.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
چمران: اعتبارنامه اعضای شورای شهر پنجم را باطل می‌کنیم
(ادامه)
اعتراض مشاور احمدی نژاد به بازداشت داوری
(ادامه)
شمال نیوز: منتخبین انتخابات شورای اسلامی شهر ساری مشخص شدند که فرمانداری شهرستان‌ها اسامی و آمار رأی منتخبین را اررائه داد.....


نتایج نهایی آرای نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساری + تعداد آرا
شمال نیوز: منتخبین انتخابات شورای اسلامی شهر ساری مشخص شدند که فرمانداری شهرستان‌ها اسامی و آمار رأی منتخبین را اررائه داد..... (ادامه)
شمال نیوز : فرمانداری ساری در اجراي ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آيين نامه اجرايي، اسامي نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري را اعلام کرد ...... اعلام اسامی نهایی نامزدهای انتخابات شورای پنجم در شهر ساری
شمال نیوز : فرمانداری ساری در اجراي ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آيين نامه اجرايي، اسامي نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري را اعلام کرد ......(ادامه)
شمال نیوز : انتخابات شوراها انتخاباتي است كه شوراي نگهبان بر آن نظارتي ندارد و امر نظارت در اين انتخابات بر عهده مجلس گذاشته شده است. اما كم و كيف بررسي صلاحيت‌ها و نظارت بر اين انتخابات چگونه خواهد بود؟.... صلاحيت‌ ها در انتخابات شوراها چگونه «تاييد» يا « رد» مي‌شوند؟
شمال نیوز : انتخابات شوراها انتخاباتي است كه شوراي نگهبان بر آن نظارتي ندارد و امر نظارت در اين انتخابات بر عهده مجلس گذاشته شده است. اما كم و كيف بررسي صلاحيت‌ها و نظارت بر اين انتخابات چگونه خواهد بود؟....(ادامه)
یزدانی، برترین کشتی گیر آزادکار جهان
حسن یزدانی تنها ایرانی صدرنشین در جمع برترین های کشتی آزاد جهان شد.(ادامه)
تقدير از امدادرساني عبوری به آسيب ديدگان طوفان قائمشهر + تصویر
(ادامه)
خيز‌ دولت دهمی ها برای مجلس!
(ادامه)
عکس : محمود کريمي داخل قبر شهيد مدافع حرم
مراسم تشييع و تدفين پيکر شهيد مدافع حرم اهل بيت (ع) امير سياوشي با مداحي حاج محمود کريمي ، حاج ابراهيم رحيمي و حاج احد قدمي در امام زاده علي اکبر (ع) چيذر برگزار شد.(ادامه)
ليست هاي جديد جان باختگان، مجروحان و مفقودان ايراني حادثه منا
(ادامه)
اطلاعات‌جديد ازمبالغ اهدايي رحيمي به نمايندگان
(ادامه)
صفحه اول روزنامه‌های امروز یکشنبه31خرداد
(ادامه)
تخلف احمدي‌نژادي‌ها بيش از اين حرف‌هاست
پزشكيان مي‌گويد: اينكه از يك دولت دو معاون دستگير شود قابل تامل است. هر دو معاون احمدي‌نژاد با جرايم اقتصادي زنداني شده‌اند و نكته حائز اهميت اين است كه از دولتي دو معاون دستگير شده است كه هر روز از داشتن ليست مفسدان اقتصادي در جييب و كشو خبر مي‌داد.(ادامه)
پیشخوان روزنامه‌های يکشنبه ۱۳ ارديبهشت
(ادامه)
٩ شكايت خصوصي عليه احمدي‌نژاد
اصلي‌ترين شاكي پرونده محمود احمدي‌نژاد، علي لاريجاني به نمايندگي از مجلس بود؛ شكايتي كه بيشتر تحت عنوان شكايت «مجلس» از رييس دولت سابق شناخته مي‌شد.(ادامه)
افشاگري یک نماينده درباره‌ پول‌هاي كثيف
الان من شخصي را مي‌شناسم كه صاحب قدرت هم هست و از خريد و فروش دارو مولتي ميلياردر شده است. همين فرد زماني كارمند ساده دولت بود و تنها رانتي كه در اختيار او قرار گرفت باعث كسب اين درآمد شد. (ادامه)
دلیل سکوت احمدی نژاد در پرونده رحیمی
در یک سال اخیرشاهد بازگشت حزب ا... به سمت دکتراحمدي‌نژاد هستیم. اصولگرایان باید دعا و تلاش کنند تا دکتر احمدی نژاد قانع شود که سال ۹۶ به صحنه رقابت بیاید. بیش از ۹۰ درصد از آراي بدنه مردمی هوادار دکتراحمدی نژاد به سبد حسن روحانی واریز شد. در سطح توده‌ها تمنای بازگشت احمدي‌نژاد موج می‌زند. رحيمي را كردان به احمدي نژاد معرفي كرد.(ادامه)
جهانگيري کاندیدای انتخابات رياست‌ جمهوري؟
(ادامه)
درخواست عذرخواهی احمدی‌ نژاد در تلويزيون
روزنامه جوان در شماره امروز خود با انتشار یادداشتی درباره حکم محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم و دهم عذرخواهی احمدی نژاد را خواستار شد. (ادامه)
احمدی‌نژاد در تلويزيون از مردم عذرخواهی کند
(ادامه)
رحيمي به کدام بند اوين مي‌رود؟
(ادامه)
واکنش قاطع لاریجانی به درخواست رحیمی
(ادامه)
واکنش لاریجانی به ماجرای رحیمی و 170 نماینده مجلس
عضو هيئت‌رئيسه فراکسيون اصولگرايان رهروان ولايت از ارسال نامه «افشاي اسامي ۱۷۰ کاندیدای انتخابات مجلس» به قوه قضاييه توسط علي لاريجاني خبر داد. (ادامه)
واکنش حداد عادل به نامه محمدرضا رحيمي
(ادامه)
ماجرای افشای نام 170 نماینده که پول گرفتند
محمدرضا رحيمي، در نامه‌اي دردمندانه به محمود احمدي‌نژاد، از اعلام برائت وي درباره محکوميتش اظهار ناخرسندي کرده بود. اما در متن اين نامه موضوعي مطرح شد که اذهان عمومي را حساس کرد؛ وي از پرداخت پول توسط يک شخص خاص به 170 نماينده مجلس هفتم براي انتخابات مجلس هشتم خبر داد. اين موضوع مورد توجه برخي نمايندگان قرار گرفت.(ادامه)
جعبه سياه احمدي نژاد باز مي شود؟
(ادامه)
اصولگرایان به احمدی‌نژاد بازمی‌گردند
(ادامه)
تغییراتی که از زمان محمد سرافراز به صداوسیما در این سازمان آغازشده، به مراکز استان‌ها هم رسید. تغییرات صدا و سیما به استان‌ها رسید
تغییراتی که از زمان محمد سرافراز به صداوسیما در این سازمان آغازشده، به مراکز استان‌ها هم رسید.(ادامه)
کنایه حمید درخشان به علی دایی!
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.