.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
درازنو، دهکده‌ای ییلاقی و کوهستانی در بالاترین ارتفاعات کردکوی استان گلستان که در هر چهار فصل سال به دلیل محیط طبیعی زیبای و بکر خود، پذیرای گردشگران و مسافران بسیار است. عکس/ پاییز مه آلود جنگل‌های گلستان(خبر)
درازنو، دهکده‌ای ییلاقی و کوهستانی در بالاترین ارتفاعات کردکوی استان گلستان که در هر چهار فصل سال به دلیل محیط طبیعی زیبای و بکر خود، پذیرای گردشگران و مسافران بسیار است. (ادامه)
این روزها ارتفاعات استان گلستان رنگ پاییز به خود گرفته و با رنگ های چشم نوازی خودنمایی می کند. اینجا ارتفاعات جنگل کردکوی و در مسیر درازنو است. عکس/ پاییز در ارتفاعات گلستان(خبر)
این روزها ارتفاعات استان گلستان رنگ پاییز به خود گرفته و با رنگ های چشم نوازی خودنمایی می کند. اینجا ارتفاعات جنگل کردکوی و در مسیر درازنو است.(ادامه)
اینجا آلاسکا نیست، ایران است +عکس
ارتفاعات «درازنو⁠» در کردکوی، یکی از زیباترین مناطق کشورمان است که از بلندای آن یکی از بهترین مناظر عمرتان را خواهید دید.(ادامه)
کوهنورد مسافر به دره 700 متری سقوط کرد
یک مسافر از نوک قله 3 هزار و 800 متری جهان‌نمای استان گلستان سقوط کرد و به کام مرگ فرو رفت.(ادامه)
زمین‎گیر شدن 500 خودرو در جاده گرگان
(ادامه)
طبیعت پاییزی روستای درازنو واقع در شهرستان کردکوی در استان گلستان با گونه های متنوع قارچ /عکس: سیده سعیده فلاح طبیعت پاییزی روستای درازنو در گلستان(خبر)
طبیعت پاییزی روستای درازنو واقع در شهرستان کردکوی در استان گلستان با گونه های متنوع قارچ /عکس: سیده سعیده فلاح(ادامه)
رويت هلال ماه در غروب دوشنبه ميسر نيست
(ادامه)
گلستان نگارستان ایران + تصاویر
استان گلستان بعنوان نگارستان ایران به دلیل داشتن جاذبه های بکر طبیعی ،تاریخی و گردشگری و دارابودن مناظر بدیع و چشم‌اندازهای طبیعی و خیره‌کننده از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است . (ادامه)
بهشت گردشگری ایران در روستاهای ‌استان گلستان
استان گلستان یکی از قطب‎های گردشگری کشور است که انواع گردشگری نظیر کشاورزی، تاریخی، آبی، کوهستانی، مذهبی و روستایی را می‎توان در آن یافت که راهی برای افزایش درآمد و توسعه استان است.(ادامه)
تمامی راه‎های گلستان بازگشایی شد
(ادامه)
رویت هلال ماه شوال در غروب چهارشنبه امکان‎پذیر نیست
(ادامه)
دهکده‎های توریستی در بهشت ایران + تصاویر
(ادامه)
رفع تمام موانع سرمايه‌گذاري در گلستان
(ادامه)
ناهارخوران  مورد تاخت و تاز و ساخت و سازهای غیر قانونی برخی ادارات، سازمانها و نهادهای دولتی و افراد حقیقی و حقوقی قرار گرفت و مسئولان امر هم با وجود اطلاع تنها، نظاره کردند/بافت فرهنگی و محلات تاریخی گرگان مانند دربنو، سرچشمه، نعلبندان، میخچه گران و.... مورد هدف و هجوم قرار دادند و مسئولان امر هم به حداقل اقدامات بازدارنده بسنده کردند... 
هجوم زمین‌خواران به روستاهای گلستان
ناهارخوران مورد تاخت و تاز و ساخت و سازهای غیر قانونی برخی ادارات، سازمانها و نهادهای دولتی و افراد حقیقی و حقوقی قرار گرفت و مسئولان امر هم با وجود اطلاع تنها، نظاره کردند/بافت فرهنگی و محلات تاریخی گرگان مانند دربنو، سرچشمه، نعلبندان، میخچه گران و.... مورد هدف و هجوم قرار دادند و مسئولان امر هم به حداقل اقدامات بازدارنده بسنده کردند... (ادامه)
وجود آبشارهای طبیعی، زیبا و رویایی، گلستان را به استان آبشاران در کشور و منطقه مبدل کرده بطوریکه نظیر آن در کمتر گوشه ای از جهان می توان دید ... گلستان؛ سرزمین آبشارهای جنگلی
وجود آبشارهای طبیعی، زیبا و رویایی، گلستان را به استان آبشاران در کشور و منطقه مبدل کرده بطوریکه نظیر آن در کمتر گوشه ای از جهان می توان دید ... (ادامه)
گلستان؛ سرزمین آبشارهای جنگلی
(ادامه)
جذابيت‌هاي گلستان در انتظار مسافران نوروزي
(ادامه)
معرفی قلل معروف استان گلستان
(ادامه)
بارش برف گلستان را سفید پوش کرد
(ادامه)
دولت در راستاي توسعه گردشگري ،گسترش توريسم و حمايت از محيط زيست دركشور ، 24 منطقه در استان گلستان را به عنوان مناطق نمونه گردشگري تعيين كرد. 
تعيين بيست و چهار منطقه نمونه گردشگري در استان گلستان
دولت در راستاي توسعه گردشگري ،گسترش توريسم و حمايت از محيط زيست دركشور ، 24 منطقه در استان گلستان را به عنوان مناطق نمونه گردشگري تعيين كرد. (ادامه)
هيئت وزيران در نشست پنجشنبه شب خود كه به رياست دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري برگزار شد، بيش از 110 طرح و پيشنهاد كارشناسي شده را براي تسريع در پيشرفت و توسعه استان گلستان از تصويب گذراند كه مهمترين اين مصوبه‌ها ... 110 مصوبه دولت براي توسعه گلستان
هيئت وزيران در نشست پنجشنبه شب خود كه به رياست دكتر محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري برگزار شد، بيش از 110 طرح و پيشنهاد كارشناسي شده را براي تسريع در پيشرفت و توسعه استان گلستان از تصويب گذراند كه مهمترين اين مصوبه‌ها ...(ادامه)
1

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.