.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند. سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
یک زن و ۴ مرد در زندان قزل حصار پای چوبه دار رفتند اما با سرنوشت متفاومتی مواجه شدند؛ ۳ نفر از آنها به دار مجازات آویخته شدند و دو نفر دیگر از پای چوبه دار به زندان برگشتند.(ادامه)
در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است. سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)
در این مطلب راهکار‌هایی برای انس بیش‌تر کودکان با امام زمان (عج) مطرح شده است.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
دعای روز بیست و نهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
دعای روز بیست و نهم ماه مبارک رمضان
دعای بیست و نهمین روز ماه مبارک رمضان مصادف با پنجشنبه ۳۱ فروردین تقدیم مخاطبان می‌شود.(ادامه)
دعای روز بیست ونهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
دعای روز بیست و هشتم ماه مبارک رمضان
دعای بیست و هشتمین روز ماه مبارک رمضان مصادف با دوشنبه ۲۰ فروردین تقدیم مخاطبان می‌شود. (ادامه)
دعای روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
دعای روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان
دعای بیست و هفتمین روز ماه مبارک رمضان مصادف با یکشنبه ۱۹ فروردین تقدیم مخاطبان می‌شود. (ادامه)
دعای روز بیست و ششم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
دعای روز بیست و ششم ماه مبارک رمضان
دعای بیست و ششمین روز ماه مبارک رمضان مصادف با شنبه ۱۸ فروردین تقدیم مخاطبان می‌شود(ادامه)
دعای روز بیست و پنجم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
دعای روز بیست و پنجم ماه مبارک رمضان
خدایا، مرا در این ماه دلبسته اولیائت و دشمن دشمنانت قرار ده و آراسته به راه و روش خاتم پیامبرانت گردان، ای نگهدارنده ی دل‌های پیامبران(ادامه)
دعای روز بیست و چهارم ماه مبارک رمضان
«خدایا، در این ماه آنچه تو را خشنود می‌کند از تو درخواست می‌کنم و از آنچه تو را ناخشنود می‌کند به تو پناه می‌آورم و از تو در این ماه توفیق اطاعت و ترک نافرمانی‌ات را خواستارم، ای بخشنده به نیازمندان» (ادامه)
دعای روز بیست و سوم ماه مبارک رمضان
«خدایا در این روز مرا از گناهان پاکیزه گردان، و از هر عیب پاک ساز، و دلم را در آزمایش رتبه دل‌های اهل تقوی بخش، ‌ای پذیرنده عذر لغزش‌های گناهکاران.» (ادامه)
امام صادق (ع) خطاب به ابوبصیر: «هر کسی دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان و در شب بیست و سوم بخواند، به خدا قسم ـ ای ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمی‌کنم و نمی‌ترسم که خداوند در این سوگند گناهی بر من بنویسد. این دو سوره نزد خداوند، جایگاهی والا دارند.» اعمال شب ۲۳ رمضان/ امشب چه سوره‌هایی بخوانیم؟
امام صادق (ع) خطاب به ابوبصیر: «هر کسی دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان و در شب بیست و سوم بخواند، به خدا قسم ـ ای ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمی‌کنم و نمی‌ترسم که خداوند در این سوگند گناهی بر من بنویسد. این دو سوره نزد خداوند، جایگاهی والا دارند.»(ادامه)
دعای روز بیست و دوم ماه مبارک رمضان
«خدایا، در این ماه درهای احسانت را به روی من بگشا و برکاتت را بر من نازل فرما و به انگیزه‌های خشنودی‌ات موفقم بدار و در میان بهشت‌هایت جایم ده، ای برآورنده خواهش درماندگان» (ادامه)
دعای روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان
دعای روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان (ادامه)
شب قدر همان شبى است که در تمام سال شبى به خوبى و فضیلت آن نمى‌رسد. اعمال شب بیست و یکم ماه رمضان
شب قدر همان شبى است که در تمام سال شبى به خوبى و فضیلت آن نمى‌رسد.(ادامه)
دعای روز بیستم ماه مبارک رمضان
خدایا بگشا برایم در آن درهاى بهشت و ببند برایم درهاى آتش دوزخ را و توفیقم ده در آن براى تلاوت قرآن اى نازل کننده آرامش در دلهاى مؤمنان. (ادامه)
دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان
درخواست از خدا برای بهره بیشتر از برکات(ادامه)
دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان
«خدایا، مرا در این ماه به برکت‌های سحرهایش آگاه کن و دلم را با روشنایی انوارش روشنی بخش و تمام اعضایم را به پیروی آثارش بگمار، به نورت ای نوربخش دل‌های عارفان» (ادامه)
لیلا برخورداری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که سال نو را با انتشار دعای یا مقلب القلوب و الابصار در صفحه خود تبریک گفته بود، مورد حمله اکانت های مجازی قرار گرفت! حمله به خانم بازیگر به جرم خواندن دعای یا مقلب‌القلوب!
لیلا برخورداری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که سال نو را با انتشار دعای یا مقلب القلوب و الابصار در صفحه خود تبریک گفته بود، مورد حمله اکانت های مجازی قرار گرفت!(ادامه)
دعای روز هفدهم ماه مبارک رمضان
خدایا راهنمایی ام کن در آن به کارهاى شایسته و اعمال نیک و برآور برایم حاجتها و آرزوهایم اى که نیازى به سویت تفسیر و سؤال ندارد اى داناى به آنچه در سینه هاى جهانیان است درود فرست بر محمد وآل طاهر او . (ادامه)
دعای روز شانزدهم ماه مبارک رمضان
«خدایا، مرا در این ماه به همراهی و همسویی با نیکان توفیق ده و از هم‌نشینی با بدان دور بدار و به‌حق رحمتت به خانه آرامش جایم ده، به پرستیدگی‌ات ای پرستیده‌ی جهانیان» (ادامه)
دعای روز پانزدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
دعای روز پانزدهم ماه مبارک رمضان
«خدایا، در این ماه طاعت فروتنان را نصیبم کن و سینه‌ام را برای بازگشت به سویت همانند بازگشت خاضعان باز کن، به امان دادنت ای امان‌ده هراسندگان» (ادامه)
دعای روز چهاردهم ماه مبارک رمضان
خدایا، مرا در این ماه بر لغزش‌ها سرزنش مکن و از خطاها و افتادن در گناهان دور بدار و هدف بلاها و آفات قرار مده، به عزّتت ای عزّت مسلمانان (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 48 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.175 seconds.