.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت. عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
معصومه حائری، همسر سید مصطفی خمینی و عروس خانواده امام خمینی درگذشت. همسر سیدمصطفی خمینی درگذشت
معصومه حائری، همسر سید مصطفی خمینی و عروس خانواده امام خمینی درگذشت.(ادامه)
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد. اسامی ۸۰ نامزد اول انتخابات تهران و تعداد آرای‌شان/مطهری چندم است؟
پس از پایان فرآیند اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت، آرام آرام نتایج اولیه و اسامی نامزد‌ها در سراسر کشور اعلام شد.(ادامه)
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت. حجت الاسلام علی مؤیدی درگذشت
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شد. سرکرده گروهک تروریستی تندر به اعدام محکوم شد
جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به اتهام افساد فی‌الارض از طریق طراحی و هدایت اقدامات تروریستی به اعدام محکوم شد.(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)

چه کردند که خاتمی، ناطق‌نوری، روحانی، لاریجانی و جهانگیری به حاشیه رفتند؟ محسن هاشمی: چه کردند که خاتمی، ناطق‌، روحانی و لاریجانی به حاشیه رفتند؟
چه کردند که خاتمی، ناطق‌نوری، روحانی، لاریجانی و جهانگیری به حاشیه رفتند؟(ادامه)
تعدادی از کادر مرکزی حزب اعتماد ملی در روزهای اخیر استعفا داده‌اند؛ پیش از این نیز الیاس حضرتی دبیرکل حزب استعفا داده بود. سونامی استعفا در کادر مرکزی حزب اعتماد ملی
تعدادی از کادر مرکزی حزب اعتماد ملی در روزهای اخیر استعفا داده‌اند؛ پیش از این نیز الیاس حضرتی دبیرکل حزب استعفا داده بود.(ادامه)
وضع گرانی‌ها در کشور غیرقابل دفاع شده است/ دولت و مجلس باید در کنار هم مشکلات را حل کنند/ جبهه انقلاب محکوم به موفقیت است/ از طریق هوش مصنوعی در حال تنقیح ۱۲ هزار قانون هستیم....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  آیت الله ری شهری که از مدتی پیش در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، اواخر وقت دوشنبه اول فروردین ۱۴۰۱ به دیار باقی شتافت. آیت‌الله ری‌شهری دعوت حق را لبیک گفت
شمال نیوز : آیت الله ری شهری که از مدتی پیش در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، اواخر وقت دوشنبه اول فروردین ۱۴۰۱ به دیار باقی شتافت. (ادامه)
یادی از شخصیت‌های حوزوی که سال ۱۴۰۰ به دیدار حق شتافتند
در سال ۱۴۰۰ چهره‌هایی از حوزه و روحانیت به دیار ابدی سفر کردند که هر کدام منشأ خدمات علمی، اجتماعی و فرهنگی بودند، در میان ایشان بزرگانی از مراجع چون حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی و دانشمندان و عارفانی چون علامه حسن‌زاده آملی بودند.(ادامه)
شمال نیوز: آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران برگزار شد. در معارفه مدیرعامل جدید برق منطقه ای مازندران و گلستان چه گذشت / مشروح
شمال نیوز: آیین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان و مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران برگزار شد.(ادامه)
۵ مصدوم در انحراف خودروی پراید
انحراف خودروی پراید در بابل ۵ مصدوم برجای گذاشت.(ادامه)
 آقایانی که نظارت میدانی و عملیات میدانی می کردند امروز خود را به خوزستان برسانند که مردم به آنان نیاز فوری دارند خیلی بیشتر از سالِ پار. دولت فردا هم همین امروز برنامه های خود را تنظیم کند برای عبور خوزستان از بحران. دیگر کسی هم نیست که کمبود ها را به اسم او بنویسیم و سر او فریاد بزنیم. همه، یکی هستید و همه چیز هم به حساب همه شما نوشته می شود. پس از همین آغاز کارنامه خود را با موفقیت بنویسید. خوزستان، حرمِ شهیدان است، حرمت نگهداریم!(يادداشت)
آقایانی که نظارت میدانی و عملیات میدانی می کردند امروز خود را به خوزستان برسانند که مردم به آنان نیاز فوری دارند خیلی بیشتر از سالِ پار. دولت فردا هم همین امروز برنامه های خود را تنظیم کند برای عبور خوزستان از بحران. دیگر کسی هم نیست که کمبود ها را به اسم او بنویسیم و سر او فریاد بزنیم. همه، یکی هستید و همه چیز هم به حساب همه شما نوشته می شود. پس از همین آغاز کارنامه خود را با موفقیت بنویسید.(ادامه)
چهره‌های سیاسی که در شب یلدا حضور ندارند
اواخر بهمن ماه 1399 بود که ویروس کرونا ایران را فرا گرفت و در این بین تعدادی از چهره های سیاسی به این بیماری مبتلا و تعدادی هم جان باختند.(ادامه)
شمال نیوز: معاون برق و انرژی وزیر نیرو گفت: پیش‌بینی می‌شود که پیک مصرف سال 99 با در نظر گرفتن مدیریت مصرف به 60 هزار مگاوات برسد. احتمال افزایش پیک مصرف برق در فصل تابستان
شمال نیوز: معاون برق و انرژی وزیر نیرو گفت: پیش‌بینی می‌شود که پیک مصرف سال 99 با در نظر گرفتن مدیریت مصرف به 60 هزار مگاوات برسد.(ادامه)
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه باید با شفافیت و عزمی راسخ با فساد در جامعه مبارزه کنیم، گفت: دست هر کس که در این کشور به فساد آلوده باشد باید با او برخورد شود و مبارزه با فساد، جناح و حزب نمی شناسد و همه مردم و جناح ها خواستار مبارزه با فساد به صورت شفاف هستند. صدای شما مردم، صدای این چند نفر نیست / نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده‌ای معدود بلند شود /هر کسی که به فساد آلوده است باید با او برخورد شود/ در این دولت، یک ریال و یک دلار گم نمی‌شود، آن برای دوران دیگری بود که میلیاردها گم شد و پیدا نکردیم(خبر)
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه همه باید با شفافیت و عزمی راسخ با فساد در جامعه مبارزه کنیم، گفت: دست هر کس که در این کشور به فساد آلوده باشد باید با او برخورد شود و مبارزه با فساد، جناح و حزب نمی شناسد و همه مردم و جناح ها خواستار مبارزه با فساد به صورت شفاف هستند.(ادامه)
“محمود حسن الصرخی” عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا، دستگیر شد. بازداشت عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا
“محمود حسن الصرخی” عامل حمله به کنسولگری ایران در کربلا، دستگیر شد.(ادامه)

مرحوم آیت‌الله مرتضی تهرانی درباره رهبر معظم انقلاب گفته است: در این جامعیتی که خدا این بزرگوار را رشد داده است، هیچ کسی در بین علمای شیعه و اسلام نداریم. ماجرای خواب عجیبی که رهبر انقلاب دیدند
مرحوم آیت‌الله مرتضی تهرانی درباره رهبر معظم انقلاب گفته است: در این جامعیتی که خدا این بزرگوار را رشد داده است، هیچ کسی در بین علمای شیعه و اسلام نداریم.(ادامه)
مرگ مسعود رجوی پس از سال‌ها تائید شد
(ادامه)
حجت‌الاسلام حائری درگذشت +عکس
حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا حائری، رئیس مؤسسه دائره المعارف فقه اسلامی در پی سکته مغزی در بیمارستان ولی‌عصر(عج) درگذشت.(ادامه)

چادر مشکی یکی از اقلامی است که بسیاری از خانواده های ایرانی متدین و مذهبی به عنوان کالای ضروری به حساب می آید، کالایی که در استفاده از آن تعریف ها و تمجیدهای بسیاری به همراه دارد اما این روز ها با گران شدن آن اعتراضی از سوی نهادهای دولتی و نظارتی صورت نمی گیرد. چادری که مظلوم است/ افزایش قیمت چادر مشکی و دغدغه مردم
چادر مشکی یکی از اقلامی است که بسیاری از خانواده های ایرانی متدین و مذهبی به عنوان کالای ضروری به حساب می آید، کالایی که در استفاده از آن تعریف ها و تمجیدهای بسیاری به همراه دارد اما این روز ها با گران شدن آن اعتراضی از سوی نهادهای دولتی و نظارتی صورت نمی گیرد.(ادامه)
درگذشتگان سیاسی در سال 97
(ادامه)
آیت الله مومن دار فانی را وداع گفت + زندگینامه
آیت الله محمد مومن پس از تحمل یک دوره بیماری ساعتی قبل در بیمارستان درگذشت.(ادامه)
حجاب ما پتو بود/ زمستان می‌رود و روسیاهی به زغال می‌ماند
خاطرات زنان انقلابی از مبارزات‌شان علیه رژیم شاه، بخشی از تاریخ شفاهی انقلاب است که کمتر گفته و شنیده شده است. (ادامه)
جد آیت الله هاشمی شاهرودی که کفاشی حرفه‌اش بود، برای مجاورت با حرم امام حسین(ع) از ایران به کربلا مهاجرت کرد.
نگاهی به زندگی مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی(يادداشت)
جد آیت الله هاشمی شاهرودی که کفاشی حرفه‌اش بود، برای مجاورت با حرم امام حسین(ع) از ایران به کربلا مهاجرت کرد. (ادامه)
جزئیات ازدواج احمد خمینی؛ عروس تازه خاندان امام کیست؟ +عکس
یکی از روزنامه‌های صبح، جزئیاتی از ازدواج نتیجه امام (ره) با نتیجه آیت‌الله گلپایگانی را منتشر کرد. (ادامه)
شمال نیوز : در نمایشگاه امسال 415 شرکت داخلی و نمایندگان ۶۸ شرکت خارجی از کشورهای اتریش، آلمان، روسیه، ژاپن، انگلستان، چین، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، کره جنوبی و آمریکا به ارائه آخرین دستاوردهای علمی و محصولات خود در زمینه صنعت ­برق و صنایع وابسته پرداختند که در این میان شرکت ­های چینی نسبت به سال­های قبل حضور پررنگ­تری داشتند..... ارائه توانمندی­های نیروگاه نکا در نمایشگاه بین المللی صنعت برق
شمال نیوز : در نمایشگاه امسال 415 شرکت داخلی و نمایندگان ۶۸ شرکت خارجی از کشورهای اتریش، آلمان، روسیه، ژاپن، انگلستان، چین، ایتالیا، فرانسه، سوئیس، کره جنوبی و آمریکا به ارائه آخرین دستاوردهای علمی و محصولات خود در زمینه صنعت ­برق و صنایع وابسته پرداختند که در این میان شرکت ­های چینی نسبت به سال­های قبل حضور پررنگ­تری داشتند.....(ادامه)
استقرار هیأت بازرسی در اداره کل دامپزشکی مازندران
(ادامه)
نامه سرگشاده اساتید دانشگاه شریف به رهبر انقلاب
یکصد و سه تن از استادان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دکتر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی به رهبر انقلاب و مردم شریف ایران نامه‌ سرگشاده‌ای را منتشر کردند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.