.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: منتخبین انتخابات شورای اسلامی شهر ساری مشخص شدند که فرمانداری شهرستان‌ها اسامی و آمار رأی منتخبین را اررائه داد.....


نتایج نهایی آرای نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساری + تعداد آرا
شمال نیوز: منتخبین انتخابات شورای اسلامی شهر ساری مشخص شدند که فرمانداری شهرستان‌ها اسامی و آمار رأی منتخبین را اررائه داد..... (ادامه)
شمال نیوز : فرمانداری ساری در اجراي ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آيين نامه اجرايي، اسامي نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري را اعلام کرد ...... اعلام اسامی نهایی نامزدهای انتخابات شورای پنجم در شهر ساری
شمال نیوز : فرمانداری ساری در اجراي ماده 51 قانون انتخابات و ماده 56 آيين نامه اجرايي، اسامي نامزدهاي انتخابات شوراي اسلامي شهر ساري را اعلام کرد ......(ادامه)
عکس: روزی كه پورحيدری از استقلال خداحافظی كرد
يك تصوير به يادماندني از روزي كه منصورپورحيدري به عنوان سرمربي از استقلال خداحافظي كرد و ناصر حجازي در پاييز سال ٧٥ جايگزينش شد.(ادامه)
دقیق ترین تاریخچه بازیهای استقلال و ملوان
رودررو شدن امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی به یکی از رودررویی های سنتی و جالب برای استقلالی‌ها تبدیل شده است . صرف نظر از کری‌های رایج و بازی‌های فوق العاده سنگین استقلال و ملوان که در هر حال معمولاً پرگل و جذاب هستند ، رو در رو شدن پرویز و امیر هم در نوع خودش بسیار جالب و دیدنی است(ادامه)
شمال نيوز: سرپرست شهرداری قائمشهر گفت: درآمد شهرداری از جیب مردم تامین می‌شود و ما ریالی از این پول را به دولت نمی‌دهیم.
حجازي: ریالی از پولی شهرداری را به دولت نمی‌دهیم
شمال نيوز: سرپرست شهرداری قائمشهر گفت: درآمد شهرداری از جیب مردم تامین می‌شود و ما ریالی از این پول را به دولت نمی‌دهیم. (ادامه)
حواشي سومين سالگرد مرحوم ناصر حجازي
(ادامه)
سه تن از بانوان روسی‌زبان که برای شرکت در دوره دانش‌افزایی در ایران شرکت کرد‌ه‌اند، «چادر» را به عنوان حجاب خود برگزیدند. حجاب برتر دختران روسی + تصاویر
سه تن از بانوان روسی‌زبان که برای شرکت در دوره دانش‌افزایی در ایران شرکت کرد‌ه‌اند، «چادر» را به عنوان حجاب خود برگزیدند.(ادامه)
همه حاشیه های شکست سنگین استقلال
ديدار تيم هاي ملوان و استقلال از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه تختي انزلي برگزار شد و در نهایت با شکست 4 بر 2 استقلال پایان یافت. گزیده ای از همه حاشیه های این بازی پیش روی شماست:(ادامه)
تاریخچه دربي+اولین هاي دربي ازابتدا تابه حال
امروز جمعه 27 دي ماه ديدار 2 تيم پرسپوليس و استقلال در چارچوب رقابت‌هاي دور برگشت ليگ برتر سيزدهم برگزار مي شود. (ادامه)
زندگي‌نامه ناصر حجازي منتشر شد
(ادامه)
شمال نيوز: انتصاب زودهنگام استاندار مازندران در مجموعه ي استانداري هاي كشور اين انتظار را تا حدودي در جمع فعالان سياسي استان به وجود آورده است که استاندار محترم با همان اولويت، اقدام به انجام تغييرات گسترده ، به ويژه در حوزه ستاد تحت مديريت مستقیم خود نمايد.

 

چه کسانی بر صندلی معاونين استاندار مازندران تکیه خواهند زد؟
شمال نيوز: انتصاب زودهنگام استاندار مازندران در مجموعه ي استانداري هاي كشور اين انتظار را تا حدودي در جمع فعالان سياسي استان به وجود آورده است که استاندار محترم با همان اولويت، اقدام به انجام تغييرات گسترده ، به ويژه در حوزه ستاد تحت مديريت مستقیم خود نمايد. (ادامه)
شمال نيوز: مراسم تحلیف 13 عضو شورای چهارم شهر ساری در سالن هلال احمر مازندران برگزار شد.
حاشيه هاي مراسم تحليف اعضاي شوراي شهر ساري
شمال نيوز: مراسم تحلیف 13 عضو شورای چهارم شهر ساری در سالن هلال احمر مازندران برگزار شد. (ادامه)
خاطرات حضور ناصر حجازی در نساجی+ تصاوير
(ادامه)
شمال نیوز: رسالت اينجانب به عنوان شهردار مركز استان شهر سازي است نه شورا سازي ، ياران حقيقي من مردم اند. محتاج لابي گري هاي سياسي نيستم. عبوري: رسالتم شهرسازی است نه شورا سازی
شمال نیوز: رسالت اينجانب به عنوان شهردار مركز استان شهر سازي است نه شورا سازي ، ياران حقيقي من مردم اند. محتاج لابي گري هاي سياسي نيستم.(ادامه)
شمال نیوز: آنچه تاکنون در طیف بندی های جدی انتخابات شورا در ساری مهم و قطعي به نظر مي رسد دو گروه عمده را شامل می شود گروهي كه به دنبال بازگشت عوامل حجازي و یا او بر مسند شهرداري هستند و گروهي ديگر كه به دنبال ادامه ي فعاليت شهردار جوان ،عبوري،هستند.البته برخي هم در ميانه قصه همین است ، حجازی یا عبوری
شمال نیوز: آنچه تاکنون در طیف بندی های جدی انتخابات شورا در ساری مهم و قطعي به نظر مي رسد دو گروه عمده را شامل می شود گروهي كه به دنبال بازگشت عوامل حجازي و یا او بر مسند شهرداري هستند و گروهي ديگر كه به دنبال ادامه ي فعاليت شهردار جوان ،عبوري،هستند.البته برخي هم در ميانه(ادامه)
تغيير و تحول مديريتي نوعي هجرت و تجربه است
(ادامه)
ابلاغيه احمدي نژاد براي حقوق حجازی
(ادامه)
ايثارگران استقلال و آزادي را براي كشور به ارمغان آوردند
(ادامه)

راه اندازي شورای پژوهشی در سازمان همياري شهرداريهاي مازندران
(ادامه)
جذب سرمايه گذار در دستور كار سازمان همياري شهرداريهاي مازندران است
(ادامه)
كارخانه كمپوست زباله تنكابن با سرمايه گذاري بخش خصوصي ساخته مي شود
(ادامه)
 شمال نيوز-ساري وطنم است و هر آنچه در توان دارم خدمتگذار شهروندان ساروي خواهم بود./ 5 سال حضورم در شهرداري 5 بار با اعضاي شوراي شهر كشتي گرفتيم .... خدمتگزار شهروندان ساروي هستم
شمال نيوز-ساري وطنم است و هر آنچه در توان دارم خدمتگذار شهروندان ساروي خواهم بود./ 5 سال حضورم در شهرداري 5 بار با اعضاي شوراي شهر كشتي گرفتيم ....(ادامه)
 شمال نيوز: با حضور مردم قدر شناس شهرستان ساري مسولان ارشد استان و شهرستان، پیکر مرحوم علی بهروش و دو فرزند عصر چهارشنبه تشییع شد.


تشيع جنازه اي براي يك خدمتگذار
شمال نيوز: با حضور مردم قدر شناس شهرستان ساري مسولان ارشد استان و شهرستان، پیکر مرحوم علی بهروش و دو فرزند عصر چهارشنبه تشییع شد. (ادامه)
ملت ايران در سه دهه اخير با جان،‌مال و عزيزان خود در مقابل همه توطئه ها و تحريم ها ايستاده و پيشرفت كرده است به گونه اي كه ما امروز نسبت به 30 سال قبل، 100 برابر قوي تر هستيم. تحریم به ما ضربه نمی زند/ ایران در برابر تحریم ها واکسینه شده است
ملت ايران در سه دهه اخير با جان،‌مال و عزيزان خود در مقابل همه توطئه ها و تحريم ها ايستاده و پيشرفت كرده است به گونه اي كه ما امروز نسبت به 30 سال قبل، 100 برابر قوي تر هستيم.(ادامه)
شوراي شهر براي انتخاب شهردار چند گزينه را معرفي كرد و پس از رايزني هاي مختلف از سوي اعضاي شورا و حاميانشان از بيرون پارلمان شهري شوراي شهر به دو مدير خارج از شهرداري ... رقابت عبوري و حسين زادگان براي سكان عمارت شهرداري ساري
شوراي شهر براي انتخاب شهردار چند گزينه را معرفي كرد و پس از رايزني هاي مختلف از سوي اعضاي شورا و حاميانشان از بيرون پارلمان شهري شوراي شهر به دو مدير خارج از شهرداري ...(ادامه)
جذب سرمايه گذار از اهداف سازمان همياري است
(ادامه)
شمال نيوز: استان مازندران در هفته گذشته رویدادهای خبری زیادی را پشت سرگذاشت كه از مهمترین آن ها می توان به بركناري و انتصاب سيد علي حجازي ،نامه هاي جداگانه استاندار به رحيمي،مشايي، و عزيزي ...بركناري ابو طالب شفقت استاندار مازني خراسان شمالی ... مازندران در هفته ایی که گذشت
شمال نيوز: استان مازندران در هفته گذشته رویدادهای خبری زیادی را پشت سرگذاشت كه از مهمترین آن ها می توان به بركناري و انتصاب سيد علي حجازي ،نامه هاي جداگانه استاندار به رحيمي،مشايي، و عزيزي ...بركناري ابو طالب شفقت استاندار مازني خراسان شمالی ...(ادامه)
حجازي به كاركنان همياري شهرداريها در اولين روز كاري چه گفت؟
(ادامه)
يادداشت هاي يك همشهري تكرار فين كاشان در ساري(ديدگاه)
يادداشت هاي يك همشهري(ادامه)
حجازي امروز معارفه خواهد شد
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.