.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: من باور ندارم اما اگر مسئله بی‌حجابی لجبازی باشد، به مردم و نیروها برنمی‌گردد، به آیات سوره نور و احزاب برمی‌گردد و به خدا برمی‌گردد. جرم خدا چیست که با او لجبازی می‌کنید؟ جرم خدا چیست که با بی‌حجابی با او لج می‌کنید؟ ؛ این لجبازی به درد مردم هم نمی‌خورد | خدا در قیامت کباب پزی ندارد | خدا صدای یک گروه را نمی‌شنود
حجت‌الاسلام انصاریان گفت: من باور ندارم اما اگر مسئله بی‌حجابی لجبازی باشد، به مردم و نیروها برنمی‌گردد، به آیات سوره نور و احزاب برمی‌گردد و به خدا برمی‌گردد. جرم خدا چیست که با او لجبازی می‌کنید؟(ادامه)
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد. یوسفیان ملا: برخی بزرگان سکوت کردند چون در انتصابات دخالت داشتند/ بی برنامگی دولت برای همه ایجاد مشکل کرده/ مصوبه‌ای به دردبخور از مجلس و دولت برای کاهش گرانی‌ها ندیدیم
شمال نیوز : عزت الله یوسفیان ملا از نمایندگان ادوار مجلس بر این باور است که دولت و مجلس هیچ فکری برای اداره کشور ندارند یعنی روزی نیست که این خورشید از دریچه خاور بیرون بیاید و از دریچه باختر پایین برود و ما گرانی کالا را نداشته باشیم و بگویند امروز به لطف خدا قیمت کالا متوقف بود و افزایش پیدا نکرد.(ادامه)
پایان مهلت نقل و انتقالات و دستان خالی پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس در پایان مهلت نقل و انتقالات فوتبال کشور نتوانست بازیکنی در پست دفاع جذب کند و خواسته کادرفنی این تیم برای جذب یک بازیکن جهت پُر کردن جای خالی شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری عملی نشد.(ادامه)
طلاق‌های سینمایی در ایران + تصاویر
طلاق سلبریتی‌ها معمولا حواشی فراوانی دارد، از دیرباز تا امروز، از ایران تا آمریکا، در اینجا چند طلاق مشهور سینما و تلویزیون ایران را ردیف کرده‌ایم. (ادامه)
شمال نیوز: آیت الله رئیسی تقویت نظارت و بازرسی درون‌سازمانی را تضمینی برای اجرای قانون و حسن جریان امور در دستگاه‌ها دانست و گفت: هر جا یک مدیر نسبت به نارسایی، فساد و تخلف در مجموعه خود حساسیت دارد، طبعا تخلفات در آن مجموعه کاهش می‌یابد و هر جا این حساسیت نیست، شاهد تخلف، فساد و ناهنجاری هستیم. تقویت نظارت و بازرسی درون‌سازمانی تضمینی برای اجرای قانون و حسن جریان امور در دستگاه‌ها است/ اصل را بر تقویت و تشدید نظارت و بازرسی درون‌سازمانی در خود دستگاه قضایی و سایر دستگاه‌ها می‌دانیم(خبر)
شمال نیوز: آیت الله رئیسی تقویت نظارت و بازرسی درون‌سازمانی را تضمینی برای اجرای قانون و حسن جریان امور در دستگاه‌ها دانست و گفت: هر جا یک مدیر نسبت به نارسایی، فساد و تخلف در مجموعه خود حساسیت دارد، طبعا تخلفات در آن مجموعه کاهش می‌یابد و هر جا این حساسیت نیست، شاهد تخلف، فساد و ناهنجاری هستیم.(ادامه)
قیمتِ صندلی نمایندگی مجلس چند؟!
مگر می‌شود صحبت از انتخابات مجلس به میان بیاید و از هزینه‌هایی که در این راه مصرف می‌شود سخنی نگفت. حال سوال اینجاست نرخ کرسی نمایندگی برای یک داوطلب چقدر تمام می‌شود؟(ادامه)
ما و بنیانی که شهدا گذاشته اند ....(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : حاجیه خانم فاطمه نیکدوز مادر سردار شهید سید علی دوامی و خواهر شهید محمود نیکدوز بعلت عارضه مغزی و وخامت جسمی در بیمارستان بستری است..... برای مادر شهید سید علی دوامی دعا کنید
شمال نیوز : حاجیه خانم فاطمه نیکدوز مادر سردار شهید سید علی دوامی و خواهر شهید محمود نیکدوز بعلت عارضه مغزی و وخامت جسمی در بیمارستان بستری است.....(ادامه)
شمال نیوز : مهمتر از سقوط سیطره داعش، سقوط ابهت پوشالی مثلث شوم نظام سلطه در این منطقه و شکست استراتژی خاورمیانه جدید و نیز استراتژی جنگ های نیابتی و پروژه بزرگ تروریسم پروری و توطئه تجزیه کشورهای اسلامی است و مهمتر از همه، شروع اولین پیروزی در مسیر سلسله مصافهای برون مرزی..... دوباره دفاع مقدس، دوباره عشق، دوباره ایثار....
شمال نیوز : مهمتر از سقوط سیطره داعش، سقوط ابهت پوشالی مثلث شوم نظام سلطه در این منطقه و شکست استراتژی خاورمیانه جدید و نیز استراتژی جنگ های نیابتی و پروژه بزرگ تروریسم پروری و توطئه تجزیه کشورهای اسلامی است و مهمتر از همه، شروع اولین پیروزی در مسیر سلسله مصافهای برون مرزی.....(ادامه)
عروس 10 روزه راز خوشگذرانی های شوهرش را فهمید
از یادآوری آن لحظات تلخ هنوز هم وحشت دارم. انگار زمان هم ایستاده بود و ما نگران به این سو و آن سو می دویدیم بعدازظهر سی ام شهریور بود که داماد سابقم تلفنی با من تماس گرفت و از گم شدن نوه کوچکم خبر داد با شنیدن این جمله دنیا روی سرم خراب شد سراسیمه به همراه دخترم از خانه بیرون رفتیم اما نمی دانستیم که ماجرای وحشتناکی در پی این تماس ناگهانی نهفته است و ... (ادامه)
مناطق اجرای پروژه‌های توزیع برق مازندران اعلام شد
مناطق عملیات اجرای پروژه‌های توزیع برق در شهرهای مازندران برای امروز اعلام شد.(ادامه)
خاموشی مقطعی برق امروز در برخی نقاط مازندران
برق برخی از منطقه و شهر مازندران امروز به صورت مقطعی قطع خواهد شد.(ادامه)
بیست و نهمین سالگرد شهید دوامی برگزار می‌شود
بیست و نهمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سید علی دوامی در ساری برگزار می‌شود.(ادامه)
قیمت نفت به‌زودی افزایش می‌یابد
بانک‌های آمریکایی اعلام کردند که افت قیمت نفت در روزهای اخیر دوامی نخواهد داشت و قیمت این کالا به‌زودی افزایش می‌یابد.(ادامه)
حمیدرضا پهلوی در زندان اوین سال58 +عکس
حمیدرضا به علت عدم ارتباط با خاندان پهلوی، پس از انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ ایران را ترک نکرد.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر داوودی : یارانه، گداپروری نیست،حق مردم است / ۸۰ درصد تولیدات کشور تعطیل یا نیمه‌تعطیل است/ امیدوارم خوش‌بینی دولت به امریکا، کشور را به سمت بحران‌های غیرقابل کنترل سوق ندهد.... یارانه، گداپروری نیست ، حق مردم است
شمال نیوز : دکتر داوودی : یارانه، گداپروری نیست،حق مردم است / ۸۰ درصد تولیدات کشور تعطیل یا نیمه‌تعطیل است/ امیدوارم خوش‌بینی دولت به امریکا، کشور را به سمت بحران‌های غیرقابل کنترل سوق ندهد....(ادامه)
طلاق برای فرار از زخم زبان‌ مادرشوهر
«سال‌ها سکوت کردم تا زندگی ام را حفظ کنم اما دیگر به آخر خط رسیدم، هیچوقت محبت‌هایم دیده نشد و برعکس خوبی‌هایم با بدی جواب داده شد» (ادامه)
موسیقی ایرانیان نوشت: خواننده پیشکسوت و قدیمی موسیقی ایران که ایرانیان بسیاری خاطرات شیرینی از او دارند تصمیم دارد پس از مدت ها به ایران بازگردد. او که برای درمانش چند وقتی است که در خارج از کشور به سر می برد حالا می گوید که می خواهد دوباره در ایران به کارش ادامه دهد.
خواننده قدیمی به ایران برمی‌گردد (+عکس)
موسیقی ایرانیان نوشت: خواننده پیشکسوت و قدیمی موسیقی ایران که ایرانیان بسیاری خاطرات شیرینی از او دارند تصمیم دارد پس از مدت ها به ایران بازگردد. او که برای درمانش چند وقتی است که در خارج از کشور به سر می برد حالا می گوید که می خواهد دوباره در ایران به کارش ادامه دهد. (ادامه)
خواننده قدیمی به ایران برمی‌گردد+تصاویر
خواننده پیشکسوت و قدیمی موسیقی ایران که ایرانیان بسیاری خاطرات شیرینی از او دارند تصمیم دارد پس از مدت ها به ایران بازگردد. او که برای درمانش چند وقتی است که در خارج از کشور به سر می برد حالا می گوید که می خواهد دوباره در ایران به کارش ادامه دهد.(ادامه)
شمال نیوز : ما زمستان 90 ساری  ، نه  دیگر  ، عزت ا... دامادی را داشت ؛ مردی که به خوبی راه رسیدن از شهرداری به خانه ملت را بلد بود و نه سید مسیح سلیم بهرامی را داشت ، هم او که _ شاد باش ای شهر ساری هایش _ وام گرفته از ملک الشعرای بهار زمزمه یارانش بود و از سویی نه کردان .... آقای نماینده؛ حفظ عزت ساری را به مردم بسپارید
شمال نیوز : ما زمستان 90 ساری ، نه دیگر ، عزت ا... دامادی را داشت ؛ مردی که به خوبی راه رسیدن از شهرداری به خانه ملت را بلد بود و نه سید مسیح سلیم بهرامی را داشت ، هم او که _ شاد باش ای شهر ساری هایش _ وام گرفته از ملک الشعرای بهار زمزمه یارانش بود و از سویی نه کردان ....(ادامه)
برگزاری اولین سالگرد لطفی در گرگان
(ادامه)
شمال نیوز :یادمان باشد که یادمان هفت تپه برای مازندرانی ها در خوزستان و در کل مناطق جنگی، مثل یک سفارتخانه، بخشی از خاک و مالکیت مازندران است و به هیچ وجه نمی توان حیثیت خود را با هر متاع دیگری معامله کرد و احیای هفت تپه در اصل احیای هویت رزمی و حماسی مازندران و مازندرانی هاست که.... «هفت تپه» قدمگاه شهیدان؛گمنامی دراوج خوشنامی!
شمال نیوز :یادمان باشد که یادمان هفت تپه برای مازندرانی ها در خوزستان و در کل مناطق جنگی، مثل یک سفارتخانه، بخشی از خاک و مالکیت مازندران است و به هیچ وجه نمی توان حیثیت خود را با هر متاع دیگری معامله کرد و احیای هفت تپه در اصل احیای هویت رزمی و حماسی مازندران و مازندرانی هاست که....(ادامه)
سرنوشت فرزندان رضا شاه
رضاخان 11 و به روایتی 12 فرزند داشت که نخستین پسرش، محمد رضا بعد از او به سلطنت رسید. محمدرضا پس از فرار از ایران و سقوط رژیمش، به سرعت تنها شد و سران رژیم های مصر و اردن و مغرب و مقامات امریکا دست از حمایتش برداشتند. او در سال 1359 به دنبال گذراندن دوره سخت بیماری سرطان، ده ها میلیارد سرمایه هایی را که از ایران برده بود، برای خانواده اش باقی گذاشت. (ادامه)
هاشمی: اولین مخالف احمدی‌نژاد بودم
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: اخلاق دیپلماتیک ایجاب می‌کند به تعهداتمان پایبند باشیم، چرا که خلف ‌وعده‌ها، ریشه اعتمادها را می‌سوزاند.(ادامه)
حذف نام همسر از شناسنامه؛ خیانت و فریب در حق همسر جدید
اگرچه قوانین در ایران بر طبق صلاح دید قانون گذاران در کشورمان طرح و تصویب می شود اما گاهی قوانینی تصویب می شود که بر آنها نقدهایی وارد است و سوالاتی را در ذهن ایجاد می کند که تنها قانون گذاران آن می توانند به آنها پاسخ دهند. (ادامه)
قتل همسر اول بعد از ازدواج دوم
متهم در پایان گفت: «بلافاصله وسایلم را جمع کردم و با زن صیغه ای ام به یکی از شهرهای غربی کشور رفتم. با خودم گفتم اینجا دیگر دست پلیس به من نمی رسد، اما خون همسر بی گناهم خیلی زود مرا گرفتار کرد و این زندگی تازه دوامی نیافت.» (ادامه)
کاهش ملایم قیمت ها در بازار خودرو
(ادامه)
آمار تکان‌ دهنده از عدم اشتغال در کشور
طبق جدید‌ترین آمارهای ارائه شده از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هشت سال اخیر بیش از ۱۲ میلیون شغل در اقتصاد ایران از بین رفته است. این میزان به اندازه ۵۶ درصد از کل مشاغل موجود فعلی است. (ادامه)
شمال نیوز: طبق برنامه ریزی قرار است روز یکشنبه پیکر وی از مقابل تالار وحدت تهران تشییع شود و در روز دوشنبه مردم خونگرم گرگان پذیرای استاد گمنام مویسیقی ایران باشند . نوازنده پیشکسوت گلستانی درگذشت / جزئیات تشییع و تدفین
شمال نیوز: طبق برنامه ریزی قرار است روز یکشنبه پیکر وی از مقابل تالار وحدت تهران تشییع شود و در روز دوشنبه مردم خونگرم گرگان پذیرای استاد گمنام مویسیقی ایران باشند .(ادامه)
شیر زنان مازندران ،عاشق ترین زنان دنیا، روز مادر مبارک
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.