.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. 
احمدی نژاد: ایران و آمریکا می توانند تقابل 40 ساله را به تعامل و همکاری مبدل کنند
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. (ادامه)
باورهای غلط درباره کار جمعی و تعاون در ایران امروز (يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : از نظر برخورد با عواقب زلزله، آن را باید مانند آتش‌سوزی در نظر گرفت. آتش‌سوزی هم پیش‌بینی‌شدنی نیست اما رویداد آن بر مردم و مسئولان چنان واضح است که به جای چشم‌پوشی و نادیده‌گرفتن احتمال آن، همه شهرها با ایجاد ایستگاه‌های آتش‌نشانی و کشیک ۲۴ساعته، آماده نجات مردم و....
چرا از زلزله ها درس گرفته نمی شود؟
شمال نیوز : از نظر برخورد با عواقب زلزله، آن را باید مانند آتش‌سوزی در نظر گرفت. آتش‌سوزی هم پیش‌بینی‌شدنی نیست اما رویداد آن بر مردم و مسئولان چنان واضح است که به جای چشم‌پوشی و نادیده‌گرفتن احتمال آن، همه شهرها با ایجاد ایستگاه‌های آتش‌نشانی و کشیک ۲۴ساعته، آماده نجات مردم و.... (ادامه)
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار!
تبعات اجتماعي آقازادگي/ شیوع ویروس ژن سالاری!
در شرايطي كه جوانان شايسته بسياري درگير يافتن يك شغل معمولي با حقوقي بخور و نمير هستند، آقازاده‌ها يا رئيس هيئت مديره شركت‌هاي بزرگ يا شهردار مي‌شوند يا فرماندار! (ادامه)
حمله روزنامه جوان به نایب‌رئیس مجلس/مطهری می‌خواهد دیده شود
(ادامه)
روزبه رفاکار * همدلی و مازندرانی های مهربان
روزبه رفاکار *(ادامه)
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت:  اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است.

اقدامات شهرداري ساری، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر كرد
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت: اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است. (ادامه)
دستمزد کارگران سال آینده چقدر افزایش می‌یابد؟
(ادامه)
گفتگوی تلگرامی محسن رضایی با یک جوان
بیشتر شبیه معجزه است که آدم بتواند به این سادگی با بزرگترین فرمانده نظامی کشورش در تماس باشد.از تو جه و وقتی که گذاشتید بسیارممنونم.تاثیر این مدیا به قدریست که من الان ضربان قلب گرفتم!!(ادامه)
ناگفته‌هايي از پيام احمدي‌نژاد به هاشمي
احمدي‌نژاد در طول دوره خود در شهرداري بر اين عقيده بود كه هاشمي براي رياست‌جمهوري نمي‌آيد. در نتيجه سعي كرد روابط خوب خود را حفظ كند. به همين دليل هم چندين بار ايشان را براي افتتاح‌ پروژه‌ها‌ و بعضا كلنگ‌زني به شهرداري دعوت كرد.(ادامه)
شمال نیوز : معلوم نیست مسئولان پرسپولیس اگر پاي خانواده خودشان هم در ميان بود، خوش‌شان مي‌آمد ديگران در ملأ عام چنين دلسوزي‌هاي عجيبي به خرج بدهند يا نه؟ .... حرکت ناشایست پرسپولیسی ها در قبال خانواده کاپیتان مازنی !
شمال نیوز : معلوم نیست مسئولان پرسپولیس اگر پاي خانواده خودشان هم در ميان بود، خوش‌شان مي‌آمد ديگران در ملأ عام چنين دلسوزي‌هاي عجيبي به خرج بدهند يا نه؟ ....(ادامه)
حرکت ناشایست پرسپولیسی‌ها در قبال خانواده نوروزی
مسئولان باشگاه پرسپولیس تصميم گرفتند با بليت‌فروشي به مردم، عوايد اين كار را به خانواده نوروزي تقديم كنند!(ادامه)
کيهان : توافق نمي شود / منتظر شکست مذاکرات باشيد
خطوط قرمزي که حضرت آقا ترسيم کرده‌اند نيز، قابل تخفيف و عقب‌نشيني نبوده و نيست بلکه از باور عميق و عالمانه حضرتش درباره نتيجه مورد نظر ايشان از مذاکرات هسته‌اي ريشه مي‌گيرد. (ادامه)
واکنش هاشمی به نگرانی‌ها درباره انتخابات خبرگان
وی با اشاره به سخنان رهبری معظم انقلاب، مبنی بر حق الناس بودن رای مردم از زمان تبلیغات انتخاباتی تا تایید صلاحیت ها، رای گیری و شمارش آرا، اظهارداشت: این جمله ایشان آشکارترین تفسیر بندهای مربوط به انتخابات در قانون اساسی است و کسی نمی تواند فراتر از ایشان قوانین بالا دستی جمهوری اسلامی را تفسیر کنند. (ادامه)
مقایسه هاشمي با رهبر قدرتمند اروپایی
اين فرمانده جنگ که پيش از آن توانسته بود با هوش و فراست ذاتي و تئوري‌هاي کم نظير جنگي، نقش حائز اهميتي در اتحاد دول غرب و شرق عليه طغيانگريِ هيتلر ايفا کرده و زنجيره شکست‌هاي آلمان نازي را تکميل نمايد، رقابت انتخاباتي را به معاونش «کلمنت اتلي» باخت و بهت آلود، راهي منزل و البته ميز قديمي نويسندگي‌اش گرديد.(ادامه)
بیانیه مدیرعامل آبفاشهری مازندران بمناسبت روز خبرنگار
خبرنگاران، خبرگی و خردمندی، خیرخواهی و خلوص را سرلوحه فعالیتهای خود قرار می دهند(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
(ادامه)
اين را هم لطفا اطلاع رساني كنيد ...
هر چند باور دارم كسي در اين فوتبال از تو نمي‌پرسد و من هم طبعا فرصت نخواهم كرد كه بگويم كه زير سايه لطف و كرم و افاضه حضرت رب الارباب (جل و اعلي) و نشسته در دامنه بي منتهاي زيارت عاشورا چگونه مي توان بي‌دغدغه گذشت و عاقبت به خير شد ...(ادامه)
مهدي ياراحمدي مفهوم شناسي مديريت جهادي در عرصه فرهنگ و اقتصاد(يادداشت)
مهدي ياراحمدي(ادامه)
افزايش 20 درصدي حقوق کارمندان در سال 93
(ادامه)
نقش علي لاريجاني در راي اعتماد به کابينه روحاني
(ادامه)
احتمال تباني 20 ميلياردي در ماجراي باغ روس هاي گرگان
(ادامه)
تغيير و تحول مديريتي نوعي هجرت و تجربه است
(ادامه)
مردم قاليباف، به ناچار حصيرنشين هستند!
(ادامه)
روایت شریعتمداری از میدان بازی هاشمی
(ادامه)
واکنش آیت‌الله خزعلی به اعتصاب غذای فرزندش
(ادامه)
شمال نيوز: اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار ساري در نشستي با استاندار مازندران ، معاون عمراني روستايي و سياسي امنيتي استانداري و فرماندار ساري پيرامون مسايل و مشكلات مركز استان به بحث و تبادل نظر پرداختند . همدلي از تكاليف اعتقادي وانقلابي ماست
شمال نيوز: اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار ساري در نشستي با استاندار مازندران ، معاون عمراني روستايي و سياسي امنيتي استانداري و فرماندار ساري پيرامون مسايل و مشكلات مركز استان به بحث و تبادل نظر پرداختند .(ادامه)
الياس خليلي-خبرنگار سيل با زلزله فرق دارد؟؟؟(ديدگاه)
الياس خليلي-خبرنگار(ادامه)
16 شرط برای ورود به وزارت اطلاعات
(ادامه)
دلسوزي براي هاشمي به روش منافقانه
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.