.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بیش از حد نیاز خوابیدن یا کمتر از نیاز خوابیدن می تواند تاثیرات منفی بر سلامت افراد داشته باشد. اهمیت خواب را جدی بگیرید
بیش از حد نیاز خوابیدن یا کمتر از نیاز خوابیدن می تواند تاثیرات منفی بر سلامت افراد داشته باشد.(ادامه)
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود. ماجرای شکایت آقای خواننده از نون.خ چه بود؟
تهیه کننده سریال «نون.خ» با اشاره به خط قرمزهای سازمان درباره قومیت‌ها بیان کرد که پرداختن به یک قومیت دیگر از دلایل موفقیت این فصل از سریال بود.(ادامه)
کندوان یکطرفه شد
فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها، این محور دقایق پیش از سمت جنوب به شمال یکطرفه شد.(ادامه)
دیگر زمان تنبلی به پایان رسیده و با توجه به تأکید سازمان ثبت احوال بر تعویض شناسنامه‌های قدیمی باید برای تعویض شناسنامه هرچه زودتر اقدام کنیم. مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
دیگر زمان تنبلی به پایان رسیده و با توجه به تأکید سازمان ثبت احوال بر تعویض شناسنامه‌های قدیمی باید برای تعویض شناسنامه هرچه زودتر اقدام کنیم.(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست. علت صدور «برگ جریمه رانندگی اشتباهی» چیست؟
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می‌شود که برای رفع این خطا باید دوربین‌ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست.(ادامه)
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد، گفت: واردات خودرو علاوه بر ارتقا ایمنی، باعث رقابت بین خودروسازان می‌شود. کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد، گفت: واردات خودرو علاوه بر ارتقا ایمنی، باعث رقابت بین خودروسازان می‌شود.(ادامه)
 پلیس راهور فراجا در اطلاعیه‌ای، جزئیات افزایش نرخ جریمه‌های رانندگی را اعلام کرد. پلیس راهور فراجا با اشاره به افزایش پنج برابری برخی از جرایم رانندگی اعلام کرد: «جرایم رانندگی هر سه سال یک بار به پیشنهاد پلیس، وزارت دادگستری و تصویب هیات وزیران قابل تعدیل است.» اطلاعیه جدید درباره افزایش ۵ برابری جریمه رانندگی
پلیس راهور فراجا در اطلاعیه‌ای، جزئیات افزایش نرخ جریمه‌های رانندگی را اعلام کرد. پلیس راهور فراجا با اشاره به افزایش پنج برابری برخی از جرایم رانندگی اعلام کرد: «جرایم رانندگی هر سه سال یک بار به پیشنهاد پلیس، وزارت دادگستری و تصویب هیات وزیران قابل تعدیل است.»(ادامه)
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند. دارندگان دسته‌چک بخوانند/ زمان حذف چک کاغذی مشخص شد
معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.(ادامه)
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ویژه تعطیلات عید فطر در جاده‌های استان خبر داد. محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر درمازندران
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ویژه تعطیلات عید فطر در جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)
بیشترین علل تصادفات جاده ای در نوروز را عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اعلام شد. اعلام مهم‌ترین دلیل تصادفات در ایام نوروز ۱۴۰۳
بیشترین علل تصادفات جاده ای در نوروز را عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه اعلام شد.(ادامه)
والیبالیست ایران در ترکیه دچار سانحه رانندگی شد، اما آسیب جدی به او وارد نشده است. خطر از بیخ گوش والیبالیست ایرانی گذشت
والیبالیست ایران در ترکیه دچار سانحه رانندگی شد، اما آسیب جدی به او وارد نشده است.(ادامه)
سنگربان تیم لیگ برتری بر اثر تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد. دروازه‌بان تیم لیگ برتری درگذشت +عکس
سنگربان تیم لیگ برتری بر اثر تصادف جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
مسافرین نوروزی و یا حتی افرادی که قصد سفرهای دیگر را دارند باید به این موضوع توجه داشته باشند که به همراه داشتن برخی قرص ها برای آن ها ضروری است. داروهای ضروری هنگام سفر
مسافرین نوروزی و یا حتی افرادی که قصد سفرهای دیگر را دارند باید به این موضوع توجه داشته باشند که به همراه داشتن برخی قرص ها برای آن ها ضروری است.(ادامه)
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مبلغ جرایم رانندگی در تخلفات حادثه‌ساز که خطر وقوع تصادف در آن بیشتر است، ۴ تا ۵ برابر افزایش می‌یابد. مبلغ جرایم رانندگی در تخلفات حادثه‌ساز ۴ تا ۵ برابر می‌شود / جریمه سرعت غیرمجاز ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان / رانندگی در حالت مستی و استفاده از مواد روانگردان ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان(خبر)
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: مبلغ جرایم رانندگی در تخلفات حادثه‌ساز که خطر وقوع تصادف در آن بیشتر است، ۴ تا ۵ برابر افزایش می‌یابد.(ادامه)
لاستیک سایی خودرو غیر قابل پیش گیری است اما برخی از عوامل وجود دارد که ناشی از نقص فنی خودرو است و باعث این امر می‌شود. بررسی دلایل لاستیک سایی خودرو
لاستیک سایی خودرو غیر قابل پیش گیری است اما برخی از عوامل وجود دارد که ناشی از نقص فنی خودرو است و باعث این امر می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است . ابراز نگرانی پلیس از روند درمان بیماران تصادفی در استان تا سکوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران
شمال نیوز: درحالی رئیس پلیس راهور مازندران در آستانه سال جدید گفت : « با توجه به نبود حضور پزشکان متخصص در مراکز درمانی ۴۰ درصد از فوتی‌های حوادث رانندگی در مراکز درمانی به دلیل عدم حضور متخصص اتفاق می‌افتد » که رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هنوز واکنشی روشن به این انتقاد نداشته است .(ادامه)
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:خوشبختانه با شجاعت و هوشیاری مرزبانان غیور ما شب گذشته تلاش کسانی که قصد داشتند به مرز نفوذ کنند، ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد. تلاش شب گذشته خرابکاران برای ورود به مرز ناکام ماند
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:خوشبختانه با شجاعت و هوشیاری مرزبانان غیور ما شب گذشته تلاش کسانی که قصد داشتند به مرز نفوذ کنند، ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد.(ادامه)
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های شمالی اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگین در آزادراه تهران ـ شمال محدوده‌های تونل شماره ۱۸ و تونل البرز و در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۵ فروردین ۱۴۰۳ / ترافیک سنگین در بزرگراه تهران شمال و جاده چالوس
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های شمالی اظهار کرد: شاهد ترافیک سنگین در آزادراه تهران ـ شمال محدوده‌های تونل شماره ۱۸ و تونل البرز و در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال)(ادامه)
تصاویر/ مهاجمان شرکت کننده در حمله تروریستی «کروکوس» ظاهراً با خودروی رنو سفید رنگ متواری شدند
تمام راه های خروجی از جاده کمربندی مسکو مسدود شده است، افسران پلیس راهنمایی و رانندگی تمام خودروهای سفید و مشکوک را در ایست‌های بازرسی بازرسی می‌کنند.(ادامه)
سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی با بیان اینکه اگر نقص و نقصان در جاده و خودرو است باید با دقتِ بیشتر در رانندگی آن را جبران کنیم می‌گوید که آمار تصادفات و جانباختگان در این ایام دهشتناک است. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!
سخنگوی پلیس سردار سعید منتظرالمهدی با بیان اینکه اگر نقص و نقصان در جاده و خودرو است باید با دقتِ بیشتر در رانندگی آن را جبران کنیم می‌گوید که آمار تصادفات و جانباختگان در این ایام دهشتناک است.(ادامه)
مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد. تصادف نماینده مجلس خبرگان؛ فوت همسر آیت‌الله
مسئول دفتر نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری از وقوع سانحه رانندگی برای نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری در حین بازگشت از مشهد مقدس خبر داد.(ادامه)
فرمانده پلیس راه کندوان از یک طرفه شدن این محور از دقایقی پیش باهدف مدیریت ترافیک نوروزی از سمت جنوب به شمال خبر داد.

محور کندوان یکطرفه شد
فرمانده پلیس راه کندوان از یک طرفه شدن این محور از دقایقی پیش باهدف مدیریت ترافیک نوروزی از سمت جنوب به شمال خبر داد. (ادامه)
رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه ۲۲ درصد کشته‌شدگان ما در تصادفات بین ۲۰ تا ۳۰ سال دارند، گفت: همچنین بیش از ۶۵ درصد کشته‌های ما از کسانی هستند که بین ۲۰ تا ۶۰ سال دارند و در سنین کار هستند که کشته شدن آن‌ها صدمات جبران‌ناپذیری دارد ....(خبر)
(ادامه)
خبرمهم/ اردوغان ترور شد ؟ + اولین عکس از لحظه حادثه
حادثه‌ای در جریان بازدید اردوغان در استان شرناق واقع در جنوب شرقی ترکیه رخ داده است.(ادامه)
براساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تویسرکان، حسن حسینی‌راد یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شب گذشته در حین عزیمت از تهران به تویسرکان در جاده ساوه تصادف کرده ‌و جان باخت. حسن حسینى راد کاندیدان انتخابات در تویسرکان جان باخت
براساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تویسرکان، حسن حسینی‌راد یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شب گذشته در حین عزیمت از تهران به تویسرکان در جاده ساوه تصادف کرده ‌و جان باخت.(ادامه)
 مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب محلی از آماده باش شهرستان های مازندران برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد.

سیل در راه مازندران؛ اعلام وضعیت آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب محلی از آماده باش شهرستان های مازندران برای مقابله با سیلاب احتمالی خبر داد. (ادامه)
سیدرضی می‌گفت: حاج‌خانم! این یکجا (کربلا) را می‌خواهم با هم برویم! می خندیدم و می گفتم: حاج‌آقا! من را خجالت نده. گفت: نه کربلا را باید با هم برویم! / با ۱۷۰ کیلومتر در نزدیکی داعشی‌ها رانندگی می‌کردم/ ۳۵ سال معلم بودم بدون یک ریال حقوق! ....(خبر)
(ادامه)
ارائه شماره ملی در روز اخذ رای الزامی است
ستاد انتخابات کشور روز چهارشنبه با انتشار اطلاعیه شماره ۱۳ تاکید کرد: به منظور تسریع در احراز هویت رای دهندگان، ارایه شماره ملی برای دارندگان شناسنامه های قدیمی در روز اخذ رای الزامی است.(ادامه)
رئیس پلیس‌ راه چهارمحال و بختیاری از فوت سه نفر و مصدومیت یک نفر طی حادثه تصادف سواری پژو با کامیون در محور صالحات به لردگان خبر داد. مرگ دلخراش ۳ معلم در حادثه رانندگی
رئیس پلیس‌ راه چهارمحال و بختیاری از فوت سه نفر و مصدومیت یک نفر طی حادثه تصادف سواری پژو با کامیون در محور صالحات به لردگان خبر داد.(ادامه)
خودروسازان بم که از زیر مجموعه های شرکت کرمان خودرو است با تولید خودرو BAC X3 PRO رقیب جدی برای پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو معرفی کرد. رقیب جدی پژو 207 روانه بازار می شود (+عکس و مشخصات خودرو)
خودروسازان بم که از زیر مجموعه های شرکت کرمان خودرو است با تولید خودرو BAC X3 PRO رقیب جدی برای پژو 207 اتوماتیک ایران خودرو معرفی کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 106 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.17 seconds.