.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است. سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است.(ادامه)
امام صادق (ع) خطاب به ابوبصیر: «هر کسی دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان و در شب بیست و سوم بخواند، به خدا قسم ـ ای ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمی‌کنم و نمی‌ترسم که خداوند در این سوگند گناهی بر من بنویسد. این دو سوره نزد خداوند، جایگاهی والا دارند.» اعمال شب ۲۳ رمضان/ امشب چه سوره‌هایی بخوانیم؟
امام صادق (ع) خطاب به ابوبصیر: «هر کسی دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان و در شب بیست و سوم بخواند، به خدا قسم ـ ای ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمی‌کنم و نمی‌ترسم که خداوند در این سوگند گناهی بر من بنویسد. این دو سوره نزد خداوند، جایگاهی والا دارند.»(ادامه)
استاد حوزه و دانشگاه درباره راهکار‌هایی برای عاقبت‌ به‌ خیری گفت: روایت داریم هر کس عاقلانه عمل کند عاقبت کار او بهشت است. ۴ راهکار برای عاقبت به خیر شدن انسان در آیات و روایات
استاد حوزه و دانشگاه درباره راهکار‌هایی برای عاقبت‌ به‌ خیری گفت: روایت داریم هر کس عاقلانه عمل کند عاقبت کار او بهشت است.(ادامه)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند. بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبانی تروریست‌های انتحاری/ معرفی طراح و پشتیبانِ اصلی/ هدف اصلی تروریست‌ها انفجار مزار شهید سلیمانی بوده/ مردم موارد مشکوک را گزارش کنند(خبر)
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای درباره حادثه تروریستی کرمان اعلام کرد: در داخل کشور تاکنون 35 نفر در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، اصفهان، تهران و آذربایجان‌غربی بازداشت شده‌اند.(ادامه)
متن کامل زیارت عاشورا همراه (+ترجمه و صوت)
زیارت عاشورا جزو دعاهایی است که ثواب و برکات زیادی دارد و خواندن مداوم آن موجب رفع حاجات می‌شود.(ادامه)
والله که برنامه انتخاباتی ندارم. قصد این کار را هم ندارم. نه نمایندگی مجلس را خوب بلدم و آمادگی اش را دارم نه به کارهای جدی‌تر علاقه ای دارم ظریف: والله که برنامه انتخاباتی ندارم؛ نه نمایندگی مجلس را خوب بلدم و نه برای کار‌های جدی‌تر آمادگی دارم
والله که برنامه انتخاباتی ندارم. قصد این کار را هم ندارم. نه نمایندگی مجلس را خوب بلدم و آمادگی اش را دارم نه به کارهای جدی‌تر علاقه ای دارم(ادامه)
شمال نیوز : در پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار گیلانی ایلنا، یادگار امام در نامه‌ای به وی، ضمن دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار، گفت: این اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد. نامه سیدحسن خمینی به خبرنگار گیلانی : به نوبه خود از شما عذرخواهی می‌کنم
شمال نیوز : در پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار گیلانی ایلنا، یادگار امام در نامه‌ای به وی، ضمن دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار، گفت: این اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد.(ادامه)
خبرگزاری ایلنا نوشته محافظان سیدحسن خمینی کارت شناسایی خبرنگارشان را توقیف و به او توهین‌کرده و با هماهنگی حراست موسسه اطلاعات، وی را ساعتی در کیوسک ورودی مجموعه نگه داشتند. ضرب و شتم خبرنگار توسط محافظان سید حسن خمینی
خبرگزاری ایلنا نوشته محافظان سیدحسن خمینی کارت شناسایی خبرنگارشان را توقیف و به او توهین‌کرده و با هماهنگی حراست موسسه اطلاعات، وی را ساعتی در کیوسک ورودی مجموعه نگه داشتند.(ادامه)
دعای روز پانزدهم ماه رمضان
(ادامه)
آیت‌الله بهجت (ره) درباره عظمت ماه شعبان فرمود: این، فخر شیعه است که ادعیه عالیة المضامینی در دست این‌ها هست که در دست فلک‌الافلاک نیست. توصیه مهم آیت‌الله بهجت (ره) درباره بزرگداشت ماه شعبان
آیت‌الله بهجت (ره) درباره عظمت ماه شعبان فرمود: این، فخر شیعه است که ادعیه عالیة المضامینی در دست این‌ها هست که در دست فلک‌الافلاک نیست.(ادامه)
حجت الاسلام‌والمسلمین رفیعی گفت: امیرالمومنین (ع) فرموده‌اند هر دعایی به اجابت می‌رسد. اما اجابت دعا بر اساس حکمت و اراده خداوند است. چرا بعضی دعا‌ها مستجاب نمی‌شوند؟
حجت الاسلام‌والمسلمین رفیعی گفت: امیرالمومنین (ع) فرموده‌اند هر دعایی به اجابت می‌رسد. اما اجابت دعا بر اساس حکمت و اراده خداوند است.(ادامه)
تصاویر کمتر دیده شده از امام (ره) در بازگشت به ایران | نماز خواندن امام در هواپیما
این تصویر بنیانگذار جمهوری اسلامی در بویینگ ۷۴۷ در مسیر برگشت به ایران ثبت شده است.در این عکس صادق طباطبایی که چند روز بعد از پیروزی انقلاب سخنگوی دولت موقت شد، کنار ایشان دیده می شود.(ادامه)
شب آرزوها یا لیلة الرغائب ، اولین شب جمعه ماه رجب است که شب بخشش‌های بی پایان و نزدیکی به خداوند است. أین الرجبیون؛ امشب شب آرزوهاست!
شب آرزوها یا لیلة الرغائب ، اولین شب جمعه ماه رجب است که شب بخشش‌های بی پایان و نزدیکی به خداوند است.(ادامه)
مناسک پیاده‌روی اربعین یکی از مهم‌ترین اجتماعات شیعیان است که معمولاً از سمت شهر نجف به شهر کربلا پیاده به راه‌پیمایی دست می‌زنند. اما در این بین یکی از مهم‌ترین سؤالات که ذهن مخاطب امروزی را می‌تواند درگیر کند زیارت اربعین از کجا آمد؟(يادداشت)
مناسک پیاده‌روی اربعین یکی از مهم‌ترین اجتماعات شیعیان است که معمولاً از سمت شهر نجف به شهر کربلا پیاده به راه‌پیمایی دست می‌زنند. اما در این بین یکی از مهم‌ترین سؤالات که ذهن مخاطب امروزی را می‌تواند درگیر کند(ادامه)
تصویر همنشینی معاونان اول خاتمی، روحانی و رئیسی
معاونان اول سه رئیس جمهور در مجلس ختم دعایی حضور یافتند.(ادامه)
تسلیت احمدی نژاد برای درگذشت مرحوم دعایی
دولت بهار از تسلیت رئیس دولت نهم و دهم بمناسبت درگذشت حجت الاسلام دعایی خبر داد.(ادامه)
عکس/ مرحوم دعایی در حرم امام خمینی(ره) آرام گرفت
مرحوم حجت‌الاسلام سید محمود دعایی در صحن غربی آستان امام خمینی رحمت‌الله علیه با خاک سپرده شد.(ادامه)
عکس/ سید حسن خمینی، سید محمد خاتمی و حسین شریعتمداری در مراسم وداع با پیکر مرحوم دعایی
سید حسن خمینی، سید محمد خاتمی و حسین شریعتمداری در مراسم وداع با پیکر یار امام مرحوم سید محمود دعایی در حسینیه جماران حضور پیدا کردند. (ادامه)
عکس/ استاندار سابق خوزستان در تهران رویت شد
غلامرضا شریعتی استاندار پیشین خوزستان در مراسم وداع با پیکر سید محمود دعایی در حسینیه جماران حضور یافت.(ادامه)
عکس/ شهید سلیمانی و مرحوم دعایی در یک قاب
سید محمود دعایی سرپرست روزنامه اطلاعات یک‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت حجت‌الاسلام دعایی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت مبارز قدیمی و یار دیرین امام بزرگوار حجت‌الاسلام سیدمحمود دعائی را تسلیت گفتند.(ادامه)
حجت الاسلام سید محمود دعایی درگذشت
حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، سرپرست موسسه اطلاعات و نماینده شش دوره مجلس شورای اسلامی درگذشت. (ادامه)
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد. فرزند شهید مطهری: مادرم به آقای رئیسی رأی داد
مجتبی مطهری فرزند ارشد شهید مطهری گفت: مادرم از رد صلاحیت لاریجانی کمی ناراحت شد، اما به آقای رئیسی رأی داد.(ادامه)
شمال نیوز : روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب با بیان این‌که طرز فکر رئیسی با روسای جمهور قبل تفاوت دارد، گفت: وقتی به ایشان گفتم ما در مجله شما را نقد کردیم گفتند چه ایرادی دارد؟ خیلی کار خوبی هم کردید و استقبال کردند. محمد قوچانی : رئیسی نشان داد طرز فکر روسای جمهور قبل را ندارد / او از نقدهایی که کردم، استقبال کرد
شمال نیوز : روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب با بیان این‌که طرز فکر رئیسی با روسای جمهور قبل تفاوت دارد، گفت: وقتی به ایشان گفتم ما در مجله شما را نقد کردیم گفتند چه ایرادی دارد؟ خیلی کار خوبی هم کردید و استقبال کردند.(ادامه)
راهبرد ایران در مذاکرات هسته‌ای، راهبرد اعلامی مقام معظم رهبری است/ دولت اجرای برنامه‌های خود برای رفع مشکلات بزرگتر را آغاز کرده/ حفظ و ارتقای امید و اعتماد مردم بسیار مهم است/ رسانه‌ها با رویکرد امیدآفرینی پل ارتباطی دولت و مردم باشند....(خبر)
(ادامه)


پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پیام تبریک عید نوروز؛ جملات رسمی و دوستانه برای تبریک عید ۱۴۰۱
پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. (ادامه)


پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پیام تبریک عید نوروز؛ جملات رسمی و دوستانه برای تبریک عید ۱۴۰۱
پیام رسمی تبریک سال نو ازجمله متن‌های پرکاربرد است که برای بیان تبریک عید به همکاران و دوستانی که صمیمیت کم‌تری با آنان داریم، مورد استفاده قرار می‌گیرد. (ادامه)
ماه رجب، ماه ولایت و امامت، ماهی است که رحمت گسترده الهی بر بندگانش جاری می‌شود. اعمال شب و روز اول ماه رجب
ماه رجب، ماه ولایت و امامت، ماهی است که رحمت گسترده الهی بر بندگانش جاری می‌شود.(ادامه)
عاشورای حسینی/ مهمان آزادگی سرور و سالار شهیدان / جزئیات رفتن اباعبدالله(ع) در میدان شهادت/ دعایی که امام حسین برای رفع گرفتاری تعلیم داد/ شعری که ابا عبدلله(ع) در شب عاشورا خواندند/ هنوز هم می‌توان جزو اصحاب عاشورا بود +بسته عزاداری(خبر)
(ادامه)
دعایی که امام حسین برای رفع گرفتاری تعلیم داد
امام سجاد علیه‌السلام فرمود روز عاشورا پدرم حسین در حالی که خونش جوش می‌زد، مرا به سینه چسبانید و این دعا را گفت.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.