.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد.  سه رئیس جمهوری که به بنی صدر تشبیه شدند
در خرداد ماه ۱۳۶۰ به فرمان رهبر انقلاب بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل شد. در پی آن مجلس نیز به عدم کفایت سیاسی بنی صدر رای داد و به این ترتیب نخستین رییس جمهوری اسلامی معزول شد. اوتا کنون تنها رییس جمهور ایران است که پیش از پایان دوره تصدی، از سمت خود بر کنار شد. (ادامه)
چند و، چون دیدار محمد خاتمی و روحانی
روز شنبه همين هفته حسن روحاني رييس‌جمهوري و سيدمحمد خاتمي رييس دولت اصلاحات با يكديگر ديدار كرده‌اند. اين اولين ديدار اين دو چهره شاخص و موثر سياست ايراني در سال 1399 بوده است. البته پيش از اين نيز روحاني ديدارهاي متعددي با خاتمي داشته اما گويا در سال جاري به‌ خاطر شرايط خاص ناشي از همه‌گيري ويروس كرونا تا به حال برگزاري اين نشست ميسر نشده است.(ادامه)
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد .... فعال اصلاح طلب : ظریف کاندیدا اول اصلاح طلبان است ولی توان اداره کشور را ندارد/ مذاکره کننده خوبی است اما دست به استعفاي خوبي هم دارد/ ظریف حتی در حد یک استانداری هم در امور داخلی مسئولیت نداشته
شمال نیوز : درباره اشكال دوم درباره ايشان بايد گفت هر چند آقاي ظريف تمام عمر يك مذاكره‌كننده كاركشته بوده و در همه اين سال‌ها نقش ديپلمات را ايفا كرده ولي در عين حال دست به استعفاي خوبي هم دارد ....(ادامه)
شمال نیوز : دبیر کل حزب کارگزاران گفت : ما بايد تلاش و فعاليت کنيم و بتوانيم از فعاليت‌هاي خود دفاع کنيم و نااميد نشويم و عصبانيتي که داريم نبايد ما را از راه اعتدال خارج کند .... کرباسچی : اين‌طور نيست که اصولگرايان پیروز ریاست جمهوری باشند/ از انتخاب روحانی نه پشيمان هستيم و نه توبه می‌کنيم
شمال نیوز : دبیر کل حزب کارگزاران گفت : ما بايد تلاش و فعاليت کنيم و بتوانيم از فعاليت‌هاي خود دفاع کنيم و نااميد نشويم و عصبانيتي که داريم نبايد ما را از راه اعتدال خارج کند ....(ادامه)
سرنوشت برادران رئیس‌جمهورها!
(ادامه)
فاطمه هاشمی: پس از پدرم کار روحانی سخت شد
فاطمه هاشمی، فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با روزنامه اعتماد گفتگو کرده و از دوران سخت روحانی پس از فوت هاشمی رفسنجانی صحبت کرده است. (ادامه)
روزنامه اعتماد: عبدالله نوری جایگزین عارف می‌شود
روزنامه اعتماد نوشت: برخي فعالان سياسي مي‌خواهند او (نوری) را از جلسات خانگي به متن سياست بازگردانند اما نوري هنوز در مواجهه با اين كنش‌ها هيچ واكنشي ندارد گرچه خبرهاي غيررسمي حاكي از آن است كه مذاكرات با او به سطح قابل‌توجهي رسيده است(ادامه)
احمدی‌نژاد نامزد بشود، دنبال فتنه است
پانزدهم اسفند ٨٤ با تأخيري زياد نخستين بودجه دولت نهم به مجلس رفت. کارشناسان، بودجه دولت عدالت‌محور را به‌شدت انبساطي، تورم‌زا، ضدتوليد و اشتغال و بحران‌زا توصيف کردند. (ادامه)
باهنر: بزودی خبرهایی از بازگشت ناطق به سیاست خواهید شنید/ او،لاریجانی و روحانی از تندروها ناراحتند(خبر)
(ادامه)
استيضاح وزير کار کليد خورد
محمود اسلاميان، مديرعامل صندوق بازنشستگي کشوري، استعفاي خود را تقديم ربيعي، وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، کرد.(ادامه)
تقدير مشایي از رئيس دولت اصلاحات
اسفنديار رحيم‌مشایي در حاشیه نشست خبری محمود احمدی‌نژاد درباره نامه به رئيس دولت اصلاحات توضیح داد. (ادامه)
خبري جديد درباره گزينه قطعي اصلاح طلبان براي انتخابات سياسي(خبر)
(ادامه)
محمدرضا عارف: نتيجه را ديدم شوكه شدم
(ادامه)
شمال نیوز : به اين دليل است كه ميگويم هاشمي تغيير نكرده است. اين است كه ميگويم آقاي هاشمي كشور را مال خود ميداند. او به تئوري و فكر ديگران كاري ندارد و روش خود را دنبال ميكند..... پیش بینی غرضی از رئیس جمهور 20 دیگر ایران !
شمال نیوز : به اين دليل است كه ميگويم هاشمي تغيير نكرده است. اين است كه ميگويم آقاي هاشمي كشور را مال خود ميداند. او به تئوري و فكر ديگران كاري ندارد و روش خود را دنبال ميكند.....(ادامه)
چه کسانی در این چهار دوره بر صندلی‌های قرمز مجلس خبرگان تکیه زده‌اند؟
مجلس خبرگان رهبری در آستانه برگزاری پنجمین انتخابات خود است، اما تاکنون چه کسانی بر صندلی‌های قرمز این مجلس تکیه زده‌اند؟ (ادامه)
رازهای هسته‌ای هاشمی رفسنجانی از زبان خودش
مي‌خواستم عبدالقديرخان را ببينم اما نشد پس از جنگ اولین غنی سازی‌ در امیرآباد با همان چیزهایی که از پاکستان گرفته بودیم انجام شد پاكستاني‌ها ٤ هزار سانتریفیوژ دست دوم نسل اول را با مقداری نقشه به ما دادند در...(ادامه)
شمال نیوز: هاشمی رفسنجانی تکلیف شرعی و توصیه بزرگان را مهم ترین دلایل حضور در انتخابات‌های گوناگون در جمهوری اسلامی می‌داند.
پشت پرده «تکلیف»‌های هاشمی رفسنجانی برای ورود به صحنه انتخابات /آیت‌الله باز هم خواهد « آمد»؟
شمال نیوز: هاشمی رفسنجانی تکلیف شرعی و توصیه بزرگان را مهم ترین دلایل حضور در انتخابات‌های گوناگون در جمهوری اسلامی می‌داند. (ادامه)
اطلاعيه بيت آيت الله خاتمي به مناسبت درگذشت حاجيه خانم سکينه ضيايي‎
(ادامه)
وخامت حال مادر خاتمي
(ادامه)
برگزاري بيستمين سالگرد مرحوم حاج احمد خميني درحرم امام(ره)
(ادامه)
شروط رفسنجاني براي همكاري با طيف سنتي اصولگرايان
پيغام هايي از سوي وي به آقاي ناطق نوري و برخي عناصر سنتي اصولگرايان مخصوصا افرادي كه در اتاق بازرگاني فعال هستند فرستاده شده است.(ادامه)
سي ساله‌هاي به درد نخور؟!
بحث فروش سربازي مطرح نيست؛ مساله بعدي در همين جا مطرح مي‌شود که اين افراد بايد جرائمي پرداخت کنند که بتوانند از برخي تسهيلات شهروندي مثل انجام کار اقتصادي، داشتن دفترچه بيمه و برخي مسائل اين‌چنيني استفاده کنند اما حتي در صورت پرداخت جريمه از برخي حقوق ديگر مثل کانديداتوري شوراي شهر، نمايندگي مجلس و استخدام دولت محروم خواهند بود(ادامه)
علی جنتی:به جناب هاشمی نزديك‌ترم تا پدرم
(ادامه)
دلارفروش‌ها کدام رئیس‌جمهور رادوست دارند؟
اينجا پول را با پول معامله مي‌كنند. از كار و كاسبي راضي‌اند. بعضي‌هاي‌شان سابقه ٣٠ ساله دارند. مي‌گفت از سال ١٣٦٠ تا به حال اينجا مي‌ايستم. روزي ١٢ ساعت كار مي‌كنم اما اين سال‌ها، سال‌هاي اخير كارم كمي زيادتر شده است.(ادامه)
اصولگرایان به احمدی‌نژاد بازمی‌گردند
(ادامه)
گزارشی ازدست نوشته‌هاي سال ٧١هاشمي
سفرهاي آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني، چالش‌هاي انتخابات مجلس، استعفاي آقاي سيد محمد خاتمي، وزير ارشاد وقت به انضمام متن استعفانامه، اجلاس‌هايي مهم از نظر جهاني و سياست خارجي مثل اجلاس فائو و جنبش عدم تعهد در اين سال برگزار شده‌اند.(ادامه)
اعتراض عارف به 20:30
(ادامه)
جلسات «حلقه نه» برای مخالفت با فرهادی
(ادامه)
شش کانديداي احتمالي براي رياست خبرگان
با درگذشت مرحوم آيت‌الله مهدوي کني، اکنون بار ديگر مثلث مصباح يزدي، جنتي و محمد يزدي درباره رياست مجلس خبرگان رهبري، مقابل آيت‌الله هاشمي رفسنجاني قرار گرفته‌اند.(ادامه)
احمدي‌نژاد خوش شانس‌ترين دولت در صد سال اخير بود
حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوي لاري با اطمينان مي‌گويد كه اصلاح‌طلبان اكثريت مجلس دهم را كسب خواهند كرد و گله مند است از دولت كه هنوز برخي مديران دولت گذشته را تغيير نداده است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 41 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.