.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
طی سال‌های اخیر که تب جراحی‌های زیبایی بالا گرفت، خدمات زیبایی خیلی زود به حرفه اصلی و پولساز آرایشگران تبدیل شد. بازار گرمی جدید آرایشگران؛ جراحی زیبایی در منزل
طی سال‌های اخیر که تب جراحی‌های زیبایی بالا گرفت، خدمات زیبایی خیلی زود به حرفه اصلی و پولساز آرایشگران تبدیل شد.(ادامه)
شمال نیوز : در این جلسه ولی داداشی و رحمت الله نوروزی بعنوان نواب، اسلام زاده بعنوان سخنگو و علی کشوری بعنوان دبیر فراکسیون انتخاب شدند.... سید شمس الدین حسینی رییس فراکسیون نمایندگان شمال کشور شد/ کشوری دبیر شد
شمال نیوز : در این جلسه ولی داداشی و رحمت الله نوروزی بعنوان نواب، اسلام زاده بعنوان سخنگو و علی کشوری بعنوان دبیر فراکسیون انتخاب شدند....(ادامه)
روز گذشته صنف لوازم آرایشی و بهداشتی و عطریجات به علت مشکلات درون صنفی و عدم اطلاع رسانی کامل در خصوص مالیات بر ارزش افزوده که از سال گذشته ایجاد شد، اعتراض کردند. علت اعتراض فروشندگان عطر و ادکلن چیست؟
روز گذشته صنف لوازم آرایشی و بهداشتی و عطریجات به علت مشکلات درون صنفی و عدم اطلاع رسانی کامل در خصوص مالیات بر ارزش افزوده که از سال گذشته ایجاد شد، اعتراض کردند.(ادامه)
رییس جمهور در حکمی « سردار محمدرضا حسنی آهنگر» رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد. سردار حسنی آهنگر عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی شد
رییس جمهور در حکمی « سردار محمدرضا حسنی آهنگر» رییس دانشگاه جامع امام حسین (ع) را به عنوان «عضو شورای ملی راهبری هوش مصنوعی» منصوب کرد.(ادامه)
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است.
نامه شورای نگهبان کیفرخواستی علیه نهاد ریاست‌جمهوری بود/ شورا مرا به تعجیل در اجرای برجام متهم کرده/رؤسای‌جمهور آینده بدانند دیگر حتی آنان آزادی سیاسی ندارند و به جای قانون اساسی باید تابع شورای نگهبان باشند
حسن روحانی در نامه ای تفصیلی درباره ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان نوشت: آنچه در نامه‌ی دبیر شورای نگهبان به‌عنوان ادله‌ی عدم احراز صلاحیت بنده در انتخابات خبرگان آمده است، نه تنها جرم و حتی تخلفی نیست بلکه در برخی از موارد مایه‌ی افتخار من است. (ادامه)
یزدانی و رقیب آمریکایی در برزخ
در حالی که فرصت کمی به المپیک باقی مانده تکلیف حسن یزدانی و «دیوید تیلور» هنوز مشخص نیست. هر چند تیلور اعلام بازنشستگی کرده اما فدراسیون آمریکا راه را برای بازگشت او باز گذاشته است.(ادامه)
با ابلاغ تصویب‌نامه‌ی هیات وزیران، مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت افزایش خواهد یافت واریز حقوق بازنشستگان شنبه ۲۲ اردیبهشت متناسب‌سازی شده
با ابلاغ تصویب‌نامه‌ی هیات وزیران، مستمری بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی از اردیبهشت افزایش خواهد یافت(ادامه)
محبی تبار گفت: در ۱۶ تئوری اصلی قدرت در دنیا، جمعیت مولفه اول موثر در قدرت نظامی کشور‌ها به حساب می‌آید. دبیر ستاد ملی جمعیت: موضوع جمعیت مهم‌ترین مسئله امنیتی کشور خواهد بود
محبی تبار گفت: در ۱۶ تئوری اصلی قدرت در دنیا، جمعیت مولفه اول موثر در قدرت نظامی کشور‌ها به حساب می‌آید.(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت... تیر خلاص دولت به معیشت کشاورزان شمالی/دولت امسال هم به شالیکاران خارجی یارانه می دهد!
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت...(ادامه)
«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به هراس شدید رژیم صهیونیستی از جنگ با نیروهای یمنی گفت که مقامات سیاسی و فرماندهان نظامی این رژیم از سلحشوری، صلابت و شهادت طلبی یمنی ها آگاه هستند. چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
«عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب با اشاره به هراس شدید رژیم صهیونیستی از جنگ با نیروهای یمنی گفت که مقامات سیاسی و فرماندهان نظامی این رژیم از سلحشوری، صلابت و شهادت طلبی یمنی ها آگاه هستند.(ادامه)
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد. رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
رئیس دانشگاه شیراز از مصوبه مدیریت این دانشگاه برای بورسیه کردن دانشجویان اخراجی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا به دلیل جنبش‌های ضد صهیونیستی خبر داد.(ادامه)
بازداشت موعود شمخانی تایید شد
(ادامه)
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: مرکز تجمیع بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در منطقه امامزاده حسن تهران ایجاد می‌شود. مرکز تجمیع عرضه پوشاک حجاب ایجاد می‌شود
دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: مرکز تجمیع بزرگ عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در منطقه امامزاده حسن تهران ایجاد می‌شود.(ادامه)
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان تهران گفت: طرح بورسیه تعدادی از دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان ممکن است باعث ایجاد مشکلات در نظام آموزش و پرورش شود. جذب دانشجویان دیگر دانشگاه‌ها برای بورسیه فرهنگیان چگونه خواهد بود؟
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه فرهنگیان استان تهران گفت: طرح بورسیه تعدادی از دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان ممکن است باعث ایجاد مشکلات در نظام آموزش و پرورش شود.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در راستای برگزاری چهار آزمون در کل کشور تنها چهار مورد دستگیری داشتیم که این نشان می‌دهد داوطلبان به سیستم آموزشی ما اعتماد کردند. دستگیری تنها چهار متخلف در آزمون دیروز
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در راستای برگزاری چهار آزمون در کل کشور تنها چهار مورد دستگیری داشتیم که این نشان می‌دهد داوطلبان به سیستم آموزشی ما اعتماد کردند.(ادامه)
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ساعت صفر بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
سخنگوی ستاد انتخابات گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ساعت صفر بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.


عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم/ ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد/ حمله ما غافلگیرانه نبود / در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود(خبر)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود. (ادامه)
امیرعبداللهیان در گفتگو با دبیر کل سازمان ملل متحد به تشریح عملیات نیرو‌های مسلح ایران علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع پرداخت. گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان با دبیر کل سازمان ملل متحد
امیرعبداللهیان در گفتگو با دبیر کل سازمان ملل متحد به تشریح عملیات نیرو‌های مسلح ایران علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع پرداخت.(ادامه)
آنتونیو گوترش در نشست اضطراری شورای امنیت در پی پاسخ ایران به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق خواستار توقف فوری خصومت‌ها شد. دبیر کل سازمان ملل: منطقه و جهان توان تحمل جنگ بیشتر را ندارند
آنتونیو گوترش در نشست اضطراری شورای امنیت در پی پاسخ ایران به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق خواستار توقف فوری خصومت‌ها شد.(ادامه)
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند. ارزیابی تاثیر شهادت فرزندان هنیه بر مذاکرات فلسطینی‌ها
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند.(ادامه)
جدال لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی در برنامه زنده شبکه ورزش در نهایت به روبوسی ختم شد. درگیری لفظی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده؛ شما تنت می‌خارد!
جدال لفظی علیرضا دبیر و پیمان یوسفی در برنامه زنده شبکه ورزش در نهایت به روبوسی ختم شد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
محسن رضایی درخصوص انتقام حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق گفت: تصمیم برای این انتقام گرفته شده و حتماً اجرا خواهد شد. خبر مهم محسن رضایی درباره تصمیم ایران برای انتقام از اسرائیل
محسن رضایی درخصوص انتقام حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق گفت: تصمیم برای این انتقام گرفته شده و حتماً اجرا خواهد شد.(ادامه)
عکسی از شمخانی با دست آتل بسته در بیت رهبری /گپ و گفت با آذری جهرمی در حاشیه دیدار با رهبر انقلاب
مسئولان و کارگزاران نظام عصر روز گذشته با رهبر انقلاب دیدار کردند. (ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
تصاویری از سردار شهید زاهدی در کنار سید حسن نصرالله
تصاویری از سردار شهید محمدرضا زاهدی در کنار سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را می‌بینید.(ادامه)
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود. خادمان قرآن کریم امروز با حضور رئیس‌جمهور تجلیل می‌شوند
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.(ادامه)
حسام الدین آشنا خطاب به رئیس شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: به جای پرخاشگری مناسب است سوابق را بررسی کرده و ببینید علت طرح مساله در جلسه سران سه گانه کاهش مصرف، صادرات مازاد تولید برای جبران کسر درآمد ارزی و تأمین ریالی برای کمک به اقشار کم‌درآمد بود یا خیر؟ پاسخ کنایه آمیز آشنا به رئیس شورای اطلاع رسانی دولت رئیسی
حسام الدین آشنا خطاب به رئیس شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: به جای پرخاشگری مناسب است سوابق را بررسی کرده و ببینید علت طرح مساله در جلسه سران سه گانه کاهش مصرف، صادرات مازاد تولید برای جبران کسر درآمد ارزی و تأمین ریالی برای کمک به اقشار کم‌درآمد بود یا خیر؟(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 235 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.