.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود. آخرین دستور هفتگی کاری مجلس یازدهم/ ۲ خرداد مراسم اختتامیه
هفته آینده آخرین هفته کاری مجلس یازدهم است؛ در این جلسات تعداد زیادی از گزارش‌های نظارتی قرائت می‌شود.(ادامه)
سرهنگ صیاد شیرازی روحیه‌ای انقلابی داشت و به دنبال پیروزی در عملیات‌ها بود، خودش به قرارگاه نجف سپاه می‌آمد و به ما کمک فکری می داد او انصافا فردی مومن و شجاع و دلسوز رزمندگان بود. این فرمانده ارتش به آیت الله هاشمی و محسن ضایی کمک فکری می داد
سرهنگ صیاد شیرازی روحیه‌ای انقلابی داشت و به دنبال پیروزی در عملیات‌ها بود، خودش به قرارگاه نجف سپاه می‌آمد و به ما کمک فکری می داد او انصافا فردی مومن و شجاع و دلسوز رزمندگان بود.(ادامه)
فیلم/ گوهری به‌نام دریاچۀ ولشت در کلاردشت؛
دریاچه ولشت کلاردشت؛ زیبای پنهان در دل کوهستان(ادامه)
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد پیامد پس‌روی آب دریای خزر؛ بنادر مازندران تعطیل می‌شوند؟
پس‌روی و کاهش تراز آب دریای خزر که طی چند سال اخیر چشمگیر و قابل توجه شده علاوه بر این‌که پیامدهای زیست‌محیطی متعددی دارد(ادامه)
قصه سارا؛ پلیس انگلیس چه بر سر زنان می‌آورد؟
(ادامه)
ناو هواپیمابر ۳ میلیارد پوندی ملکه الیزابت Queen Elizabeth حین لنگر انداختن در اسکاتلند آتش گرفت. آتش سوزی در ناو هواپیمابر ملکه الیزابت نیروی دریایی انگلیس
ناو هواپیمابر ۳ میلیارد پوندی ملکه الیزابت Queen Elizabeth حین لنگر انداختن در اسکاتلند آتش گرفت.(ادامه)
رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از فعال‌شدن آژیرهای خطر در شمال «الجلیل» همزمان با شنیده‌شدن صدای انفجار خبر دادند. فعال‌شدن آژیر هشدار در شمال فلسطین اشغالی
رسانه‌های صهیونیستی بامداد یکشنبه از فعال‌شدن آژیرهای خطر در شمال «الجلیل» همزمان با شنیده‌شدن صدای انفجار خبر دادند.(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
زن میانسال که در اقدامی هولناک دختر برادرش را با چاقو به قتل رسانده در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود که برادرش برای وی درخواست قصاص کرده است. محاکمه عمه به اتهام آتش زدن برادرزاده
زن میانسال که در اقدامی هولناک دختر برادرش را با چاقو به قتل رسانده در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود که برادرش برای وی درخواست قصاص کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از مناطق با پتانسیل بالا در سطح استان مازندران و چه بسا در سطح کشورمان سوادکوه زیبا و سرسبز می باشد، که متاسفانه علی رغم برخورداری از مواهب خدادادی فراوان از مسیر توسعه در ابعاد مختلف اعم از اقتصادی، خدماتی، کشاورزی و صنعت جا مانده است. « سوادکوه » نگین سبز انگشتری مازندران زیبا
شمال نیوز : یکی از مناطق با پتانسیل بالا در سطح استان مازندران و چه بسا در سطح کشورمان سوادکوه زیبا و سرسبز می باشد، که متاسفانه علی رغم برخورداری از مواهب خدادادی فراوان از مسیر توسعه در ابعاد مختلف اعم از اقتصادی، خدماتی، کشاورزی و صنعت جا مانده است. (ادامه)
شمال نیوز:

احمد وحیدی، وزیر کشور در رابطه با دریافت هزینه برای ورود به سواحل، توصیه کرد: پولی شدن سواحل خزر صحت دارد؟ / وزیر کشور واکنش نشان داد
شمال نیوز: احمد وحیدی، وزیر کشور در رابطه با دریافت هزینه برای ورود به سواحل، توصیه کرد: (ادامه)
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است. ابر دزدی در مرز‌ها صحت دارد؟
داریوش گل‌علیزاده، مدیر دفتر اقلیم و هوای سازمان حفاظت محیط زیست معتقد است یکی از پیامدهای اصلی تغییر اقلیم، کم‌بارشی است.(ادامه)
احمد وحیدی درباره هماهنگی حجاب بانان با برخی از بخش ها گفت: اگر با جایی هماهنگ کنند که کمک هایی به آنها بشود مانعی ندارد می توانند هماهنگ کنند اما برای فعالیت هایشان نیازی به اخذ مجوز نیست. واکنش وزیر کشور به فعالیت حجاب‌بانان: نیازی به مجوز ندارند
احمد وحیدی درباره هماهنگی حجاب بانان با برخی از بخش ها گفت: اگر با جایی هماهنگ کنند که کمک هایی به آنها بشود مانعی ندارد می توانند هماهنگ کنند اما برای فعالیت هایشان نیازی به اخذ مجوز نیست.(ادامه)
شمال نیوز : واقعیت این است که تغییرات اقلیمی که از تبعات گرمایش زمین است از چند سال قبل در مازندران به‌شکل خزنده شروع شد اما جدی گرفته نشد و شاهد هستیم طی چند سال اخیر روی تند و خشن خود را به مردم نشان داد . «تغییر اقلیم» به خطه خزر رسید ! / هشداری که باید جدی گرفته شود ....
شمال نیوز : واقعیت این است که تغییرات اقلیمی که از تبعات گرمایش زمین است از چند سال قبل در مازندران به‌شکل خزنده شروع شد اما جدی گرفته نشد و شاهد هستیم طی چند سال اخیر روی تند و خشن خود را به مردم نشان داد .(ادامه)
برنجستانک، روستایی با طبیعت زیبا و سرسبز در بخش نارنجستان سوادکوه است که در ۲۲ کیلومتری قائم شهر قرار دارد. سد زمزم که از نوع خاکی با هسته رسی است بر فراز رود آب تیچون، در جهت تامین بخشی از آب کشاورزی منطقه و همچنین توسعه گردشگری میان درختان جنگلی نظیر انجیلی، افرا... ساخته شده است که در فصل پاییز طبیعت شگفت انگیزی را پدید می‌آورد.
طبیعت پاییزی "دریاچه سد برنجستانک" سوادکوه(خبر)
برنجستانک، روستایی با طبیعت زیبا و سرسبز در بخش نارنجستان سوادکوه است که در ۲۲ کیلومتری قائم شهر قرار دارد. سد زمزم که از نوع خاکی با هسته رسی است بر فراز رود آب تیچون، در جهت تامین بخشی از آب کشاورزی منطقه و همچنین توسعه گردشگری میان درختان جنگلی نظیر انجیلی، افرا... ساخته شده است که در فصل پاییز طبیعت شگفت انگیزی را پدید می‌آورد. (ادامه)
تصویری دیدنی از منجیل
نمایی زیبا از شهر منجیل و دریاچه پشت سد رودخانه سپیدرود(ادامه)
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند. چالش دنباله دار ورود پساب نیروگاه زباله‌سوز نوشهر به طبیعت
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند.(ادامه)
در این خبر به بارش‌های ناگهانی و جاری شدن سیل‌ها در ایران پرداخته‌ایم. پشت پرده ابرهای سیل‌آسا چه خبر است؟
در این خبر به بارش‌های ناگهانی و جاری شدن سیل‌ها در ایران پرداخته‌ایم.(ادامه)
مقامات نظامی ارتش آمریکا اعلام کردند که لاشه جنگنده اف-۳۵ گم‌شده را در نزدیکی پایگاه هوایی چارلستون پیدا کردند. جنگنده گم‌شده ارتش آمریکا پیدا شد
مقامات نظامی ارتش آمریکا اعلام کردند که لاشه جنگنده اف-۳۵ گم‌شده را در نزدیکی پایگاه هوایی چارلستون پیدا کردند.(ادامه)
آب بندان ابوالحسن‌کلا در بخش گتاب شهرستان بابل تغییر رنگ داد و صورتی شد. آب بندانی که صورتی شد + تصاویر
آب بندان ابوالحسن‌کلا در بخش گتاب شهرستان بابل تغییر رنگ داد و صورتی شد.(ادامه)
دریای خزر امروز مواج است و برای شنا مناسب نیست. شنا اکیدا ممنوع
دریای خزر امروز مواج است و برای شنا مناسب نیست.(ادامه)
سطح آب دریای خزر از سال ۲۰۰۶ شروع به کاهش کرد و در سال ۲۰۲۳ به نقطه بحرانی خود رسیده است، کارشناسان قزاق که کشورشان طولانی‌ترین خط ساحلی با این دریا را دارد بر این باورند که کوچک شدن حجم بزرگترین دریاچه جهان در نتیجه تغییرات آب و هوایی مانند افزایش دمای هوا، عدم وجود بارندگی و کاهش جریان ورودی از رودخانه ها است.

چرا خزر در حال کوچک شدن است؟(يادداشت)
سطح آب دریای خزر از سال ۲۰۰۶ شروع به کاهش کرد و در سال ۲۰۲۳ به نقطه بحرانی خود رسیده است، کارشناسان قزاق که کشورشان طولانی‌ترین خط ساحلی با این دریا را دارد بر این باورند که کوچک شدن حجم بزرگترین دریاچه جهان در نتیجه تغییرات آب و هوایی مانند افزایش دمای هوا، عدم وجود بارندگی و کاهش جریان ورودی از رودخانه ها است. (ادامه)
رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به انتشار عکس بازداشت رئیس پیشین کاخ سفید او را فردی «خوشتیپ» نامید! بایدن عکس بازداشت «ترامپ» را به سخره گرفت
رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به انتشار عکس بازداشت رئیس پیشین کاخ سفید او را فردی «خوشتیپ» نامید!(ادامه)
بارورسازی ابرها یکی از شاخه‌های علم تعدیل‌ آب‌ و هواست و شامل تأثیر‌گذاری بر سیستم‌های ابری موجود می‌شود. البته اولین شرط تأثیرگذاری بر یک سیستم ابری، وجود ابر است و در واقع بدون وجود ابر، این تاثیرگذاری مفهومی نخواهد داشت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت. عاقبت دریاچه ارومیه در انتظار خزر !
شمال نیوز: با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت.(ادامه)
با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت. دریای خزر ۲۴ درصد کوچک‌ تر خواهد شد
با افت ۹متری آب، حدود ۲۴درصد از مساحت سطح خزر کوچک خواهد شد؛ معاون سازمان حفاظت محیط زیست دراین‌باره گفت: کاهش تراز آب دریای خزر در سواحل شمالی خزر به‌ویژه روسیه و قزاقستان به‌دلیل شیب ملایم و عمق کم آب‌های ساحلی، تبعات بسیار شدیدتری خواهد داشت.(ادامه)
پارک جنگلی سراوان رشت، یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین مناطق جنگلی گیلان است که چشم‌اندازهای طبیعی بسیار زیبا و سحرانگیزی دارد. این پارک جنگلی یکی از بزرگ‌ترین جنگل‌های رشت است و البته بزرگ‌ترین پارک جنگلی نزدیک بندر انزلی هم هست. البته آزولا که نوعی سرخس آبزی کوچک است، سطح تمام دریاچه سراوان را گرفته است. تصاویر جالب از سراوان؛ «گیلان کوچک»(خبر)
پارک جنگلی سراوان رشت، یکی از قدیمی‌ترین و زیباترین مناطق جنگلی گیلان است که چشم‌اندازهای طبیعی بسیار زیبا و سحرانگیزی دارد. این پارک جنگلی یکی از بزرگ‌ترین جنگل‌های رشت است و البته بزرگ‌ترین پارک جنگلی نزدیک بندر انزلی هم هست. البته آزولا که نوعی سرخس آبزی کوچک است، سطح تمام دریاچه سراوان را گرفته است.(ادامه)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است. تراز خطرناک آب خزر در سال ۲۰۲۳ ؛ منفی ۲۹! / این تراز به پایین‌ترین عدد در ۱۰۰ سال اخیر می‌رسد؟ / هر ۱۰ سال سطح خزر یک متر آب می‌رود/ ردپای گرمایش زمین بر آب‌های خزر(خبر)
مدیر آبنگاری و جزر و مد سازمان نقشه‌برداری ایران گفت: مطالعات ما نشان می‌دهد که یک درجه افزایش دمای زمین معادل تبخیر شدن سالانه ۱۰ سانتی متر از تراز آب دریای خزر است.(ادامه)
رئیس سازمان محیط زیست به وخامت اوضاع دریاچه ارومیه اذعان کرد. اذعان رئیس سازمان محیط زیست به وضعیت وخیم دریاچه ارومیه
رئیس سازمان محیط زیست به وخامت اوضاع دریاچه ارومیه اذعان کرد.(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند. دیوان عدالت اداری به دلیل برخورد رئیس سازمان سنجش با متقلبان کنکور، حکم انفصال صادر کرد
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 34 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.148 seconds.