.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : وی، راه اندازی شرکت روماک گستر را پتانسیلی برای بازرگانی مازندران دانست و بیان کرد: منطقه آزاد نیز باید بصورت دقیق عملیاتی شود .... طاهایی : در مازندران طرح‌های عقب مانده داریم که باید تکمیل شوند / رنجبر : نمایندگان مازندران در صحن و کمیسیون ها نقش آفرینی بیشتری داشته باشند
شمال نیوز : وی، راه اندازی شرکت روماک گستر را پتانسیلی برای بازرگانی مازندران دانست و بیان کرد: منطقه آزاد نیز باید بصورت دقیق عملیاتی شود ....(ادامه)
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد. اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد
شمال نیوز: اسامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد. پروازحماسه خوان لشکر۲۵ کربلا / راز ماندگاری اسماعیل پورها چیست؟
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد.(ادامه)
مرحوم اسماعیل پور بیش از ۱۰۰ نوحه حماسی در زمان های اعزام رزمندگان مازندرانی به جبهه های جنگ، راهیان نور، دفاع از حرم و یادواره ها از خود به یادگار گذاشته است.
حماسه خوان لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
مرحوم اسماعیل پور بیش از ۱۰۰ نوحه حماسی در زمان های اعزام رزمندگان مازندرانی به جبهه های جنگ، راهیان نور، دفاع از حرم و یادواره ها از خود به یادگار گذاشته است. (ادامه)
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد. انتخابات در ۲۱ حوزه انتخابیه به مرحله دوم کشیده شد + جدول با جزئیات کامل شهرها و کاندیداها
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند برای انتخاب ۲۹۰ نماینده مجلس در چهار سال آینده برگزار شد.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد. در عملیات کربلای ۴ چه گذشت؟ + برشی از اسناد عملیات کربلای ۴ از میان ۲ هزار و ۴۰۰ جلسه ضبط‌ شده
شمال نیوز : بعد از گذشت سال های طولانی از عملیات کربلای 4، برای نخستین بار متن جلسات فرماندهی این عملیات در قرارگاه خاتم‌الانبیاء منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : عروج برای به معراج رفته ها زیباست، اما برای ما جامانده ها تلخکام است و احساس احساس پذیرفته نشدن، اذیت مان می کند و بر همه اینها، دوری و جدایی از یاران آسمانی و دلتنگی های پس از فراق را نیز بیفزائید که چگونه آزارمان می دهند؟! رفیقان می روند نوبت به نوبت! / حالا نوبت به آقا سعید رسید ....
شمال نیوز : عروج برای به معراج رفته ها زیباست، اما برای ما جامانده ها تلخکام است و احساس احساس پذیرفته نشدن، اذیت مان می کند و بر همه اینها، دوری و جدایی از یاران آسمانی و دلتنگی های پس از فراق را نیز بیفزائید که چگونه آزارمان می دهند؟!(ادامه)
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند! روایتی خواندنی از تشییع با شکوه پیکر «حبیب شهدای مازندران» در ساری
عجب شکوهی داشت، همه آمده بودند، بدون تابلو! خالص و بی ریا! متواضع و بی ادعا، صمیمی و دلربا، پیشکسوتان عرصه های جهاد و ایثار و شهادت، همه در آغوش هم آرام می گرفتند و چقدر هم از یکدیگر دلبری می کردند!(ادامه)
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه .... « سید حبیب » بزرگمردی که به زندگی گمنامانه اش عشق می ورزید !
شمال نیوز : پیشکسوتان جهاد و شهادت، یکی یکی از راه می رسیدند، سالن و محوطه، خاطره باران شده بودند! از گذشته های دور و در ایام دفاع مقدس گرفته و تا همین صبح روز جمعه ....(ادامه)
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود. « جابر معافی » جلوه جاوید اصحاب جراید در مازندران
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود.(ادامه)
فردی که با اوباشی گری و عربده موجب اخلا در نظم و امنیت عمومی شهرستان نکا شده بود، دستگیر شد. اوباش عربده‌کش نکا دستگیر شد
فردی که با اوباشی گری و عربده موجب اخلا در نظم و امنیت عمومی شهرستان نکا شده بود، دستگیر شد.(ادامه)
مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان در بخش پیشکسوتان با درخشش بانوان ایرانی همراه شد. بانوان مچ اندازی ایران و کسب ۳ مدال جهانی
مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان در بخش پیشکسوتان با درخشش بانوان ایرانی همراه شد.(ادامه)
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود! مازندران قربانی کج اندیشی ها در ایجاد منطقه آزاد تجاری
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود!(ادامه)
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود. آیةالله شهید سلیمانی ؛ مرید ولایت، معین نظام و وکیل مردم
شمال نیوز : آیت الله شهید سنگ صبور مردم بود و در سخت تربن شرایط در میام مردم بود و آغوشش نیز همواره به روی مردم باز بود و اعتماد متقابل بین او مردم تا واپسین دمان حیات باقی بود.(ادامه)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد! سردار شهید طوسی، قهرمان واقعی مازندران(يادداشت)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد!(ادامه)
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا کنداکتور روتین خودش را تغییر داد. «پژمان» باردیگر به تلویزیون بازمی‌گردد/ تغییر کنداکتور «تماشا»
همزمان با نوروز ۱۴۰۲ شبکه تماشا کنداکتور روتین خودش را تغییر داد.(ادامه)
شمال نیوز : پس از بررسی های انجام شده و امتیازات اخذ شده در کمیته منتخب و کمیسیون تخصصی به پرونده ارتقاء دکتر غلامعلی رنجبر از درجه دانشیاری به رتبه استاد تمامی (پرفسوری) .... ارتقاء دکتر غلامعلی رنجبر به درجه استاد تمامی ( پرفسوری )
شمال نیوز : پس از بررسی های انجام شده و امتیازات اخذ شده در کمیته منتخب و کمیسیون تخصصی به پرونده ارتقاء دکتر غلامعلی رنجبر از درجه دانشیاری به رتبه استاد تمامی (پرفسوری) ....(ادامه)
برد شیرین شهروند پس از شش هفته
شهروند ساری پس از شش هفته در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور پیروز شد.(ادامه)
مازندران قهرمانی دومین دوره مسابقات بولینگ نابینایان و کم بینایان آقایان قهرمانی کشور شد مازندران قهرمان مسابقات بولینگ نابینایان و کم بینایان کشور
مازندران قهرمانی دومین دوره مسابقات بولینگ نابینایان و کم بینایان آقایان قهرمانی کشور شد(ادامه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ... تقابل میدانی یوم الله 22 بهمن با امپراطوری رسانه ای غرب(ديدگاه)
ایام الله دهه مبارکه فجر در طول 44 سال گذشته، همواره مظهر مصاف جبهه انقلاب اسلامی با جبهه های کفر و الحاد جهانی و خوش رقصی های پادوهای منطقه ای و ضدانقلاب داخلی بوده و در هر سال، جمعیت ...(ادامه)
شمال نیوز : کشورهایی که در آرزوی تجزیه جغرافیای این خاک مقدس بودند، شخصیت های که با تعصبات و تحریکات جریان های منحرف سمت گروهک ها می رفتند، منافقان کوردلی که آرمان های شیطان بزرگ به خوردشان داده می شد، اتفاق های سال 60 را رقم می زد....
« حماسه ششم بهمن آمل » ؛ حماسه ای از جنس مردم
شمال نیوز : کشورهایی که در آرزوی تجزیه جغرافیای این خاک مقدس بودند، شخصیت های که با تعصبات و تحریکات جریان های منحرف سمت گروهک ها می رفتند، منافقان کوردلی که آرمان های شیطان بزرگ به خوردشان داده می شد، اتفاق های سال 60 را رقم می زد.... (ادامه)
شمال نیوز : مادر گرانقدر برادران فرهیخته رنجبر فرح آبادی دارفانی را وداع گفت . برادران رنجبر فرح آبادی داغدار شدند
شمال نیوز : مادر گرانقدر برادران فرهیخته رنجبر فرح آبادی دارفانی را وداع گفت .(ادامه)
در روزهای پایانی دی ماه، بارش برف جلوه ای زیبا به مناطق ییلاقی و ارتفاعات گیلان بخشیده است /محمد رنجبر تصاویری از گیلان زیر برف(خبر)
در روزهای پایانی دی ماه، بارش برف جلوه ای زیبا به مناطق ییلاقی و ارتفاعات گیلان بخشیده است /محمد رنجبر(ادامه)
حماسه بزرگ ۱۸ دی ۱۳۵۷ که تجلی حضور خونین انقلابیون ساری در جریان انقلاب اسلامی است، بدون تردید، برگ زرین لبیک مازندرانی ها به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان، یعنی خمینی کبیر است. ۱۸ دی، سالروز تظاهرات خونین ساروی ها علیه رژیم ستمشاهی(يادداشت)
حماسه بزرگ ۱۸ دی ۱۳۵۷ که تجلی حضور خونین انقلابیون ساری در جریان انقلاب اسلامی است، بدون تردید، برگ زرین لبیک مازندرانی ها به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان، یعنی خمینی کبیر است.(ادامه)
دکتر صادقعلی رنجبر * سردار دلها، سرباز ولایت(يادداشت)
دکتر صادقعلی رنجبر *(ادامه)
همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) برای نخستین بار در مازندران آیین خطبه خوانی خادمان اعزامی کریمه اهل بیت (ع) در حرم مطهر امامزاده ابراهیم (ع) آمل برگزار شد آیین خطبه خوانی خادمان حضرت معصومه در حرم امامزاده ابراهیم آمل
همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) برای نخستین بار در مازندران آیین خطبه خوانی خادمان اعزامی کریمه اهل بیت (ع) در حرم مطهر امامزاده ابراهیم (ع) آمل برگزار شد(ادامه)
رایکا به استقلال رسید
تیم رایکا بابل برای انتقام شکست دور رفت، فردا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.(ادامه)
شمال نیوز : احداث پالایشگاه،پتروشیمی،اتوبان و بزرگراه ساحلی،احداث بزرگترین شهر بازی ساحلی ،ایجاد مترو و تراموا بین تهران و مازندران و دهها پروژه بزرگ دیگر از جمله وعده های نامحقق روسای دولتهای گذشته به مردم استان بوده است. استاندار برنامه عملیاتی ارائه نماید/ فرصت سوزی دستاورد همیشگی مازندران !
شمال نیوز : احداث پالایشگاه،پتروشیمی،اتوبان و بزرگراه ساحلی،احداث بزرگترین شهر بازی ساحلی ،ایجاد مترو و تراموا بین تهران و مازندران و دهها پروژه بزرگ دیگر از جمله وعده های نامحقق روسای دولتهای گذشته به مردم استان بوده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 28 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.46 seconds.