.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پوستر رسمی انیمیشن سینمایی«مسافری از گانورا» رونمایی شد. رونمایی از پوستر «مسافری از گانورا»
پوستر رسمی انیمیشن سینمایی«مسافری از گانورا» رونمایی شد.(ادامه)
مطلب ناشایستی در یکی از برنامه‌های زنده سیما درباره وزیر اسبق بهداشت گفته شد که جای دفاع ندارد و بابت آن باید ابراز تاسف و اعتذار کرد. عذرخواهی صداوسیما از پخش مطلب ناشایست علیه وزیر اسبق بهداشت
مطلب ناشایستی در یکی از برنامه‌های زنده سیما درباره وزیر اسبق بهداشت گفته شد که جای دفاع ندارد و بابت آن باید ابراز تاسف و اعتذار کرد.(ادامه)
اختلاس بیت‌المال یکی از منفورترین خیانت‌هایی است که یک مسئول در حق یک ملت انجام می‌دهد، و هیچ اختلاس‌گری هم در طول تاریخ ایران محبوب نشده است، در این گزارش بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را مرور می‌کنیم. بزرگترین اختلاس‌گر ایران کیست؟
اختلاس بیت‌المال یکی از منفورترین خیانت‌هایی است که یک مسئول در حق یک ملت انجام می‌دهد، و هیچ اختلاس‌گری هم در طول تاریخ ایران محبوب نشده است، در این گزارش بزرگترین اختلاس تاریخ ایران را مرور می‌کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به وضعیت حمید نوری و اسدالله اسدی گفت: آنچه که تاکید داشتیم و داریم استرداد این عزیزان و برگشتشان به وطن و تنبه کشورهایی که آنها را نگه داشته‌اند است. محکومیت میرسلیم به پنج سال حبس / کانادا درباره خاوری همکاری نمی‌کند
شمال نیوز : سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به وضعیت حمید نوری و اسدالله اسدی گفت: آنچه که تاکید داشتیم و داریم استرداد این عزیزان و برگشتشان به وطن و تنبه کشورهایی که آنها را نگه داشته‌اند است.(ادامه)
در ظاهر چنین به‌نظر می‌رسد که شخصیت‌های سیاسی روحیۀ خشنی داشته و از لطافت کلام بهره‌مند نباشند، اما امام‌خمینی(ره) خلاف آن را ثابت کرده است؛ روح‌الله نه تنها روحیه‌ای با لطافت داشت، بلکه شعر هم می‌سرود. مروری بر شخصیت ادبی امام خمینی(ره) / وقتی روح‌الله شعر می‌سرود
در ظاهر چنین به‌نظر می‌رسد که شخصیت‌های سیاسی روحیۀ خشنی داشته و از لطافت کلام بهره‌مند نباشند، اما امام‌خمینی(ره) خلاف آن را ثابت کرده است؛ روح‌الله نه تنها روحیه‌ای با لطافت داشت، بلکه شعر هم می‌سرود.(ادامه)
با خر که نماینده نباید برود!
ماجرای جنجالی اختصاص خودروی دنا پلاس اتومات با شرایط و قیمت ویژه به نمایندگان مجلس و حواشی پیش آمده در طی آن سوژه شعر طنزی از حمید حاجی‌زاده شد.(ادامه)

پدر رومینا بسیار اصرار داشت که از مادر رومینا رضایت بگیرد و به من هم اصرار کرد که از موکلم رضایت بگیرم، من گفتم نباید موکل را اذیت کند و باید او را راحت بگذارد. وقتی که دید این اصرارها فایده‌ای ندارد، من را تهدید کرد و گفت برادرهایم را سراغت می‌فرستم و تو را راحت نمی‌گذارم که من این موضوع را به دادگاه منعکس کردم. 
ناگفته‌های قتل رومینا اشرفی از زبان وکیل مادرش
پدر رومینا بسیار اصرار داشت که از مادر رومینا رضایت بگیرد و به من هم اصرار کرد که از موکلم رضایت بگیرم، من گفتم نباید موکل را اذیت کند و باید او را راحت بگذارد. وقتی که دید این اصرارها فایده‌ای ندارد، من را تهدید کرد و گفت برادرهایم را سراغت می‌فرستم و تو را راحت نمی‌گذارم که من این موضوع را به دادگاه منعکس کردم. (ادامه)
اعتراض مادر رومینا به حکم پرونده دخترش
شمال نیوز: مادر رومینا اشرفی نوجوان ۱۳ساله تالشی که خرداد ماه امسال توسط پدرش به قتل رسید ، گفت: رای دادگاه برای همسرم تنها ۹ سال و برای بهمن خاوری ( پسری که رومینا با او فرار کرده بود) دوسال حبس اعلام شده است. (ادامه)
پدر رومینا اشرفی به اتهام قتل فرزندش، به ۹ سال زندان و بهمن خاوری هم به ۲ سال زندان محکوم شدند. ۹ سال زندان برای پدر رومینا / بهمن خاوری هم ۲ سال / اعتراض داریم!
پدر رومینا اشرفی به اتهام قتل فرزندش، به ۹ سال زندان و بهمن خاوری هم به ۲ سال زندان محکوم شدند.(ادامه)
پاسخ پدر روح‌الله زم درباره‌ پسرش
حجت الاسلام محمدعلی زم، پدر روح‌الله زم در چند یادداشت اینستاگرامی با عنوان «جایگاه پدری» به یکی از مخاطبانش درباره‌ی پسرش پاسخ داده است.(ادامه)
شمال نیوز : کسانی که اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی یک ملت را در درون حکومت و دولت و مجلس نشانه گرفتند در واقع این ها قاتلین اعتماد عمومی هستند که در ایجاد بی اعتمادی مردم و تعمیق شکاف بین حکومت و ملت نقش اصلی داشته و دارند..... از « فاضل خدا داد » تا « اکبر طبری » / قاتلین اعتماد عمومی !
شمال نیوز : کسانی که اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی یک ملت را در درون حکومت و دولت و مجلس نشانه گرفتند در واقع این ها قاتلین اعتماد عمومی هستند که در ایجاد بی اعتمادی مردم و تعمیق شکاف بین حکومت و ملت نقش اصلی داشته و دارند.....(ادامه)
چند روز اخیر که صحبت‌هایی درباره دستگیری غلامرضا منصوری قاضی فراری توسط اینترپل مطرح شده، دوباره نام این سازمان مورد توجه قرار گرفته است. چرا اینترپل محمود خاوری را دستگیر نمی‌کند؟
چند روز اخیر که صحبت‌هایی درباره دستگیری غلامرضا منصوری قاضی فراری توسط اینترپل مطرح شده، دوباره نام این سازمان مورد توجه قرار گرفته است. (ادامه)
بهمن خاوری خواستگار رومینا اشرفی ساعاتی پیش به اتهام آدم‌ربایی و برخی شواهد که حاکی از نقش داشتن در عصبانیت پدر رومینا اشرفی داشت، بازداشت و تحویل مقام قضائی شد. بهمن خاوری به اتهام ربودن رومینا دستگیر شد
بهمن خاوری خواستگار رومینا اشرفی ساعاتی پیش به اتهام آدم‌ربایی و برخی شواهد که حاکی از نقش داشتن در عصبانیت پدر رومینا اشرفی داشت، بازداشت و تحویل مقام قضائی شد.(ادامه)
روایت خواهر بهمن از ماجرای رومینا
بهمن خاوری درباره فرار با رومینا اشرفی در ادامه گفت: رومینا به من گفت که به دنبالش بروم، چون دیگر تحمل ماندن در خانه پدرش را نداشت و در اصل به من پناه آورده بود یکبار هم من یکی از اقوام را نزد پدر رومینا فرستادم تا رومینا را برایم خواستگاری کند، اما پدر رومینا تهدید کرده بود که ما را با شلیک گلوله می‌کشد و دخترش را به من نمی‌دهد.(ادامه)
روایت خواهر بهمن از ماجرای رومینا
بهمن خاوری درباره فرار با رومینا اشرفی در ادامه گفت: رومینا به من گفت که به دنبالش بروم، چون دیگر تحمل ماندن در خانه پدرش را نداشت و در اصل به من پناه آورده بود یکبار هم من یکی از اقوام را نزد پدر رومینا فرستادم تا رومینا را برایم خواستگاری کند، اما پدر رومینا تهدید کرده بود که ما را با شلیک گلوله می‌کشد و دخترش را به من نمی‌دهد. (ادامه)
《 رعیت اصلاح نمی گردد مگر آنکه زمامداران اصلاح شوند و زمامداران اصلاح نمی گردند مگر با درستکاری رعیت》( نهج البلاغه خطبه۲۶۱.ص ۴۴۱) از ماست که بر ماست !(يادداشت)
《 رعیت اصلاح نمی گردد مگر آنکه زمامداران اصلاح شوند و زمامداران اصلاح نمی گردند مگر با درستکاری رعیت》( نهج البلاغه خطبه۲۶۱.ص ۴۴۱)(ادامه)
دادستان تهران : اختلاس ۶ میلیارد دلاری در پرونده پتروشیمی کذب است
(ادامه)
شمال نیوز : ما این همه تلاش کردیم، این طرف دنیا آن طرف دنیا، اعضای اوپک، در چندین جلسه با تک‌تکشان صحبت کردم، قیمت نفت را بالا بردیم، پولش را هم آوردیم و به مردم دادیم که بخورند. نوش جانشان، مال خودشان بوده. حالا که این چند سال این کار را نکرده‌اید، 50 دلار مابه‌التفاوت قیمت نفت به جیب چه کسی رفته؟.... احمدی نژاد: پول نفت را دادم مردم بخورند نوش جانشان/ دولت را دست من بدهند، ۶ ماهه قیمت نفت برمی‌گردد به بالای صد دلار
شمال نیوز : ما این همه تلاش کردیم، این طرف دنیا آن طرف دنیا، اعضای اوپک، در چندین جلسه با تک‌تکشان صحبت کردم، قیمت نفت را بالا بردیم، پولش را هم آوردیم و به مردم دادیم که بخورند. نوش جانشان، مال خودشان بوده. حالا که این چند سال این کار را نکرده‌اید، 50 دلار مابه‌التفاوت قیمت نفت به جیب چه کسی رفته؟....(ادامه)
توضیح ناجا درباره اخبار مربوط به مرگ خاوری
شمال نیوز: جانشین فرمانده ناجا درباره خبر مرگ خاوری گفت:‌در مورد مرگ این فرد خبری نداریم.(ادامه)
از ساعاتی پیش خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر قتل محمودرضا خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در حوالی منزل شخصی‌اش در کانادا دست به دست می‌شود. جزئیات قتل خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیاردی در کانادا
از ساعاتی پیش خبری در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر قتل محمودرضا خاوری متهم اختلاس سه هزار میلیارد تومانی در حوالی منزل شخصی‌اش در کانادا دست به دست می‌شود.(ادامه)
محمود خاوری در کانادا به قتل رسید؟
امروز در برخی کانال های تلگرامی خبری منتشر شد مبنی بر این که خاوری در کانادا به قتل رسیده است که پیش از این نیز در کانال های چنین مطلبی منتشر و شایعه بودن آن مشخص شده بود.(ادامه)
جان باختن راننده پراید در تصادف
برخورد یک دستگاه پراید با کامیونت در مسیر رویان به نوشهر جان راننده پراید را گرفت.(ادامه)
آیا دستگیری مدیر ارشد هواوی با اعترافات رضا ضراب مرتبط است؟/ چگونه رضا ضراب هر آن چه می دانست را درباره راه های دور زدن تحریم لو داد!(خبر)
(ادامه)
بخش دوم و پایانی گفتگوی وزیر اقتصاد دولت دهم
(ادامه)
حاشیه‌های خواندنی استیضاح وزیر اقتصاد
استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس شورای اسلامی حاشیه‌های جالبی از جمله استعفای یک نماینده اصلاح‌طلب از فراکسیون امید و درگیری لفظی و فیزیکی دو نماینده به علت شباهت فامیلی شد.(ادامه)
از فرار متهم تا ابهامات و عجایب پرونده موسسه ثامن الحجج
(ادامه)
دورهمی احمدی‌نژاد در میدان 72
بعید بود احمدی‌نژاد بی‌برنامه از کنار نیمه شعبان بگذرد. قرار بود سه‌شنبه عصر در خانه‌ای نزدیک میدان ۷۲ نارمک، در محله خودش، مراسم جشن نیمه شعبان را برگزار کنند و فردای آن- چهارشنبه- به اصفهان برود و آنجا هم در جشنی به مناسبت میلاد امام زمان حضور یابد و سخنرانی کند.(ادامه)
کازینوگردی اختلاس گر میلیاردی ایران در خارج از کشور + عکس
محمودرضا خاوری، از بانکداران سابق ایرانی درگیر اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی است. محمودرضا خاوری که مدیر عامل بانک ملی ایران بود در هفته اول مهر ۱۳۹۰ به بهانه «مشکلات عصبی حادث‌شده و بیماری مزمن» از مقام خود استعفا داد و به کشور کانادا که تابعیت آن را دارا بود گریخت.(ادامه)
اسامی خبرسازترین متهمان و محکومان
همواره در دستگاه قضایی پرونده‌های مهمی مطرح بوده و هست؛ بخشی از این پرونده‌ها مربوط به چهره‌های شناخته شده کشور است که تعدادی از آن‌ها محکوم شده و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده و برخی دیگر عنوان متهم را با خود به یدک می‌کشند.(ادامه)
سونامی طلاق در قم/تصویر سعید امامی روی تی شرت/واکنش باهنر به شایعه سکه گرفتن از احمدی نژاد
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.