : در روزهاي گذشته خبر احداث پتروشيمي در محدوده سرزميني شهرستان بهشهر در سطح ملي و افكار عمومي در صدر اخبار قرار گرفته است. (ادامه)
به حرف و وعده‌هاي آنها هيچ اعتمادي نيست حتي به امضاي آنها كه بي‌اعتبارترين امضاها در روابط و قراردادهاي جهاني است اطميناني وجود ندارد./ از گفت‌وگو ضرر نمي‌كنيم نبايد اين پرچم را به دشمن سپرد و ميدان را خالي كرد. ....(خبر)
(ادامه)
بازديد مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران از شهرك صنعتي نوشهر
(ادامه)
شمال نیوز : ميركاظمي گفت: از زماني كه دولت سيزدهم آغاز به كار كرده است به هيچ عنوان خلق پول نكرده و اين روند موجب كاهش نرخ تورم نقطه اي در مهر و آبان شده؛ بودجه سال آينده بر اساس منابع پايدار و بدون كسري بسته شده است. دولت سیزدهم هیچ خلق پولی انجام نداده است/ بودجه ۱۴۰۱ بدون کسری و برای رشد اقتصادی بسته شد/ اختیارات مالی استانداران افزایش می‌یابد/ استان‌ها باید پاسخگوی شاخص‌های اقتصادی خود باشند
شمال نیوز : ميركاظمي گفت: از زماني كه دولت سيزدهم آغاز به كار كرده است به هيچ عنوان خلق پول نكرده و اين روند موجب كاهش نرخ تورم نقطه اي در مهر و آبان شده؛ بودجه سال آينده بر اساس منابع پايدار و بدون كسري بسته شده است.(ادامه)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم».
آقای رئیسی، این توصیه رهبری را فراموش نکنید(يادداشت)
مرور تصميمات و اقدامات متوليان امر در طي اين سال­ها نشان مي­دهد، حلقه مفقوده سياستگذاري در ايران، ضعف سويه­ هاي اجتماعي در تصميم ­سازي و تصميم­ گيري است كه اين امر نيازمند ايجاد بستري براي ظهور و بروز دارد. چنين بستري از رهگذر ارزيابي تاثيرات اجتماعي يا همان پيوست اجتماعي (عدالت) عبور مي­كند و اين امر در ايران علي­رغم تلاش­ها، چندان فروغي نداشته است و تصميمات بيشتر از اينكه در جرگه اجتماعيات مورد بحث، بررسي و ارزيابي قرار گيرند؛ با كمترين پشتوانه اجتماعي و صرفا با اتكا به توجيه اقتصادي، تصميمات اتخاذ مي­شوند. تاحدي كه رهبري نيز تاكيد داشتند كه «ما در این زمینه عقبیم و باید خیلی تلاش کنیم». (ادامه)
مام رضا(ع) در سال 148 هجري قمري یعني حدود (1250) سال پیش در شهر مدینه به دنیا آمد. پدر ایشان امام موسي بن جعفر(ع)، یعني امام هفتم شیعیان و مادرشان بانویي بزرگوار و خردمند به نام نجمه بود. امام رضا(ع) در همان سالي زاده شد كه پدربزرگ ایشان، یعني حضرت امام جعفر صادق(ع)، به شهادت رسید. امام رضا (ع) از ولادت تا شهادت(يادداشت)
مام رضا(ع) در سال 148 هجري قمري یعني حدود (1250) سال پیش در شهر مدینه به دنیا آمد. پدر ایشان امام موسي بن جعفر(ع)، یعني امام هفتم شیعیان و مادرشان بانویي بزرگوار و خردمند به نام نجمه بود. امام رضا(ع) در همان سالي زاده شد كه پدربزرگ ایشان، یعني حضرت امام جعفر صادق(ع)، به شهادت رسید.(ادامه)
نماينده ولي فقيه در مازندران، از شهرك صنعتي نكا بازديد كرد
(ادامه)


«حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران در دوران حضور هشت ساله‌اش در دولت استعفا کرده است؟»؛ این سوالی است که در چند مقطع زمانی به ویژه در دولت دوم روحانی مطرح شد. ادعایی درخصوص «استعفاهای روحانی» و پاسخ رهبر انقلاب
«حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران در دوران حضور هشت ساله‌اش در دولت استعفا کرده است؟»؛ این سوالی است که در چند مقطع زمانی به ویژه در دولت دوم روحانی مطرح شد.(ادامه)
نيروهاي انقلاب در داخل و نيز در خارج در امتداد خط مقاومت بايد به فكر «نوسازي سازمان» ، به‌روزرساني «اطلاعات» و ساماندهي «ارتباطات» خود باشند. اگر امروز به اين كار نپردازند فردا خيلي دير است. انقلابیون در سال 1400باید به این سئوال پاسخ دهند، احزاب تراز انقلاب چه ساختی دارند و نسبت آنها با حوزه، دانشگاه و رسانه چیست؟ به بهانه یک شهادت(يادداشت)
نيروهاي انقلاب در داخل و نيز در خارج در امتداد خط مقاومت بايد به فكر «نوسازي سازمان» ، به‌روزرساني «اطلاعات» و ساماندهي «ارتباطات» خود باشند. اگر امروز به اين كار نپردازند فردا خيلي دير است. انقلابیون در سال 1400باید به این سئوال پاسخ دهند، احزاب تراز انقلاب چه ساختی دارند و نسبت آنها با حوزه، دانشگاه و رسانه چیست؟(ادامه)
دفتر مركزي جبهه مردمي ساروي هاي انقلابي افتتاح شد
(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام دكتر علي اصغر زکوي گفت : در گذشته گستره فعاليت‌هاي ستاد امر به معروف و نهي از منكر، منحصر در موضوعاتي خاص با روش‌هاي خاص بوده است كه اكنون با رويكرد جديد، حوزه‌هاي متعددي را شامل شده و اين يك پيشرفت بشمار مي‌آيد. حضور باشكوه و حداكثري مردم در انتخابات یكي از مصاديق معروف است
شمال نیوز : حجت الاسلام دكتر علي اصغر زکوي گفت : در گذشته گستره فعاليت‌هاي ستاد امر به معروف و نهي از منكر، منحصر در موضوعاتي خاص با روش‌هاي خاص بوده است كه اكنون با رويكرد جديد، حوزه‌هاي متعددي را شامل شده و اين يك پيشرفت بشمار مي‌آيد.(ادامه)
بار سنگین مسئولیت ریاست‌جمهوری! (ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز : در شرايط كنوني، مسائل و مباحث اقتصادي و خنثي سازي توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد بايد بعنوان دغدغه مقام معظم رهبري، راهبرد مهم همه تصميم سازان، برنامه ريزان و فعالان عرصه اقتصاد اعم از خصوصي و دولتي و همچنين آحاد اقشار جامعه قلمداد شود . بايسته هاي تحقق شعار سال در مازندران و راهبرد مهم تصميم سازان و فعالان عرصه اقتصاد
شمال نیوز : در شرايط كنوني، مسائل و مباحث اقتصادي و خنثي سازي توطئه های دشمنان در حوزه اقتصاد بايد بعنوان دغدغه مقام معظم رهبري، راهبرد مهم همه تصميم سازان، برنامه ريزان و فعالان عرصه اقتصاد اعم از خصوصي و دولتي و همچنين آحاد اقشار جامعه قلمداد شود .(ادامه)
چند و، چون دیدار محمد خاتمی و روحانی
روز شنبه همين هفته حسن روحاني رييس‌جمهوري و سيدمحمد خاتمي رييس دولت اصلاحات با يكديگر ديدار كرده‌اند. اين اولين ديدار اين دو چهره شاخص و موثر سياست ايراني در سال 1399 بوده است. البته پيش از اين نيز روحاني ديدارهاي متعددي با خاتمي داشته اما گويا در سال جاري به‌ خاطر شرايط خاص ناشي از همه‌گيري ويروس كرونا تا به حال برگزاري اين نشست ميسر نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: سردارسرلشگرسلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی چهلمین سالگرد شهیدولی اله سلیمانی فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس کشور را گرامی داشت.... سردار سلامی یاد و خاطره اولین شهید روحانی دفاع مقدس کشور را گرامی داشت
شمال نیوز : شمال نیوز: سردارسرلشگرسلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی چهلمین سالگرد شهیدولی اله سلیمانی فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس کشور را گرامی داشت....(ادامه)
شمال نیوز: رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در مازندران گفت: تمام حركات نمايندگان، مورد رصد شوراي نگهبان است ولي اين نظارت، خودش را در انتخابات بعدي نشان خواهد داد. نشست مجمع نمايندگان مازندران با رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در استان
شمال نیوز: رييس دفتر نظارت شوراي نگهبان در مازندران گفت: تمام حركات نمايندگان، مورد رصد شوراي نگهبان است ولي اين نظارت، خودش را در انتخابات بعدي نشان خواهد داد.(ادامه)
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است .... الزامات راهبردی تحقق جهش تولید در استان مازندران
شمال نیوز : نامگذاري امسال بنام سال« جهش تولید» نشان مي دهد كه علي رغم همه تلاش هاي انجام شده در حوزه اقتصاد، كشور ما نيازمند اقداماتي موثرتر و كاربردي تر در اين عرصه است ....(ادامه)
انتشار برگی از یک یادداشت آیت الله خامنه‌ای پس از ۳۴ سال
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه‌ سالروز ارتحال امام خمینی رحمه‌الله، متن یادداشت روزانه آیت‌الله خامنه‌ای و خاطره ایشان از عیادت امام رحمه‌الله در بیمارستان جماران در فروردین‌ماه ۱۳۶۵ را به همراه دستخط آن برای نخستین بار منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : تولیت حوزه علمیه محمدیه و امام جمعه موقت قائم شهر شنبه شب ، پس از عمری خدمت به اسلام و مسلمین دعوت حق را لبیک گفت ..... « آیت الله دارایی قادیکلایی » دعوت حق را لبیک گفت + یک سند از صحیفه امام درباره این مرحوم
شمال نیوز : تولیت حوزه علمیه محمدیه و امام جمعه موقت قائم شهر شنبه شب ، پس از عمری خدمت به اسلام و مسلمین دعوت حق را لبیک گفت .....(ادامه)
جدیدترین فعالیت های گسترده پایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تشریح شد
شمال نیوز: فرمانده پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد عباسپور برق منطقه اي مازندران گفت : این پایگته بسیج با هدف حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از ولايت فقيه در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان تاسيس شد.....(ادامه)
جدیدترین فعالیت های گسترده گایگاه بسیج شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان تشریح شد
شمال نیوز: فرمانده پايگاه مقاومت بسيج كارمندي شهيد عباسپور برق منطقه اي مازندران و گلستان گفت : این پایگاه بسیج با هدف حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و پاسداري از ولايت فقيه در شركت برق منطقه اي مازندران و گلستان تاسيس شد.....(ادامه)
پیام تبریک شجاعی کیاسری به نمایندگان منتخب مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : سابقه ام در مدیریت شهری موجود است من اهل هیچ زد و بندی نبودم، با هیچ فردي بر سر ‏منافع مردم‌ معامله نکردم و امروز حاضرم در ‏هر مکان‌ و در هر زمانی برای دفاع از ‏عملکردم و دفاع از برنامه هایم مناظره ‏کنم.‏.... نادری : نسبت به آینده بابلسر ‏و بهنمیر و هادی شهر نگرانم
شمال نیوز : سابقه ام در مدیریت شهری موجود است من اهل هیچ زد و بندی نبودم، با هیچ فردي بر سر ‏منافع مردم‌ معامله نکردم و امروز حاضرم در ‏هر مکان‌ و در هر زمانی برای دفاع از ‏عملکردم و دفاع از برنامه هایم مناظره ‏کنم.‏....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 131 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.63 seconds.