.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس جمهور سابق گفت: خودتان از فیلترشکن استفاده می کنید و به فضاهایی می روید که خودتان فیلتر کرده اید! خنده دار است. آینده این خواهد شد. شما جلوی آن می ایستید؟ چرا؟ این همه فیلتر کردید چه شد؟ / مگر مي توانيد با ۸۰ ميليون جمعيت مقابله كنيد؟
رئیس جمهور سابق گفت: خودتان از فیلترشکن استفاده می کنید و به فضاهایی می روید که خودتان فیلتر کرده اید! خنده دار است. آینده این خواهد شد. شما جلوی آن می ایستید؟ چرا؟(ادامه)
شمال نیوز : از سوي ديگر برخي از مسئولان بهداشتی شهرها نيز از مبتلايان به ويروس کوويد 19 که علائم بيماري ندارند و مي‌توانند ناقل باشند، ابراز نگراني کرده‌اند. .... موج دوم کرونا به استان مازندران می رسد ؛ اگر !
شمال نیوز : از سوي ديگر برخي از مسئولان بهداشتی شهرها نيز از مبتلايان به ويروس کوويد 19 که علائم بيماري ندارند و مي‌توانند ناقل باشند، ابراز نگراني کرده‌اند. ....(ادامه)
خطرات ناشي از منفي شدن نرخ رشد جمعيت، هشداري سياسي نيست که توسط مسئولين طرح شده باشد، بلکه واقعيتي عيني و علمي است که کارشناسان نسبت بدان اعلام خطر کرده‌اند. | نگاه‌هاي منفعت طلبانه و شخص نگر، منظري انحرافي است که آينده يک ملت و نسل‌هاي آتي را تهديد مي‌کند. جمعيت جوان؛ رمز قوي شدن کشور(يادداشت)
خطرات ناشي از منفي شدن نرخ رشد جمعيت، هشداري سياسي نيست که توسط مسئولين طرح شده باشد، بلکه واقعيتي عيني و علمي است که کارشناسان نسبت بدان اعلام خطر کرده‌اند. | نگاه‌هاي منفعت طلبانه و شخص نگر، منظري انحرافي است که آينده يک ملت و نسل‌هاي آتي را تهديد مي‌کند.(ادامه)
شمال نیوز : اضطراب درراه ماندگان و تشويش گرفتاران برف و كولاك جاده را فقط كساني درك مي كنند كه يكبار در چنين وضعيتي قرار گرفته و تجربه كرده اند كه پس از ساعت ها دست و پنجه نرم كردن با سرما و گرسنگي ، در اوج نا اميدي و ياس ، وقتي صداي تجهيزات برف روبي و يا ماشين آلات بازگشايي محورها را مي شنوند.... راهداري و حمل و نقل ايمن ؛ گامي به سوي توسعه پایدار(يادداشت)
شمال نیوز : اضطراب درراه ماندگان و تشويش گرفتاران برف و كولاك جاده را فقط كساني درك مي كنند كه يكبار در چنين وضعيتي قرار گرفته و تجربه كرده اند كه پس از ساعت ها دست و پنجه نرم كردن با سرما و گرسنگي ، در اوج نا اميدي و ياس ، وقتي صداي تجهيزات برف روبي و يا ماشين آلات بازگشايي محورها را مي شنوند....(ادامه)
آخرین وضعیت نرخ بيکاري در مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : چند سالي است كه صندوق بازنشستگي كشوري براي بازنشستگان خود در مشاغل مختلف اقدام به صدور بيمه تكميلي مي‌كند و اين در حالي است كه هر ساله نيز انتقادات به بيمه تكميلي آنها بيشتر شده است..... دوندگی بازنشستگان مازندرانی برای بیمه تکمیل درمانی !
شمال نیوز : چند سالي است كه صندوق بازنشستگي كشوري براي بازنشستگان خود در مشاغل مختلف اقدام به صدور بيمه تكميلي مي‌كند و اين در حالي است كه هر ساله نيز انتقادات به بيمه تكميلي آنها بيشتر شده است.....(ادامه)
چرا مدیریت مصرف آب؟(يادداشت)
(ادامه)
هلال احمر مازندران؛ درخشش انسانیت در روزهای سخت(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران كه بواسطه جاذبه هاي منحصر بفرد طبيعي يكي از قطب هاي موثر گردشگري در ايران بزرگ است همه ساله در ايام نوروز ميزبان میلیونها مسافري است كه ازاقصي نقاط ميهن اسلامي به اين استان سرسبزسفرمي‌كنند. .... نوروز 97 ؛ کنکور هلال احمری ها در مازندران
شمال نیوز : استان مازندران كه بواسطه جاذبه هاي منحصر بفرد طبيعي يكي از قطب هاي موثر گردشگري در ايران بزرگ است همه ساله در ايام نوروز ميزبان میلیونها مسافري است كه ازاقصي نقاط ميهن اسلامي به اين استان سرسبزسفرمي‌كنند. ....(ادامه)
شمال نیوز : حقیقت غیر قابل انکار آن است که استان مازندران به هیچ رو شایسته و سزاوار روزگار اقتصادی این چنین تراژیک نیست و همگان بدرستی می دانند که مازندران در قیاس با استان هایی چون کرمان و یزد و سمنان كه در پرتو لابي هاي سنگين نمايندگان و مديران متنفذ خود، همه ساله سهم بيشتري از بودجه را به خود اختصاص مي دهند .... توسعه مازندران با تخصیص های قطره چکانی محقق نخواهد شد
شمال نیوز : حقیقت غیر قابل انکار آن است که استان مازندران به هیچ رو شایسته و سزاوار روزگار اقتصادی این چنین تراژیک نیست و همگان بدرستی می دانند که مازندران در قیاس با استان هایی چون کرمان و یزد و سمنان كه در پرتو لابي هاي سنگين نمايندگان و مديران متنفذ خود، همه ساله سهم بيشتري از بودجه را به خود اختصاص مي دهند ....(ادامه)
شمال نیوز : از نظر برخورد با عواقب زلزله، آن را باید مانند آتش‌سوزی در نظر گرفت. آتش‌سوزی هم پیش‌بینی‌شدنی نیست اما رویداد آن بر مردم و مسئولان چنان واضح است که به جای چشم‌پوشی و نادیده‌گرفتن احتمال آن، همه شهرها با ایجاد ایستگاه‌های آتش‌نشانی و کشیک ۲۴ساعته، آماده نجات مردم و....
چرا از زلزله ها درس گرفته نمی شود؟
شمال نیوز : از نظر برخورد با عواقب زلزله، آن را باید مانند آتش‌سوزی در نظر گرفت. آتش‌سوزی هم پیش‌بینی‌شدنی نیست اما رویداد آن بر مردم و مسئولان چنان واضح است که به جای چشم‌پوشی و نادیده‌گرفتن احتمال آن، همه شهرها با ایجاد ایستگاه‌های آتش‌نشانی و کشیک ۲۴ساعته، آماده نجات مردم و.... (ادامه)
حضور افغان‌ها در بازار کار ایران، به نفع کارفرمایان و به زیان کارگران غیرماهر ایرانی است و این امر موجب شده هزاران فرصت شغلی از جوانان ایرانی سلب و به کارگران افغان اختصاص یابد.

لزوم ساماندهي حضور اتباع خارجي در كشور(ديدگاه)
حضور افغان‌ها در بازار کار ایران، به نفع کارفرمایان و به زیان کارگران غیرماهر ایرانی است و این امر موجب شده هزاران فرصت شغلی از جوانان ایرانی سلب و به کارگران افغان اختصاص یابد. (ادامه)
حمایت شبکه های اجتماعی ایرانی از تحصیل کودکان افغان
شمال نیوز : موجي كه به راه افتاد تا آنجا پيش رفت كه وزير آموزش و پرورش هم با آن همراه شد. محمد بطحايي در توييتر خود نوشت: «تحصيل علم و دانش در هر شرايطي حق تمام افراد است، تلاش مي‌كنم تا دانش‌آموزان هيچ مليتي از مهر جا نمانند.»(ادامه)
نگاه نو به منابع درآمدي شهرداري‌ها / تحقق شهرايده آل
معاون شهرسازي و معماري و امور مناطق شهرداري ساري، نگاه نو به منابع درآمدي شهرداري‌ها را از مهم‌ترين عوامل تحقق شهر ايده آل و توسعه پايدار دانست (ادامه)
شمال نیوز : شهردار مرکز استان تاكيد كرد: من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي‌بينم كه شهرهاي آن به مثابه محله‌هاي اين شهر است و بدون ترديد توسعه مركز استان پيشرفت ساير شهرهاي استان را به همراه خواهد داشت و در اين خصوص نبايد فراموش كرد كه همه ما مازندراني هستيم..... عبوری : من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي بينم
شمال نیوز : شهردار مرکز استان تاكيد كرد: من يك مازندراني ام و مازندران را يك كلانشهر مي‌بينم كه شهرهاي آن به مثابه محله‌هاي اين شهر است و بدون ترديد توسعه مركز استان پيشرفت ساير شهرهاي استان را به همراه خواهد داشت و در اين خصوص نبايد فراموش كرد كه همه ما مازندراني هستيم.....(ادامه)
                                                                             نگاهي به انتخابات شوراي اسلامي شهر نكا(يادداشت)
(ادامه)
علائم و نشانه های ظهور امام زمان (عج)(يادداشت)
(ادامه)
جبهه «ناطق» پشت سر روحانی
(ادامه)
تقدیر رئيس صليب سرخ بروندی از دکتر عمادی
رئيس صليب سرخ بروندی از دکتر عمادی پزشک بدون مرز ايرانی قدردانی کرد.(ادامه)
"در این احتمال همه مسائل میان آقایان جهانگیری و قالیباف خواهد بود و نه روحانی و نه رئیسی درگیر نمی‌شوند. حضور آقایان هاشمی و میرسلیم هم تاثیر چندانی در نتیجه ندارد زیرا حضور میرسلیم که صرفا برای بیان دیدگاه های حزبی است و آقای هاشمی صرفا برای این در انتخابات نام نویسی کرده اند که مشخص کند مرحوم هاشمی تاکید بر حمایت از روحانی داشته است. همه احتمالات انتخابات ۹۶ / شانس چه کسی بیشتر است
"در این احتمال همه مسائل میان آقایان جهانگیری و قالیباف خواهد بود و نه روحانی و نه رئیسی درگیر نمی‌شوند. حضور آقایان هاشمی و میرسلیم هم تاثیر چندانی در نتیجه ندارد زیرا حضور میرسلیم که صرفا برای بیان دیدگاه های حزبی است و آقای هاشمی صرفا برای این در انتخابات نام نویسی کرده اند که مشخص کند مرحوم هاشمی تاکید بر حمایت از روحانی داشته است.(ادامه)
شمال نیوز :  اما وظیفه ما از این دروازه گشوده شده در شرق آفریقا بنام امام رضا آن است تا آنجا که میتوانیم همچنانکه حرم مقدس او روز به روز گسترده میشود مرام و نام آن امام غریب با خدمت بشردوستانه ما پزشکان ایرانی در همه کره خاکی و بخصوص آفریقا گسترده شود..... تقدير دولت و ملت بروندي در آفریقا از تلاش پزشك مازني+ تصاویر
شمال نیوز : اما وظیفه ما از این دروازه گشوده شده در شرق آفریقا بنام امام رضا آن است تا آنجا که میتوانیم همچنانکه حرم مقدس او روز به روز گسترده میشود مرام و نام آن امام غریب با خدمت بشردوستانه ما پزشکان ایرانی در همه کره خاکی و بخصوص آفریقا گسترده شود.....(ادامه)
تقدير معاون رئيس جمهور بروندی از خدمات دکتر عمادی +تصاویر
دكتر بوتوره معاون رئیس جمهور بروندی از خدمات بشر دوستانه پزشک ايرانی، دكتر سيد ناصر عمادی در ارائه خدمات آموزشی و درمانی به پزشكان و بيماران كشور بروندی تجلیل کرد.(ادامه)
پیام کاندیداتوریِِ انتحاری احمدی‌نژاد
(ادامه)
خدمات رسانی پزشک مازندرانی در آفریقا
دکتر سید ناصر عمادی پزشک عضو داوطلب جمعیت هلال احمر مازندران به دعوت وزیر بهداشت کشور آفریقایی بروندی همزمان با تعطیلات نوروز عازم این کشور شد.(ادامه)
شمال نیوز : سید مجید هاشمی گفت : در استان مازندران ، با شناسايي روستاهاي مستعد، اقدام به اجراي طرح هادي روستايي با هدف احياء بافت سنتي شده است  كه روستاهای اسبچین از توابع شهرستان عباس آباد ، جواهرده از توابع شهرستان رامسر، کندلوس از توابع شهرستان نوشهر،.... اثرات اجراي طرح هادي در ترويج بوم گردي روستايي مازندران + تصاویر
شمال نیوز : سید مجید هاشمی گفت : در استان مازندران ، با شناسايي روستاهاي مستعد، اقدام به اجراي طرح هادي روستايي با هدف احياء بافت سنتي شده است كه روستاهای اسبچین از توابع شهرستان عباس آباد ، جواهرده از توابع شهرستان رامسر، کندلوس از توابع شهرستان نوشهر،....(ادامه)
اعزام بالگرد امدادی به مناطق زلزله زده خراسان رضوی
بالگرد امدادی هلال احمر مازندران به مناطق زلزله زده خراسان رضوی اعزام شد.(ادامه)
اسامى ١٤٠ چهره شاخص ثبت نام كرده در انتخابات شوراى شهر تهران
با پايان ثبت نام براى انتخابات شوراهاى شهر و روستا، اسامى چهره هاى شاخص ازجريان هاى مختلف سياسى كه وارد اين رقابت شده اند، مشخص شد. فهرست زير شامل اسامى حدود ١٤٠ فعال سياسي، رسانه اى، اجتماعى و... است كه در تهران ثبت نام نويسى نموده و خبرنگار نواندیش به نام آنها دست يافته است(ادامه)
شمال نیوز : دكتر سيد ناصر عمادي پزشك بدون مرز مازني و عضو هيأت علمي علوم پزشكي تهران با ٣٨ رأي در دومین سال پیاپی بعنوان نفر اول و  سيستاني معاون استانداري أصفهان  با ٢٤ رأي بعنوان نفر دوم.... پزشک بدون مرز مازنی عضو هیئت رئیسه مجمع هلال احمر کشور شد
شمال نیوز : دكتر سيد ناصر عمادي پزشك بدون مرز مازني و عضو هيأت علمي علوم پزشكي تهران با ٣٨ رأي در دومین سال پیاپی بعنوان نفر اول و سيستاني معاون استانداري أصفهان با ٢٤ رأي بعنوان نفر دوم....(ادامه)
امدادرسانی هلال احمرمازندران به 455 خودروی زمینگیر شده در برف
امدادگران جمعيت هلال احمر مازندران به 455 خودروی زمینگیرشده در برف امدادرسانی کردند.(ادامه)
معرفی سرپرست جدید سازمان جمعیت هلال احمر کشور
مجتبی اكبری با حفظ سمت مدير عامل هلال احمر مازندران به عنوان سرپرست سازمان داوطلبان جمعيت هلال احمر كشور منصوب شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 63 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.