.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تلاش‌های ستودنی در ایام دهه کرامت برای معرفی امام رضا(ع) در سطح ملی و بین‌المللی به طور چشمگیری هر ساله بیشتر می‌شود و جشن‌های میلاد در این روزها با گردهمایی‌های مهم علمی و پژوهشی و فرهنگی و هنری همراه شده است. الزامات جهانی‌سازی معارف حضرت رضا(ع)(يادداشت)
تلاش‌های ستودنی در ایام دهه کرامت برای معرفی امام رضا(ع) در سطح ملی و بین‌المللی به طور چشمگیری هر ساله بیشتر می‌شود و جشن‌های میلاد در این روزها با گردهمایی‌های مهم علمی و پژوهشی و فرهنگی و هنری همراه شده است.(ادامه)
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد. لایحه تغییر تعطیلات آخر هفته بار دیگر به نتیجه نرسید / مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان
ALHG KD,C : نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم در حالی لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند که این لایحه در کمیسیون اجتماعی دستخوش تغییرات فراوانی شد و هنوز هم نتوانسته به نتیجه نهایی برسد.(ادامه)
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند. ۱۶۶ نماینده ای که در مجلس آینده حضور ندارند +اسامی
در حال حاضر مجلس یازدهم که روزهای آخر فعالیت خود را سپری می‌کند، ۲۸۶ نماینده دارد؛ سیدجواد ساداتی‌نژاد، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سیداحسان خاندوزی و علیرضا زاکانی، ۴ نماینده‌ای بودند که استعفا کردند.(ادامه)
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد. ۱۶۶ نماینده از قطار بهارستان جاماندند ؛ خروج 7 نماینده مازندران از بهارستان
شمال نیوز : با بسته شدن پرونده انتخابات، ۱۶۶ نماینده مجلس یازدهم نتوانستند مجددا راهی بهارستان شوند و عملا ترکیب مجلس دوازدهم تغییر کرد.(ادامه)
در مجلس آینده این ۲ نماینده حضور ندارند +عکس
تصاویری از کاظم دلخوش و حسن نوروزی در صحن علنی امروز مجلس مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز : در حوزه انتخابیه رشت و خمام آقایان جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی با ۴۵۶۱۴ رأی، مهدی فلاح ۳۴۶۸۲ رأی و محمدرضا احمدی سنگر با ۳۲۲۷۳ رأی راهی مجلس شدند. جزئیات آرای انتخابات رشت و خمام؛ علوی، نوبخت و آقازاده چقدر رای آوردند؟!
شمال نیوز : در حوزه انتخابیه رشت و خمام آقایان جبار کوچکی‌نژاد ارم ساداتی با ۴۵۶۱۴ رأی، مهدی فلاح ۳۴۶۸۲ رأی و محمدرضا احمدی سنگر با ۳۲۲۷۳ رأی راهی مجلس شدند.(ادامه)
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم .... اسامی ۳۵۸ نفری که برای انتخابات مجلس در گیلان تایید صلاحیت شدند
از بین داوطلبین انتخابات در یازده حوزه انتخابیه استان گیلان توسط هیات نظارت بر انتخابات ۲۸ نفر عدم احراز صلاحیت؛ ۱۸۰ نفر عدم تایید شده و به علت عدم ....(ادامه)
 حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت. روایتی از یک دیدار(يادداشت)
حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت.(ادامه)
زن متأهل که به اتهام ارتباط نامشروع با مردان غریبه محاکمه شده بود در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد. دوربین‌های مداربسته راز زن خیانتکار را فاش کرد
زن متأهل که به اتهام ارتباط نامشروع با مردان غریبه محاکمه شده بود در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد.(ادامه)
چرا فلسطین طغیان کرد؟
(ادامه)
شمال نیوز : دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام جلوی قیر تهاتری را گرفته است با اینکار پروژه های عمرانی راه روستایی و شهری مردم همه تعطیل می شود. مجمع تشخیص جلوی قیر تهاتری را گرفت / پروژه های عمرانی راه روستایی و شهری تعطیل می شود !
شمال نیوز : دلخوش نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام جلوی قیر تهاتری را گرفته است با اینکار پروژه های عمرانی راه روستایی و شهری مردم همه تعطیل می شود.(ادامه)
انتشار بیانیه باشگاه سپاهان در رابطه با حکم کمیته انضباطی حاوی نکات مهمی بود که برخی مسایل پشت پرده را نیز عیان کرد. استقلال و پرسپولیس خیلی دلخوش نباشند؛ سپاهان دوباره به صدر برمی‌گردد!
انتشار بیانیه باشگاه سپاهان در رابطه با حکم کمیته انضباطی حاوی نکات مهمی بود که برخی مسایل پشت پرده را نیز عیان کرد.(ادامه)
سجادی وزیر اشتباهی بود/ وزارتش برای ورزش آب نداشت، شاید برای خودش نان داشت/ با حمایت برخی جریان‌های قدرت به وزارت رسید/ اندک اعتبار باقی مانده‌اش در ورزش ایران را هم به باد داد ....(خبر)
(ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکرش در جلسه شورای عالی امنیت ملی پیرامون موضوع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است.

موضع قالیباف در ماجرای مدیر کل ارشاد گیلان/تشهیر نیازمند حکم قاضی است
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تذکرش در جلسه شورای عالی امنیت ملی پیرامون موضوع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تاکید کرد: تشهیر این موضوع در صورت اثبات نیازمند حکم قاضی است. (ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون قضایی ‌و حقوقی مجلس با اشاره به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور به استانداران، ‌‌از کلید خوردن استیضاح وزیر کشور در مجلس خبر داد ‌‌و گفت: ستاد انتخابات به‌جای ممانعت از نماینده‌ای که به وظیفه قانونی‌اش عمل می‌کند با افرادی که فعالیت انتخاباتی خلاف قانون دارند برخورد کند. ستاد انتخابات به‌جای ممانعت از نمایندگان با افرادی که فعالیت انتخاباتی خلاف قانون دارند برخورد کند!
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون قضایی ‌و حقوقی مجلس با اشاره به بخشنامه معاون سیاسی وزیر کشور به استانداران، ‌‌از کلید خوردن استیضاح وزیر کشور در مجلس خبر داد ‌‌و گفت: ستاد انتخابات به‌جای ممانعت از نماینده‌ای که به وظیفه قانونی‌اش عمل می‌کند با افرادی که فعالیت انتخاباتی خلاف قانون دارند برخورد کند.(ادامه)
بر اساس قانون استیضاح وزیر کشور کلید خورده است و این استیضاح باید پیگیری شود. در مجموع این موضوع باید تعیین تکلیف شود. نماینده مجلس : استیضاح وزیر کشور کلید خورده است
بر اساس قانون استیضاح وزیر کشور کلید خورده است و این استیضاح باید پیگیری شود. در مجموع این موضوع باید تعیین تکلیف شود.(ادامه)
ژست نماینده شمالی در صحن علنی مجلس پربازدید شد+عکس
تصویری از سید کاظم دلخوش یکی از نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در حواشی مجلس را مشاهده کنید که پربازدید شد. (ادامه)
بر اساس اسنادی به دست رسیده، به نظر می رسد که احمد وحیدی، وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، با تاکید بر ضرورت تداوم تعامل سازنده با نمایندگان مجلس، بخشنامه جنجالی معاون خود را ملغی کرد.
وزیر کشور بخشی از بخشنامه جنجالی معاون خود را ملغی کرد/ جزئیاتی از ابلاغیه‌ وزارت کشور برای صیانت از سلامت انتخابات
بر اساس اسنادی به دست رسیده، به نظر می رسد که احمد وحیدی، وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، با تاکید بر ضرورت تداوم تعامل سازنده با نمایندگان مجلس، بخشنامه جنجالی معاون خود را ملغی کرد. (ادامه)
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود. موانع مولدسازی ‌برداشته شد/ "نظارتی‌ها" شجاعت را از مدیران نگیرند
رئیس مجلس گفت: در حال حاضر مولدسازی به استان‌ها واگذار و موانع سر راه آن برداشته شده است از این رو می‌خواهم جلسه مولدسازی هر هفته در استان برگزار شود.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی
 دانشیار علوم سیاسی دانشگاه سند تحول منشاء تولید محصولات فاخر در رسانه ملی
دکتر هادی ابراهیمی دانشیار علوم سیاسی دانشگاه(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
داریوش شیرچی پدر مرحوم امیرحسین در مصاحبه ای با روزنامه اعتماد به سوالات مختلف پاسخ گفته است. افشاگری عجیب پدر مرحوم شیرچی !
داریوش شیرچی پدر مرحوم امیرحسین در مصاحبه ای با روزنامه اعتماد به سوالات مختلف پاسخ گفته است.(ادامه)
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند. بیش از پیش برهنگی سرعت یافته؛ انفعال هم موج می زند / اگر قرار باشد از قانون حجاب عقب نشینی کنیم، فردا دلیلی بر پافشاری بر سایر قوانین نداریم / هر میزان کوتاه بیاییم، جلوتر خواهند آمد(خبر)
۴۶ نفر از مدیران حوزه‌های علمیه تهران طی نامه ای به رئیس جمهور نوشتند: مدتی است که با مکر دشمن، بیش از پیش برهنگی سرعت یافته و هرچه صبر می کنیم، انفعال و عدم اتخاذ تصمیم معین در فضای کشور موج می زند. چقدر تلخ هست که وقتی حدود ۳۰ نهاد مسئول کاری نمی کنند.(ادامه)
رئیس مجلس ادعای مطرح شدن حقوق ۴۰۰ میلیون تومانی در مجلس را وارد ندانست و گفت: اینکه گفته می‌شود مجلس حقوق ۲۰۰ میلیونی یا ۴۰۰ میلیونی به میان آورده صحیح نیست. واکنش قالیباف به نماینده دولت درباره حقوق ۴۰۰ میلیون تومانی
رئیس مجلس ادعای مطرح شدن حقوق ۴۰۰ میلیون تومانی در مجلس را وارد ندانست و گفت: اینکه گفته می‌شود مجلس حقوق ۲۰۰ میلیونی یا ۴۰۰ میلیونی به میان آورده صحیح نیست.(ادامه)
دیگر از آن زمان گذشته که مثلا رئیس کمیسیون‌های مجلس برای موضوع ارز جلسه بگذارند. حاکمیت باید این موضوع را امنیتی ببیند چون ارزاق و زندگی مردم به دلار و سکه وابسته است. اینجا دیگر کوچک، بزرگ و پیر و جوان، چپ و راست ندارد؛ حقوق عامه مردم مطرح است که باید قاطعانه رعایت شود.
باید چند دولتی و غیردولتی در بازار ارز و سکه، «اعدام» شوند / آقایان، دست به کار نشوند، با «استیضاح‌ها»، دولت را از «عدد» می‌اندازیم/ به هم‌ریختگی شدید در تیم اقتصادی دولت وجود دارد که باید جمع شود/ مجلس نباید منفعلانه عمل کند(خبر)
دیگر از آن زمان گذشته که مثلا رئیس کمیسیون‌های مجلس برای موضوع ارز جلسه بگذارند. حاکمیت باید این موضوع را امنیتی ببیند چون ارزاق و زندگی مردم به دلار و سکه وابسته است. اینجا دیگر کوچک، بزرگ و پیر و جوان، چپ و راست ندارد؛ حقوق عامه مردم مطرح است که باید قاطعانه رعایت شود. (ادامه)
یارانه نقدی این افراد به زودی دوبرابر می شود + جزئیات
کمال حسین پور در تذکر شفاهی خود گفت: مردم نجیبانه از مسئولان کشور انتظار دارند که به مشکلات آنها رسیدگی شود، اما متاسفانه اصرار به سیاست های غلط اقتصادی باعث هدررفت منابع و افزایش محرومیت شده است.(ادامه)
فارس : سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: طبق مصوبه امروز این کمیسیون، خروج بانوان از کشور باید با اذن سرپرست باشد، مگر در موارد خاص که با حکم دادگاه انجام می‌شود. شرایط جدید برای خروج زنان از کشور
فارس : سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: طبق مصوبه امروز این کمیسیون، خروج بانوان از کشور باید با اذن سرپرست باشد، مگر در موارد خاص که با حکم دادگاه انجام می‌شود.(ادامه)
شاید تعارض منافع، انتخابات مجلس محلی، عدم استقلال بانک مرکزی و کسری بودجه ساختاری و بکارگیری مدیران نالایق میانی از مهمترین عوامل در نابسامانی اقتصادی است ولی نکته این جاست که آیا کاری می‌شود کرد یا خیر؟! مدیران پرهزینه ناکارآمد یا جوانان بی تجربه کم هزینه؟!(ديدگاه)
شاید تعارض منافع، انتخابات مجلس محلی، عدم استقلال بانک مرکزی و کسری بودجه ساختاری و بکارگیری مدیران نالایق میانی از مهمترین عوامل در نابسامانی اقتصادی است ولی نکته این جاست که آیا کاری می‌شود کرد یا خیر؟!(ادامه)
اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ مشخص شدند. اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ مشخص شدند/ ۴ نماینده مازنی در ترکیب کمیسیون
اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ مشخص شدند.(ادامه)
وی گفت:  شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند. کنایه سنگین نماینده شمالی به رئیسی/ با تفاسیر شما ۹۰ درصد وزرا باید کنار بروند
وی گفت: شرکت آب و فاضلاب حقوق پرسنل خود را نمی دهد و وزارت نیرو پول برق مردم را اضافه کرده و آب بهای کشاورزی نیز افزوده شده که باید گفت مسئولان این دستگاه ها چگونه شعار ما می توانیم را اجرا می کنند که فقط خرابکاری کرده اند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.