.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب». مخاطرات «دوقطبی‌سازی کاذب» در مسیر انتخابات(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب».(ادامه)
صندلی تازه برای پرحاشیه‌ترین استاندارِ روحانی
غلامرضا شريعتي، استاندار پرحاشيه خوزستان با حكم رييس‌جمهور براي دوره‌اي 4 ساله به رياست سازمان ملي استاندارد ايران منصوب شد. تغيير رييس ‌سازمان ملي استاندارد از وظايف شوراي عالي استاندارد است و بايد به تصويب اين شورا برسد. (ادامه)
انتشار عکس‌های شخصی نامادری توسط پسرجوان
با طرح شکایت زنی ۳۶ ساله به‌دلیل انتشار تصاویر شخصی و انتساب عناوین غیراخلاقی در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.(ادامه)
افشاگری تازه معاون احمدی نژاد: مشایی گفت مدارک را معدوم کنید!
شاید بتوان اختلاس 3 هزار میلیاردی را نخستین اختلاس کلان رسانه‌ای شده سال‌های اخیر دانست. اتفاق تلخی که در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد به وقوع پیوست و حواشی آن حتی تا به امروز هم ادامه دارد.(ادامه)
کشف لاشه گوزن و گوساله در آمل
پلنگ گرسنه در جنگل سیاه بیشه آمل مرال ماده و گوساله اش را برای تغذیه تلف کرد.(ادامه)
اسنادی از سرنخ استیضاح وزیر راه‌وشهرسازی
(ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان اینکه لایه‌های زیرین فتنه مهم است و افراد ساده‌لوح را به خیابان آوردند، گفت: مجلس اصولگرا را تحسین می‌کنم که هر فردی که در فتنه ردپا داشت را رد کردند و این مجلس اصولگرا را باید تقویت کرد....
تاریخ مصرف اصولگرایان هرگز تمام نمی‌شود
شمال نیوز : وی با بیان اینکه لایه‌های زیرین فتنه مهم است و افراد ساده‌لوح را به خیابان آوردند، گفت: مجلس اصولگرا را تحسین می‌کنم که هر فردی که در فتنه ردپا داشت را رد کردند و این مجلس اصولگرا را باید تقویت کرد.... (ادامه)
هشدار رئیس دفتر بازرسی رهبر انقلاب نسبت به تضعیف تیم مذاکره‌کننده
امروز آمریکا به دنبال مذاکره با ما‌ست نه ما و اگر عده‌ای «عمداً سهو» می‌کنند و زودتر از موقع پیش‌بینی و نتیجه‌گیری می‌کنند باید ملت دلواپس نباشد و وقتی که رهبری با این درایت و خوبی داریم و ملتی به این اندازه شجاع و وفادار داریم آنچه که اتفاق می‌افتد خیر جامعه و ایران اسلامی در ‌آن رقم خواهد خورد.(ادامه)
رقیه توسلی – روزنامه نگار پشت پنجره آذر ، برف می بارد(ديدگاه)
رقیه توسلی – روزنامه نگار(ادامه)
پشت پرده انتصاب ملک زاده از نگاه کیهان
(ادامه)
تصاویری شگفت انگیز از طبیعت
(ادامه)
سرمقاله‌ برخي از روزنامه‌هاي صبح امروز
(ادامه)
برترین تصاویر حیات وحش سال
(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.