.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عباس امیری فر درباره برنامه احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ گفت: تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۴ بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. چون از نظر سنی ... افشاگری درباره جلسات خصوصی احمدی نژاد در ویلایی در دماوند و مکان‌های مخفی در شهرستان‌ها /چه کسانی در این جلسات هستند؟
عباس امیری فر درباره برنامه احمدی نژاد برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۴ گفت: تقریبا آماده است، مقدمات کار را فراهم کرده و تیم خودش را نیز تغییر داده است. آنان برای اینکه برای انتخابات سال ۱۴۰۴ بیاید، جلسات خصوصی برگزار می‌کنند. چون از نظر سنی ...(ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
‌کلید پاستور در دستان کیست؟
سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با ثبت‌نام نامزد‌ها در وزارت کشور کلید خورد و بررسی صلاحیت نامزد‌ها از روز دوشنبه در شورای نگهبان آغاز شده است و همانند دوره‌های قبل، در این روز‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث انتخاباتی موضع شورای نگهبان در قبال تعدد نامزد‌ها و میزان ردصلاحیت نامزدهاست. زیرا شورای نگهبان ثابت کرده در بررسی احراز صلاحیت‌ها، حتی ممکن است شخصیتی، چون علی‌اکبر هاشمی‌رفسنجانی را به بهانه کهولت سن و محمود احمدی‌نژاد نامزد مورد حمایت سال‌های پیش خود را هم رد صلاحیت کند.(ادامه)

اسفندیار رحیم‌مشایی و حمیدرضا بقایی به عنوان نزدیک‌ترین چهره‌ها به رییس‌جمهوری سابق ایران، این روزها به‌رغم آنکه محکومند به حبس و طبیعتا همچون صدها زندانی دیگر باید پشت میله‌ها روزگار بگذرانند، هر کدام به‌ دلیلی خارج از زندان به سر می‌برند. یاران احمدی‌نژاد کجا هستند؟
اسفندیار رحیم‌مشایی و حمیدرضا بقایی به عنوان نزدیک‌ترین چهره‌ها به رییس‌جمهوری سابق ایران، این روزها به‌رغم آنکه محکومند به حبس و طبیعتا همچون صدها زندانی دیگر باید پشت میله‌ها روزگار بگذرانند، هر کدام به‌ دلیلی خارج از زندان به سر می‌برند.(ادامه)
اسم احمدی‌نژاد این روزها بیشتر از همیشه به نامزدی انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است.
ترفند احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست‌جمهوری چیست؟
اسم احمدی‌نژاد این روزها بیشتر از همیشه به نامزدی انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است. (ادامه)
فعال اصولگرا گفت: احمدی‌نژاد حتما در انتخابات شرکت خواهد کرد و رد صلاحیت هم خواهد شد. احمدی‌نژاد حتما در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت می‌کند
فعال اصولگرا گفت: احمدی‌نژاد حتما در انتخابات شرکت خواهد کرد و رد صلاحیت هم خواهد شد.(ادامه)
اقدام عجیب احمدی‌نژاد در محله نارمک!
(ادامه)
آیا احمدی‌نژاد کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 خواهد شد؟
اندک چهره‌های اطراف احمدی‌نژاد مدعی‌اند که او بین مردم محبوبیت فراوانی دارد ولی جریانی مانع بازگشت او به قدرت است. جوانفکر در مطلبی با عنوان «تخریب» مدعی شده است که کسانی می‌خواهند آقای احمدی‌نژاد را برای بازنگشتن به قدرت تخریب کنند.(ادامه)
به نظر می‌رسد درب جریان بهار و احمدی‌نژاد هم‌چنان روی همان پاشنه سابق می‌چرخد و اولویت این جریان حتی در زمان افزایش قابل توجه تهدیدهای خارجی تقویت دو قطبی در کشور است، آن هم نه دو قطبی‌های معمول و مرسوم سیاسی بلکه دو قطبی تند و رادیکالی که آسیب زا است. احمدی‌نژاد؛ رییس جمهور سازی یا رییس جمهور بازی؟(يادداشت)
به نظر می‌رسد درب جریان بهار و احمدی‌نژاد هم‌چنان روی همان پاشنه سابق می‌چرخد و اولویت این جریان حتی در زمان افزایش قابل توجه تهدیدهای خارجی تقویت دو قطبی در کشور است، آن هم نه دو قطبی‌های معمول و مرسوم سیاسی بلکه دو قطبی تند و رادیکالی که آسیب زا است.(ادامه)
احمدی‌نژاد ،عشقش مذاکره با آمریکا بود
محمود احمدی‌نژاد بارها در زمان ریاست‌جمهوری‌اش تمایل خود را به گفت‌وگو با آمریکایی‌ها و گشودن باب مذاکره نشان داده بود. در زمان مذاکرات هم تمایلش بر این بود که خودش مذاکره کند نه تیم هسته‌ای. (ادامه)
درحالی که خبر خودکشی عبدالرضا داوری در رسانه‌ها خبرساز شده اما اطرافیان احمدی نژاد از این خبر اظهار بی اطلاعی می کنند. واکنش اطرافیان احمدی‌نژاد به خبر خودکشی عبدالرضا داوری
درحالی که خبر خودکشی عبدالرضا داوری در رسانه‌ها خبرساز شده اما اطرافیان احمدی نژاد از این خبر اظهار بی اطلاعی می کنند.(ادامه)
چالش انگلیسی احمدی نژادی های دیروز و امروز
(ادامه)
شایعه حصر خانگی محمود احمدی نژاد
در پي انتشار برخي خبرها مبني بر بازداشت محمود احمدي‌نژاد يكي از سايت‌هاي اصول‌گرا، امروز درباره صحت و سقم اين خبر گزارشي منتشر كرد و همزمان، خبرها و شایعات متناقضی درباره او در برخی رسانه‌های داخلی عمدتا اصولگرا انعكاس یافته است.(ادامه)
پاسخ رئیس دادگستری تهران درباره اعتراض سلطان سکه
براساس اعلام رئیس کل دادگستری استان تهران با تکمیل شدن تحقیقات به زودی میثم رضایی محاکمه می‌شود.(ادامه)
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای بدون اشاره به اتهامات مالی تعدادی از مدیران دولتش و بدون اشاره به کارنامه‌ی سعید مرتضوی، مدیر عالی دولتش، از رهبری خواست: «دستور رفع ظلم از همه مظلومین به ویژه آقایان مشایی، بقایی و جوانفکر و جوانانی که به جرم دفاع از دولت قبل تحت تعقیب قرار گرفته‌اند صادر فرمایید». درخواست احمدی نژاد از مقام معظم رهبری درباره‌ی بقایی و مشایی
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای بدون اشاره به اتهامات مالی تعدادی از مدیران دولتش و بدون اشاره به کارنامه‌ی سعید مرتضوی، مدیر عالی دولتش، از رهبری خواست: «دستور رفع ظلم از همه مظلومین به ویژه آقایان مشایی، بقایی و جوانفکر و جوانانی که به جرم دفاع از دولت قبل تحت تعقیب قرار گرفته‌اند صادر فرمایید».(ادامه)
  
با رای شعبه اول دادگاه انقلاب اسفندیار مشایی مجموعا به ۶ و نیم سال حبس برای سه اتهام محکوم شد. مشایی برای اتهام خود مبنی بر اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی کشور مشایی به ۶.۵ سال حبس محکوم شد / محکومیت جوانفکر به ۴ سال حبس/ اعلام حکم جدید برای بقایی
با رای شعبه اول دادگاه انقلاب اسفندیار مشایی مجموعا به ۶ و نیم سال حبس برای سه اتهام محکوم شد. مشایی برای اتهام خود مبنی بر اقدام علیه امنیت داخلی و خارجی کشور (ادامه)
علی اکبر جوانفکر بازداشت شد
براساس اطلاعات به دست آمده مشخص شد علی اکبر جوانفکر بازداشت شده است.(ادامه)
جوانفکر عکسی جدید از حمید بقایی را منتشر کرد
مشاور رسانه‌ای احمدی نژاد دیشب با انتشار عکسی دلخراش از وضعیت جسمی «حمید بقایی» از بازگشت این مجرم پرونده‌ی مالی آن دولت به زندان اوین خبر داد.(ادامه)
دورهمی احمدی‌نژاد در میدان 72
بعید بود احمدی‌نژاد بی‌برنامه از کنار نیمه شعبان بگذرد. قرار بود سه‌شنبه عصر در خانه‌ای نزدیک میدان ۷۲ نارمک، در محله خودش، مراسم جشن نیمه شعبان را برگزار کنند و فردای آن- چهارشنبه- به اصفهان برود و آنجا هم در جشنی به مناسبت میلاد امام زمان حضور یابد و سخنرانی کند.(ادامه)
درخواست توئیتری عجیب جوانفکر؛ روحانی استعفا دهد تا شایعه کودتا خنثی شود
علی اکبر جوانفکر در یک توئیتی عجیب از حسن روحانی خواست تا استعفا دهد. (ادامه)
محمود احمدی‌نژاد برای سال 96 گویی به خود قول داده بود که سنگ تمام بگذارد. او به خیال خود پروژه بازگشت به پاستور را در سر می‎پروراند و وقتی که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، پروژه‌های دیگری را مهندسی کرد تا بتواند چهره اصلی‌اش را به نمایش بگذارد.


چهار فصل طوفانی احمدی‌نژاد / رئیس‌جمهور سابق پروژه افشاگری را مهندسی می‌کند | رفقای احمدی‌نژاد پشت میله‌های زندان
محمود احمدی‌نژاد برای سال 96 گویی به خود قول داده بود که سنگ تمام بگذارد. او به خیال خود پروژه بازگشت به پاستور را در سر می‎پروراند و وقتی که از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد، پروژه‌های دیگری را مهندسی کرد تا بتواند چهره اصلی‌اش را به نمایش بگذارد. (ادامه)


علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد. لاریجانی؛ «بَدل انتخاباتی» روحانی در انتخابات 1400 می شود؟ / احمدی نژادی ها همچنان به دنبال دوگانه سازی لاریجانی - احمدی نژاد
علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي يكي از كانديداهاي بالقوه انتخابات 1400 است و به نظر مي‌رسد كه پتانسيل جلب حمايت هر دو جريان سياسي را دارد.(ادامه)
بگومگوی جالب مشایی با پیک موتوری
(ادامه)
متن کامل نامه احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب
«محمود احمدی نژاد» رییس جمهوری سابق اصولگرا، که خود و چند نفر از اطرافیانش پرونده‌هایی در حال رسیدگی دارند، در نامه‌ای به تاریخ یک ماه پیش که امروز در کانال او منتشر شده، از رهبری خواسته است تا «حضرتعالی ورود کنید و با برخورد قاطع از اجحاف و ظلم جلوگیری و از مظلومین احقاق حق فرمایید». (ادامه)
شمال نیوز : جمعی از مقامات دولت دکتر احمدی نژاد با ارسال نامه به وزیر کشور خواستار صدور مجوز تجمع مردمی برای اعتراض به برخی روندهای جاری در کشور و انتقاد از شرایط بد اقتصادی شدند..... درخواست احمدی نژادی ها برای برگزاری تجمع قانونی و اعتراض مردمی
شمال نیوز : جمعی از مقامات دولت دکتر احمدی نژاد با ارسال نامه به وزیر کشور خواستار صدور مجوز تجمع مردمی برای اعتراض به برخی روندهای جاری در کشور و انتقاد از شرایط بد اقتصادی شدند.....(ادامه)
پس از صحبت‌های امروز رهبری انقلاب ، علی اکبر جوانفکر از جمله یاران احمدی‌نژاد که این روزها انتقادات تندی به بخش‌های مختلف نظام وارد می‌کنند، در کانال تلگرامی‌اش یادداشتی منتشر کرد و ادعا کرد .... جوانفکر: کجا رهبری اسم احمدی نژاد را بردند؟/شما دارید حرف بی‌بی‌سی را تکرار می‌کنید/ تحلیل من این بود که مقصود رهبری دولتمردان روحانی است
پس از صحبت‌های امروز رهبری انقلاب ، علی اکبر جوانفکر از جمله یاران احمدی‌نژاد که این روزها انتقادات تندی به بخش‌های مختلف نظام وارد می‌کنند، در کانال تلگرامی‌اش یادداشتی منتشر کرد و ادعا کرد ....(ادامه)
محکومیت جوانفکر به ۶ ماه حبس و ۴ میلیون تومان جزای نقدی
دادگاه کیفری ۱۰۵۸ کارکنان دولت حکم به محکومیت مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد به ۶ ماه حبس و ۴ میلیون تومان جزای نقدی داد. (ادامه)
حکم جوانفکر صادر شد
سرپرست مجتمع قضایی کارکنان دولت از صدور حکم علی اکبر جوانفکر خبر داد. (ادامه)
حضور بقایی، جوانفکر و خراسانی در دادسرا
حمید بقایی، علی‌اکبر جوانفکر و خراسانی صبح امروز (دوشنبه) در دادسرای عمومی و انقلاب تهران حضور یافتند. (ادامه)
 نماینده مردم رشت گفت: ۷۹۰۰۰ سکه در دولت مدعی پاک‌دستان توزیع شده است؛ آن‌ها جلوی دوربین نان و پنیر می‌خوردند و پشت دوربین سکه توزیع می‌کردند.

در دولت احمدی‌نژاد ۷۹هزار سکه توزیع شد/ ۱۱ رای قطعی درباره احمدی نژاد وجود دارد، باید گردن بنهد/ احمدی‌نژاد برای انتخابات ۱۴۰۰ برنامه دارد
نماینده مردم رشت گفت: ۷۹۰۰۰ سکه در دولت مدعی پاک‌دستان توزیع شده است؛ آن‌ها جلوی دوربین نان و پنیر می‌خوردند و پشت دوربین سکه توزیع می‌کردند. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 16 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.