.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و .... پیگیری شخص رئیس سازمان برای تامین مرغ مازندران و پایتخت مانع از سفر به روسیه شد / هرگونه قصور در تامين مرغ پايتخت مي تواند بازار كشور را مختل كند / جوجه ریزی در تیرماه 20 درصد افزایش داشت / از انتقادات سازنده استقبال می کنیم
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و ....(ادامه)
شمال نیوز : در حالي كه زمان اجراي اين گونه طرحها در كشور به طور متوسط حداقل سه سال زمان نياز دارد، در يك اقدام جهادي از سوي برق منطقه اي مازندران و گلستان، بخش 400.63 كيلوولت پست انتقال نيروي برق آزادشهر تنها در مدت 5 ماه احداث و به بهره برداري رسيد . ركوردشكني برق منطقه اي مازندران و گلستان در احداث پستهاي انتقال
شمال نیوز : در حالي كه زمان اجراي اين گونه طرحها در كشور به طور متوسط حداقل سه سال زمان نياز دارد، در يك اقدام جهادي از سوي برق منطقه اي مازندران و گلستان، بخش 400.63 كيلوولت پست انتقال نيروي برق آزادشهر تنها در مدت 5 ماه احداث و به بهره برداري رسيد .(ادامه)
شمال نیوز :  از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید آقای استاندار ؛ می گویند پسرم نفر ششم شده، دروغ می گویند !
شمال نیوز : از آنجايي كه حضرتعالي در بدو ورودتان فرموديد كه من از جوانان بدون پارتي حمايت مينمايم تقاضا دارم حق فرزندم را بگیرید(ادامه)
اگر زود ازدواج نکنید به این بیماری‌ها مبتلا می‌شوید
استرس‌های کوچک و به‌ظاهر بی‌اهمیت، بیشتر از استرس‌های ناگهانی و بزرگ در مرگ و میر نقش دارد و آرامش مردان بعد از ازدواج به حدی می‌رسد، که این فشار‌های روزمره برای آن‌ها به استرس‌های کشنده تبدیل نمی‌شود. (ادامه)
*تحقق "جهش تولید" در شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران*
نگارش و تدوین : روابط عمومی شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران(ادامه)
شمال نیوز : براساس قانون، حريم خط ساحلي به‌معناي عدم انجام هيچ‌گونه فعاليت در فاصله ۶۰ متري درياست. با اين حال، در سه دهه اخير سواحل درياي مازندران به طور كامل اشغال شده است..... 85 درصد سواحل مازندران در تصرف نهادهای دولتی!
شمال نیوز : براساس قانون، حريم خط ساحلي به‌معناي عدم انجام هيچ‌گونه فعاليت در فاصله ۶۰ متري درياست. با اين حال، در سه دهه اخير سواحل درياي مازندران به طور كامل اشغال شده است.....(ادامه)
قالیباف در راه مجمع تشخیص یا قرارگاه سازندگی سپاه؟
(ادامه)
ساري نايب قهرمان مسابقات المپياد آتش نشانان كشور شد
بارقابت ۳۸ تيم از آتش نشاني هاي سراسر كشورتيم آتش نشاني ساري نايب قهرمان مسابقات آبرساني المپياد عملياتي ورزشي آنشانان كشور شد(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: دولت تدبير و اميد به بالفعل كردن توانمندي هاي مازندران اعتقاد و براي تحقق آن برنامه دارد / كارهاي خوبي در مازندران صورت گرفته است / برجام يك موضوع ملي و متعلق به همه است و در سايه هوشمندي، هدايت ها ... دكتر فلاح براي همه مسايل استان برنامه دارد / شاخص اقتصادي، اشتغال و تورم مازندران بهتر از معدل كشور
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود: دولت تدبير و اميد به بالفعل كردن توانمندي هاي مازندران اعتقاد و براي تحقق آن برنامه دارد / كارهاي خوبي در مازندران صورت گرفته است / برجام يك موضوع ملي و متعلق به همه است و در سايه هوشمندي، هدايت ها ...(ادامه)
دلنوشته همسر بهداد سلیمی در اینستاگرام + تصویر
همسر بهداد سلیمی پس از حذف ناباورانه هرکول ایرانی در پست اینستاگرام خود از روز های سخت تمرین و نادواری ها در ریو نوشت.(ادامه)
پيام به روحاني براي انصراف از رياست‌جمهوري
(ادامه)
آسیب بی خوابی به اندازه ضربه مغزی است
(ادامه)
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند..... گفتگوی طنز با ظریف: دیپلمات های خارجی فسنجان ما را دوست دارند
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند.....(ادامه)
شمال نیوز : نكته قابل تأمل در اين باره كاهش قيمت‌هاي جهاني مواد اوليه در بسياري از اين كالاها است كه بر خلاف جريان اقتصاد جهاني گران شده‌اند كالاهايي مانند خوراكي و روغن، شير خشك و... از اين دسته‌اند و تأسف‌بارتر آنكه اغلب كالاهايي كه با تورم بالا مواجه هستند در سبد خانوار قابل حذف نيستند كه مهم‌ترين كالاهاي با تورم شاخه خوراكي‌ها،  ميوه و سبزيجات است..... چرا ادعای کاهش تورم قابل باور نیست؟
شمال نیوز : نكته قابل تأمل در اين باره كاهش قيمت‌هاي جهاني مواد اوليه در بسياري از اين كالاها است كه بر خلاف جريان اقتصاد جهاني گران شده‌اند كالاهايي مانند خوراكي و روغن، شير خشك و... از اين دسته‌اند و تأسف‌بارتر آنكه اغلب كالاهايي كه با تورم بالا مواجه هستند در سبد خانوار قابل حذف نيستند كه مهم‌ترين كالاهاي با تورم شاخه خوراكي‌ها، ميوه و سبزيجات است.....(ادامه)
سفرهای استانی احمدی‌نژاد ادامه دارد
شهري كه نخستين مقصد رييس دولت‌هاي نهم و دهم پس از توافق وين است، يقينا حرف‌هايي براي شنيدن دارد (ادامه)
باهنر پست نایب رئیسی مجلس را از دست می دهد؟
(ادامه)
استيضاح هميشه بد‌ نيست
د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فاع بي‌جان و بي‌رمق فاني كه حكايت از بي‌اطلاعي او از مشكلات اصلي فرهنگيان د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اشت، كار را به د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ومين كارت زرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ كشاند‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ومين عضو كابينه روحاني به يك قد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مي استيضاح از نگاه آيين‌نامه د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اخلي نزد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌يك شود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.(ادامه)
مجوز دانشگاه احمدی‌نژاد لغو شد
خداحافظی همیشگی حلقه خاص با تاسیس دانشگاه(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
باران استان گلستان را زمين‌گير كرد
به دنبال بارش‌هاي شديدي كه از عصر پنجشنبه در سطح استان گلستان آغاز شده است، چهار رودخانه در علي آباد كتول، راميان و آزادشهر طغيان كردند.(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
سيد‌‌‌جواد‌‌‌ سيد‌‌‌پور پول‌ها كجا خواهند‌‌‌ رفت؟ (خبر)
سيد‌‌‌جواد‌‌‌ سيد‌‌‌پور(ادامه)
تاریخچه دربي+اولین هاي دربي ازابتدا تابه حال
امروز جمعه 27 دي ماه ديدار 2 تيم پرسپوليس و استقلال در چارچوب رقابت‌هاي دور برگشت ليگ برتر سيزدهم برگزار مي شود. (ادامه)
"ورسک"، پلی با قدمت 77 ساله
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
شمال نیوز: خوشبختانه آقاي دكتر آخوندي نگاه كارشناسي و منطقي به مقوله مركزيت استان و جايگاه جغرافيايي و تاريخي ساري داشته و راسا" دستور اختصاص مبلغ 30 ميليارد ريال با قيد فوريت به اين پروژه را دادند كه انشاالله طي روزهاي آتي تملك نهايي در اين محور انجام خواهد شد.
پایان انتظار 37 ساله برای بازگشايي كمربندي شمالي ساري
شمال نیوز: خوشبختانه آقاي دكتر آخوندي نگاه كارشناسي و منطقي به مقوله مركزيت استان و جايگاه جغرافيايي و تاريخي ساري داشته و راسا" دستور اختصاص مبلغ 30 ميليارد ريال با قيد فوريت به اين پروژه را دادند كه انشاالله طي روزهاي آتي تملك نهايي در اين محور انجام خواهد شد. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های امروز
(ادامه)
شمال نيوز:  بر اساس گزارش هاي دريافتي علي اصغر يوسف نژاد نماينده دوره پنجم و هشتم مجلس شوراي اسلامي در پي آغاز به كار مجموعه دولت يازدهم با درخواست همكاري از سوي برخي از معاونين و وزراي دولت مواجه شده است. يوسف نژاد در سه راهي انتخاب
شمال نيوز: بر اساس گزارش هاي دريافتي علي اصغر يوسف نژاد نماينده دوره پنجم و هشتم مجلس شوراي اسلامي در پي آغاز به كار مجموعه دولت يازدهم با درخواست همكاري از سوي برخي از معاونين و وزراي دولت مواجه شده است.(ادامه)
عابرين پياده ركورد دار تصادفات رانندگي درتير
(ادامه)
روایت هاشمی از اوقات تلخی رهبر انقلاب
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «در جلسه‌اي كه من و سران سه قوه خدمت رهبر انقلاب بوديم، با اوقات تلخي فرمودند كه من از اصلاح سياست‌هاي اصل 44 انتظار يك انقلاب اقتصادي داشتم. ولي در چند سال گذشته چيزي نمي‌بينم.»(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.