.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دستگیری سارق منزل با 11 فقره سرقت در نوشهر
(ادامه)
نکات اخلاقی ناب از آیت الله کوهستانی
(ادامه)
يك اتفاق تصادفي باعث مي‌شود پيدايش كني. رفتن اتفاقي به مغازه عطاري «محسن» براي خريدن عرق بهارنارنج، همان تصادفي است كه ما را به جايي راهنمايي مي‌كند كه سعيد مرتضوي، درست 24 ساعت پيش آنجا دستگير شده.


روایت جالب زن مازندرانی از دستگیری سعید مرتضوی
يك اتفاق تصادفي باعث مي‌شود پيدايش كني. رفتن اتفاقي به مغازه عطاري «محسن» براي خريدن عرق بهارنارنج، همان تصادفي است كه ما را به جايي راهنمايي مي‌كند كه سعيد مرتضوي، درست 24 ساعت پيش آنجا دستگير شده. (ادامه)
توقيف بیش از 45 فروند شناور صیادی در آب های دریای خزر
فرمانده دریابانی استان مازندران از توقيف بیش از 45 فروند شناور صیادی در آب هاي دریای خزر و کشف بیش از 108 هزار رشته دام فلسدار خبر داد(ادامه)


 اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور به ماجرای دستگری برادرش واکنش نشان داد. اطلاع دقيقي از دليل، چگونگی دستگيری، اتهام، ضابط و شاكی برادرم ندارم/ مساله قابل پيش‌بيني بود و بايد صبر كرد
اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور به ماجرای دستگری برادرش واکنش نشان داد.(ادامه)
 از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد... مهدي چمران: كاش معاون اولي احمدي‌نژاد را پذيرفته بودم/ مي‌توانستيم قاليباف را رييس‌جمهور كنيم
از اينكه پيشنهاد معاون اولي در دولت نهم را نپذيرفت پشيمان است: «الان كه فكر مي‌كنم و صحبت‌هاي عده‌اي را مي‌شنوم، مي‌گويم كاش قبول مي‌كردم. احمدي‌نژاد نسبت به من حالت ديگري داشت كه با بقيه نداشت و شايد اگر قبول مي‌كردم خيلي ماجراها پيش نمي‌آمد.» شايد اگر او آمده بود، شايد...(ادامه)
دستگيري 453 نفر از سارقان و اراذل در نوشهر
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی(ظفر۱۰) ۴۵۳ نفر از سارقان و اراذل دستگیر شدند.(ادامه)
تهديد جديد اردوگاه احمدي‌نژادي‌ها / شكايت مي‌كنيم!
«شكايت مي‌كنيم»؛ اين خط و نشان تازه وكيل احمدي‌نژاد براي دادستان ديوان محاسبات است. نزديك به دو هفته از انتشار گفت‌وگوي فياض شجاعي، دادستان ديوان محاسبات با روزنامه اعتماد درباره ٧ حكم قطعي ديوان محاسبات عليه احمدي‌نژاد و جزييات تخلفات و احكام صادر شده براي آنها مي‌گذرد.(ادامه)
تصویری که محسن رضایی از مناظره‌اش با چریک‌های فدایی منتشر کرد
موضوع مناظره‌های انتخاباتی کاندیداها، نکته‌ای است که رئیس سابق صدا و سیما و محسن رضایی در پست‌های خود در شبکه‌های اجتماعی به آن پرداختند و از تجربه‌هایشان گفتند. (ادامه)
نکات اخلاقی ناب از حضرت آیت الله کوهستانی
(ادامه)
زنده ماندن عجیب مردی که قبرش کنده شده بود
«قبرش را آماده کنید تا پس از قتل، جسدش را در بیابان دفن کنیم» این دستور مرد کینه‌جو به قاتلان اجیره شده بود تا نقشه قتل مردی جوان را عملی کنند. (ادامه)
دستگیری سارق حرفه ای منازل نیمه کاره
سارق حرفه‌ای منازل نیمه کاره در بابل دستگیر شد.(ادامه)
شمال نیوز : دختر جوان ادامه داد: وقتي خودروي پرايد مقابل بانكي توقف كرد و نامزدم از ماشين پياده شد، ناگهان راننده حركت كرد. او تهديد كرد كه اگر سكوت نكنم مرا به قتل مي‌رساند. من به شدت وحشت كرده بودم و .... از کودک‌ربایی در رامسر تا نقشه شیطانی در پایتخت
شمال نیوز : دختر جوان ادامه داد: وقتي خودروي پرايد مقابل بانكي توقف كرد و نامزدم از ماشين پياده شد، ناگهان راننده حركت كرد. او تهديد كرد كه اگر سكوت نكنم مرا به قتل مي‌رساند. من به شدت وحشت كرده بودم و ....(ادامه)
دستگيري سارقان اماكن متبركه با 9 فقره سرقت در رودسر
فرمانده انتظامي رودسر از شناسايي و دستگيري اعضاي باند سه نفره سارقان حرفه اي با 9 فقره سرقت اماكن متبركه خبر داد.(ادامه)
جزئیات تيراندازي در ساري از زبان فرمانده انتظامی استان
(ادامه)
کشف کلاهبرداري 200ميليارد ريالي در مازندران
فرمانده انتظامي استان،از انهدام باند و کشف کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي در يکي از شهرستان هاي غرب مازندران خبر داد.(ادامه)
هکر15ساله،حساب یک شهروند را خالی کرد
نوجوان ١٥ساله آبادانی موفق به هک حساب بانکی یک میلیونر به مبلغ ٢٠میلیون ریال شد.(ادامه)
خواستگاری که سارق از آب درآمد
ماموران پليس فتای استان، شخصی را که از حساب بانکی دختر مورد علاقه اش پول برداشت کرده بود شناسايی و دستگير کردند.(ادامه)
دستگيري سارق سيم برق با دستاني عايق
گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامي شهرستان بابل، از شناسايي و دستگيري سارق سيم برقي که با دستاني عايق بيش از يک هزار و 600 متر سيم سرقت کرد، خبر داد .(ادامه)
می توان گفت در سال 1394 برای نخستین بار در تحلیل های پلیس قتل های ناموسی از قتل های خانوادگی تفکیک شد و این در حالی است که هنوز آمارهای جنایی در ایران شفاف اعلام نمی شود و به درستی مشخص نیست چه تعداد قتل در کشور رخ داده و چه تعداد از آن عنوان ناموسی به خود می گیرد. ناموس در سال 1394 چند نفر را به کشتن داد؟+ جدول
می توان گفت در سال 1394 برای نخستین بار در تحلیل های پلیس قتل های ناموسی از قتل های خانوادگی تفکیک شد و این در حالی است که هنوز آمارهای جنایی در ایران شفاف اعلام نمی شود و به درستی مشخص نیست چه تعداد قتل در کشور رخ داده و چه تعداد از آن عنوان ناموسی به خود می گیرد.(ادامه)
اعتراف سارقان زنداني اموال داخل خودرو به 34 فقره سرقت
گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامي شهرستان قائمشهر از شناسايي و دستگيري 15 سارق حرفه اي اموال داخل خودرو و وجه نقد از مشتريان سالمند بانک ها با 34 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد .(ادامه)
دستگيري‌‎ زن و شوهر رمال
فرمانده انتظامي استان مازندران از دستگيري زن و شوهر رمال كه اقدام به فريب و اخاذي از مردم در شهرستان گرگان مي‌كردند، خبر داد. (ادامه)
دستگيري دو سارق داخل خودرو با 89 فقره سرقت در بابل
فرمانده انتظامي بابل از شناسايي و دستگيري دو سارق حرفه اي اموال داخل خودرو با 89 فقره سرقت خبر داد.(ادامه)
قتل همسر در رشت؛ دستگیری در تهران
مرد دو زنه پس از قتل همسر دومش زندگی مخفیانه‌ای در پیش گرفت اما پس از ۲ سال فرار در پایتخت دستگیر شد. (ادامه)
وقايع انقلاب در ۱۵ بهمن سال ۵۷
خانواده‌هاي همافران و درجه‌داران بازداشتي و نيروي هوايي، با تجمع در دادگستري به عنوان اعتراض به دستگيري آنها،‌ خواهان آزادي اين همافران شدند. (ادامه)
شمال نیوز: «مردي با نيم‌تنه برهنه و قمه‌اي در دست، جلوي دوربين مي‌ايستد و به لنز آن خيره مي‌شود. او كه تعدادي از دندان‌هايش ريخته، مدام با الفاظ ركيك عده‌اي را خطاب قرار مي‌دهد و به نزاعي همه‌جانبه دعوت مي‌كند. لهجه‌اش نشان مي‌دهد مازندراني است.

انتشار کلیپ وحشت انگیز از اراذل و اوباش در شرق مازندران
شمال نیوز: «مردي با نيم‌تنه برهنه و قمه‌اي در دست، جلوي دوربين مي‌ايستد و به لنز آن خيره مي‌شود. او كه تعدادي از دندان‌هايش ريخته، مدام با الفاظ ركيك عده‌اي را خطاب قرار مي‌دهد و به نزاعي همه‌جانبه دعوت مي‌كند. لهجه‌اش نشان مي‌دهد مازندراني است. (ادامه)
شمال نیوز : فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، افزود : ماموران با انجام تحقيقات از شاکيان پرونده و مالباختگان دريافتند، متهم به کلاهبرداري با تاسيس شرکت جعلي توزيع و پخش مواد غذايي پس از کسب اعتماد بازاريان اقدام به خريد اجناس و صدور چک هاي بلامحل کرده است..... کلاهبردار 30 ميليارد ريالي در "قائم شهر" به دام افتاد
شمال نیوز : فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، افزود : ماموران با انجام تحقيقات از شاکيان پرونده و مالباختگان دريافتند، متهم به کلاهبرداري با تاسيس شرکت جعلي توزيع و پخش مواد غذايي پس از کسب اعتماد بازاريان اقدام به خريد اجناس و صدور چک هاي بلامحل کرده است.....(ادامه)
شمال نیوز: شرور معروف به نام (م.ن) 27 ساله از يکي از شهرهاي همجوار آمل که سابقه قضايي در برخي از شهرهاي کشور را دارد دستگير شد.
اوباش مخوف مازندران دستگير شد
شمال نیوز: شرور معروف به نام (م.ن) 27 ساله از يکي از شهرهاي همجوار آمل که سابقه قضايي در برخي از شهرهاي کشور را دارد دستگير شد. (ادامه)
دو خواهر قرباني تجاوز شوهرخاله
(ادامه)
شمال نیوز: کارآگاهان در تحقيقات فني و پليسي دريافتند، متهم با تاسيس شرکت هاي جعلي تحت عنوان شرکت هاي سهامي خاص و همچنين تصرف اراضي ملي، زمين خواري و دريا خواري بيش از 130 ميليارد تومان کلاهبرداري کرده و در حال حاضر متواري است. کلاهبردار 130 ميليارد توماني در مازندران دستگير شد
شمال نیوز: کارآگاهان در تحقيقات فني و پليسي دريافتند، متهم با تاسيس شرکت هاي جعلي تحت عنوان شرکت هاي سهامي خاص و همچنين تصرف اراضي ملي، زمين خواري و دريا خواري بيش از 130 ميليارد تومان کلاهبرداري کرده و در حال حاضر متواري است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.231 seconds.