.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد. شنبه‌ای که تکلیف تعطیلی شنبه‌ها را روشن کند هنوز نرسیده است!
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه «اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری» در خصوص کاهش ساعات کاری و افزایش تعطیلات پایان هفته به جمع‌بندی نرسید و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی موکول شد.(ادامه)
براساس برنامه‌ریزی سفر‌های استانی، رئیس جمهور پنجشنبه به مازندران سفر می‌کند. رئیسی آخر هفته به مازندران می آید
براساس برنامه‌ریزی سفر‌های استانی، رئیس جمهور پنجشنبه به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: در مصوبه کمیسیون اجتماعی ذکر شده بود که روز تعطیلی در لایحه دولت پنج‌شنبه‌ها باشد اما بعد از جلسه کمیسیون و در حاشیه صحن با جمع امضاء از نمایندگان روز تعطیلی را به شنبه انتقال داده‌اند که این خلاف آیین‌نامه است. رای قاطع اعضای کمیسیون اجتماعی به تعطیلی شنبه
عباس گودرزی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی گفت: در مصوبه کمیسیون اجتماعی ذکر شده بود که روز تعطیلی در لایحه دولت پنج‌شنبه‌ها باشد اما بعد از جلسه کمیسیون و در حاشیه صحن با جمع امضاء از نمایندگان روز تعطیلی را به شنبه انتقال داده‌اند که این خلاف آیین‌نامه است.(ادامه)
شمال نیوز : از اصل سفر رئیس جمهور مهمتر  نتایج مصوبات دور اول سفر و تصمیمات تازه و مصوبات جدید است که باید بطور جد از سوی مسئولان استانی و نمایندگان مازندران پیگیری شود .

سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به مازندران / آنچه در این سفر اهمیت دارد
شمال نیوز : از اصل سفر رئیس جمهور مهمتر نتایج مصوبات دور اول سفر و تصمیمات تازه و مصوبات جدید است که باید بطور جد از سوی مسئولان استانی و نمایندگان مازندران پیگیری شود . (ادامه)
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد. تعطیلات آخر هفته و کاهش ساعت کاری ادارات همچنان بلاتکلیف ماند
مجلس شورای اسلامی هنوز هیچ مصوبه‌ای درباره کاهش ساعت کاری ادارات و افزایش تعطیلات پایان هفته نداشته است و ادامه بررسی این موضوع به جلسات علنی بعدی مجلس موکول شد.(ادامه)
آشپز رستوران که به خاطر حسادت همکارش را کشته و کارت بانکی او را برداشته بود تصور نمی‌کرد همین کارت او را لو بدهد. مرد آشپز قربانی حسادت همکارش شد
آشپز رستوران که به خاطر حسادت همکارش را کشته و کارت بانکی او را برداشته بود تصور نمی‌کرد همین کارت او را لو بدهد.(ادامه)
عکسی از حضور یک امام جمعه پشت تریبون، همراه با کودک خردسالش!
امام‌جمعه خورموج همراه با دختر خردسالش در آیین نمازجمعه روز گذشته این شهر حاضر شد.(ادامه)
(عکس) گفتگوی وزیر ارتباطات با یک زن کف حسینیه ارشاد
عیسی زارع‏‏‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که برای شرکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حسینیه ارشاد حضور یافته بود، روی زمین نشست و با یک زن به صحبت پرداخت. پس از برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ماه سال گذشته و راه‌یابی ۲۴۵ منتخب به مجلس، روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده در ۲۲ حوزه انتخابیه، از میان ۹۰ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مشخص می‌شود(ادامه)
تعطیلی شنبه ها از کی اجرا می‌شود؟ شامل چه کسانی است؟
برای بسیاری از مردم این سوال مطرح شده است که تعطیلی شنبه ها از کی اجرا میشود؟ تعطیلی شنبه ها شامل چه کسانی میشود و یا تعطیلی شنبه ها تصویب شد؟ (ادامه)
طوفان خورشیدی در مسیر زمین؛ احتمال بروز اختلال جدی در اینترنت جهانی طی ساعات آتی
مرکز پیش‌بینی آب و هوای فضایی هشدار داد که با وقوع یک طوفان شدید خورشیدی احتمال اختلال در سیستم اینترنت در بیشتر نقاط جهان وجود دارد.(ادامه)
مجلس کویت منحل شد
منابع رسانه‌ای کویت جمعه شب اعلام کردند که امیر کویت مجلس این کشور را منحل کرده است.(ادامه)
شمال نیوز: اسامی منتخبان حوزه انتخابیه تهران در مرحله‌ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی (دوره دوازدهم) اعلام شد. ۱۶ نماینده‌ی باقیمانده تهران برای مجلس دوازدهم مشخص شدند/ راهیابی یک مازندرانی در لیست منتخبین
شمال نیوز: اسامی منتخبان حوزه انتخابیه تهران در مرحله‌ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی (دوره دوازدهم) اعلام شد.(ادامه)
چگونه در رای‌گیری الکترونیکی شرکت کنیم؟
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح امروز در ۲۲ حوزه انتخابیه آغاز شد و این انتخابات در 8 حوزه شامل «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» از 22 حوزه انتخابیه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.(ادامه)
شهروندان مراکشی برای حمایت از فلسطین، روز جمعه دست به یک تظاهرات بزرگ خواهند زد. روزجمعه در مراکش «جمعه سیاه» نامیده شد
شهروندان مراکشی برای حمایت از فلسطین، روز جمعه دست به یک تظاهرات بزرگ خواهند زد.(ادامه)
شمال نیوز : دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر شامل قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ چهار داوطلب در حال رقابت هستند که در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه با آرای مردم ۲ نفر به کرسی مجلس راه می یابند. اعلام نمودار تفکیکی شعب اخذ رای پنج شهرستان حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ
شمال نیوز : دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم شهر شامل قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ چهار داوطلب در حال رقابت هستند که در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه با آرای مردم ۲ نفر به کرسی مجلس راه می یابند.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت
برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در روز جمعه و دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب از عناوین روزنامه‌های امروز هستند.(ادامه)
شمال نیوز : وی، راه اندازی شرکت روماک گستر را پتانسیلی برای بازرگانی مازندران دانست و بیان کرد: منطقه آزاد نیز باید بصورت دقیق عملیاتی شود .... طاهایی : در مازندران طرح‌های عقب مانده داریم که باید تکمیل شوند / رنجبر : نمایندگان مازندران در صحن و کمیسیون ها نقش آفرینی بیشتری داشته باشند
شمال نیوز : وی، راه اندازی شرکت روماک گستر را پتانسیلی برای بازرگانی مازندران دانست و بیان کرد: منطقه آزاد نیز باید بصورت دقیق عملیاتی شود ....(ادامه)
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود. قبادی : شهرداری ساری میراث‌دار بی‌انضباطی گذشته است / شورای شهر درخواست اجرای پروژه هدایت آب‌های سطحی را رد کرد / مدیریت استرس و تنش داشتیم چون بانوان شهرداری به پارک‌ها منتقل نشده و زباله جمع‌آوری نمی‌کنند!!!+ نظرات کاربران
شمال نیوز: نود و یکمین جلسه علنی شورای شهر ساری به طرح سوال از شهردار این شهر گذشت، انتصاباتی با حقوق ۸۰ میلیونی، وضعیت آسفالت خیابان‌ها، ناتمام ماندن پروژه‌های شهری، پروژه هدایت آب‌های سطحی و عدم حضور در دفتر کار، ازجمله سوالات اعضای شورای شهر مرکز استان بود.(ادامه)
اگرچه حدود ۱۰ نماینده از نمایندگان منتخب برای ریاست مجلس آتی، در حال تلاش و رایزنی هستند، اما طبق بررسی‌ها، ۴ نامزد بالقوه برای ریاست آتی مجلس شورای اسلامی مطرح هستند و تلاش برخی دیگر از نمایندگان منتخب برای این مهم، ممکن است حتی به کاندیداتوری هم نکشد. چهار گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
اگرچه حدود ۱۰ نماینده از نمایندگان منتخب برای ریاست مجلس آتی، در حال تلاش و رایزنی هستند، اما طبق بررسی‌ها، ۴ نامزد بالقوه برای ریاست آتی مجلس شورای اسلامی مطرح هستند و تلاش برخی دیگر از نمایندگان منتخب برای این مهم، ممکن است حتی به کاندیداتوری هم نکشد.(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان این که دخالت در انتخابات توسط هیچ مدیری در این استان پذیرفتنی نخواهد بود، گفت: گزارش موثقی در این خصوص دریافت شود بر اساس تکلیف این اقدام را به هیچ عنوان بر نمی تابیم. استاندار مازندران: دخالت مدیران در انتخابات به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست
شمال نیوز : استاندار مازندران با بیان این که دخالت در انتخابات توسط هیچ مدیری در این استان پذیرفتنی نخواهد بود، گفت: گزارش موثقی در این خصوص دریافت شود بر اساس تکلیف این اقدام را به هیچ عنوان بر نمی تابیم.(ادامه)
امام جمعه رفسنجان دلیل استعفایش را روایت کرده و گفته است: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند. استعفای یک امام جمعه /علت چه بود؟
امام جمعه رفسنجان دلیل استعفایش را روایت کرده و گفته است: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند.(ادامه)
تصاویری از مرحوم نصراللهی نخبه مازندرانی کنکور در دیدار با رهبر انقلاب
مرحوم نصراللهی روز جمعه به همراه پدرش در حادثه گازگرفتگی جان باختند. (ادامه)
دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۸ حوزه انتخابیه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد. انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۸ حوزه انتخابیه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.(ادامه)
وزیر کشور به مناسبت درگذشت سید اسماعیل نصراللهی نخبه علمی مازندران، پیام تسلیتی صادر کرد. یام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
وزیر کشور به مناسبت درگذشت سید اسماعیل نصراللهی نخبه علمی مازندران، پیام تسلیتی صادر کرد.(ادامه)
امام جمعه رفسنجان دلیل استعفایش را روایت کرده و گفته است: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند. استعفای یک امام جمعه /علت چه بود؟
امام جمعه رفسنجان دلیل استعفایش را روایت کرده و گفته است: با دو دولت قبلی و فعلی در رفسنجان کار کردم و هر دو دولت کمال صمیمیت و همراهی را با بنده انجام دادند.(ادامه)
سید اسماعیل نصراللهی نخبه کنکور انسانی و پدرش بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باختند. نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باخت‌
سید اسماعیل نصراللهی نخبه کنکور انسانی و پدرش بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باختند.(ادامه)
سیداسماعیل نصراللهی نخبه معلول ساروی به‌همراه پدرش براثر مسمومیت با مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری جان خود را از دست داد. مرگ تلخ نخبه مشهور کنکوری ساروی با پدرش در اثر گازگرفتگی + ویدئو / معلولی که رتبه ۲۵ کنکور شد / سید اسماعیل نصراللهی کتاب را هم نمی‌توانست ورق بزند
سیداسماعیل نصراللهی نخبه معلول ساروی به‌همراه پدرش براثر مسمومیت با مونوکسید کربن در روستای پاجی میانای ساری جان خود را از دست داد.(ادامه)
اقتصادنیوز: آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» امروز برگزار می‌شود. خبر فوری برای متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش
اقتصادنیوز: آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» امروز برگزار می‌شود.(ادامه)
سوئد برای یک تجمع جدید که قرار است در آن به قرآن کریم بی‌حرمتی شود، مجوز صادر کرد. سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
سوئد برای یک تجمع جدید که قرار است در آن به قرآن کریم بی‌حرمتی شود، مجوز صادر کرد.(ادامه)
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر جمعه در ارتفاعات استان هشدار زرد صادر کرد. هشدار هواشناسی در مازندران
هواشناسی مازندران درباره فعالیت سامانه بارشی از بعد از ظهر جمعه در ارتفاعات استان هشدار زرد صادر کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 559 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.382 seconds.