.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیام تسلیت رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران در پی فاجعه تروریستی کرمان
(ادامه)
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد. حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نشانه حقارت دشمنان و هراسشان از زائران حاج قاسم است
شمال نیوز : در پی فاجعه تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سلیمانی در کرمان، خانه مطبوعات استان مازندران در محکومیت این جنایت تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی با حضور پر شور مردم صبح پنجشنبه ۷ دی ماه در میدان امام حسین برگزار شد. تشییع پیکر شهید سید رضی از میدان امام حسین تا تجریش/ سردار سلامی: انتقام سیدرضی چیزی جز نابودی رژیم صهیونیستی نخواهد بود/ شهید سید رضی در امام زاده صالح آرام گرفت +عکس
مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی با حضور پر شور مردم صبح پنجشنبه ۷ دی ماه در میدان امام حسین برگزار شد.(ادامه)
آغاز آتش‌بس چهار روزه در غزه/ اطلاعات مربوط به اسیران باقی‌مانده در طول آتش بس جمع آوری می‌شود/ بیانیه القسام پیرامون آتش‌بس موقت/ هاآرتص: آتش بس نشانگر ناتوانی اسرائیل در اجرایی کردن ادعاهایش است +جزئیات(خبر)
(ادامه)
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد. جلسه رسیدگی حقوقی به پرونده گروهک الاحوازیه برگزار شد
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدهای رئیس موساد مبنی بر ترور مقامات ایران در تهران گفت: باید خطاب به آن‌ها بگوییم اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است ادامه بدهید، ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود. اگر فضا امنیتی شود دست ما بازتر خواهد شد | عمر شما مطمئن باشید کوتاهتر می شود/ ما در طول ۴۵ سال گذشته همه راهبردها و سیاست‌های ویرانگر دشمن را شکست داده‌ایم(خبر)
فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدیدهای رئیس موساد مبنی بر ترور مقامات ایران در تهران گفت: باید خطاب به آن‌ها بگوییم اگر ترورهای قبلی امنیت شما را بیشتر کرده است ادامه بدهید، ولی این را بدانید اگر فضای بین ما و شما امنیتی بشود دست ما بازتر خواهد شد و عمر شما کوتاه‌تر می‌شود.(ادامه)
سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند. واکنش سرلشکر سلامی به تهدید‌های رئیس موساد
سرلشکر سلامی گفت: صهیونیست‌ها درگیر مشکلات عدیده‌ای هستند چشم‌انداز‌هایی از زوال آن‌ها در حال مشاهده شدن است؛ لذا شروع به یاوه‌گویی‌های جدید نموده و فرماندهان ما را تهدید به ترور می‌کنند.(ادامه)
ضعف عملیات رسانه‌ای در تبادل زندانیان آمریکایی
(ادامه)
به گفته یک متخصص روانشناسی، همان‌طور که کودک در اثر بی‌توجهی ممکن است دچار بیماری گوارشی برگرفته از اختلالات سایکوسوماتیک شود، در بزرگسالی نیز این امر محتمل است. بی‌مهری والدین چه بلایی برسر فرزندان می‌آورد؟
به گفته یک متخصص روانشناسی، همان‌طور که کودک در اثر بی‌توجهی ممکن است دچار بیماری گوارشی برگرفته از اختلالات سایکوسوماتیک شود، در بزرگسالی نیز این امر محتمل است.(ادامه)
عقاید یک دلقک!
فرزند آخرین شاه ایران در روز‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی سفر کرد. سفری که برای مقامات رژیم صهیونیستی نیز چندان مهم و جدی نبود.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهبرد وحدت را ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف، تفرقه، دروغ پردازی و شایعه‌سازی دانست.

عزم سپاه پاسداران برای دفاع شجاعانه و غیر محافظه‌کارانه از انقلاب
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهبرد وحدت را ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف، تفرقه، دروغ پردازی و شایعه‌سازی دانست. (ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
شب آرزوها یا لیلة الرغائب ، اولین شب جمعه ماه رجب است که شب بخشش‌های بی پایان و نزدیکی به خداوند است. أین الرجبیون؛ امشب شب آرزوهاست!
شب آرزوها یا لیلة الرغائب ، اولین شب جمعه ماه رجب است که شب بخشش‌های بی پایان و نزدیکی به خداوند است.(ادامه)
۲۶ دی؛ روزی که فراموش نمی‌شود
محمدرضا پهلوی آخرین شاه دوران سلطنتی ایران در چنین روزی در سال ۵۷ برای همیشه از کشور فرار کرد.(ادامه)
حجت الاسلام و المسلملین سیدعلی خمینی گفت: ملتی که از پس هزاران سال، فرهنگ غنی خودش را حفظ کرده، مگر ما حفظ کرده ایم و امثال ما حفظ کرده اند؟! ۱۴۰۰ سال می‌گذرد، چه کسی اسلام را در این سرزمین حفظ کرده است؟ ما اسلام را در این سرزمین حفظ کرده ایم؟! همین ملت بزرگ اسلام را حفظ کرده و همین مردم بزرگ اگر یک وقتی احساس کردند نیازمند هستند عالمان دینی را پرورش بدهند، حوزه‌های علمیه را اداره کرده اند. همین مردم وقتی احساس کردند که باید فرهنگ خودشان را بیمه کنند، جامعه‌ای را پدید آوردند که از دل آن سعدی و حافظ متولد می‌شود. این که مسئول جمهوری اسلامی با پیکان بیاید و با بنز برود جزو وعده های انقلاب نبود/ مگر ما و امثال ما فرهنگ غنی این مردم را حفظ کرده ایم؟!/هر وقت احساس کردیم ما از ملت ایران متدین تر هستیم و باید آنها را به دین برگردانیم شروع اضمحلال ماست (خبر)
حجت الاسلام و المسلملین سیدعلی خمینی گفت: ملتی که از پس هزاران سال، فرهنگ غنی خودش را حفظ کرده، مگر ما حفظ کرده ایم و امثال ما حفظ کرده اند؟! ۱۴۰۰ سال می‌گذرد، چه کسی اسلام را در این سرزمین حفظ کرده است؟ ما اسلام را در این سرزمین حفظ کرده ایم؟! همین ملت بزرگ اسلام را حفظ کرده و همین مردم بزرگ اگر یک وقتی احساس کردند نیازمند هستند عالمان دینی را پرورش بدهند، حوزه‌های علمیه را اداره کرده اند. همین مردم وقتی احساس کردند که باید فرهنگ خودشان را بیمه کنند، جامعه‌ای را پدید آوردند که از دل آن سعدی و حافظ متولد می‌شود.(ادامه)
سردار نقدی: کومله‌ها دختر ۱۷ ساله را زنده به گور کرده بودند
معاون هماهنگ کننده سپاه در ساری گفت: کومله‌ها اوائل انقلاب، دختر ۱۷ ساله سنندجی را زنده به گور کردند.(ادامه)
آرمان واقعی و واقعیت آرمانی(يادداشت)
(ادامه)
محکومیت جنایت‌ تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) از سوی مسئولان و علما
(ادامه)
بیشترین جستجوی گوگل ایرانیان در مرداد ۱۴۰۱ چه بوده است؟ / عکس
در تصویر اینفوگرافی زیر به معرفی مطالبی که بیشترین جستجوی گوگل ایرانیان در مرداد ۱۴۰۱ را داشته است، پرداخته‌ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.(ادامه)
بیماری افسردگی خندان چیست؟
افسردگی خندان نوعی از افسردگی است که فرد مبتلا با شاد نشان دادن خود، این بیماری را از دیگران پنهان می‌کند.(ادامه)
ازدواج دوم مردان متاهل یا چند همسری آن‌ها معمولا واکنشی در مقابل مشکلات زندگی زناشویی است. این مردان در واقع بدون هیچ تلاشی برای برطرف کردن مشکل، ازدواج دوم را راهی ساده‌تر برای فرار از مشکلات انتخاب می‌کنند و برای توجیه رفتارشان دلایل زیادی را مطرح می‌کنند. اشتباهات زنانه که باعث میشود مردان همسر دوم بگیرند
ازدواج دوم مردان متاهل یا چند همسری آن‌ها معمولا واکنشی در مقابل مشکلات زندگی زناشویی است. این مردان در واقع بدون هیچ تلاشی برای برطرف کردن مشکل، ازدواج دوم را راهی ساده‌تر برای فرار از مشکلات انتخاب می‌کنند و برای توجیه رفتارشان دلایل زیادی را مطرح می‌کنند.(ادامه)
ایشان در آغاز سخنانشان با ابراز خرسندی از سخنان صادقانه و صریح نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزودند: اینگونه سخنان، مفید و لذت‌بخش است البته بسیاری از این مسائل پاسخ دارد اما مشکل این است که گفت‌و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد که ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاههای مختلف با حضور در دانشگاهها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند وظیفه جمهوری اسلامی حضور سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نظم جدید جهانی است/ دانشگاه امروز با دانشگاه اول انقلاب واقعاً قابل مقایسه نیست / جنگ اخیر اوکراین را باید عمیق‌تر و در چارچوب شکل‌گیری نظم جدید جهانی دید / از مسئولان، کار جدی و واقعی مطالبه کنید و آنها را از کار نمایشی برحذر بدارید(خبر)
ایشان در آغاز سخنانشان با ابراز خرسندی از سخنان صادقانه و صریح نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزودند: اینگونه سخنان، مفید و لذت‌بخش است البته بسیاری از این مسائل پاسخ دارد اما مشکل این است که گفت‌و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد که ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاههای مختلف با حضور در دانشگاهها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند(ادامه)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است. هفت دلیل «شورای نگهبان» برای ردصلاحیت علی لاریجانی در سال ۱۴۰۰؛ از اظهاراتش درمورد حوادث ۸۸ تا ادعای «عدم رعایت اصل ساده زیستی» و «سفر‌های خانواده به اروپا و آمریکا»/ متن کامل نامه علی لاریجانی به شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش(خبر)
به نوشته ی خبرگزاری فارس، حمایت از افراد ردصلاحیت شده و دفاع از عملکرد آنها و به کارگیری برخی از آنان در مناصب تحت امر خود و مواضع سیاسی و اظهارات در موضوعات و مقاطع مختلف از جمله حوادث سال ۱۳۸۸ نیز از دیگر دلایلی است که در نامه منسوب به آیت‌الله جنتی برای رد صلاحیت علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری ذکر شده است.(ادامه)
سی ­و چهارمین یادواره شهدای سرافراز نیروگاه شهیدسلیمی نکا برگزار شد + تصاویر
(ادامه)

نقد کدیور، شاید غیرمنصفانه ترین نقدی بود که نسبت به یک عالم دینی انجام شد و اگر متهم به قضاوت عجولانه نشوم، باید گفت بوی حقارت و یا حتی حسادت به مشام می رسد! نقدی بر مواضع کدیور(يادداشت)
نقد کدیور، شاید غیرمنصفانه ترین نقدی بود که نسبت به یک عالم دینی انجام شد و اگر متهم به قضاوت عجولانه نشوم، باید گفت بوی حقارت و یا حتی حسادت به مشام می رسد!(ادامه)
شمال نیوز : از انجام کارهایی که نیاز به پوزش دارد [و عزت نفس را خدشه دار می کند] بپرهیز، زیرا مؤمن نه کار بد می کند و نه پوزش می طلبد، ولی منافق [که برای خود ارزش قائل نیست]، هر روز کار بد انجام می دهد و پیوسته عذرخواهی می کند. ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجات/ نام امام حسین(ع) چگونه انتخاب شد؟/ آیا اطلاق کلمه ثارالله ریشه قرآنی دارد؟/ گفتاری از استاد مطهری درباره یاران امام حسین(ع)
شمال نیوز : از انجام کارهایی که نیاز به پوزش دارد [و عزت نفس را خدشه دار می کند] بپرهیز، زیرا مؤمن نه کار بد می کند و نه پوزش می طلبد، ولی منافق [که برای خود ارزش قائل نیست]، هر روز کار بد انجام می دهد و پیوسته عذرخواهی می کند.(ادامه)
وزیر بهداشت: از پیشتازان عرصه واکسن سازی هستیم
وزیر بهداشت با بیان این که برگ‌های برنده قابل توجهی برای دنیا داریم که رو خواهیم کرد، گفت: ما یکی از پیشتازان عرصه واکسن‌سازی هستیم.(ادامه)
وزیر بهداشت با بیان اینکه در خصوص واکسن کرونا کاری می‌کنیم کارستان و دنیا قبول خواهد کرد که ما یکی از پیشتازان واکسن‌سازی هستیم، گفت:بنده به شدت روزهای آینده را روشن‌تر از اکنون می‌بینم و تردید ندارم برگ‌های برنده‌ای برای دنیا داریم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : ریشه بسیاری از اختلاس های انجام شده در دستگاههای اجرایی و سوء مدیریت ایجاد شده ، عدم شایسته سالاری و جولان چاپلوسان بیسواد و کم هوش است.... «مدیران ضعیف»عامل رشد اختاپوسی چاپلوسان در دستگاههای اجرایی مازندران
شمال نیوز : ریشه بسیاری از اختلاس های انجام شده در دستگاههای اجرایی و سوء مدیریت ایجاد شده ، عدم شایسته سالاری و جولان چاپلوسان بیسواد و کم هوش است....(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) به صورت تلویزیونی خطاب به مردم سخنرانی کردند. هر کس رئیس جمهور آمریکا بشود، روی سیاست ما تاثیری ندارد/ گرانی‌های اخیر توجیه ندارد / در اقتصاد نگاهمان به بیرون نباشد اما... / تروریست ها به مرزهای ما نزدیک شوند، قطعا برخورد خواهد شد(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با هفدهم ربیع الاول، سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) به صورت تلویزیونی خطاب به مردم سخنرانی کردند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.