.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
باخت جادوگر آمریکایی بمب خبری بود که حیرت جهان کشتی را به همراه داشت. دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
باخت جادوگر آمریکایی بمب خبری بود که حیرت جهان کشتی را به همراه داشت.(ادامه)
آرون باروکس موفق شد دیوید تیلور را شکست داده و مانع از حضور او در مسابقات المپیک پاریس شود. کشتی جهان در شوک ؛ تیلور المپیک پاریس را از دست داد
آرون باروکس موفق شد دیوید تیلور را شکست داده و مانع از حضور او در مسابقات المپیک پاریس شود.(ادامه)
سارق معتاد که در خانه مالباخته خوابش برده بود بعد از دستگیری مدعی شد انتقام از یک راننده باعث شد او سارق شود. سارقی که هنگام سرقت خوابش برد
سارق معتاد که در خانه مالباخته خوابش برده بود بعد از دستگیری مدعی شد انتقام از یک راننده باعث شد او سارق شود.(ادامه)
این روز‌ها جمهوری‌خواهان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا رئیس جمهور دموکرات این کشور را از طریق طرح استیضاح برکنار کنند. سایه انتقام جمهوری‌خواهان بر سر رئیس جمهور آمریکا
این روز‌ها جمهوری‌خواهان تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا رئیس جمهور دموکرات این کشور را از طریق طرح استیضاح برکنار کنند.(ادامه)
تیم‌های خارجی برای شرکت در رویداد بین المللی پرورش اندام مستر یونیورس وارد شهرستان رامسر شدند. ورود ورزشکاران خارجی به رامسر برای شرکت در رقابت‌های پرورش اندام
تیم‌های خارجی برای شرکت در رویداد بین المللی پرورش اندام مستر یونیورس وارد شهرستان رامسر شدند.(ادامه)
عکس/ حرکت جوانمردانه سوادکوهی پس از غلبه بر جردن باروز
شمال نیوز: علی سوادکوهی که توانست طلسم نبردن جردن باروز توسط آزادکاران ایران را بشکند پس از غلبه بر این قهرمان به رسم جوانمردی دست باروز را بالا برد.(ادامه)
جردن باروز بالاخره باخت / شکست طولانی‌ترین طلسم آمریکایی‌ها توسط سوادکوهی
نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم ایران در رقابت‌های جام جهانی آمریکا، اولین کشتی گیر ایرانی نام گرفت که موفق به شکست جردن باروز آمریکایی شد.(ادامه)
نایب قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی آزاد
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام جهانی سال ۲۰۲۲ در آمریکا رسید.(ادامه)
شمال نیوز: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام جهانی سال ۲۰۲۲ در آمریکا رسید. نایب قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی آزاد/ تاریخ سازی سوادکوهی با شکست باروز آمریکایی
شمال نیوز: تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام جهانی سال ۲۰۲۲ در آمریکا رسید.(ادامه)
در دومین دیدار از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم ایران و انگلیس از گروه B رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند. که با شکست سنگین ایران به پایان رسید. انگلیس ۶ _ ایران ۲ / سنگین‌ترین شکست تاریخ با کی‌روش
در دومین دیدار از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم ایران و انگلیس از گروه B رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند. که با شکست سنگین ایران به پایان رسید.(ادامه)
شمال نیوز: تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب ۲ مدال طلای کشتی گیران مازنی ، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان دست یافت. ایران نایب قهرمان جهان شد / رده‌بندی نهایی کشتی آزاد قهرمانی جهان
شمال نیوز: تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب ۲ مدال طلای کشتی گیران مازنی ، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان دست یافت.(ادامه)
حسن یزدانی امروز به روی تشک می‌رود
حسن یزدانی امروز در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان به روی تشک می‌رود.(ادامه)
شمال نیوز: رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت ۱۳ امروز (پنج شنبه) و با برگزاری مسابقات ۴ وزن نخست در شهر بلگراد صربستان آغاز می شود. یزدانی به حریفی از رژیم اشغالگر قدس برخورد کرد / آزادکاران ایران حریفان خود را شناختند + برنامه کامل
شمال نیوز: رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ساعت ۱۳ امروز (پنج شنبه) و با برگزاری مسابقات ۴ وزن نخست در شهر بلگراد صربستان آغاز می شود.(ادامه)
عابدزاده نامزد بهترین دروازه بان جهان در سال ۲۰۲۱ شد
با اعلام سایت تاریخ و آمار امیر عابدزاده نامزد بهترین دروازه‌بان جهان در سال ۲۰۲۱ شد. (ادامه)
شمال نیوز: حسن یزدانی در نظرسنجی اتحادیه جهانی کشتی به عنوان محبوب‌ترین آزادکار کشتی جهان شناخته شد.
حسن یزدانی محبوب‌ترین آزادکار جهان شد
شمال نیوز: حسن یزدانی در نظرسنجی اتحادیه جهانی کشتی به عنوان محبوب‌ترین آزادکار کشتی جهان شناخته شد. (ادامه)
آزادی ۳۱هزار زندانی فلوریدایی برای رای به بایدن
میلیاردر آمریکایی، مایک بلومبرگ، برای پرداخت بدهی بیش از ۳۱هزار زندانی اهل فلوریدا، مبلغ ۲۰میلیون دلار را جمع‌آوری کرده تا این افراد بتوانند در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نوامبر شرکت کرده و به جو بایدن رای دهند.(ادامه)
یزدانی تانک روس را شکست داد +عکس
در ادامه نظرسنجی اتحادیه جهانی کشتی برای انتخاب محبوب ترین آزادکار جهان، حسن یزدانی با پیشی گرفتن از چهره شاخص کشتی جهان از روسیه به فینال رسید.(ادامه)
یزدانی یکی از پنج ستاره جام دانکلوف
اتحادیه جهانی کشتی در خبری از حسن یزدانی بعنوان یکی از پنج آزادکار برتر حاضر در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام دانلکوف یاد کرد.(ادامه)
عکس/ تقلب دروازه بان انگلیس در روز امتحان!
دروازه‌بان آینده‌دار سه‌شیر در بازی با آمریکا یادداشت جالبی بر قمقمه‌اش نوشته بود. جردن پیکفورد در جریان دیدار تیم ملی انگلیس مقابل آمریکا روی قمقمه آب خود نام پنالتی‌زنان حریف را با قید مکانی که در چارچوب دروازه نشانه می‌روند را برای یادآوری یادداشت کرده بود!(ادامه)
درخشش مازنی‌ها در جام یاشاردوغو ترکیه
در رقابت‌های جام یاشاردوغو ترکیه هر سه مدال تیم ملی ایران را مازندرانی‌ها کسب کردند تا شاهد درخشش مازندرانی‌ها در این مسابقات باشیم.(ادامه)
کرواسی حریف فرانسه در فینال جام جهانی۲۰۱۸ شد
دو تیم ملی کرواسی و انگلیس برای رسیدن به دیدار نهایی جام جهانی روسیه برابر هم به میدان رفتند.(ادامه)
دعوت اتحادیه جهانی کشتی از کمیل قاسمی
اتحادیه جهانی کشتی از کمیل قاسمی برای حضور در جلسه سالیانه کمیسیون ورزشکاران این اتحادیه دعوت کرد.(ادامه)
شمال نیوز : زهرا ابراهیمی عضو سابق تیم ملی تکواندو ایران روایتی دارد از چرایی کوتاه بودن عمر قهرمانی‌اش و بیماری‌ که بعد از تمرین سخت تکواندو مدت‌ها گریبانش را گرفته بود..... گپی پر گلایه با بانوی تکواندوکار مازنی تیم ملی تکواندو ایران+ تصاویر
شمال نیوز : زهرا ابراهیمی عضو سابق تیم ملی تکواندو ایران روایتی دارد از چرایی کوتاه بودن عمر قهرمانی‌اش و بیماری‌ که بعد از تمرین سخت تکواندو مدت‌ها گریبانش را گرفته بود.....(ادامه)
شمال نیوز : جالب است بدانید که تربتی نژاد و هزارجریبی در مورد انتخاب استاندار نیز با هم تقسیم کار کردند ، یعنی تربتی نژاد در بازی انتخاب استاندار و هزارجریبی در بازی انتخاب شهردار بازیگر اصلی بودند.... از شهرداری تا استانداری ؛ سهم خواهی دو نماینده مرکز استان !
شمال نیوز : جالب است بدانید که تربتی نژاد و هزارجریبی در مورد انتخاب استاندار نیز با هم تقسیم کار کردند ، یعنی تربتی نژاد در بازی انتخاب استاندار و هزارجریبی در بازی انتخاب شهردار بازیگر اصلی بودند....(ادامه)
پهلوان ایرانی برگزیده اتحادیه جهانی کشتی
کمیل قاسمی قهرمان مازندرانی کشتی جهان در میان ورزشکاران منتخب و برگزیده اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفت.(ادامه)
جردن باروز و خانواده‌اش به ایران می‌آیند
فدراسیون کشتی ایران از قهرمان آمریکایی جهان و المپیک دعوت کرد به همراه خانواده اش برای سفری تفریحی سیاحتی به کشورمان بیاید.(ادامه)
عکس/ تشکر همسر باروز از مردم ایران
تشکر همسر جردن باروز، کشتی‌گیر نامی آمریکا از مهمان‌نوازی مردم ایران(ادامه)

تیم ایران به عنوان قهرمانی چهل و پنجمین دوره رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه رسید. دلاور مازندرانی حکم قهرمانی ایران را امضا کرد / هشتمین قهرمانی کشتی آزاد ایران در جام جهانی / آمریکا مغلوب کشتی ایران شد(خبر)
تیم ایران به عنوان قهرمانی چهل و پنجمین دوره رقابت های جام جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه رسید.(ادامه)
استقبال از قهرمان کشتی دانشجویان جهان در سوادکوه‌شمالی+تصاویر
با حضور مردم و مسؤولان، محمد‌جواد ابراهیمی قهرمان کشتی دانشجویان جهان در سوادکوه‌شمالی استقبال شد.(ادامه)
مرگ مرموز دختر جوان در میهمانی پسرانه باغ دماوند+عکس
دختر جوان پس از پایان میهمانی پسرانه در باغ دماوند تسلیم مرگ مرموزی شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.