.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از برپایی بزرگترین نمایشگاه و جشنواره گل و گیاه شمال کشور در ساری خبر داد. بزرگترین نمایشگاه گل وگیاه شمال کشور برگزار می شود
شمال نیوز : مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از برپایی بزرگترین نمایشگاه و جشنواره گل و گیاه شمال کشور در ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود.
آیت‌الله رئیسی: ‌لازم باشد برای حل مشکلات مردم، به یک استان نه یکبار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم
شمال نیوز : رئیس جمهور گفت: دولت برای حل مسئله شب و روز نمی‌شناسد اگر لازم باشد برای حل مسئله مردم به یک استان نه یک بار بلکه ۳۰ بار سفر می‌کنم تا چالش‌های مردم حل شود. (ادامه)
رئیسی در ساری گفت: در این سفر شاهد رشد و شکوفایی ۳۰۰ واحد تولیدی در مازندران بودیم که راکد بوده اند. احیای ۳۰۰ واحد تولیدی راکد در مازندران
رئیسی در ساری گفت: در این سفر شاهد رشد و شکوفایی ۳۰۰ واحد تولیدی در مازندران بودیم که راکد بوده اند.(ادامه)
معاون امور زنان رئیس جمهور درباره چند همسری مردان متمول نکاتی را بیان کرد. نظر خزعلی درباره چند همسری مردان متمول
معاون امور زنان رئیس جمهور درباره چند همسری مردان متمول نکاتی را بیان کرد.(ادامه)
سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: براساس آخرین گزارشات، سیل روز گذشته در استان خراسان رضوی تاکنون ۷ فوتی و ۳ مفقودی داشته‌است. آخرین اخبار از سیل مشهد/ تاکنون هفت نفر فوت کرده‌اند
سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: براساس آخرین گزارشات، سیل روز گذشته در استان خراسان رضوی تاکنون ۷ فوتی و ۳ مفقودی داشته‌است.(ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم  و استمرار  تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم  بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ،  پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد. ضرورت نگاه ویژه دولت برای تکمیل پست 20/63 کیلوولت محمد آباد فریم (دودانگه)
شمال نیوز : آرزوی دیرینه مردم بخش دودانگه در دولت سیزدهم و استمرار تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی با تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت دولت مردمی سیزدهم بوده که امید است با نگاه ویژه دولت در دور دوم سفر به مازندران ، پست 20/63 کیلوولت فریم(دودانگه ساری) اتمام یابد.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: همه جنایتکاران بدانند که اقدامات و جنایاتشان به حسابشان نوشته شده است. فرانسه، آلمان و انگلیس فکر نکنند آن شب آمدند و هواپیماها را آوردند و قضیه تمام شد و رفت. بله آن شب تمام شد اما حساب آنها سرجای خودش است ....(خبر)
(ادامه)
در آستانه سفر رئیس‌جمهور به مازندران محل استقرار میز‌های ارتباطات مردمی در حوزه‌های مختلف وزارتی و سازمانی فعال شده است. فعال شدن میز‌های ارتباطات مردمی در آستانه سفر رئیس جمهور
در آستانه سفر رئیس‌جمهور به مازندران محل استقرار میز‌های ارتباطات مردمی در حوزه‌های مختلف وزارتی و سازمانی فعال شده است.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور دقایقی قبل برای انجام دور دوم سفر استانی وارد فرودگاه شهدای ساری شد. رییس جمهور وارد مازندران شد
شمال نیوز : رئیس جمهور دقایقی قبل برای انجام دور دوم سفر استانی وارد فرودگاه شهدای ساری شد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۷ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به جزئیات جدید عملیات وعده صادق از زبان سردار قاآنی، تعطیلی شنبه‌ها در کشور و بارش سیل‌آسا در مشهد پرداخته‌اند.(ادامه)
دیدار‌های مردمی رئیس جمهور روز‌های پنج شنبه و جمعه در شهر‌های ساری و نوشهر انجام خواهد شد. برگزاری ۲ دیدار مردمی در جریان سفر رئیس جمهور به استان
دیدار‌های مردمی رئیس جمهور روز‌های پنج شنبه و جمعه در شهر‌های ساری و نوشهر انجام خواهد شد.(ادامه)
مدیر عامل بیمه سلامت گفت: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری در کشور توسط بیمه سلامت پرداخت می شود. ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری توسط بیمه سلامت پرداخت می شود
مدیر عامل بیمه سلامت گفت: ۹۰ درصد هزینه های درمان ناباروری در کشور توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.(ادامه)
جلسات علنی هفته جاری مجلس در حالی برگزار شد که محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس قوه مقننه در هر ۳ این جلسات غایب بود. در این رابطه پیگیری‌هاحاکی از این است که علت غیبت رئیس مجلس ... علت غیبت قالیباف در هفته جاری چه بود؟
جلسات علنی هفته جاری مجلس در حالی برگزار شد که محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس قوه مقننه در هر ۳ این جلسات غایب بود. در این رابطه پیگیری‌هاحاکی از این است که علت غیبت رئیس مجلس ...(ادامه)
توافق متکی و ذوالنوری بر سر کرسی ریاست مجلس
حاجی دلیگانی درباره گزینه‌های ریاست مجلس گفت: در میان افراد شاخص آقای قالیباف مطرح هستند. آقای ذوالنوری نیز از همان اول اعلام کردند که اقدام خواهند کرد. آقای متکی نیز خودشان را مطرح کرده اند. بین آقای متکی و ذوالنور یک توافقی حدود یک هفته پیش به عمل آمده که ظاهراً از ۶۰ یا ۷۰ نماینده استمزاج کنند که کدام یک‌شان درصحنه باقی بماند.(ادامه)
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ... خوشامد پر توقع به رئیس جمهور محترم
ضمن خوشامدگویی به رئیس جمهور محترم و هیات همراه، نمی دانم اصلا برای خودم می نویسم یا چشمی برای خواندن و گوشی برای شنیدن پیامم به جناب دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم وجود دارد و ...(ادامه)
هواپیمای شخصی متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکا در هنگام فرود در فرودگاه بین‌المللی فلوریدا، دچار سانحه شد. هواپیمای شخصی ترامپ در فرودگاه فلوریدا دچار سانحه شد
هواپیمای شخصی متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکا در هنگام فرود در فرودگاه بین‌المللی فلوریدا، دچار سانحه شد.(ادامه)
حضور در بین مردم و برگزاری دیدار مردمی در مرکز استان با حضور مردم شهرستان‌های مرکزی و شرق استان در مصلی مرکز استان از مهم‌ترین برنامه‌های رییس‌جمهوری در سفر به استان است. برنامه‌های سفر دو روزه رییس جمهور و هیات دولت به مازندران تشریح شد
حضور در بین مردم و برگزاری دیدار مردمی در مرکز استان با حضور مردم شهرستان‌های مرکزی و شرق استان در مصلی مرکز استان از مهم‌ترین برنامه‌های رییس‌جمهوری در سفر به استان است.(ادامه)
مازندران آقای رئیس‌جمهور، سوادکوه و سوادکوه شمالی نیازمند اعتبارات ملی است.

مطالبه مردم سوادکوه از رئیس جمهور در سفر به مازندران
مازندران آقای رئیس‌جمهور، سوادکوه و سوادکوه شمالی نیازمند اعتبارات ملی است. (ادامه)
تائید یک طرح مهم در مجمع تشخیص مصلحت
هیات عالی نظارت با بررسی اصلاحات مجلس در خصوص تبصره ۲ ماده ۲ طرح شفافیت قوای سه گانه، آن را مغایر سیاست های کلی نظام تشخیص نداد.(ادامه)
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد.
بالاخره تکلیف روزهای تعطیل روشن شد/ مجلس با تعطیلی جمعه و شنبه موافقت کرد
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد. (ادامه)
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند. زخم های بی شمار در پس قامت رعنای مازندران !!
رئیس جمهور محترم زخم های پنهان در سر زمین سر سبز و خرم مازندران یک حقیقت و واقعیت عینی است، که در پس ظاهر فریبنده اش فقر و تنگ دستی را فریاد می زند.(ادامه)
مسیح مهاجری خطاب به حسن روحانی نوشت: «وقتی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار می‌شد و بسیاری از افراد سرشناس، با سابقه و صالح توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شدند تا فرد مورد نظر رئیس جمهور شود، چرا شما احساس نکردید جمهوریت و اسلامیت نظام به خطر افتاده است؟» چرا شما فقط وقتی که خودتان ردصلاحیت شدید احساس کردید که جمهوریت نظام به خطر افتاده است؟
مسیح مهاجری خطاب به حسن روحانی نوشت: «وقتی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ برگزار می‌شد و بسیاری از افراد سرشناس، با سابقه و صالح توسط شورای نگهبان ردصلاحیت شدند تا فرد مورد نظر رئیس جمهور شود، چرا شما احساس نکردید جمهوریت و اسلامیت نظام به خطر افتاده است؟»(ادامه)
خرید و فروش پلاسما در حالی صورت می‌گیرد که کارشناسان نسبت به عوارض جدی این کار هشدار می‌دهند. خون‌فروشی؛ کار خیر یا کسب درآمد؟
خرید و فروش پلاسما در حالی صورت می‌گیرد که کارشناسان نسبت به عوارض جدی این کار هشدار می‌دهند.(ادامه)
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهند که وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است. وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است
رئیس دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور گفت: برآوردهای آماری نشان می‌دهند که وضعیت سالمندی در کشور با شتاب بالایی در حال تشدید است.(ادامه)
تعدادی از اراذل و اوباش امروز وارد اورژانس بیمارستانی در شهرستان دلفان شدند. ورود اراذل و اوباش قمه به دست به بیمارستان دلفان
تعدادی از اراذل و اوباش امروز وارد اورژانس بیمارستانی در شهرستان دلفان شدند.(ادامه)
هفتاد و یک درصد مصوبات دور اول سفر استانی رئیس جمهور به مازندران محقق شده است تحقق ۷۱ درصدی مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به مازندران
هفتاد و یک درصد مصوبات دور اول سفر استانی رئیس جمهور به مازندران محقق شده است(ادامه)
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به پرونده چای دبش گفت: در این ارتباط تاکنون ۴۵ نفر تفهیم اتهام شده اند. وزیر سابق کشاورزی به ۳ سال زندان محکوم شد/ ۴۵ نفر در پرونده چای دبش تفهیم اتهام شده اند
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با اشاره به پرونده چای دبش گفت: در این ارتباط تاکنون ۴۵ نفر تفهیم اتهام شده اند.(ادامه)
«اطلاعات دروغ چیزی جز بدنامی برای دولت رئیسی باقی نخواهد گذاشت. بعد از دولت ایشان، یک آوار بزرگ اقتصادی بر سر کشور وارد خواهد شد که آن آواربرداری بعد از آقای رئیسی، کار حضرت فیل خواهد بود. دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است.» «رئیسی، رئیس دولت چهاردهم خواهد بود»
«اطلاعات دروغ چیزی جز بدنامی برای دولت رئیسی باقی نخواهد گذاشت. بعد از دولت ایشان، یک آوار بزرگ اقتصادی بر سر کشور وارد خواهد شد که آن آواربرداری بعد از آقای رئیسی، کار حضرت فیل خواهد بود. دولت سیزدهم از زمان هوخشتره تا امروز ضعیف‌ترین دولت تاریخ ایران است.»(ادامه)
کن هفتادوهفتم در شرایطی از امروز افتتاح می‌شود که مهره‌های بسیاری برای تجربه یک دوره خوب در چنته دارد. کن ۲۰۲۴ کُن‌فیکون می‌شود؟
کن هفتادوهفتم در شرایطی از امروز افتتاح می‌شود که مهره‌های بسیاری برای تجربه یک دوره خوب در چنته دارد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 1726 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.286 seconds.