.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سه هفته ديگر چنين روزي وقتي كه حسن روحاني در صحن علني مجلس براي يك دوره چهار ساله سوگند ياد كند، به سمت رييس مجلس باز مي‌گردد و پاكتي را به او مي‌دهد؛ پاكتي كه اسامي وزراي پيشنهادي دولت براي چهار سال بعدي را علني خواهد كرد.
حسن روحاني كدام اسامي را تحويل علي لاريجاني مي دهد؟/ رونمايي از وزرا در ساعت پنج عصر(خبر)
سه هفته ديگر چنين روزي وقتي كه حسن روحاني در صحن علني مجلس براي يك دوره چهار ساله سوگند ياد كند، به سمت رييس مجلس باز مي‌گردد و پاكتي را به او مي‌دهد؛ پاكتي كه اسامي وزراي پيشنهادي دولت براي چهار سال بعدي را علني خواهد كرد. (ادامه)
با بررسی زندگی سیاسی اصلاح طلبان در دهه 90 به ویژه در دو انتخابات 92 و 94 می‌توان به این نتیجه رسید که آنها از نگاه خود در دهه 70 و 80 کمی کوتاه آمده‌اند و حالا حاضر هستند برای حضور در صحنه سیاسی کشور دستی دوستی به طرف اصول‌گرایان معتدل دراز کنند.

پوست‌اندازی به سبک اصلاح‌طلبی/ «یاران قرضی» برای تنفس بیشتر
با بررسی زندگی سیاسی اصلاح طلبان در دهه 90 به ویژه در دو انتخابات 92 و 94 می‌توان به این نتیجه رسید که آنها از نگاه خود در دهه 70 و 80 کمی کوتاه آمده‌اند و حالا حاضر هستند برای حضور در صحنه سیاسی کشور دستی دوستی به طرف اصول‌گرایان معتدل دراز کنند. (ادامه)
الياس حضرتي اکنون نوبت اقدام دولت است(ديدگاه)
الياس حضرتي(ادامه)
الياس حضرتي برادران سپاهي‌ام؛ متشكرم(يادداشت)
الياس حضرتي(ادامه)
تقلب در اعلام نتایج مناظره تلویزیونی!
در تصوير زیر بالاتر بودن امتياز الياس حضرتي و محمدرضا خباز در نظرسنجي انجام شده قابل رويت است.(ادامه)
دومين نامه اصلاح‌طلبان به عسگر اولادی
(ادامه)
حضرتي: احمدی‌نژاد کم خوابید و زحمت کشید؛ خاتمی و هاشمی بهترین‌ گزینه‌اند
(ادامه)
۵۲۷کاندیدای تهران، در انتخابات ۱۲ اسفند چقدر رای آوردند؟
(ادامه)
مراسم ختم فرزند محسن رضایی + تصاویر
(ادامه)
اسامي فراريان از مناظره
(ادامه)
چهره‌هايي که به مناظره تلويزيون دعوت نشدند
(ادامه)
گزیده سرمقاله روزنامه های امروز
(ادامه)
اسامی غایبان مشهور نشست شكرانه وحدت مجلس
(ادامه)
راه اندازی خانه شطرنج در سوادکوه
(ادامه)
گزیده سرمقاله روزنامه های امروز
(ادامه)
اعضاي شوراي سياست‌گذاري امور استانهاي ستاد انتخاباتي کروبی
(ادامه)
حضور كروبي در سولات چابكسر ، راه اندازی پایگاه اینترنتی حمایت ازاستاندار گیلان ،سفرميرحسين موسوي به گيلان ،احتمال تغييرمديرعامل منطقه آزاد انزلي، از مهمترین این خبرها می باشند... آخرین " شنیده ها " از استان گیلان ؟!
حضور كروبي در سولات چابكسر ، راه اندازی پایگاه اینترنتی حمایت ازاستاندار گیلان ،سفرميرحسين موسوي به گيلان ،احتمال تغييرمديرعامل منطقه آزاد انزلي، از مهمترین این خبرها می باشند...(ادامه)
برگزاري همايش اصولگرايان اصلاح طلب در لنگرود، استقبال سرد از جلسه اصلاح طلبان در چابكسر،اختلاف شوراي شهر رشت با راهنمايي و رانندگي ،تشكيل ستادهاي قاليباف در سراسرگيلان ،ادامه جمع آوري طومار در حمايت از مدير مستعفي ،و... آخرین " شنیده ها " از استان گیلان ؟!
برگزاري همايش اصولگرايان اصلاح طلب در لنگرود، استقبال سرد از جلسه اصلاح طلبان در چابكسر،اختلاف شوراي شهر رشت با راهنمايي و رانندگي ،تشكيل ستادهاي قاليباف در سراسرگيلان ،ادامه جمع آوري طومار در حمايت از مدير مستعفي ،و...(ادامه)
ابهام در انتصاب مديركل جديد چاي ،نامه سرگشاده سنديكاي كارخانجات چاي به رييس جمهور، ،راه اندازي ستاد انتخابات اصلاحات88 درگيلان ،برنامه ريزي سفر كروبي به گيلان ،انتقاد مديران گيلاني از همديگر ،استعفاي سروش اكبرزاده از حزب اعتماد ملي،انتقاد از برگزاري نمايشگاه بين المللي گردشگري ... آخرین اخبار شنیده ها از استان گیلان ؟!
ابهام در انتصاب مديركل جديد چاي ،نامه سرگشاده سنديكاي كارخانجات چاي به رييس جمهور، ،راه اندازي ستاد انتخابات اصلاحات88 درگيلان ،برنامه ريزي سفر كروبي به گيلان ،انتقاد مديران گيلاني از همديگر ،استعفاي سروش اكبرزاده از حزب اعتماد ملي،انتقاد از برگزاري نمايشگاه بين المللي گردشگري ...(ادامه)
اسامی اعضای برجسته تیم انتخاباتی کروبی
(ادامه)
دفاع همزمان الیاس حضرتی از خاتمي و کروبي
(ادامه)
افراد مختلفي در جبهه دوم خرداد براي كانديداتوري فعال شده‌اند كه نمونه آن آقاي عارف است كه هم اكنون ستاد تشكيل داده به شهرستان مي‌روند و سخنراني مي كنند و مشغول فعاليت هستند آغاز بكار ستاد انتخاباتي دكتر عارف
افراد مختلفي در جبهه دوم خرداد براي كانديداتوري فعال شده‌اند كه نمونه آن آقاي عارف است كه هم اكنون ستاد تشكيل داده به شهرستان مي‌روند و سخنراني مي كنند و مشغول فعاليت هستند(ادامه)
حضرتی: لاریجانی برای ریاست جمهوری نمی آید
(ادامه)
نتيجه نهايي انتخابات تهران با تعداد و درصد
(ادامه)
در حالی که صندوق های تهران همچنان در حال شمارش است آرای نفراتدهم تا سیزدهم مدام در حال جابجایی است و نسرین سلطانخواه ، حسین فدایی(اصولگرا)، علیرضا محجوب و مجید انصاری(اصلاح طلب) در برزخ حذف یا ورود به مجلس هستند اصولگرايان در تهران پیروز شدند
در حالی که صندوق های تهران همچنان در حال شمارش است آرای نفراتدهم تا سیزدهم مدام در حال جابجایی است و نسرین سلطانخواه ، حسین فدایی(اصولگرا)، علیرضا محجوب و مجید انصاری(اصلاح طلب) در برزخ حذف یا ورود به مجلس هستند(ادامه)
تازه ترين آراي شمارش شده 3058 صندوق تهران
(ادامه)
تازه ترين آراي شمارش شده 3058 صندوق تهران
(ادامه)
نتايج شمارش حدود 50 درصد آراي تهران
(ادامه)
كوچك‌زاده:حضرتي از جزايري پول گرفته بود
(ادامه)
حضرتي: احمدي‌نژاد، مسئول همه‌ ناكامي‌ها
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.