.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اشکان دژاگه با انتشار یک پست اینستاگرامی از فوتبال خداحافظی کرد. اشکان دژاگه از فوتبال خداحافظی کرد
اشکان دژاگه با انتشار یک پست اینستاگرامی از فوتبال خداحافظی کرد.(ادامه)
الهه منصوریان، بانوی ووشوکار ایرانی در لباس عروس به خودش لقب لوک خوش شانس را داد. الهه منصوریان ووشو کار ایرانی که تا کنون مقام های طلایی زیادی در مسابقه های کشوری به دست آورده است مدتی پیش از دنیا ورزش خداحافظی کرد. لقب جالب الهه منصوریان بانوی ووشوکار به خودش
الهه منصوریان، بانوی ووشوکار ایرانی در لباس عروس به خودش لقب لوک خوش شانس را داد. الهه منصوریان ووشو کار ایرانی که تا کنون مقام های طلایی زیادی در مسابقه های کشوری به دست آورده است مدتی پیش از دنیا ورزش خداحافظی کرد.(ادامه)
یزدانی و رقیب آمریکایی در برزخ
در حالی که فرصت کمی به المپیک باقی مانده تکلیف حسن یزدانی و «دیوید تیلور» هنوز مشخص نیست. هر چند تیلور اعلام بازنشستگی کرده اما فدراسیون آمریکا راه را برای بازگشت او باز گذاشته است.(ادامه)
دیوید تیلور رقیب دیرینه و سنتی حسن یزدانی پس از شکست در انتخابی تیم ملی و از دست دادن المپیک پاریس از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و به عنوان مربی مشغول به کار شد. دیوید تیلور از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد/ رقیب یزدانی مربی شد
دیوید تیلور رقیب دیرینه و سنتی حسن یزدانی پس از شکست در انتخابی تیم ملی و از دست دادن المپیک پاریس از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد و به عنوان مربی مشغول به کار شد.(ادامه)
باخت جادوگر آمریکایی بمب خبری بود که حیرت جهان کشتی را به همراه داشت. دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
باخت جادوگر آمریکایی بمب خبری بود که حیرت جهان کشتی را به همراه داشت.(ادامه)
دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک با قبول ۲ شکست پیاپی مقابل پدیده کشتی آمریکا، ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست داد تا با خاطره‌ای تلخ از المپیک خداحافظی کند. دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد!
دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک با قبول ۲ شکست پیاپی مقابل پدیده کشتی آمریکا، ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست داد تا با خاطره‌ای تلخ از المپیک خداحافظی کند.(ادامه)
محصول محبوب ایران خودرو امسال از بازار خارج می شود تا از این به بعد متقاضیان تنها امکان خرید مدل دست دوم آن را داشته باشند. وداع خودروی محبوب ایرانی‌ها با بازار در ۱۴۰۳/ گزینه جایگزین ایران‌خودرو برای متقاضیان چیست؟+ نمودار
محصول محبوب ایران خودرو امسال از بازار خارج می شود تا از این به بعد متقاضیان تنها امکان خرید مدل دست دوم آن را داشته باشند.(ادامه)
وریا غفوری که به تازگی از استقلال خداحافظی کرده، قرار است شغل جدیدی را آغاز کند. وریا غفوری وارد حرفه جدید شد
وریا غفوری که به تازگی از استقلال خداحافظی کرده، قرار است شغل جدیدی را آغاز کند.(ادامه)
مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون که در آثاری همچون «خوش نشین‌ها»، «سه دونگ سه دونگ» و «شمس العماره» به ایفای نقش پرداخته است از دنیای بازیگری خداحافظی کرد. مرجانه گلچین از دنیای بازیگری خداحافظی کرد
مرجانه گلچین بازیگر تلویزیون که در آثاری همچون «خوش نشین‌ها»، «سه دونگ سه دونگ» و «شمس العماره» به ایفای نقش پرداخته است از دنیای بازیگری خداحافظی کرد.(ادامه)


حال اما پرسش این است که چه کسی به‌جای مصدق بر صندلی دومین مقام قوۀ قضائیه خواهد نشست؟ گزینه‌های معاون اولی قوه‌قضائیه چه کسانی هستند؟
حال اما پرسش این است که چه کسی به‌جای مصدق بر صندلی دومین مقام قوۀ قضائیه خواهد نشست؟(ادامه)
بدون شک یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی در قاره آسیا حضور ابر ستاره پرتغالی در لیگ حرفه‌ای عربستان بود که در سال ۲۰۲۳ به این تیم پیوست. پیشنهاد یک مولتی میلیاردر ایرانی به رونالدو
بدون شک یکی از مهمترین اتفاقات فوتبالی در قاره آسیا حضور ابر ستاره پرتغالی در لیگ حرفه‌ای عربستان بود که در سال ۲۰۲۳ به این تیم پیوست.(ادامه)
خبر درگذشت خواننده ایرانی واکنش‌های بسیاری را در پی داشت، نصرالله معین با انتشار پستی یاد همکار خود را گرامیداشت. واکنش نصرالله معین به درگذشت فرامرز اصلانی
خبر درگذشت خواننده ایرانی واکنش‌های بسیاری را در پی داشت، نصرالله معین با انتشار پستی یاد همکار خود را گرامیداشت.(ادامه)
خداحافظی جواد خیابانی از دنیای ورزش
خیابانی: برای مراحل بازنشستگی دیروز به ادارۀ بازنشستگیِ سازمان صداوسیما مراجعه کردم.می‌خواهم بیشتر بنویسم، بیشتر بخوانم و بیشتر بدانم.(ادامه)
شمال نیوز : سازمان امور مالیاتی کشور نیز در راستای این تحولات، سامانه‌ای تحت عنوان "سامانه مودیان مالیاتی" راه‌اندازی کرده است. این سامانه با هدف شفاف‌سازی و تسهیل فرآیندهای مالیاتی برای مودیان و همچنین افزایش نظارت و عدالت در نظام مالیاتی کشور طراحی شده است .... خداحافظی با کاغذبازی ! سامانه مودیان مالیاتی ، گامی در جهت دولت الکترونیک
شمال نیوز : سازمان امور مالیاتی کشور نیز در راستای این تحولات، سامانه‌ای تحت عنوان "سامانه مودیان مالیاتی" راه‌اندازی کرده است. این سامانه با هدف شفاف‌سازی و تسهیل فرآیندهای مالیاتی برای مودیان و همچنین افزایش نظارت و عدالت در نظام مالیاتی کشور طراحی شده است ....(ادامه)
پدر داماد که با رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی باعث مرگ دو کودک شده و پس از محاکمه به پرداخت دیه و حبس محکوم شده بود با نقض حکم بار دیگر در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد. پدری که جشن عروسی پسرش را به عزا تبدیل کرد
پدر داماد که با رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی باعث مرگ دو کودک شده و پس از محاکمه به پرداخت دیه و حبس محکوم شده بود با نقض حکم بار دیگر در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.(ادامه)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. تنهایی راهبردی شیخ اعتدال(يادداشت)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. (ادامه)
«کشور شما را ترک می‌کنم تا برای خدمت به کشور خودم بروم. مهمان‌نوازی دولت فرانسه و حس آزادی‌خواهی آن را فراموش نخواهم کرد.» روزشمار تاریخ انقلاب، چهارشنبه ۱۱ بهمن ۵۷ / پیام خداحافظی امام خمینی از فرانسویان:
«کشور شما را ترک می‌کنم تا برای خدمت به کشور خودم بروم. مهمان‌نوازی دولت فرانسه و حس آزادی‌خواهی آن را فراموش نخواهم کرد.»(ادامه)
الهه منصوریان از دنیای قهرمانی ووشو  به عنوان ورزشکار خداحافظی کرد. خداحافظی الهه منصوریان از دنیای قهرمانی ووشو
الهه منصوریان از دنیای قهرمانی ووشو به عنوان ورزشکار خداحافظی کرد.(ادامه)
یامین‌پور از وزارت ورزش و جوانان خداحافظی کرد، نهاد ریاست جمهوری مقصد بعدی وی شد. یامین‌پور از رئیسی پُست جدید گرفت
یامین‌پور از وزارت ورزش و جوانان خداحافظی کرد، نهاد ریاست جمهوری مقصد بعدی وی شد.(ادامه)
 حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت. روایتی از یک دیدار(يادداشت)
حجم کار ما محدود بود و وسیع نبود. برای نیروهای نظامی و عملیاتی هم نبود؛ اما گویا صرف تاثیر آن حرکت جهادی در دلگرمی آن مجاهدان خط مقدم ایثار، ارزش معنایی بسیاری داشت.(ادامه)
روانگردان گل در هاله‌ای از فریب، مستور شده که شنیده شده‌ترین این فریب‌ها، ادعای اعتیادزا نبودن آن است، اما گل، فریبی بالاتر از این هم دارد که تهمینه باهری، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن پرده برداشته است. عوارض مرگبار شادی بعد از گل
روانگردان گل در هاله‌ای از فریب، مستور شده که شنیده شده‌ترین این فریب‌ها، ادعای اعتیادزا نبودن آن است، اما گل، فریبی بالاتر از این هم دارد که تهمینه باهری، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن پرده برداشته است.(ادامه)
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند.

۵۱۰ داوطلب برای تصاحب ۸۸ کرسی مجلس خبرگان/ رئیسی ازخراسان جنوبی و جنتی غایب انتخابات
براساس اخبار منتشر شده، ۶۵ نفر از نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری، کاندیدای دوره ششم مجلس خبرگان شده اند و ۸ نماینده مجلس فعلی نیز با کاندیداتوری خداحافظی کرده اند. (ادامه)
فدراسیون فوتبال رسما به همکاری خود با کارلوس کی روش پایان داد و در پیامی از این مربی پرتغالی تشکر کرد. خداحافظی غیرمنتظره با سرمربی جنجالی؛ چرا کی‌روش از قطر اخراج شد؟
فدراسیون فوتبال رسما به همکاری خود با کارلوس کی روش پایان داد و در پیامی از این مربی پرتغالی تشکر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی با شکست ۲-۱ مقابل الهلال به کارش در آسیا پایان داد و صادق دروگر با انتشار نامه ای از مدیریت باشگاه نساجی کناره گیری کرد. درودگر از نساجی رفت+ متن خداحافظی
شمال نیوز : تیم فوتبال نساجی با شکست ۲-۱ مقابل الهلال به کارش در آسیا پایان داد و صادق دروگر با انتشار نامه ای از مدیریت باشگاه نساجی کناره گیری کرد.(ادامه)
مدیرعامل نساجی بعد از پایان بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد. درودگر مریر عامل نساجی استعفا داد
مدیرعامل نساجی بعد از پایان بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد.(ادامه)
«کودک‌شو» با تیم جدید در حال ساخت فصل ششم‌اند و شبکه نسیم با چند برنامه ویژه به استقبال شب یلدایی خاص خواهد رفت. ملیکا شریفی‌نیا مجری «کودک‌شو» می‌شود
«کودک‌شو» با تیم جدید در حال ساخت فصل ششم‌اند و شبکه نسیم با چند برنامه ویژه به استقبال شب یلدایی خاص خواهد رفت.(ادامه)
روحانی گفت: بعضی از این‌هایی که الان حاکم هستند را می‌شناسم که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ و نه غصه‌ای برای کشور دارند. خوشحال می‌شوند که امثال ما و افکار ما کلاً مأیوس شویم و رها کنیم و بگوییم که کاری نمی‌شود کرد. هنوز به پایان خط نرسیدیم؛ ممکن است خدای ناکرده در آینده به این نقطه برسیم؛ در آن روز، دیگر هیچ کاری نمی‌شود کرد؛ ما هم آن وقت خداحافظی می‌کنیم؛ دیگر خودشان می‌دانند
روحانی گفت: بعضی از این‌هایی که الان حاکم هستند را می‌شناسم که نه در انقلاب بودند و نه در جنگ و نه غصه‌ای برای کشور دارند. خوشحال می‌شوند که امثال ما و افکار ما کلاً مأیوس شویم و رها کنیم و بگوییم که کاری نمی‌شود کرد.(ادامه)
موضوع بازگشت مدیران سابق دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در قالب اعضای جدید هیئت مدیره نیز یک ... زلزله مدیریتی در استقلال و پرسپولیس در راه است/نسخه جدید وزیر برای پایان مشکلات مدیریتی آبی و قرمز
موضوع بازگشت مدیران سابق دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در قالب اعضای جدید هیئت مدیره نیز یک ...(ادامه)
"سعید" رادمرد عرصه ایمان(يادداشت)
(ادامه)
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است. اپوزیسیون چگونه یک ساله شکست خورد و سقوط کرد؟
شبکه «من‌وتو» در کنار سایر رسانه‌های ضدانقلاب نتوانسته آن‌طور که باید به اندازه‌ای که هزینه دارد، تأثیرگذار هم باشد و قطعا این مسأله یکی از دلایل پایان آن است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 54 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.